Sír a proli
Az áldást sodika küldte 2008. április 7., hétfő - 10:41-korCímkék: bkv proli sztrajk
57 komment
Olcsó dolog az Index címlapjáról lopni, de ha az emberi ostobaság ilyen ritka gyöngyszeme jön velünk szembe, lehetetlen szó nélkül elmenni mellette.
Csakhogy minket kirúgnak, ha valami nem tetszik, mert senkinek a vacak sorsa nem múlik azon, hogy mi egyáltalán létezünk. Gusztustalan, hogy a BKV arra használja fel az emberek tömegét, hogy tehetetlen vergődésükkel megzsarolja az államot, megbénítsa a közlekedést, ellehetetlenítse a város működését!
Hóbelebanc blog, innen
Kezdjük azzal, hogy én személy szerint még a mai BKV sztrájkot is rém szánalmasnak tartom, elvégre a belváros egy részében néhány óra elejéig még a tavaly őszi Kuruc.info hídblokád is tudott hasonló közlekedési káoszt okozni.
Ezt kérem nem így kellene, hogy vicc kategóriába illően már délután egykor fel is vesszük a munkát, hanem érdemes lenne Franciaország felé tekintenünk, ahol a sztrájk valóban totális munkabeszüntetést jelent. Ott a gallok az asztalra csapnak, adottak a követeléseik, és punktum, majd azután akár hetekig is basznak elindulni a buszok, amíg a nagypofájú politikusok nem hajlandóak engedni az álláspontjukból.
Ehhez képest nálunk ez a néhány órányi játszadozás mindössze arra elég, hogy Demszky sírjon egy sort a kormánynak, totálisan elfeledkezve arról, hogy az egész kialakult helyzetért voltaképpen egy személyben ő maga felelős, elvégre a sikeres közösségi közlekedés világszerte az olyan finanszírozási struktúrákra épül, ahol egyenlő arányban veszi ki a részét a terhekből az utas, az önkormányzat, és az állam. Ennek tükrében a 40% feletti utazóközönségi önrész nem dicsőség, hanem szégyen, az önkormányzati támogatás nélkül is testközelbe kerülő nullszaldó pedig nem siker, hanem a totális hozzá nem értés legtisztább bizonyítéka.
Mindeközben szerencsére az emberek túlnyomó többsége belátja, hogy ez a munkabeszüntetés az ő érdekét is szolgálja, hiszen - ahogy a Kuruc.info hídblokád idején is írtam - az olyan ember, aki nem képes azonosulni a közös távlati célokkal, és emiatt vidáman elviselni az apró személyes kellemetlenségeket, az nemes egyszerűséggel a koszos áruló kategóriájába sorolandó.
Avagy az egoista lumpenállatok közé. Egy kutya.
Ilyet ír ez a barom:
senkinek a vacak sorsa nem múlik azon, hogy mi egyáltalán létezünk
És eközben nem bír ám leesni neki, hogy ha senkinek sem kellő, jelentéktelen munkát végez, akkor ezért elsősorban saját magát kell hibáztatnia, elvégre akármi is az az önző kis világában, aminek az elvégzése olyan fontos a számára, ha nincs kellően sok ember, akinek ez nélkülözhetetlen, akkor teljesen felesleges, és hiábavaló tevékenységről van szó, így pedig maradna inkább otthon tévét nézni, esetleg előtte sorban állni a munkanélküli hivatalban egy másik, értelmesebb elfoglaltságért.
Az, hogy felesleges munkát végez, érv a szemében, ahelyett, hogy szemlesütve hallgatna róla. Beszarok, komolyan mondom...
Amíg az emberekben nem lesz meg az egészséges szolidaritás a döntéshozókkal szemben harcoló sorstársaink felé, addig tényleg bármit megtehetnek velünk a globalizált pénztőke szervilis kiszolgálói. Ezt kéne felfogni, és nem egy nehézkes munkanap miatt siránkozni.
Egyetlen nap még senki életét nem tette tönkre!
By SoDI
Kapcsolódó anyag:





Eddig 57 komment érkezett (
)
2008. 04. 07. 10:44
ja és hajrá BKV dolgozók!
2008. 04. 07. 10:46
Ottani komment, nagyon jó...
"Esetleg ha majd órákat kell várnod a buszra, mert a kormánynak és a demszkájnak így rentábilis, vagy két órát kell várnod a mentőre, mert ennyi fér bele a költségvetésbe és ha azért is fizetned kell majd, hogy használod a járdát, akkor is legyél ennyire konzekvens és kötelességtudó és fogd be a szád!!! Idióta..." :))
2008. 04. 07. 11:38
Arrol beszel a gyerek, hogy a kozlekedes igen komoly zsarolo potencial, az emberek ugyanis minden nap hasznaljak ezeket, eletuk szerves resze, fontos ember, kozszolgalatot latnak el, a kozlekedes ugyanis kozszolgaltatas. Ha barmilyen magancegnel is melozol, ilyet valszeg nem mernel megcsnialni, mert bar a torveny tiltja hogy a sztrajk miatt megtorlas erjen, de valami oknal fogva nemsokara mar mas dolgozna a helyeden. Csak az allam olyan gyenge, hogy igy zsarolni lehet, probalnad ezt meg eljatszani barmilyen komoly cegnel vagy multinal. Amit a srac ir, hogy senki sorsa nem mulik azon, hogy dolgozik-e attol a munkaja meg nem felesleges, csak mondjuk nem teszi tonkre 2 millio ember eletet. Mondok egy peldat, ott a tanar szakma, senki le se szarja, ha akar 1 honapig is sztrajkolnak, na es? Majd bepotoljak vgay barmi, nem oszt nem szoroz, a munkajuk hosszu tavon fontos, a buszvezetoke naponta. Ettol meg egy tanar munkaja nem felesleges csak eppen nem husbavago, a buszvezetoje az. Szerintem 100 ember 90 olyan munkat vegez, hogyha nem vegezne 1 hetig fel sem tunne senkinek, talan csak a buszvezeto meg a sebesz az akinek a mindennapos munkaja erzekenyen erint.
Velemenyem szerint a sztrajktorveny nem jo, a minimalis szolgaltatasokat torvenynek kene garantalni, nem pedig a 2 felnek kene egegyezni, mert ez ujabb zsarolasi potencial. Megszopatni tobb millio embert irracionalis kovetelesek miatt, csak azt fogja elerni hogy elpartolnak toluk az emberek. Tarsadalmi tamogatas nelkul pedig egyetlen sztrajk sem erheto el a celjat. Ja es megvalami, 1 napig, persze, kibirjuk, de ha sokszor fogjak ezt csinalni es rajuk zudul a nepharag, megnezhetik magukat.
2008. 04. 07. 11:42
Igaz, a BKV koveteleseit nem ismerem pontosan, nem tudom megitelni, mennyire jogos a sztrajk, de a MAV az egyszeruen verlazio, a Gasko meg a bandaja, az teljesen irrealis amit osszehordanak, ha az orokkevalosagig sztrajkolnak akkor is.
2008. 04. 07. 11:46
"probalnad ezt meg eljatszani barmilyen komoly cegnel vagy multinal"
Ugyan!
Gondold el, mi lenne, ha az összes Tesco alkalmazott egy hétig nem dolgozna. Na, az is ugyanilyen hatásos lenne a Tesco üzemeltetőire nézve.
2008. 04. 07. 11:49
"a minimalis szolgaltatasokat torvenynek kene garantalni"
Szerintem meg így is túl szigorú a törvény, enyhíteni kéne. Ha Angliában megtehetik a tűzoltók, hogy nem mennek sztrájk ideje alatt oltani, és egy francia közlekedési munkabeszüntetés úgy néz ki, hogy hetekig nem jár semmi, akkor ugyanezt nálunk is meg lehetne csinálni.
2008. 04. 07. 12:06
Nem ertem ezt a minel rosszabb annal jobb elvet...en a kemeny kez politikajaban hiszek, ha nem tetszik a melo, holnap jon helyetted egy roman aki majd nem nyavalyog a munkakorulmenyek miatt, nem tetszik a rendszer, el lehet huzni, masnap harman lepnek a helyedre, vagy megbecsulod magad vagy bebizonyitod, hogy olyan ertekes a munkad, hogy senki mas nem tudja elvegezni. Felek eleg hamar talalnek akar tobbszaz uj buszvezetot is az unioban, aki szivesen vallalna. Eppen van egy buszvezeto haverom, aki a Volannal van, most mennek ki Irorszagba egy paran buszozni (helyi tomegkozlekedes) fele annyiert se kap berben majd mint egy ir buszos kapna, es meg igyi s halas a fizuert, mert az itthonihoz kepest meg horribilis penz. Hogy az ir buszvezeto ekozben mit csinal? Nem tudom, de lathatolag az ireket ez nemigen erdekli, beleertve a vallalatot sem, hja kerem, az irek azert is vannak ott, ahol. Isten hozott a kapitalizmusban.
2008. 04. 07. 12:26
45 előtt, tehát amíg a kapitalizmusban voltunk, a szakszervezetek harcolták ki a tb-t, nyugdíjat, fizetett szabadságot, emberhez méltó bért, és a munkavédelmet is.
Anélkül rabszolgasors lenne, úgyhogy kell is az a szakszervezet.
Az emberek érdekérvényesítő képessége öszefogásuk esetén megsokszorozódik.
2008. 04. 07. 12:33
SF: en egyet tudok, ha valamelyik nap azzal allnek elo, hogyha nem emelik a berem akkor nem dolgozom, mar masnap nem dolgoznek.....ha jonne valaki, aki ugyanannyi penzert jobb nalam, masnap mar nem dolgoznek ott, ha jonne valaki aki kevesebb penzert megcsinalna a munkamat a jelenlegi szinvonalom, mar masnap nem dolgoznek ott, en minden nap igy kelek es igy fekszem, igy kepzem magam es igy dolgozom, es hogy tetszik-e, hogy ilyen a vilag? Adottsagnak tekintem, tudod, az evolucio, a gyenge meghal az eros....nos az eros pedig eleri a celjat.
Nem akarom en lebecsulni a szakszervezetek jelentoseget, eredmenyeit, de azt mindenkinek meg kell tanulnia, lehet sztrajkolni, jogod van hozza, de a cegnek meg joga van a helyedre keresni olyat, aki kevesebbet sir, ha nem sikerul neki, te nyertel, de mindig legyen a szemed elott, mar keresik az utodod....
2008. 04. 07. 12:52
És így tovább, szorítják le a munkások bérét egyre lejjebb, míg a puszta betevőért dolgozol a nap 16 órájában! Épp ezért IS bevándorláspártiak a liberálisok amit írsz!
Rossz folyamat, és te miért látod ezt jónak?
Ez szociáldarwinizmus, ami semmiképpen sem jó, a gátlástalanabb győz, el lehet képzelni hova vezet ez, no és alapvetően ilyen emberek ülnek ma kormányon, ez az ifjútörök gátlástalanság.
2008. 04. 07. 13:02
"Gondold el, mi lenne, ha az összes Tesco alkalmazott egy hétig nem dolgozna. Na, az is ugyanilyen hatásos lenne a Tesco üzemeltetőire nézve."
Igen, a Tesco üzemeltetői nagyot szívnának, de csak ők!!! A BKV sztrájk egészen más, itt minden Bpesti megszopta, kivéve az otthonülő bolggerek.
Egyesek, mávosok, békávésok visszaélnek a jogaikkal. Ilyenkor sajnálom a tanárokat, és orvosokat, mert ők hiába (ki nem szarja le a strájkoló tanárt?), illetve korlátozott mértékben(ehhez hasonló teljes sztrájkot nem tarthatnak, a többi meg eredménytelen) tudnak csak sztrájkolni.
2008. 04. 07. 13:03
Szép dolog a verseny, és szép dolog a büszkeség is, aminek nyomán azt mondjuk, hogy kaparja a szart a bevándorló, mert az alantas munka magyar ember kezébe nem való.
A probléma csak az, hogy míg a bevándorlók első generációja általában valóban hasznos értékteremtést végez, addig a kölykeik már többnyire a bűnöző lumpenek sorát gyarapítják. Ezt látjuk nyugaton; Franciaországban és Németországban is.
Ráadásul ezek szaporák, így a hosszú távú nemzeti túlélés kedvéért muszáj félretenni a rövidtávú versenyképesség szempontjait. Elvégre ott van nyugaton az intő példa, csak észre kell vennünk.
2008. 04. 07. 13:04
Általános sztrájk és főleg SOKKAL TÖBB SZOLIDARITÁS kellene ide, a tőke itt azért tarolhat, mert nincs összefogás!!!
A modern gyarmatosítást meg senki se lássa jónak, mert nemár :)
Budapest, BKV, MÁV, emberek, dolgozók
2008-04-06 17:44 Barikád.hu
1990-es taxisblokád. Csak egy kérdés. Hol vannak bátor taxisaink akik az Antall- kormány alatt a benzinár növekedésre hivatkozva megbénították, nem csak egy város, de az ország életét úgymond a polgári engedetlenség eszközével?
Most hol vannak ?
Készülnek a hétfőre, mint mondta a taxi társaság két prominens vezetője, indulhat a nagy kaszálás, kérem. Igen, ez olyan mintha ők nem is ebben az országban vagy legalábbis ebben a világban élnének ... Az érdek nagy úr, hát még a pénzügyi. Most láthatjuk csak igazán mivé válik a nagy összetartozás , a nagy szolidalitás , mert azok akik most nem fognak holnap munkába lépni, talán értünk is teszik.
Bár a célok a "jó" média segítségével már szinte nem is láthatók. Azt tükrözik mintha szinte öncélúan akarnák a MÁV dolgozók és a BKV dolgozói megbénítani az ország életét. Holott miről is van szó? Itt is a megélhetésről arról, hogy a BKV-dolgozók bére, munkája, a MÁV- dolgozók bére és munkája stb stb.... Igen olyan mintha rólunk szólna, csak mi úgy teszünk, hogy nekünk aztán olyan jól megy, míg ezek itt csak akadályoznak bennünket a szabad mozgásunkban, sőt talán még dolgozni se engednek, pénzt keresni. Másnak!
Kinek az érdeke ilyetén mód beállítani a két nagy múltú közlekedési vállalat szakszervezeteinek megmozdulását? Kinek az érdeke, hogy dolgozót a dolgozóval állítson szembe?
Tudjuk a választ, de inkább elhallgatjuk magunk elől is. Szolidális? Velünk senki! Tehát rohadjanak meg ők is ott ahol vannak, (bocsánat a kifejezésért). Sajnos, ide jutottunk, pedig emlékszünk jól, milyen szolidálisak voltunk a taxisokkal akkor ott októberben, sőt még talán zsíros kenyeret is vittünk nekik a "barikádra", és remegve néztük mikor lövet bele a népbe a galád demokratikus jobboldali kormányzat... Most meg azt várnánk, hogy a kormány tegyen rendet, mert nem tudunk dolgozni menni, és a munkahelyünk nem lesz elnéző ha késünk, vagy netán
be sem érünk. Viszont a nyugalom garantálva van, hiszen a taxisok felkészültek a nagy forgalom lebonyolítására.
Tudhatnánk, mit kellene most tenni: szolidálisnak lenni. Most az egyszer. Mert ha nem, akkor ki lesz velünk majd az, ha mi kerülünk hasonló helyzetbe?
Ki fog "kék szalagot" a ruháján viselni értünk? Ki? Senki, mert a közöny és irígység ott ül a lelkek mélyén, mert így alakították ki. A gyerek majd otthon lesz, tehát "én sem tudok elmenni a munkába", tehát szabdságot kell "ezek" miatt kivennem, vagy ki is rúgnak miattuk...
Ó látom a gondolatokat pörögni az agyakban, pedig csak egy dolgot kellene tenni és az két szó: szolidálisnak lenni! Máris másként látnánk a világot, a munkát, az embereket, mindent. Itt lenne az esély a nagy összefogásra és akkor talán!?
Minek is ragozzam, ki - ki maga tudja ezt majd holnap eldönteni, mikor tülekedve szidja a MÁV a BKV dolgozóit akik mást sem tesznek mint azt, amit mi nem merünk megtenni, mert gyáva megalkuvó emberek vagyunk!
Ugodi Tibor
barikád.hu
2008. 04. 07. 13:06
Ma nekem, honlap neked, egy mindenkiért, mindenki egyért, nem igaz? :)
2008. 04. 07. 13:06
Ezt a holnapot elírtam de jó XD
2008. 04. 07. 13:06
p: "kivéve az otthonülő bolggerek"
Vagy az, akinek tök mindegy, mert simán be tud sétálni a suliba. :)))))
"Igen, a Tesco üzemeltetői nagyot szívnának, de csak ők!!! A BKV sztrájk egészen más, itt minden Bpesti megszopta"
AZ A JÓ! :))
Ez ugyanis konkrétan forintosítható gazdasági kárt jelent!
Márpedig a zsidók csak a pénz nyelvén értenek!
Éppen ezért voltam olyan boldog, amikor azt hallottam tavaly, hogy állítólag a Kuruc.info blokádja is sokmillió forintos kárt okozott! :D
2008. 04. 07. 13:08
Azért azt képes vagy felfogni, hogy több MAGYARnak okozott ez kárt, mint ZSIDÓnak????
2008. 04. 07. 13:12
"Azért azt képes vagy felfogni, hogy több MAGYARnak okozott ez kárt, mint ZSIDÓnak????"
Számszerűleg több magyarnak okozott kárt, de összegszerűen sokkal többet a zsidó érdekeltségeknek, és CSAK ez a lényeg! Sok magyar könnyedén lenyeli a maga apró, egy napra jutó járulékos veszteségét, de azok a gazdasági körök, akiknél mindez hatványozottan jelenik meg, na ők aztán igazán megszopják a faszt! (Pontosabban megszopNÁK, ha ez nem amolyan játék-sztrájk lenne, hanem igazi franciás, több hétig tartó).
Az összes egoista barom pedig, akinek a személyes kényelmetlenség miatt sír a szája, egyenként le van szarva! Akkor is, ha magyar, mert aki nem örül az ilyen szép összefogásnak, mint amit ma délelőtt megtapasztalhattunk, az csak valami értéktelen lumpenállat lehet.
2008. 04. 07. 13:18
Hírfigyelő pedig itt, mint mindig :
http://www.althir.org/index.php?com=search&q=bkv
2008. 04. 07. 13:21
A paraméterkönyvről hallottatok már? Az áll benne, hamarosan felszámolják a BKV NAGYON SOK viszonylatát, azaz az útvonalakat amin a tömegközl végigmegy.
Ilyen zsidó yuppi gyerekek írták, akiknek az ilyen és efféle rombolásból jól fizető biztos állásuk van.
Ésszerűsítésnek neveznek minden rombolást. Ez undorító szerintem.
2008. 04. 07. 13:26
Paraméterkönyv?
Ott is megy a szarkavarás.
Először 6 milliót akartak megspórolni.
Aztán most már csak kettőt.
Merthogy nullszaldósnak kell lenni.
Ez persze szép cél, de ha hozzávesszük, hogy önkormányzati önrész NÉLKÜLI rentabilitásról beszélünk, akkor így már AGYRÉM.
1/3 állam, 1/3 önkormányzat 1/3 utazóközönség
MINDENHOL ez az egészséges arány, ahol felfogják azt a közgazdasági evidenciát, miszerint a közösségi közlekedés visszafejlesztése hatványozottan hat ki a nemzetgazdaság egészére!
2008. 04. 07. 13:29
"Rossz folyamat, és te miért látod ezt jónak?"
"A modern gyarmatosítást meg senki se lássa jónak, mert nemár :)"
Nem latom jonak, csak alapvetoen nem tartom a dolgot befolyasolhatonak. Ez nem dontes kerdese, ahogy a globalizacio sem az, ez maga a szocioevolucio.
"Általános sztrájk és főleg SOKKAL TÖBB SZOLIDARITÁS kellene ide, a tőke itt azért tarolhat, mert nincs összefogás!!!"
Minel tobb valakinek a vesziteni valoja annal konnyebben tudod megfelemliteni es annal kevesbe lesz szolidaris. Azok a peldak, hogy franciaknal meg nemeteknel milyen hosszu sztrajkok vannak, mert nem a kajajukra megy, hanem hogy sokat keressenek vagy kurvasokat (magyar szemmel) de a sztrajk alatt nincs munkaber, aki eppcsak kijon a fizetesebol, ezt nem engedheti meg, es itt nem csak a dolgozora gondolok. Ha nem mesz dolgozni mert nem tudsz eljutni a munkahelyedre azert retorzio papiron nem erhet (vis maior) de fizetest sem kapsz. Csoro orszag ezt nem huzza sokaig.
2008. 04. 07. 13:34
"hosszu sztrajkok vannak, mert nem a kajajukra megy"
Ugyan már!
Ha az emberek kajájára megy, ANNÁL JOBB, mert akkor sokkal nagyobb a NYOMÁS a döntéshozókon! Ebben éppen hogy hatalmas potenciál van, csak ki kellene használni!
A személyes nehézségeket pedig mindenkinek erkölcsi kötelessége elviselni, amikor az ELNYOMÓ PÉNZHATALOMMAL szembeni harcrunkól van szó!
2008. 04. 07. 14:53
Währe arbeit, währe lohn! :-)
http://www.youtube.com/watch?v=NTvke0Sa78A
Nemzetiszocializmus: A liberalizmust leváltó korszellem, mely az egyén nemes társadalmasítását tűzte ki céljául, a népnemzeti államok keretein belül. Politikai vetülete a tekintélyelven nyugvó Vezérállam, társadalmi vetülete az idoneitáson nyugvó szociálnacionálé, gazdasági vetülete a szocialista szabadgazdálkodás és munkarend (a közgazdaságban az így felépülő gazdaságot irányított tervgazdálkodásnak nevezzük). A ~ elmélete egy, gyakorlata életterenként változik (olasz Fasizmus, német Hitlerizmus, belga Rexizmus, spanyol Falangizmus, oláh Legionarizmus, stb...).
A Nemzeti Szocialista álamban szabadgazdálkodás folyik, mind addig míg egy cég a nagysága végett nem befolyásolja a néptársak életbíztonságát, kenyérhez való jogát. Magyarul ha a cég túl naggyá válik akkor az álam részt vásárol belőle és figyeli a céget vagy korlátozza. Ha egy cég túl nagy akkor a Nemzetgazdaságra komoly befolyást gyakorol, ami abból veszélyes, h. a tulajdonosok hatalma megnő túl sok ember megélhetése múlik rajta, vagy túl sok kisvállalkozó megélhetését teszi tönkre. Elsősorban kisvállalkozások vannak a Nemzeti Szocializmusban előtérben. Viszont nagy cégek közt kategoriák vannak fontosági szempontból. Áttekintve nagyvonalakban:
1. A legfontosabb nagycégek:
a, az ipari termelő cégek. pl gépkocsigyártás, gépgyártás, hadiipar stb....
b, A mezőgazdasági feldolgozó cégek. pl: konzervgyár, gabonafeldolgozók- raktárak stb....
Ezeket nem lehet kisvállalkozásban csinálni.
Viszont ebbe az államnak bele kell látni és avatkozni ha kell. Ugye nem kell ecsetelnem ha egy sokezer főt alkalmazó ipari cég mekkora felelőséggel van a Nemzet Gazdasági, Biztonsági kérdéseiben. Ez nem lehet magánérdek, természetesen ha az állam részt sajátit ki a cégből annak az ellenértékét megtériti a tulajdonosának.
2, Azon cégek amik csak állami tulajdonúak lehetnek:
a, Bankok, bíztositók, pénzintézetek. Ezek a cégek azok amik a zsidó fő tanyái napjainkban. Nem kell semmit dolgozni, csak a Nép vérét szívni, lopni a napot. A hitel és betétek kamatait az állam határozza meg úgy, h. a Nép Közzöségnek a legnagyobb jóhasznát biztosítsa vele.. Ez is része a tervgazdálkodásnak késöbb bővebben.
b, Egészségűgy. Csak állami korházak és állami betegbíztosítókat akar a Nemzeti Szocialista Munkaállam. Természetesen kivételek a kis természetgyógyász, fizikóterápiás és egyébb cégek.
b, Logisztikai cégek. Vasút, autóút csak állami tulajdonban lehet. Ezek védelmi, stratégiai szempontból létfontoságú cégek.
c, külkereskedelmi cégek. A Nemzeti Szocializmus egy olyan rend ami az önnellátó gazdaságra törekszik. Nem lehet a Hazai cégek rovására bármit behozni az országba. pl.: felháboritó, h. a könnyűipar tönkrement a kinai bovlik miatt, de vannak termékek amivel jól jár az ország tehát ennek szabályozása az állam feladata.
d, A nagykereskedelem. Itt is a zsidó húzza a liberális demokráciában a legnagyobb hasznot. A nagykereskedelem által tudja az álam az árakat és a termelést szabályozni.
A Nemzeti Szocializmus Munka Állam, tehát a Munkát támogatja és a szorgos emberek jóhasznát szolgálja. Tehát a kisvállalkozásokat, gazdaságokat támogatja a legjobban. Ugyanis ezek a legemberbarátabb cégek és vannak termékek amiket ők tudnak a legjobb minőségben előállitani. Tehehát sokkal jobb minőségű cipőket gyártanak a cipészek mint a cipőgyárak. Többet ér a Nemzetnek 100 000 kis cipész mint egy pár 50 000 főt alkalmazó cipőgyár. Fontos megemliteni a parsztgazdaságokat is. Mindenkinek akkor a földje legyen amit a családja meg tud művelni tiszteséggel és jusson mindenkinek akinek szüksége van rá.
Tervgazdaság szükséges viszont a gazdaság legjobb irányításához amiket felelős szakembereknek kell irányítania. Ők a vagyonukkal és a szabadságukkal extrém esetekben az életükkel (korrupció) felelnek a munkájukért. Aki nem alkalmas azt le lehet váltani!!! Persze a tervgazdálkodás első hallásra félreérthető a kommunisták és az egyént előtérbe helyező liberális neobolsevikok miatt. Pedig ez nagyon fontos momentuma a Nemzeti Szocializmusnak és az eszközöket elmagyarázom akkor érthető lesz mindenki számára.
A mai gazdaságot a leggazdagabb rétegek irányítják a multicégek lobbi tevékenysége miatt. A kummunizmus pedig állammonopol rendszer volt, mindenki mindent ellopott és nem csinálta jól. A magántulajdon nem létezett.
Mi Nemzeti Szocialisták a magántulajdont természetesen tiszteletben tartjuk és védjük, ha az tiszteséges úton lett előteremtve. Azon vagyunk minnél több Magyar Néptársunknak minnél nagyobb kenyere legyen és minnél boldogabb egésszebb életet tudjon élni. Ezálltal bíztositjuk gyönyörű Magyar gyermekeink jövőjét
A tervgazdálkodás szabályzó eszközei nem a kommunista mindenen uralkodó elvként vagy a neobolsevik, cionista személyközpontú rendszerként kell értelmezni. A Mi tervgazdálkodásunk annyit jelent, h. a kedvező állambanki hitelekkel, adókedvezményekkel és a nagy és külkereskedelem szabályzásával tereljük helyes és kiszámítható irányba a Nép Nemzeti Gazdaságot úgy, h. minden Magyar Néptársunknak meglegyen a Jóhaszna és a kenyérhez, munkához való joga.
Első körben Mi a Magyar Nemzeti Szocialisták a munkanélküliség és a munkásszegénység ellen üzenünk hadat. Minden Magyar embernek jár a jól végzett munkáért a tisztes kenyér és hajlék!!!
Alapelvként röviden ecsetelhetem, h. ez nem valami anyagelvű dologként kell értelmezni, hanem annak az alapját, h. üres gyomorral nem lehet a Hazát szeretni, kultúrát ápolni. Nem támogatjuk a munka nélkül élősdiséget semilyen formában. Aki enni akar annak dolgozni kell érte, de ha megdolgozik érte jár a becsületes járandóság is. A gazdaság szabályozó mechanizmusa nem egy klikk érdekeit szolgálja hanem a Magyar Nemzet Közösségének érdekét, ismét hangsúlyozva felelős vezetőkkel.
2008. 04. 07. 14:54
Én ezt látom jónak. A globalizáció jelenlegi formájának pedig igenis van alternatívája.
2008. 04. 07. 14:56
"Sok magyar könnyedén lenyeli a maga apró, egy napra jutó járulékos veszteségét. [...] ,hanem igazi franciás, több hétig tartó)."
És akkor szerinted a magyar könnyedén nyelné le a több hétig tartó (nem éppen járulékos, hanem sokkal inkább megélhetési) veszteségét?
2008. 04. 07. 14:56
Ha mi nem kéviseljük a magunk érdekeit, mások fogják a maguk érdekeit ránk erőltetni, minthogy az "nekünk jó"
Ezt a bankár-szellemű 360 fokos hazugságot tanítják közgázon is.
Pedig ha itt élsz, a haza érdeke a te érdeked is.
2008. 04. 07. 14:57
Így a (z idegen) tőke van zsarolási pozícióban, úgy pedig a munkások lennének.
2008. 04. 07. 15:01
Az a rendszer, melynek túl kevés haszonélvezője ban, csak erőszakkal tartható fenn. Ezért van nyugaton is hasonló folyamat, minthogy népellenes hadsereggé alakítják át a rendőrség nagy részét - rohamrendőrré.
Egyre több szegény, egyre kevesebb gazdag, de azok egyre gazdagabbak. A végén teljes nyomor, és diktatúra. Ez a trend, és ezt nem lehet jónak látni. Ez ellen kell tenni.
Akár sztrájkokkal ahogy most. akár máshogy. Az ellenfél nem válogat az eszközökben, mi se tegyük.
2008. 04. 07. 15:10
Nos, bizonyára ti nem utaztok vonattal. Ma több 1000 ember reggelét elbaszták. Irreális követelések, semmi nemes cél, egyszerű káoszteremtés. Hallgattam ma MÁV-osokat, akik szidták a Gaskót, hogy hithű elvember szépen felveszi a millás fizetését, majd politikai megrendelésre szervez sztrájkot (következő választáson politikai pályára szeretne lépni).
Bizonyára majd jöttök, hogy "azok reális követelések". Akkor hadd idézzem újra a panaszkodó MÁV dolgozókat:
- " Az osztrákok oké hogy ennyi pénzért veszik meg a MÁV Cargót, de annak a felét Siemens mozdonyokban fizetik"
- "A máv vezetősége már hajlott a fizetésemelés megadására, de cserébe 40 órás munkahetet szeretne a dolgozóknak, de azt meg nem akarják"
- "Az osztrákok már gondolkoznak rajta, hogy hagyják az egész szerződést, mert túl körülötte a balhé. Tehát a Gaskóék amire hivatkoznak pénz abból semmi nincs még itt"
sodika: Franciaországgal óvatosan pedálozz, nem tudom láttad-e hogy a francia rendőrök viperát használnak, nincs rajtuk azonosító (csak egy karszalag) és bizony gyorsbilincselnek is.
http://index.hu/cikkepek/hetkepei/200814//.gdata/gp_12.jpg
2008. 04. 07. 15:24
P: "És akkor szerinted a magyar könnyedén nyelné le a több hétig tartó (nem éppen járulékos, hanem sokkal inkább megélhetési) veszteségét?"
Nem érted a lényeget.
Ezzel NEM a sztrájkolóknak kell törődniük.
Nem az ő felelősségük.
Ha éhség fenyeget, akkor a kormánynak nincs más választása: engednie KELL a követeléseknek.
A sztrájk bizony arról szól, hogy "minél szarabb, annál jobb". Tetszik-nem tetszik, ez ERRE VAN!
2008. 04. 07. 15:50
sodika: csak tudod általában a sztrájknak szoktak lenni értelmes követeléseik. Vasútasok kb február elseje óta abszolult indokolatlan mértékű pénzt követelnek a nagy büdös semmire.
Az meg nem igazi sztrájk, ahol azért fizetnek hogy ne dolgozz. 1000Ft-os órabért kaptak ugye a sztrájkoló vdszsz dolgozók. Innentől kezdve ez egyértelműen arról szól, hogy bénítsuk meg az országot és tegyünk keresztbe azoknak, akik fizetik a munkánkat.
BKV meg szintén érdekes kérdés, 1x utazz le vidékre és nézz szét mondjuk Debrecenben, Szegeden, hogy ott milyen gyakran járnak mondjuk a buszok vagy a villamosok.
Hiányzik az ésszerűsítés. Az, hogy olyan vonalakon mennek vonatok, ahol naponta alig utaznak emberek, az pénz és energia pazarlás. Ha olyankor járnak buszok amikor senki nem utazik rajta az pazarlás. Igen, ehhez lehet ki kell rugni embereket.
Persze lázadhatunk ezek ellen, beszélhetünk szociális piacgazdaságról, de akkor ne sírjon senki, ha Szlovákiában és Romániában is lesz majd euró, de nálunk még mindig nem, és 2x-3x annyit fogunk fizetni mindenért, mint a szomszédaink.
2008. 04. 07. 15:51
SF említette mivé képzik a rendőröket nyugaton IS. A saját népük ellen. Pláne mióta a zsidó sarkozy regnál.
2008. 04. 07. 15:54
A CÉL maga az. hogy a legalapvetőbb közszolgáltalásokat is felszámolják.
Az ODAVEZETŐ ÚT állomásai az "ésszerűsítések"
Ne dőlj be a neoliberális propagandának!
Ausztriában miért éri meg annyi vasútvonalat fenntartani? Lám, mégis van jólét! Euro meg kell a francnak, mindenki csak vesztett vele, mikor bevezette!
2008. 04. 07. 16:04
Azért kár volt egyetemre járni, hogy rendszerhű janicsárokká váljatok. !!!
Karácsony előtti hír, de aktuális.
Nem lehet minket a víz alá nyomni, csak mert mondjuk a HVG-ben azt hazudják, jogtalan a sztrájk!
Megtört a jég: a társadalom többsége a sztrájkolókat támogatja
A Diktátornak el kéne már takarodnia
2007. december 12. 09:30HunHír.Hu
Az emberek csaknem kétharmada egyetért a sztrájk szervezőivel - derül ki a Medián közvélemény-kutatásából, amelynek eredményei nem sokban különböznek a Liga által november végén kért felmérés adataitól. Ez pedig egyértelműen azt jelenti: a társadalom többsége elutasítja a gyurcsányista politikát. Szóval: el lehet végre takarodni
November végén a sztrájkot meghirdető Liga kérésére, most a Miniszterelnöki Hivatal megbízásából készített közvélemény-kutatást a december 17-re tervezett sztrájkról a Medián.
A Liga rendelte felmérés kérdései különböztek a mostanitól, de az akció célját, megítélését tekintve nincs jelentős különbség. A novemberi kutatásból - jegyzi meg a kormányhű Népszabadság - kiemelendő, hogy a kormánytól elsősorban a tárgyalások megkezdését várták a válaszadók.
A legutóbbi felmérés szerint a megkérdezettek 57 százaléka vélte úgy, hogy a munkabeszüntetés képes arra, hogy a kormányt döntéseinek megváltoztatására késztesse.
HunHír.Hu kommentár:az emberek gyökeres változtatásra várnak, ezért teszik le a garast a kormánnyal szemben állók mellett. Nem számít a sztrájk okozta kellemetlenség, utazási és egyéb problémák, csak a Pojáca végre már takarodjon.
2008. 04. 07. 16:08
Egy általános sztrájkkal ki lehetne kényszeríteni az előrehozott választásokat. Mert különben 2 évig NEM LESZ NORMÁLIS KORMÁNY és akkor tuti a tőzsde is lehanyatlik ami nektek annyira fontos :D
2008. 04. 07. 16:16
Vége a BKV sztrájknak is
2008-04-07. 14:35
Elindultak a végállomásokról a metró, a kisföldalatti és a HÉV szerelvényei, miután délután egy órakor véget ért a hajnalban kezdődött munkabeszüntetés a BKV-nál - mondta el Nemes Gábor, a Budapesti Közlekedési Szakszervezetek Szövetségének elnöke. Demszky Gábor elhibázott lépésnek tartja a BKV-sztrájkot.
Az első villamosok, trolik és autóbuszok fél kettő előtt indulnak el a garázsokból. A teljes felszíni közlekedés várhatóan délután 4 óra körül áll helyre - tudta meg a Független Hírügynökség.
Tárgyalóasztalhoz ülnek
Délután a tárgyalóasztalnál folytatják a BKV érdekképviseletei. A Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége a megbeszélések eredményétől teszi függővé a munkabeszüntetés folytatását. Gulyás Attila elnökhelyettes sikeresnek tartja a délelőtti sztrájkot.
Elhibázott lépésnek tartja a BKV-sztrájkot a főpolgármester. Emellett azonban azt is kijelentette: a szakszervezetek részben olyan ügyért sztrájkoltak, aminek megoldását a főváros már régóta sürgeti. A közlekedési vállalat biztonságos finanszírozása érdekében 18,5 milliárd forint kompenzációt kér az önkormányzat, az állami támogatás reálértékének csökkenése miatt - közölte hétfői sajtótájékoztatóján Demszky Gábor.
Nem jár Antal Attilának a 60 millió
A főpolgármester szerint a BKV mindent megtett, hogy elkerülje a munkabeszüntetést. Ugyanakkor jelentős kiadáscsökkentő és bevételnövelő programot is végrehajtottak az elmúlt években, de az állami támogatás így sem elegendő, az önkormányzat pedig a központi elvonások miatt nem tud több pénzt juttatni a közlekedési cégnek. Demszky azt is elmondta: szakértők szerint semmisnek tekinthető Antal Attila távozóban lévő BKV-vezér szerződése, így nem jár neki a 60 millió forintos végkielégítés.
A reggeli csúcsforgalomban lebénította Budapestet a munkabeszüntetés. A déli órákra azonban a nagy torlódások, dugók a legtöbb helyen megszűntek. A tömegközlekedésnek mindössze 2 százaléka járt délelőtt - a BKV Zrt. két alvállalkozója, a Nógrád Volán és a VT Transman üzemeltette buszjáratait.
A budapesti rendőrség megerősített járőrszolgálattal próbálta segíteni az autósok közlekedését, a személyautók ma kivételesen a buszsávokat is használhatták. A taxistársaságok a szabadnapos sofőröket is berendelték a sztrájk idejére, a fővárosi intézményekben pedig azoknak a tanulóknak és dolgozóknak a hiányzását igazoltnak tekintik, akik a munkabeszüntetés miatt nem tudtak eljutni munkahelyükre, intézményükbe.
(hírTV, FH)
2008. 04. 07. 16:21
-: jó, akkor viszont ezek után senki ne példálozzon itt nekem azzal hogy a Szlovákoknak meg a Románoknak milyen jól megy, mert hogy ők meg mertek lépni olyan dolgokat amiket mi nem.
Ausztriában azért is van több vonat, mert ott nem csak azok utaznak vele, akiknek nem telik autóra, hanem környezettudatos gondolkodásmódból fakadóan is. Nálunk ehhez a fejekben kéne rendet tenni (érdekes módon Ausztriában nincsenek tele szeméttel az erdők sem, és nem azért mert összeszedik, hanem mert el sem dobják). Érdekes módon Ausztriában vízlépcsőt is építettek pedig ők aztán nagyon zöldek. Érdekes módon Ausztriában mai napig működnek becsületkasszás újságárusító helyek (1987. környékén voltam kinn, akkor már voltak). Érdekes módon Ausztriában a zebrán is átengedi a gyalogost a BMW-s. Akarunk még Ausztriával példálozni?
"Euro meg kell a francnak". Hát majd ha északi szomszédunk bevezeti és esetleg jobban is fognak utána élni (euro azért egyfajta gazdasági stabilitást is jelent, tehát a befektetőket is odacsalogatja), akkor majd emlékeztetlek erre.
joe: olvasd el hogy mi volt decemberben a követelés és mi most. Már a MÁV dolgozók nagyrésze sem támogatja a sztrájkot, mert látják, hogy ez egy színjáték irreális követelésekkel.
2008. 04. 07. 16:31
-: és előrehozott választás után mi lesz? Mert a Fidesz mindig azt nyilatkozta hogy adót meg járulékot kell csökkenteni, meg több pénzt kell adni az egészségügynek akkor jobb lesz.
Az országnak tényleg egy új kormány kell, de kérdés hogy képes lesz-e úrrá lenni a válságon.
2008. 04. 07. 19:45
Azért nincs pénz a járatokra, mert a BKV zsidó vezetői ELLOPJÁK
Combino ügy, négyes metró, hárommilliós copypaste "tanulmányok", erre ment el. Nomeg a zsidaj aba botond 20 milliós végkielégítése.
300 milliót fizetett a BKV "tanácsadásért" - mikor vonul Antal börtönbe?
2008-03-22. 10:32
Kétszáznyolcvanhétmillió forintot fizetett ki tavaly a BKV egy tanácsadó cégnek a vállalat hosszú távú stratégiájának kidolgozásáért. Az óradíjak a százezer forintot is elérték.
Kuruc.info: azért kerül egy vonaljegy 270, egy havi bérlet pedig 9000 forintba, mert a lebukott vezérigazgató, Antal Attila 1.5 milliós havi fizetést és 45 millió forintos maximált éves prémiumot szavaztatott meg magának, és azért, hogy tanácsadó cégek 10-20 oldalas, helyesírási hibáktól hemzsegő fércmunkákért 300 milliókat kapjanak, aminek jelentős része természetesen visszavándorol a bűnöző BKV-fejesek zsebébe.
Nem kötött rossz üzletet a Cemi Kft. (Central European Management Institute) a BKV-val, amikor tavaly február közepén a közlekedési vállalat stratégiai tanácsadója lett. Tíz és fél hónap alatt 287 millió forintot fizetett ki neki a közpénzekből működő társaság. A Cemi díjai igazán figyelemre méltóak, ha tekintetbe vesszük, hogy a BKV csak tavaly tizenegymilliárd forintot tett hozzá adósságához, amely mára eléri a nyolcvanmilliárd forintot. A Cemi "senior partner" tanácsadói óránként százezer, "junior partner" tanácsadói hetvenötezer forintért dolgoztak. A minősítés nélküli elemzők zárták a fizetési rangsort, ők 37 500 forint óradíjért látták el a rájuk bízott feladatokat. A BKV sajtóirodájának tájékoztatása szerint a Cemi nyolc munkatársa összesen 5977 munkaórát fektetett a BKV hosszú távú stratégiájának kialakításába. "A megbízás keretében a tanácsadó részt vett a BKV Zrt. stabilizációs és hatékonyságnövelő programjának kidolgozásában, valamint implementációjában (megvalósításában – a szerk.)" – tudatta szerkesztőségünkkel a vállalat.
A Cemit előminősítési hirdetménnyel meghirdetett tárgyalásos közbeszerzési eljárás keretében választották ki 2007 januárjában, néhány héttel azután, hogy Antal Attila elfoglalta a BKV vezérigazgatói székét. Antal egyik legfontosabb kezdő lépése a Cemi megbízása volt, bő egy évvel később, március 9-én többek között éppen a beszállítói és tanácsadói kiválasztás gyanús háttere miatt kényszerült lemondani tisztéről.
A Közbeszerzési Értesítőből kiolvasható, hogy a szerződés eredetileg becsült értéke tízmillió forint volt, ezt azonban jócskán sikerült túlszárnyalni: nem sok hiányzott ahhoz, hogy elérje a háromszázmilliót. A Magyar Hírlapnak több mint hét hónapjába telt, hogy a BKV-tól válaszokat kapjon a Cemivel kötött szerződésről. Augusztusban kérdeztük először a vállalatot, amikor a csoportos létszámleépítés
miatti sztrájkhelyzet idején kiderült, hogy a Ceminek szerepe volt az új vállalati struktúra kidolgozásában. Tanácsadói közreműködésével indítottak el tavasszal ötven szervezet-változtatási projektet, amelyeknek aztán közvetlen kihatása lett a munkavállalók létszámára. A létszámleépítést a szakszervezeteknek már ősszel sikerült felpuhítani, december elején felfüggeszteni, de a folytatáshoz szabott január végi határidőig – és azóta – sem történt semmi.
A közlekedési vállalat azt követően volt hajlandó válaszolni, hogy a liberális és drogpárti Társaság a Szabadságjogokért Alapítvány elvállalta a Magyar Hírlap munkatársának jogi képviseletét a BKV-val szemben indított adatszolgáltatási perben, amelynek első tárgyalását hamarosan megtartják.
A Fővárosi Közgyűlés februári ülésén az ellenzék ízekre szedte a BKV-nek az AAM Zrt.-vel kötött tanácsadói szerződéseit. Balogh Zsolt műszaki vezérigazgató-helyettes beismerő vallomáshoz hasonló monológban ismertette a BKV projektjeit segítő megbízásokat. A 2007-ben kötött hat szerződés teljesítésére addig 127 millió forintot fizetettek ki. Vagyis a számtalanszor bírált AAM feleannyiért dolgozott, mint a Cemi. Átlag óradíja csupán húszezer forint volt, szemben a Cemi 48 ezer forintos tarifájával, ráadásul a munkába 22 munkatársat vont be, akik 8500 órát teljesítettek a BKV sikereiért.
(Magyar Hírlap nyomán)
2008. 04. 07. 19:49
Mintha bármi hatással lenne az emberek véleménye a kormányra. A komoly szemetelések pedig szervezetten történnek, valamiért nem érdeke a hatóságnak a lebuktatásuk. 2 város közt az ugaron itt is hegyekben áll a szemét.
A megszüntetett vasútvonalakon a cigányok ellopják a síneket, és a buszokon már állóhely sincsen, se vidéken, se fővárosban, és ez a rögvalóság.
2008. 04. 07. 19:52
Egy vasutast kellene megkérdezni, nekem egyikük a szcientológusokat mondta, mint nagy kombinátorokat. Valakik csak összehozták a mínusz százmilliárdokat a MÁV-nál. Vannak vasutas bloggerek? :)
2008. 04. 07. 19:59
Zsindexes zsidó a MÁV élén!
2008.01.22. 13:15
Vasutas lett Csepi Lajos és Aba Botond
Február 1-jétől Kozák Tamás, a MÁV Cargo eddigi vezetője lesz a MÁV Start vezérigazgatója. Kozák tagja volt annak az igazgatóságnak, amelyet Kákosy miniszter felmentett a január 2-i vasúti káosz miatt. Az új igazgatóságba bekerült Csepi Lajos Index-vezér és Gecser Ottó, a Brokernet vezérigazgató-helyettese is. A felügyelőbizottságot is megújították, annak elnöke Aba Botond bukott BKV-vezér lesz.
A szakszervezet az nem a MÁV, az a szakszervezet. Külön van tőle.
Hát ilyenekre nem lehet pénzt bízni, ugye. Csepi mint privatizátor híresült el amúgy.
2008. 04. 07. 21:24
Ne prolizzál okoska, legalább amikor prolik sztrájkolnak, és megpróbálsz kiállni melletük akkor ne!!!
2008. 04. 07. 22:24
A prolik azok, akik a MUNKÁSOK jogos sztrájkjának indokát nem képesek felfogni
NEM a munkások a prolik, hanem akik nem gondolnak bele egy mo ndjuk BKV-s sofőr helyzetébe. Elég stresszes meló lehet busztg vezetni a fővárosban.
2008. 04. 08. 2:19
"Amíg az emberekben nem lesz meg az egészséges szolidaritás a döntéshozókkal szemben harcoló sorstársaink felé, addig tényleg bármit megtehetnek velünk a globalizált pénztőke szervilis kiszolgálói. Ezt kéne felfogni, és nem egy nehézkes munkanap miatt siránkozni.
Egyetlen nap még senki életét nem tette tönkre! "
Ez a lényeg, meg amit SF leírt.:) Itt is ugynaarról van szó, ugyanoda lehet kilyukadni: ha az állam a mienk lenne más teherviselési rendszer lenne, a közösségi működtetési formáktól nem félne az ember, hiszen tudnák, hogy biztos kezekben vannak, mert azon kezek kemény ellenőrzés alatt vannak. Ennyi...
Jelen helyzetben azonban ez van amit látunk.
S milyen politizálásról van szó? Az, hogy pontosan leírjuk a tényeket, hogy ki kinek a vezérigazgatója volt és hová került és mit tett a múltban, az tájékoztatás nem politizálás. Politizálni annyit jelent mint semmiről beszélni, kielemzni a semmit (politikusok politikai "szabadpiaci" versenye). Ezen az oldalon ez a fajta műbeszélés szerepel a legkevesebbszer.
2008. 04. 08. 10:43
Ja bocs SF nem tudtam, hogy ezen a blogon külön definíció van a prolira is, mint annyi minden másra......
Gondolhattam volna, hogy az a proli, akire ti mondjátok és kész.
Bocs, tényleg....
2008. 04. 09. 0:19
Nekem van egy ismerősöm, aki mondta, hogy az ő ismerőse BKV-s, buszvezető, s szerinte - tehát ez szubiektív vélemény - a BKV dolgozók jórésze nem akarta ezt a sztrájkot. Ennek oka a jó fizetés és a plusz juttatások, amit ha pénzesítűnk akkor szép összeg jönne ki. Ám az tény, hogy a szakszervezet nem egyenlő a dolgozókkal. Én nem kezdtem el vitatkozni vagy hőbörögni, mert ha ez tényleg így van, ahogy ez a belső információ mutatja, akkor meg úgy néz ki a történet, hogy már csak azért is szerveznek néha sztrájkokat, hogy ezzel két célt érjenek el:
1. ezt a lehetőséget lejárassák az emberek előtt,
2. elmondhatja a szakszervezet, hogy ő is csinált valamit, nem csak a pénzt nyeli el, miközben valójában a legnagyobb károkat maguk az emberek szenvedik el.:)
Szerintem mindkét eset igaz: tehát jó pár olyan BKV dolgozót lehet találni aki egyetértett a sztrájkal, de mit sem ér ez, hiszen célt azt biztosan nem ért. Továbbá azt is igaznak vélem, amit ma hallottam eme ismerősömtől.
2008. 04. 09. 1:47
Az hogy hivatalosan mi a sztrájk célja az egy dolog, nyilvánvalóan csak adott célokat tűzhetnek ki maguk elé, ami direktben érinti őket az ágazatban, általános politikai célokat nem fogalmazhatnak meg.
ÁMDE ne legyünk naívak:
Az országban az összes sztrájk, tüntetés, demonstráció
(gondolj itt a kórház, eü, pedagógus..stb megmozdulásokra)
mind-mind az mszp-szdsz és gyurcsány kormány kártékony tevékenysége elleni tiltakozásként van.
A társadalom minden rétege azt akarja már hogy tűnjenek el.
Ehhez lehetne eszköz egy általános sztrájk, mondjuk BKV-MÁV-Volán kezdhetné, de úgy mint a franciák, hetekig, amíg a kormány le nem mond, és új választásokat nem írnak ki.
2008. 04. 09. 2:20
Ja, amúgy itt egy régebbi BKV-s témájú postt linkje :
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/10/04/A_BKV_nokedlizik/
2008. 04. 09. 3:48
Be is raktam a bejegyzés aljára kapcsolódó anyagnak :)
2008. 04. 09. 3:50
A polkorrekt blog linkje hova lett? Valamelyik postban kinnt volt nem? :)
2008. 04. 09. 3:51
nemtom, én nem töröltem semmit :)
2008. 04. 09. 3:54
Ez hogy kerülhetett zsindex főoldalra??? :)
http://polkorrekt.blog.hu/2008/04/08/nemzeti_flashmob
2008. 04. 09. 3:56
Úgy, hogy próbálnak pártatlannak látszani, ezért 20 másik link közé néha belöknek egy ilyet is. Médiatrükk, szemfényvesztés.
2008. 04. 09. 3:57
Mentek is a trollok :)
2008. 04. 09. 4:02
persze... kompenzálni mindig kell :)))
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.