„Lesznek jogaink”
Az áldást sodika küldte 2008. március 4., kedd - 8:06-korCímkék: nepszavazas szdsz tandij video
43 komment
Most is vannak, te hülye drogos picsa! :D
Erről a bejátszásról nekem az alábbi kedves mondás jut eszembe:
Egy úriember soha nem üt meg egy nőt, de nem is követi el azt a hibát, hogy egy koszos feministát összetévesszen egy valódi nővel. :DDD
By SoDI





Eddig 43 komment érkezett (
)
2008. 03. 04. 8:23
De ez is elég sötét:
http://www.youtube.com/watch?v=ovDfaMCJ_nk
Bazmeg...
2008. 03. 04. 8:24
Rosszarcú zsidó néni szereti a vizitdíjat:
http://www.youtube.com/watch?v=EserGJnz77w
Rém undorító ez a szadeszes kampány...
2008. 03. 04. 8:37
Remélem nem csak nekem úndorító ez az "agyas" kampány (fizikálisan is). Ez az igazi elvtelenség netovábbja. A helyükben nem a gusztustalanságra, hanem érvekre helyeztem volna a hangsúlyt. Például a felelős felhasználására az egészségügyi szolgáltatásoknak és ezáltal a pazarlás visszafogására.
(Persze ez nálunk hamis érv, de mégis vitaalap lehet). Ez az undormány viszont visszataszító, remélhetően jó sokan vannak ezzel így....
2008. 03. 04. 8:43
Azért mondjuk azon el kéne gondolkozni, hogy a világ 100 legjobb egyeteméből hány fizetős és lehet van összefüggés a kettő között.
2008. 03. 04. 8:44
Én azon lepődöm meg, hogy tényleg VAN OLYAN EMBER ebben az országban, akinek az a hanghordozás, amit ez a leányzó előad, tényleg bizalomgerjesztő? :)
2008. 03. 04. 8:46
k0zi: Elgondolkodtunk, és az alábbira jutottunk:
A legdrágább egyetemek a legszarabbak között vannak, ugyanis semmi átfedés sincs a legdrágább és a legjobb sulik között.
"Elkészült a világ legdrágább és a legnevesebb egyetemeinek rangsora. A két rangsor között egyetlen olyan intézmény sincs, mely mindkettőben jelen volna."
http://www.hirtv.hu/kultura/oktatas/?article_hid=195418
2008. 03. 04. 8:59
Magyarországon a magán fizetős felsőoktatási intézmények a legalacsonyabb színvonalúak. Ezt már itt százszor kitárgyaltuk (az okokat is).
2008. 03. 04. 9:05
Bár off, de a gyurcsótányisták kedvéért ide írom, most jönnek ki az előző éves GDP adatok a "környékről".
Szlovákia: 14.3%
Románia: 6.6%
A mienket nem írom ide, mert nevetséges, de még az is hazugság, csak negatívat nem mernek beírni....
2008. 03. 04. 10:38
Sodi! Legalább te legyél úriember! Azért mert valaki elmond egy szöveget egy fizetett politikai hirdetésben, abból nem következik az, hogy drogos.
A hülye jelzőt ellenben jogosnak érzem, a picsáról pedig érdemes lenne külön topicot nyitni :-)
2008. 03. 04. 11:04
Ha ez a tetű kormány elviszi minden pénzed adóba, sarcba, ha a zsidós cégek minimálbérnél többet nem adnak, EGY SZART VANNAK JOGAINK !!!!!!
2008. 03. 04. 11:13
Elképesztő lopás, csalás mindenhol. Egyszerűen nem fér a fejembe, hogyan képes valaki még mindig "kormánypárti" lenni. A közvetlen haszonhúzókon kívül természetesen. Lehet, hogy Szilvásy "boszorkány" babonázott itt vagy valami tudathomályosító, blokkoló mágiát vetett be?
"A nyomozás adatai alapján a gyanúsítottak hamis MÁV-okiratok felhasználásával próbáltak meg harmincmillió forintos hitelt felvenni az egyik banktól, majd ugyancsak hamis dokumentumok segítségével 858 millió forintnyi fiktív követelést két faktorcégnek eladni. A rendőrség gyanúja szerint az MSZP-s Kövecses Gábor tudott arról, hogy hamis okiratokkal igazolták a követeléseket, sőt azok elkészítésében aktívan közreműködött. Kövecses vallomásában elismerte: a bűnügy két másik szereplőjének is nagyon jó szocialista kapcsolatai vannak, „ezért baráti cégeknek bármit el tudnak intézni."
http://www.mno.hu/portal/546509
2008. 03. 04. 11:59
Mindent értünk és minden világos.
"Horváth Ágnes apósának cége gyártja az oly „fontos” kórházi széfeket."
2008. 03. 04. 12:05
Nem vágom, mi köze ennek a kampányvideónak a feminizmushoz. Amilyen hanglejtéssel a kiscsaj beszél, attól viszont nekem is a hideg futkos a hátamon :)
2008. 03. 04. 12:08
Engedjétek meg hogy erősen off legyek, de van egy régi téma a fejemben és ettől jobb helyen nem tudom feltenni a kérdésemet. Barátaimmal már sokat vitatkoztunk ezen a témán. Ha ezt hallom: "Hajrá Magyarország, Hajrá Magyarok!" mindíg felvetődik bennem a kérdés:
Ki számít magyar embernek?
A mi családunkat (sváb) 300 éve telepítették Magyarországra. Akkor én már magyarnak számítok?
Be lehet pontosan határolni, hogy ki a magyar ember?
2008. 03. 04. 12:18
Aki ezt az országot tartja hazájának és úgy is viselkedik (tehát szereti és jót akar neki). Tehát a zsidók és a cigányok nagy része nem tartozik ide....
2008. 03. 04. 14:28
Azért a Szlovák GDP-hez hozzátartozik, hogy több biztosítós egészségügy van, vizitdíjat bevezették.
Adóreform az országban.
Ezzel szemben, itthon ezekről hallani sem akarnak az emberek.
Sodi: nyílván ez is csúsztatás, amit a hírtv leközöl. Ebből nem az következik, hogy fizetős egyetemek nem is olyan jók.
2008. 03. 04. 14:28
QnC: "Azért mert valaki elmond egy szöveget egy fizetett politikai hirdetésben, abból nem következik az, hogy drogos."
Áttételesen dehogynem! Ha szarhoz adta a nevét, és az arcát, akkor úgy a helyes, ha a neve és az arca vastagon be lesz kenve azzal a szarral. :))
Tessék mosóport reklámozni, és akkor senki se fogja drogos kurvázni :DD
2008. 03. 04. 14:30
Ond: ÉPPEN a hanglejtésből jutott eszembe, hogy ez vagy valami nagyon undorító feminista, vagy ha nem, hát nagyon jól játssza. :D
2008. 03. 04. 14:32
"Azért a Szlovák GDP-hez hozzátartozik, hogy több biztosítós egészségügy van, vizitdíjat bevezették."
És keményen dolgoznak a megszüntetésén.
2008. 03. 04. 14:36
Különben az azért megjegyezhető, hogy a Fidesszel ellentétben az SZDSZ-nek legalább volt annyi esze, hogy szép lánnyal kampányoljon.
Szép, de attól még rohadjon meg ott, ahol van. :D
2008. 03. 04. 15:04
Sodi:"Ha szarhoz adta a nevét, és az arcát, akkor úgy a helyes, ha a neve és az arca vastagon be lesz kenve azzal a szarral. :))"
ergo:
Ha tandíjhoz adta a nevét, és az arcát, akkor úgy a helyes, ha a neve és az arca vastagon be lesz kenve azzal a tandíjjal. :))
Így értetted?
2008. 03. 04. 15:15
16. Nem tudom mennyit értesz a gazdasághoz, de hidd el a vizitdíjnak semmi köze a GDP-hez. Az a termeléssel van összefüggésben...
Ez szép:
"Mindenkire kiterjedő tandíjat és szigorúan célzott hallgatói támogatásokat javasol tanulmányában Magyarországon a Világbank"
"..mindenkire kiterjedő tandíj mellé szigorúan célzott hallgatói támogatást rendelne - hitelek, vissza nem térítendő támogatások és halasztott fizetések kombinációján keresztül "
Természetesen a zsidó világhatalomnak elemi érdeke, hogy már eleve eladósodva kezdje valaki az életét és rögtön kamatfizetésre költse élete első fizetését is.... Baszki és ezt megeszik az emberek, hogy ez jó. Az zsindexes szavazáson a fele utasítja csak el. Ez az ország már csak akkor lenne szánalmasabb, ha azért tüntetnének, hogy legyen fizetős a levegővétel. Bár nem akarok tippeket adni.... :))
2008. 03. 04. 15:52
Húú, ezt a "mindenkire kiterjedő tandíjt" elsőnek MINDENRE kiterjedő tandíjnak olvastam, ami még durvább lenne. Rögtön arra gondoltam, hogy adott egy egyetem X forint működési költséggel, Y fő felvett hallgatóval, a tandíj összege tehát X/Y.
Na AZ tényleg durva lenne. :))
2008. 03. 04. 16:07
Az hol van megírva-lefixálva, hogy az érettségi, a középiskola, a szakképzés, sőt az általános iskola ingyenes marad???? :-)
2008. 03. 04. 16:11
Észak-Komárom viszont nagyon fejlődik, a magyar oldalhoz képest. Amúgy újra van Prior is, felújították, 3 hete voltam ott :D
2008. 03. 04. 16:14
#14 QNC : aki sváb, az nagyon is oké, főleg amiért én is... :)
2008. 03. 04. 16:23
SF: Te most ezzel viccelsz, de az érettségi ingyenességét én már láttam a napokban pedzegetni valahol :)))
A liberalizmus egy folyamat... Én mindig ezt mondom.
2008. 03. 04. 16:41
Nekem leginkább ez a lenéző "...Nem vagyunk már gyerekek..." nyomja túl az agyvizemet.
Egyébként meg szerintem pont ide illik :
http://www.mkkp.hu/mitteszunk.jpg
Szerintem ennél jobban nem lehet összefoglalni ezt a nonszensz helyzetet :)
2008. 03. 04. 16:48
HEHEHE
EZ jóóóóóóóóóóóóóó :DDDDDDD
2008. 03. 04. 21:31
Basti: de összefügg, ha az állam egy haladó szemléletet követ és mondjuk azt a pénzt, amit ezzel kivesz az EÜ-ből azt arra fordítja, hogy cégek odatelepüljenek. Szóval a gazdasági kompetenciámat ezek végiggondolása után kérdőjelezd meg kérlek :)
Hozzáteszem északi szomszédaink több más dolgot is nagyon jól csinálnak, ami szintén hozzájárult a magas GDP növekedéshez.
2008. 03. 04. 21:35
Nem Gyurcsány mondta még egy éve, hogy ne akarjunk mi szlovák béreket, amikor az sokkal alacsonyabb a hazaiaknál?
2008. 03. 04. 21:52
30. "mondjuk azt a pénzt, amit ezzel kivesz az EÜ-ből azt arra fordítja, hogy cégek odatelepüljenek"
Ember, ne égesd már magad....
A tandíjból meg a multicégeket támogatják nem?
Olvasd el egy kompetens orvos önkormányzati képviselő írását a támáról:
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=678
2008. 03. 04. 22:34
A GDP egy virtuális mérőszám, semmi köze a reálbérekhez...
2008. 03. 04. 22:41
Basti: nem tudom milyen a szlovák konstrukció, mennyi pénzt vettek ki így az egészségügyből, de normális államokban, ha az polgár többet költ az EÜ-re (nem adó formában) akkor az állam kevesebbet. Legalábbis ez lenne a lényege a dolognak, lásd tömegközlekedés. Nálunk is így van, hiszen a vizitdíjból/kórházi napidíjból csinálnak fejlesztéseket, tehát nem az államnak kell ezeket kigazdálkodnia. Más kérdés, hogy nálunk ez sem igazán akar normálisan működni :)
(hozzáteszem Molnárgörény is pont ezt írja le az általad prezentált linkben: "Akkor lenne ez így, ha a díj bevezetésekor a TB-finanszírozást nem csökkentették volna! De csökkentették, így nem növekedett az egyes egészségügyi szolgáltatók bevétele, csak a forrásuk változott", szóval ezt az égetés témát járjuk körül újra).
2008. 03. 04. 22:52
Amióta EU tagok lettünk, a GDP-be még az illegális drogkereskedelmet, és a prostitúciót is bekeszámítják (beleBECSÜLIK). És ez NEM VICC, tényleg így van.
Innentől pedig nagy lószar az egész.
2008. 03. 04. 22:53
k0zi: "Más kérdés, hogy nálunk ez sem igazán akar normálisan működni :)"
Nem "más kérdés", bazmeg, hanem pont ez a lényeg!
ELVBEN az SZDSZ minden intézkedése nagyon jól működik.
A GYAKORLATBAN viszont EGYETLEN EGY SE!!!
2008. 03. 04. 23:05
én ma is, spotnán, egy 20 éves egyetemista csajjal, meg ugy 60 körüli férfival jót zsidóztam vonaton..)))))))azért ez nem véletlen, na.......a férfi kdnp párttag, legalábbis azt mondta....még a végén én mondtam, hogy azért vannak rendes, magyar érzelmű zsidók is....
2008. 03. 04. 23:17
Naná, hogy vannak.
Ilyen például Reiner Péter.
http://harcter.hu/infusions/the_kroax/embed.php?url=80
(A Gárda zsidó tagja)
2008. 03. 04. 23:37
34. A vizitdíj 13 milliárd forint. A EÜ büdzsé 1600 milliárd. Szerinted mire elég az, mégha előtte nem is vontak volna ki pénzt. Igazad akkor lesz, amikor a vizitdíj már 3000Ft lesz. Remélem ez nem következik be, mert akkor egy hosszabb kezelés akár 50000Ft is lehetne...
2008. 03. 05. 0:15
ő szimpatikus zsido ember. több kellene belőlük......
2008. 03. 05. 0:16
Basti: nyílván itthon 13 mrd az nevetségesen kevés a teljes kasszához képest, de az is elég valamire. 13 mrd amit mondjuk K+F-re költhetne a kormány (úgyis másra költi), de máris megjelent egy igen jelentős összeg, amit elkölthet MÁSRA, mint az egészségügy.
sodika: SZDSZ-es dolgok a kapkodás miatt nem működnek, átgondolatlan "reformok" ezek. Amíg nem ülnek le egymással a parlamenti pártok tárgyalni, hogy "itt kurva nagy baj van" addig ez így is marad.
2008. 03. 05. 13:47
Malac hazudott: a holland alapellátásban már nincs vizitdíj
2008-03-04. 23:56
Hollandiában az alapellátásban már nem szednek vizitdíjat - mondta el a Hír Televíziónak Niek Klazinga, a Corvinus Egyetem holland vendégprofesszora. A szakember ezt azzal indokolta: a betegségek első tüneteinek észlelésekor nem szabad semmivel sem akadályozni az embereket abban, hogy orvoshoz forduljanak.
A '70-es, '80-as évek óta szakmai tanulmányok igazolják, hogy ha az emberek nem a betegségük korai szakaszában mennek orvoshoz, akkor ellátásuk többe kerül. Hollandia hasonló tapasztalatokat szerzett a vizitdíjjal - mondta a Hír Televíziónak az Amszterdami Egyetemről érkezett Niek Klazinga, a budapesti Corvinus Egyetemen egészség-gazdaságtan vendégprofesszora.
"Úgy döntöttünk, hogy az alapellátásban nem vezetjük be a vizitdíjat, mert az általános tapasztalat az, hogy nem szabad korlátokat állítani az emberek elé, amikor valamilyen általános egészségügyi problémával mennek a háziorvoshoz. Emiatt Hollandiában a korlátoztuk a vizitdíjfizetést, és inkább a speciális ellátásokban kell fizetni" - közölte a professzor.
Niek Klazinga bemutatkozó előadásában arról is beszélt: bármilyen reform előfeltétele, hogy nagyon pontos adatok álljanak rendelkezésre arról, milyen hatékonysággal is működik az az egészségügyi ellátórendszer, amelyhez hozzá akar nyúlni a kormány.
Ismert: a szabad demokrata Horváth Killer Ágnes vezette "egészségügyi" tárca rendre a holland egészségügyi rendszerre hivatkozik, mint követendő példára. A miniszter - politikai államtitkárként - korábban még "tanulmányúton" is volt a nyugat-európai országban.
(Hír Tv)
2008. 05. 23. 11:01
DDD! Gondolom otthon a feleségeddel is így beszélsz.Ha van.De azis lehet,hogy a Fiúkat szereted.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.