Újabb hazugság
Az áldást sodika küldte 2008. július 16., szerda - 21:29-korCímkék: buzik video
167 komment
Azt hazudta a zsidó média, hogy rajtunk kívül egész Európában tökéletes békében és nyugalomban telt az idei buziparádé.
Ehhez képest tessék cseh képsorokat nézegetni.
Ha nagy balhé nem is, határozott tiltakozás igenis volt náluk, és az ottani tiltakozók szintén elérték, hogy a tüntetés programja megváltozzon, ugyanúgy, mint ahogyan mi sem hagytuk, hogy saját buzijaink a Hősök terén vonulhassanak végig.
Van persze még mit tanulniuk tőlünk az ottani hazafiaknak (nekünk pedig e tekintetben a szerbektől), de jövőre majd biztos jobban megszervezik magukat ők is.
By SoDI
Kapcsolódó:





Eddig 167 komment érkezett (
)
2008. 07. 16. 21:38
"Van persze még mit tanulniuk tőlünk"
Tőlünk? Tőlem biztos nem. Vagy úgy értetted, hogy tőled meg az elvtársaidtól?
Komolyan, légyszíves egyszer már válaszolj arra a kérdésre, hogy mi járna a mogyorónyi agyadban, ha egy buzi beverné a szádat. Azt ugye senki nem vonja kétségbe, hogy BÁRKI képes lenne rá... Te akkor mennyire éreznéd egészséges férfinek magad?
2008. 07. 16. 21:40
Ne fáradj a kommenteléssel! Majd én (most én vagyok a jós):
"C egy materialista, liberálbolsevik, cionrasszista, buzi zsidó."
2008. 07. 16. 21:40
C: "Tőlünk? Tőlem biztos nem."
Ha nem véded a keresztényi értékeket, akkor egy 1100 éve keresztény országban ezzel végérvényesen kiírod magad a nemzet tagjai közül.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 16. 21:40
"C egy materialista, liberálbolsevik, cionrasszista, buzi zsidó."
Ja jó... Akkor én már csak egy kávét kérek :DDD
2008. 07. 16. 21:41
Sodi pedig ideggyenge félzsidó fehércigány, látens buzi, tesszük gyorsan hozzá :D:D:D
2008. 07. 16. 21:43
"Ha nem véded a keresztényi értékeket, akkor egy 1100 éve keresztény országban ezzel végérvényesen kiírod magad a nemzet tagjai közül.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
A 119298754. sodi-tételt hallottuk.
2008. 07. 16. 21:44
De most, hogy megspóroltam neked egy egész kommentet, érdemben válaszolhatnál is az 1-ben sokadszorra feltett kérdésre.
2008. 07. 16. 21:48
"Azt hazudta a zsidó média, hogy rajtunk kívül egész Európában tökéletes békében és nyugalomban telt az idei buziparádé."
Ilyet soha nem mondott, azt mondta, hogy nyugat europaban. Amiket en lattam tudositasokat az london, madrid, koln voltak. Kifejezetten kiemeltek, hogy a volt szocialista orszagokban mint pl. magyarorszag, vagy oroszorszag (a cseheket nem emlitettek szo szerint de csehorszag is volt szocialista orszag) rossz a helyzet, kulturalisan van meg mit tanulni a nyugattol. Tehat az a problema, hogy megint egy hazugsaggal inditasz es arra epited fel a kovetkeztetesedet, de ha mar az eleje hazugasag, azzal nincs mit kezdeni.
2008. 07. 16. 21:50
"Ha nem véded a keresztényi értékeket, akkor egy 1100 éve keresztény országban ezzel végérvényesen kiírod magad a nemzet tagjai közül."
Keresztenyi ertek a tolerancia, a szeretet, a tisztelet stb, en ezeket vedem. Ezert is vagyok magyar.
Nem keresztenyi ertek a gyulolet, a dobalas, a masik fizikai megsemmisitese, sbt stb, ezek ellen vagyok es leszek mindig is.
2008. 07. 16. 21:57
"mint ahogyan mi sem hagytuk, hogy saját buzijaink a Hősök terén vonulhassanak végig."
Én láttam fehér fűzős bakancsosokat a Hősök terén. Azt nem kellett volna engedni. Sodi, határolódj már el attól is, nem vagy te náci...
2008. 07. 16. 22:03
Sodi! A 9-es pontban leírtakról mit gondolsz?
Nyílván megint azzal jössz majd, hogy Te nem vagy gyűlöletkeltő, stb...
Pedig DE!
2008. 07. 16. 22:07
Engem meg még mindig az 1-esre adott válasz érdekel.
2008. 07. 16. 22:11
Ezzel kapcsolatban csak egy egyszerű analógát tudok elővezetni: "Aki kimegy a nagykörútra a pöcsét lóbálni, az ne csodálkozzon, ha tökönrúgják".
Egyébként meg masírozzanak, csak tanácsos a tökvédő, aztán majd meglátjuk ki bírja tovább. :)
2008. 07. 16. 22:14
Sodi
Csak gondoltam szólok, hogy felkerültél a
vörösterrorista nacivadasz.blogspot.com -ra.
De szerintem szard le.
Én a partizáninfón voltam egyszer, valószínűleg a blogteres blogom miatt, és azt is tudom ki rakott fel.
2008. 07. 16. 22:32
hunfia: Nácivadászról tudok.
Már válaszoltam is nekik tegnap:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/15/Harmadik_lettem/
2008. 07. 16. 22:34
fixpont: "Keresztenyi ertek a tolerancia, a szeretet, a tisztelet "
Pontosan.
Tolerálom, aki nem propagálja az erkölcsrombolást, szeretem, aki felebarátom, és tisztelem mindazokat, akik a nemzet ügyét szolgálják.
Így helyes ez.
2008. 07. 16. 22:35
"Tolerálom, aki nem propagálja az erkölcsrombolást, szeretem, aki felebarátom, és tisztelem mindazokat, akik a nemzet ügyét szolgálják."
Magadat meg utálod gondolom :)
2008. 07. 16. 22:35
sodika: ellenségeidet se felejtsd el szeretni :)
2008. 07. 16. 22:37
C: "Én láttam fehér fűzős bakancsosokat a Hősök terén"
Igen, én is.
Itt a videóm róluk:
http://href.hu/x/6d92
"Sodi, határolódj már el attól is"
Nem határolódom el. Felesleges.
Én ugyanis azon a rendezvényen NEM LÁTTAM gyűlölködést.
Sőt, így fogalmaztam meg az IGAZSÁGOT aznap:
"rám hárul a feladat, hogy megvilágítsam; a rágalmakkal szemben mennyire nem az öncélú gyűlölködésről szólt ez a szép történelmi megemlékezés."
2008. 07. 16. 22:37
1-es kérdés továbbra is. Normális válasz helyett megint be fog menekülni a sarokba, összehugyozza magát és maga alá szarik, ahogy szokta.
2008. 07. 16. 22:39
Jah
És nekem sokkal több degenerált barom ír mint neked.
U:I: megnézem a linket
ezt meg én válaszoltam a vörösöknek:
http://hunfia.blogter.hu/?tag_id=102397
2008. 07. 16. 22:39
k0zi: "ellenségeidet se felejtsd el szeretni :)"
Az önvédelmi harc még nem zárja ki a szeretetet.
Előbb megvédem magam tőlük, azután pedig majd szeretem a hajdan volt emléküket :DDDD
2008. 07. 16. 22:40
C (20): Zsidó vagy.
2008. 07. 16. 22:41
"C: Zsidó vagy."
Mondom. Összeszarta magát, bevizelt. Egy kérdéstől.
2008. 07. 16. 22:41
hunfia: "nekem sokkal több degenerált barom ír mint neked"
Húúú, azt hogy csinálod?
Hol reklámozod a blogodat? :))
2008. 07. 16. 22:43
C: Álmodik a nyomor.
Téged biztos jól szarrá vertek valamikor, közben be is hugyoztál, és ezért vannak elfolytott erőszakos gondolataid.
2008. 07. 16. 22:43
Nade most komolyan. Hogy lehet, hogy egy "génkorcs" (sodi megfogalmazásában) képes péppé verni az evolúció csúcsát, a nagy sodit?
2008. 07. 16. 22:45
Nem folytom el őket. Ezt miből szűrted le? Különben csak iskolás koromban verekedtem (ha meg kellett védeni magam), és mindig győztem. A "nagyok" ellen is.
1-es kérdés továbbra is.
2008. 07. 16. 22:47
Ehhez a bjegyzéshez, csak annyit fűznék hozzá, hogy megrökönyödtem, mikor a Budaházy azt írta, hogy visszautasította a külföldi radikálisok segítségét Budapest buziktól való kitakaritásában. Szerintem együttműködhetnénk nemzetközi szinten ilyen esetekben. Szakmai tapasztalatszerzésnek sem lett volna rossz.
2008. 07. 16. 22:47
Ez az egész elhatárolósdi úgy hülyeség ahogy van!
Valaki árulja már el, mi az az elhatárolódás???
2008. 07. 16. 22:48
"Valaki árulja már el, mi az az elhatárolódás???"
Majd sodi elmondja neked. A MESTER.
2008. 07. 16. 22:54
Ja a Bolgár buziparádén is volt balhé. A kuruc tett is ki videót róla. (de persze korán sem voltak olyan jók mint mi) :-)
2008. 07. 16. 22:55
Sodi
Hogy, hogyan csinálom???
A blogtéren kell regisztrálni.
Ott tanyáznak a partizánok.
Onnan tudósítanak a partizáninfónak,
az egyik állandó írjóuk a kedvencem,
de ő is nagyon csíp engem:D:D:D
2008. 07. 16. 23:03
C: Miért lennék én megverve?
Már maga a felvetés is egy nagy baromság :)))
2008. 07. 16. 23:05
Hunfia: "Valaki árulja már el, mi az az elhatárolódás???"
Az "elhatárolódás egy rossz szó", mint ahogyan azt Orbán Viktor is megfogalmazta, azonban, miután a ballib zsidók kedvelt szava, ezért az ő gondolkodásukat kifigurázandó én is elég gyakran használom irónia gyanánt.
2008. 07. 16. 23:07
Ja vágom!
Libsi blogokra kell kommentelni, és jönnek rá, mint légy a szarra :DD
OKÉ :))
2008. 07. 16. 23:08
Egyébként érdekes, hogy amíg ide özönlenek a zsidó beírások, addig az utóbbi időben az index blogjaiban megjelenő írásokat (mint most a Vona által beadott és elfogadott népszavazás kérdéseket rasszistázóban), viszont 90%-ban ellepik a nemzeti radikális beírások, az írót elküldve a rántott k.... anyjába (becsületükre válik, hogy nem moderálnak), miért nem segítetek ott, elkellene szegény szerencsétlennek egy kis támogatás valami jó kis nácizással. Csodálom, hogy majomember kikopott innen, de lehet, hogy csak nevet váltott...
2008. 07. 16. 23:11
Nagyon egyszerű ez, Basti, harcolni az ellenséggel kell, ezért az ellenség blogjain szokás megvívni a csatákat :D
2008. 07. 16. 23:11
sodika azt hiszi, valami harcot vív itt. elég vicces.
2008. 07. 16. 23:13
Trauma Gyuszi: Nem.
Most éppen TI vívjátok itt a harcot.
Ellenem, pontosabban az általam képviselt értékek ellen.
2008. 07. 16. 23:17
Szerintem a cionista zsidókat soha nem lehet meggyőzni, ahogyan minket sem. Tehát ennek semmi értelme. Az információáramlás a fontos, a tényfeltárás és megfelelő lépések megszervezése. Vitatkozni időpocsékolás, akár zsidóról akár általuk agymosottakról van szó. Ismerőseim közül is inkább kirostáltam az agymosottakat, mert teljesen reménytelenek. Ezt mutatja, hogy még mindig van több mint egymillió ember aki a maszopra szavazna. Ha a belőlük élőket leszámítom, még mindig közel egy millió klinikai eset. Nem vagyok orvos, nem tudok rajtuk segíteni....
2008. 07. 16. 23:17
Nemnem. Itt látszik, milyen buta vagy. Mondhatnám, sötét, mint a humusz, amibe anyám petúniát ültetett az előbb a teraszon. Rohadtul nem kell védelmezned semmilyen értéket, mert te totál félreérted az egészet. Ezt lenne kínos innen bevallani.
--
Elmondom neked, hogy én egy keresztény, konzervatív, jobboldali, művelt ember vagyok, aki minden nap tevőlegesen járul hozzá, hogy ez egy jobb ország legyen. Ezt számos ember tudná nekem tanúsítani, aki személyesen ismeri a munkámat, tevékenységemet. (És nem csak ilyen "jól megadjuk a zsidajoknak" jellegű olvasócskák...) A te tevékenységedet ismerve egyiket se állítanám rólad a felsoroltak közül. Szerintem szégyent hozol az értelmes emberekre.
2008. 07. 16. 23:19
Sodi
Még csak kommentelgetni se kell.
megírsz egy bejegyzést és "jönnek rá mint légy a szarra"
Érdekes módon főleg hölgyektől kapok ilyet: "Dögölj meg te beteges náci állat!" meg ilyenek.
Pedig ellentétben veled, én még a zsidó szót se nagyon írom le.
Ott már elég annyi, hogy Jobbik tag vagyok és szavasz.
U.I: Az elhatárolódást én is használni fogom:)
2008. 07. 16. 23:19
Basti, amíg ekkora mirelitsüllő vagy, hogy ide jössz sorbanállni az észért, addig elég nevetséges agymosottakról beszélni... Meg cionista zsidózni azt, aki röhög sodika hülyeségén.
2008. 07. 16. 23:22
Trauma Gyuszi: "Elmondom neked, hogy én egy keresztény, konzervatív, jobboldali, művelt ember vagyok, aki minden nap tevőlegesen járul hozzá, hogy ez egy jobb ország legyen."
Vagyis fasiszta:D:D:D
2008. 07. 16. 23:27
Gyuszi
1975-ben az ENSZ elfogadott egy határozatot miszerint a cionizmus rasszista faji megkülönböztetésnek számít. Bár magát határozatok javarészt arab országok kezdeményezték, de nem csodálom.
1991-ben valami váratlan csoda folytán eltörölték.
De Izraelben mint fajti megkülönböztetés ma is megy ezerrel.
Oda nem telepedhet le senki aki nem bizonyítja úgymond árja zsidó származását.
2008. 07. 16. 23:27
"Elmondom neked, hogy én egy keresztény, konzervatív, jobboldali, művelt ember vagyok, aki minden nap tevőlegesen járul hozzá, hogy ez egy jobb ország legyen."
--
A keresztenyt leszamitva en is ez lennek. Tehat en egy agnosztikus konzervatív, jobboldali, művelt ember vagyok, aki minden nap tevőlegesen járul hozzá, hogy ez egy jobb ország legyen. Azt hiszem, igy jo lesz. Igen.
2008. 07. 16. 23:27
hunfia, épp arról beszélünk itt mindannyian sodikának, hogy amit ő csinál, az köszönőviszonyban sincs a valósággal, és többet árt, mint használ. Ahogy a látható jobboldal főleg ilyen elemekből áll. Igazából az ismerőseim között, és magam előtt nem is használom a jobboldali szót, mert ez semmit nem határoz meg belőlem. A külső szemlélő ezt húzhatná rám, ha látná, hogyan élek, mivel foglalkozom.
2008. 07. 16. 23:29
hunfia, miért kell ezeket a hülyeségeket folyton ismételgetni? nézz már rá kicsit felülről... te csináld jól, te legyél jó, te alkoss jót. nekem hiába írogatod ide ezeket, én pontosan tudom, és az utolsó dolog a földön, hogy ezen bosszankodjam. annyi hasznos dologgal hozzá lehet járulni a jóléthez.
2008. 07. 16. 23:31
Megyek aludni, ha nincs más okos hozzászólás. :)
2008. 07. 16. 23:32
Sodika mar Miss PALMerrel tolti az ejszakat, igy ma mar nem fog irni. :-))))
2008. 07. 16. 23:36
Ja és persze visszavonok mindent, elhatárolódom mindenkitől, aki rosszat szólt Sodiról, és bocsánatot kérek tőle, amiért rosszat írtam róla.
Na csuma!
2008. 07. 17. 0:10
"C: Miért lennék én megverve?
Már maga a felvetés is egy nagy baromság :)))"
Beszarás, behugyozás, kérdésfóbia.
2008. 07. 17. 5:40
"Ha nem véded a keresztényi értékeket, akkor egy 1100 éve keresztény országban ezzel végérvényesen kiírod magad a nemzet tagjai közül.
Ilyen nagyon egyszerű ez."
Ezekeből az állítólagos keresztényi értékekből csupán egy valami marad ki : Krisztus. Persze ekkor vajon milyen keresztényi értékekről beszélhetünk? Egyáltalán mit neveztek annak?
2008. 07. 17. 5:47
Közben megtaláltam
"Keresztenyi ertek a tolerancia, a szeretet, a tisztelet "
A probléma, hogy ezezektől még nem leszel keresztény, max. csak elfogadott, jó ember, de sajnos ahhoz, hogy valaki keresztén legyen ez kevés. Ezzel max. a futottak még kategóriába lehet bekerülni
2008. 07. 17. 9:06
"Ezzel max. a futottak még kategóriába lehet bekerülni"
Én a magam részéről megelégszem a futottak még kategóriával. De mit mondjunk sodira, aki a háromból egyet sem képes teljesíteni?
Tolerancia: Ezt nem is szükséges magyarázni.
Szeretet: Nemhogy felebarátját, de még az "igazi" barátját sem szereti. Vagy úgy mutatja ki a marha nagy szeretetet, hogy minden nap átbassza valami hazugsággal.
Tisztelet: Ha a saját anyját nem tiszteli, akkor vajon mit tisztel?
2008. 07. 17. 10:08
Nem nagyon szoktak ilyeneket mondani, hogy mik a keresztényi értékek. Keresztényi érték Jézus követése.
--
"Amikor a farizeusok meghallották, hogy Jézus hogyan
hallgattatta el a szadduceusokat, köréje gyűltek és egyikük, egy
törvénytudó alattomos szándékkal a következő kérdést tette fel neki:
"Mester, melyik a legfőbb parancs a törvényben?" Jézus így válaszolt:
"Szeresd az Urat, a te Istenedet teljes szíveddel, teljes lelkeddel és
egész értelmeddel. Ez az első és legfőbb parancsolat. A második hasonló
ehhez: Szeresd felebarátodat, mint saját magadat. E két parancson nyugszik
az egész törvény és a próféták."
--
Jézus így tanított az utolsó vacsorán: "Az az én parancsom, hogy
szeressétek egymást, amint én szerettelek titeket! Nagyobb szeretete
senkinek sincs annál, mint annak, aki életét adja barátaiért. Ti barátaim
vagytok, ha megteszitek, amit parancsolok nektek. Nem mondalak titeket
többé szolgának, mert a szolga nem tudja, mit tesz az ura. Barátaimnak
mondalak benneteket, mert mindazt, amit hallottam Atyámtól, tudtul adtam
nektek. Nem ti választottatok engem, hanem én választottalak titeket; és
arra rendeltelek, hogy elmenjetek és gyümölcsöt hozzatok: maradandó
gyümölcsöt. Bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek. Azt
parancsolom nektek, hogy szeressétek egymást!"
--
Ilyen nagyon egyszerű lenne ez. Pont. De hát sajnos ...
2008. 07. 17. 11:06
Nagy igazság van az 57-esben.
2008. 07. 17. 11:12
"Ha nem véded a keresztényi értékeket, akkor egy 1100 éve keresztény országban ezzel végérvényesen kiírod magad a nemzet tagjai közül."
Na, elpattant a cérna... Honnan a jó büdös kurva anyádból veszed a bátorságot, hogy bárkiről ilyet állíts? Egy kifacsart, elkényeztetett, taknyosorrú kölyök vagy, aki a cimboráival együtt többet árt az országnak, mint az összes buzi-cigány-zsidó-stb együtt véve.
Mit gondolsz te fasz, mennyire erősíti a befektetői bizalmat pár követ hajigáló kis látens buzifattyú? Ti vagytok az ország ellenségei, köcsögök!
Ennek az országnak végre nyugalom és béke kellene, hogy elindulhassunk valamerre. Remélhetőleg előre. Együtt! Érted, köcsög? Együtt, nem egymás ellen.
Hát ki a fasz vagy te? Baszod... Innom kell egy kávét.
2008. 07. 17. 11:15
C: "kérdésfóbia"
Egyszerűen értelmetlen a kérdés. :)
2008. 07. 17. 11:16
BlindSight: "Ezekeből az állítólagos keresztényi értékekből csupán egy valami marad ki : Krisztus."
Miért maradt volt ki?
Nem értem.
2008. 07. 17. 11:18
C: "De mit mondjunk sodira, aki a háromból egyet sem képes teljesíteni?"
Mindhármat telhesítem.
Lásd a 16-os kommentet.
2008. 07. 17. 11:19
Trauma Gyuszi: Szeretet. És?
Ki mondta, hogy gyűlölök bárkit is?
Hányszor kell még elmagarázni, hogy felfogd: az önvédelem még NEM gyűlölet!
2008. 07. 17. 11:26
ThufirHawat: "Mit gondolsz te fasz, mennyire erősíti a befektetői bizalmat pár követ hajigáló kis látens buzifattyú?"
SENKI sem hajigált kővel.
Ráadásul, mivel buzifelvonulás csak egyszer van egy évben (mint ahogy nemzeti ünnepek is), ez semmivel - még egyszer: SEMMIVEL - nem gyengítik a befektetői bizalmat, Nyugat-Európában ugyanis teljesen megszokottak - ismétlem: MEGSZOKOTTAK - hasonló utcai események (még ha nem is konkrétan a jobboldal, hanem inkább a baloldal, vagy a bevándorlók részéről).
" Ti vagytok az ország ellenségei, köcsögök!"
Ezt akarok elhitetni, mert zsidó vagy. De nem fog menni, mert egyre több embernek nyílik fel a szeme.
"Ennek az országnak végre nyugalom és béke kellene"
Grespik Lászlótól idézek:
"A RABLÓ NYUGALMA NEKÜNK NEM KELL!"
"hogy elindulhassunk valamerre."
Közhely.
"Remélhetőleg előre."
Közhely. :))
"Együtt!"
mondom közhely
"Érted, köcsög?"
Te nem érted, zsidó.
"Együtt, nem egymás ellen."
Oké.
Képzeld el a következő helyzetet:
Mész haza. Leüt valaki, és kirabol.
Majd közvetlenül utána nyújtja a kezét, hogy "figyelj, ne ellenségeskedjünk már, az sehova nem vezet, béküljünk inkább ki".
Érted a párhuzamot?
2008. 07. 17. 11:35
Lehet, hogy át kell fogalmaznom a kérdést, hogy végre kapjunk normális választ is. Szóval:
Tökéletes hazafiként (LOL), férfiként (LOL), nem érzed megalázónak, hogy bármelyik buzi el tudna verni, ha szemtől szemben kiállnátok egy boxra?
És ahhoz mit szólsz, hogy az évfolyamodról a statisztikák szerint 2-3 buzi már valószínűleg lediplomázott, miközben te még elsős tárgyakkal is szenvedsz?
2008. 07. 17. 11:49
Felőlem annyit zsidózol, amennyit akarsz. Nem vagyok az. Felnőtt koromban keresztelkedtem, és lettem első áldozó. Saját elhatározásomból, nem azért, mert anyuci úgy gondolta, hogy babuci megkeresztelése jó lehetőség egy a család összetrombitálására. Bár, semmi közöd hozzá... Utóbbi években kb. ateista lettem. Bár, ez sem tartozik rád... Mint ahogyan senki vallása nem tartozik rád.
Ha hiszed, ha nem hazafi vagyok. Itt él a családom sok-sok generáció óta, szeretem ezt az országot, sosem fogok máshol letelepedni. Nem tudom, hogy megrázza-e a világképed, de ennek ellenére utálom mindazt, amit csináltok. Magyarként utállak, hazafiként utállak.
Ennek ellenére sosem bántanálak. Sosem dobálnálak meg semmivel, és nem szervezkednék ellened. Sosem hoznék létre szervezetet ellened és pajtásaid ellen.
Tudod miért?
Azért, barátom, mert én tudom, hogy egy nemzet sokféle emberből áll össze. Jóból, rosszból, kicsiből és nagyból. Mert hajlandó vagyok elfogadni hogy léted statisztikai törvényszerűség. 10M emberből kell lennie pár ilyennek is. Így elfogadom, hogy te is a honfitársam vagy. Mint ahogy én is a tiéd, sőt, az utcán vonuló buzik is (akik szerintem is nagy hibát követnek el ezzel a hülyeséggel, de ez más kérdés).
Így vagyunk mi egy nemzet.
Ha majd felnősz, rájössz.
2008. 07. 17. 11:50
C: "bármelyik buzi el tudna verni"
Ezt csak te szeretnéd így hinni.
"2-3 buzi már valószínűleg lediplomázot"
Egyrészt én még nem jártam oda 10 félévet, másrészt pedig, amennyire tudom, 50% alatt szokott lenni a 10 félév alatt diplomázók aránya.
"miközben te még elsős tárgyakkal is szenvedsz?"
Egyrészt a hasonló megjegyzéseket egyszer már kommentáltam (http://href.hu/x/6dei), másrészt pedig a saját időmet magamnak osztom be, és ezt is már ezerszer tisztáztuk.
2008. 07. 17. 11:56
ThufirHawat: "Mint ahogyan senki vallása nem tartozik rád."
Naná, hogy nem.
Vallásszabadság van.
Mondtam én olyat, hogy érdekel BÁRKI vallása?
Mondtam ilyet BÁRMIKOR is?
"Magyarként utállak, hazafiként utállak."
Ezt hívják úgy, hogy hálátlanság.
"Ennek ellenére sosem bántanálak. Sosem dobálnálak meg semmivel"
A dobálás nem "bántás", hanem véleménynyilvánítás. Előbb utóbb csak eljut az agyakig.
"egy nemzet sokféle emberből áll össze"
Naná.
Lásd: Szent István intelmei Imre herceghez.
Ezért is van az, hogy a magyar hagyományosan az egyik legtoleránsabb, és legbefogadóbb nép egész Európában. Mint ahogyan ez rám is igaz.
És ez így van jól. Nagyon jól.
2008. 07. 17. 11:58
"Ezt csak te szeretnéd így hinni."
Nem hisszük, ezt mindenki tudja.
"Egyrészt én még nem jártam oda 10 félévet"
Te kibaszott fasz, ha most azt mered a képünkbe hazudni, hogy a tizedik félévben esélyed lesz a diplomára, akkor komolyan te vagy a legmocskosabb hazug fehércigány féreg, akit valaha ismertem.
2008. 07. 17. 12:00
És ugyanez vonatkozik arra is, hogy ha azt mered hazudni, hogy már nincs olyan tárgyad, amit elsőben is felvettél.
2008. 07. 17. 12:01
C: "Nem hisszük, ezt mindenki tudja."
Akkor mondom így: szeretnéd így tudni. :))
"ha most azt mered a képünkbe hazudni, hogy a tizedik félévben esélyed lesz a diplomára"
Állítottam én ilyet? :)))
Amit én leírtam, az ettől függetlenül is mind-mind tény.
A tények pedig makacs dolgok.
2008. 07. 17. 12:03
Még egyszer, C: az, hogy te milyen szavakat próbálsz a számba adni, a te dolgod. Miért kéne nekem ilyesmivel foglalkozni?
2008. 07. 17. 12:03
"A dobálás nem "bántás", hanem véleménynyilvánítás."
Akkor majd ne lepődj meg, ha néha a tömegben melletted álló ember véleményt nyilvánít rólad. Azok lesznek az olvasóid.
--
"a magyar hagyományosan az egyik legtoleránsabb, és legbefogadóbb nép egész Európában"
Egy faszt. A magyar egy zárt gondolkodású, múlt ködében bóbiskoló nép. De hát ehhez már oda kellett volna figyelni, amikor Bibó Istvánról beszélt a tantóbácsi vagy tantónéni történelemórán. Ja, de Bibó meg J+, úgyhogy szemétre vele. :( Nem fogadjuk be.
2008. 07. 17. 12:04
Makacs dolgok? Azok inkább a perem alatti kakadarabok.
2008. 07. 17. 12:08
Trauma Gyuszi: "Akkor majd ne lepődj meg, ha néha a tömegben melletted álló ember véleményt nyilvánít rólad"
Na bumm!
A buzifelvonuláson, amikor összevitatkoztam az egyik buzizó nénivel, ennek alapján véletlenül liberálisnak lettem nézve, és én is kaptam Nagy Györgyék bűzös vízéből. Kicsit kellemetlen volt a szaga, de egyébként ennyi tévedés szerintem még bőven belefér a nemzeti harcba.
Ráadásul így első kézből tudom cáfolni, hogy ez az anyag ragadt, vagy mart volna. (Nem ragadt, nem mart, olyan volt, mint a víz, csak szagosabb).
"A magyar egy zárt gondolkodású, múlt ködében bóbiskoló nép"
Az ezeréves történelmünk nem ezt igazolja.
Különben is, ha ilyen rossz véleményen vagy a magyarságról, hogyan mered magad ide sorolni?!
2008. 07. 17. 12:13
"Amit én leírtam, az ettől függetlenül is mind-mind tény."
Tény: A statisztikák szerint az általad lenézett buzik közül már 2-3-an diplomázhattak az évfolyamodon, te pedig 9 (AZAZ KILENC) félév után még mindig küzdesz egy-két elsős tárggyal. A zsidókról is beszélhetnénk, akik a szakodon már végeztek. Vannak egy páran, az biztos.
Tény: Olyan gyenge és beszari vagy, hogy nagyítóval kell keresni azt a buzit, aki ellen 3 másodpercnél hosszabb a túlélési esélyed.
Ezek tények, és valóban makacs dolgok.
2008. 07. 17. 12:13
"Különben is, ha ilyen rossz véleményen vagy a magyarságról, hogyan mered magad ide sorolni?!"
Úgy, poszátatengelic, hogy a tények makacs dolgok. Bárki megmondja ezt neked, aki realitásokban gondolkodik Magyarországról, a magyarokról. Egyedül a te blogod meg a hozzád hasonlók jönnek folyton a csodálatos magyar vér dolgokkal. Pedig magyar vérrel is lehet silány az ember.
--
A többire nem is próbálok meg válaszolni, mert nem igazán kapcsolódik ahhoz, amit én írtam, szóval valszeg nem értetted meg.
2008. 07. 17. 12:17
"Az ezeréves történelmünk nem ezt igazolja."
Na és pl. mit igazol a tótok (vagy összességébel a szlávok...) történelme? Még a magyar mondákban is benne van, hogy Szvatopluk meg hasonló fejedelmek keringőztek itt, amikor bejöttünk a Kárpátok közibe. Oszt figyeld oda, azok is államalkotó nemzet lettek. Mit bizonyít ez? A nagy bides semmit.
2008. 07. 17. 12:19
C: Azt hiszem, én már említettem néhányszor, hogy a három szakomon (ELTE szakpár + Corvinus-os szak) három különböző időpontban tervezek diplomázni. Pont.
"Olyan gyenge és beszari vagy"
Óó, hidd el, ez csak a látszat. :)))
Különben miért is lennék én beszari, amikor minden utcai balhénál az események közepén vagyok? :))
2008. 07. 17. 12:20
"Óó, hidd el, ez csak a látszat."
Szóval nem vagy gyenge? Most akkor tényleg büdös a munka?
2008. 07. 17. 12:22
"Azt hiszem, én már említettem néhányszor, hogy a három szakomon (ELTE szakpár + Corvinus-os szak) három különböző időpontban tervezek diplomázni."
Olyan embert se láttam még, aki 9 félévet jár egy egyetemre folyamatosan megbukni. Te valami mazohista lehetsz.
2008. 07. 17. 12:22
Trauma Gyuszi: "Egyedül a te blogod meg a hozzád hasonlók jönnek folyton a csodálatos magyar vér dolgokkal"
Aha.
És ezt a szemléletet nevezed te hazafiságnak és hazaszeretetnek? Beszarok...
"Na és pl. mit igazol a tótok (vagy összességébel a szlávok...) történelme?"
Azt, hogy nagyon jó soruk volt alattunk.
Ami szintén a befogadó nép mivoltunkat erősíti.
2008. 07. 17. 12:27
C: "Szóval nem vagy gyenge?"
Fizikailag nem vagyok egy erős kötésű ember, ez tény, de nem értem, hogy ez mit határoz meg. :)) Szerintem semmit. Egy olyan tulajdonság, mint a hajszín, és kész. Az, hogy hamar kimerülök - ami igaz-, nem azt jelenti, hogy néhány másodperces harcra nem tudnám nagyon összeszedni magam. :))
"Olyan embert se láttam még, aki 9 félévet jár egy egyetemre folyamatosan megbukni"
Te nagyon-nagyon hülye vagy, ráadásul csúsztatsz.
Nyilván a többségből nem bukok, különben nem járnék oda. :)) Ráadásul egészen más a bukás, és más az, ha tudatosan úgy döntök, hogy valamilyen jegyszerzést későbbra halasztok. Ég és föld a kettő.
Az egyik a lustaságról, a másik pedig az önrendelkezésről szól.
És ez így van jól.
2008. 07. 17. 12:28
A hazaszeretet és a hazafiság nem a tények kedvező irányba való ferdítgetését jelenti.
--
Szerintem nézz utána, hogy bánt a Magyar Korona a népeivel... Annyit elárulok, hogy ami most Kárpátalján, Erdélyben, Felvidéken, Újvidéken megy, az eltörpül amellett, ahogy fordított esetben mi bántunk velük... Ezeket a dolgokat éppenhogy nem hazaárulás bevallani. Szerintem fényezni a saját ürülékünket sokkal durvább dolog.
2008. 07. 17. 12:33
Olvashatnál pl. Günter Grasst. A Ráklépésben című kötete épp erről szól, amikor kimarad egy generáció, és az unoka azt hiszi, hogy 50 év távlatából neki kell bebizonyítania a nagyszülei fényes-dicső múltját. A Wilhelm Gustloff hadihajón nem volt még az előírásnak megfelelő számú mentőcsónak sem, nem hogy 10ezer embernek elegendő, de a könyvbéli gyerek azért teleragasztgatja mentőcsónakkal a hajómodelljét, mintha a németek részéről minden a legnagyobb rendben lett volna. A végén persze rájön, hogy nem így volt. Nem kell fényesebbre sikálni azt, amink van. Azzal kell szépen, méltósággal, tisztelettel, szeretettel gazdálkodni.
2008. 07. 17. 12:35
Trauma Gyuszi: "ahogy fordított esetben mi bántunk velük"
Európai viszonylatban az akkoriban abszolút elfogadható volt. Mindig mindent a maga történelmi környezetében kell nézni.
2008. 07. 17. 12:37
"Európai viszonylatban az akkoriban abszolút elfogadható volt. Mindig mindent a maga történelmi környezetében kell nézni."
Rajtam ilyesmiket nem versz át, én éppen most is egy Braudel-kötet olvasok két hozzászólás között, úgyhogy a történelmi ismereteim eléggé rendben vannak.
2008. 07. 17. 12:40
Tehát mindig is rasszistábbak voltunk, mint a többi európai nép? Ezt akarod mondani?
2008. 07. 17. 12:43
"Tehát mindig is rasszistábbak voltunk, mint a többi európai nép? Ezt akarod mondani?"
Ilyeneket te beszélsz. Én meg sem említettem a rasszizmust, feltehetőleg még elmagyarázni se bírtad volna egy 17-18.-19. századi embernek (aki nem brahmani), hogy mi az. Egyébként én általában azt mondom, amit mondani akarok, és azt pedig már mondtam.
2008. 07. 17. 12:52
Azt mondtad, hogy mi rosszabbul bántunk a saját kisebbségeinkkel, mint a többi európai nép.
Csak éppen nem támasztottad alá semmivel.
2008. 07. 17. 12:55
Hát igen amikor már a tartalom ellen nincsenek használható érvek, akkor a személyeskedésben merül ki az "érvelés". Nem értem hogyan jön ide Sodi fizikuma? Ha két méteres 150 kilós benga állat lenne, akkor elfogadnád amit ír? Érdekes Gerő András, Orosz Jozefina, meg TGM esetén senki nem mondja, hogy kussoljon, mert elfújja a szél. Pedig ezeket könnyedén felrúgnám, hogy Föld körüli pályára állnának, mégsem ezzel érvelek velük szemben, meg hogy milyen gyorstalpalókat, meg komcsi diplomákat szereztek annak idején jó káderként.
2008. 07. 17. 13:24
"Csak éppen nem támasztottad alá semmivel."
Hát ne haragudj, de nem kezdek el publikációt írni a blogodra a témában. Még antiszemita-széljobbos szerző is van, aki ezzel a témával foglalkozik. Némileg több érv szól mellettem, mint az ilyen kurucról összehalászott imreherceg dolgok.
2008. 07. 17. 13:36
Hát ha van érv, foglald össze.
Amit nem lehet röviden összefoglalni, azt nem is érdemes elmondani.
2008. 07. 17. 13:42
"Érdekes Gerő András, Orosz Jozefina, meg TGM esetén senki nem mondja, hogy kussoljon, mert elfújja a szél."
Ez igaz, Orosz ellen az szokott lenni a legfobb erv, hogy buzi, Gero ellen, hogy Zsido, es TGM ellen hogy volt SZDSZ-es, ezek _legalabb olyan komoly_ ervek, mint a fizikum. :-)))
2008. 07. 17. 13:46
A fizikum nem társadalmi szerepre utal.
Itt van az alapvető különbség.
2008. 07. 17. 13:46
"Ha két méteres 150 kilós benga állat lenne, akkor elfogadnád amit ír? "
Az ilyen nagydarab emberek között is vannak gyenge, és gyáva férgek.
Mindemellett megemlítem, hogy IGEN, ha legalább valamilyen szinten harcképes lenne, akkor elfogadnám, hogy magát ahhoz a csoporthoz sorolja, ahová annyira tartozni szeretne. Akkor lehet, hogy elhinném, hogy nem csak paprikajancsi-szindrómában szenved, hanem komolyan gondolja a baromságait. Akkor sem értenék egyet a nézeteivel, meg azzal, hogy "harcolni" kell, de egy paraszthajszállal kevésbé tartanám nagypofájú, undorító kis köcsögnek. Ha nemzeti radikális lennék, én szégyellném, hogy ilyenek ugatnak a nevemben is. Ráadásul mindenkinél "zsidósabban" viselkedik (azt hiszem, ő ezt a szót használja erre a magatartásformára). Egy vinnyogó kis pincsire hasonlít, aki a gazdinál pitizik egy kis simogatásért.
2008. 07. 17. 13:47
"Amit nem lehet röviden összefoglalni, azt nem is érdemes elmondani."
Ez milyen tétel? Ne már.
Csak a Trianon előtti és utáni kisebbségvédelemről egy könyvespolcnyi kötetem és fénymásolatom van, és veled ellentétben nem egydimenziós a világnézetem. Ami kimaradt a gimis töriórákon, azt most pótolhatod. Én egyelőre nem vagyok pedagógus, hogy összefoglaljam neked. Ebből ugyanis nincs rövidített változat, mint anno az Egri csillagokból.
2008. 07. 17. 13:51
C-tétel:
Aki nem bír el egy buzival, az ne bujtogasson tojásdobálásra. Hanem álljon ki, dobja a tojást, és nézzen szembe vele, hogy leütik, mint Tarzan a majmát.
2008. 07. 17. 14:06
C: De én NEM OPERATÍV ember vagyok, hanem taktikai. Miért nem bírod ezt felfogni? :)))
"magát ahhoz a csoporthoz sorolja, ahová annyira tartozni szeretne"
Oda is tartozom.
Csak nem az operatív szinthez, mert az nem az én stílusom. Ilyen nagyon egyszerű ez.
"Ráadásul mindenkinél 'zsidósabban' viselkedik"
Miért is hazudozol te ilyeneket?
2008. 07. 17. 14:10
Trauma Gyuszi: "Én egyelőre nem vagyok pedagógus, hogy összefoglaljam neked."
Ha valamit nem tudsz összefoglalni, akkor az nagyon egyértelműen azt jelenti, hogy HAZUDSZ, amikor azt állítod, hogy mélyen ismered az adott témakört.
Ez kőkemény tény.
2008. 07. 17. 14:30
Sodi, röviden összefoglalnád a Bibliát? Ószövetség és Újszövetség együtt. Úgyis akkora keresztény vagy.
2008. 07. 17. 14:32
Sodi: "De én NEM OPERATÍV ember vagyok, hanem taktikai"
Ne égesd már magad! TAKTIKAI? És vannak embereid vagy mi? Már azt képzelged, hogy Te irányítasz itt vmit, vkiket?
Ehelyett ülsz a sötét szobádban, és mindenféle taktikai húzásokról ábrándozol.
Önmegvalósítás mi?
Írd már le, mit értesz taktikai ember alatt?
2008. 07. 17. 14:35
Elhiszed, hogy egyáltalán nem érdekel, mit gondolsz az adott kérdésben? Egyszerű demagóg parasztvakítás azzal jönni a szakirodalom ellenében, hogy a magyarok jól bántak a kisebbségeikkel. Kettőnk közül úgy tűnik, én vagyok a történelem terén jobban képzett (ezt igazolni is tudnám, de minek?), te meg tényként kezelsz általad kitalált módszertani vagy jóég tudja milyen kérdéseket. És? Nem kerülne semmibe kinyitni a harmadikas törikönyvet, ott van benne egy csomó minden a kisebbségekről, esetleg próbálj meg találni magadnál okosabb embereket (első körben nem sikerült, mert aki nem a te dolgaid szajkózza, az zsidó...), akik mesélnek ezekről a kemény tényekről. Amúgy sem vagyok híve a reduktív történetírásnak, mondom, hogy amiről beszélünk, az egy fél könyvespolcnyi. Esetleg egyszer rászánok két évet, és írok egy összefoglaló munkát belőle, mert hasznos lenne az olyan egyszerűsítőkkel szemben, mint te. Az a baj, hogy az ilyen Basti-félék is a te blogodon nevelkednek, aztán benyelik szó szerint, amit körbeadogattok egymásnak, mint gimis lányok a rágógumit a nyári táborozás egyik fülledt éjszakáján.
2008. 07. 17. 14:38
"Miért is hazudozol te ilyeneket?"
Nem hazudozok. Ez kőkemény tény.
Az, hogy számodra lealacsonyító a beosztott lét.
Az, ahogy anyáddal viselkedsz, hogy pénzért mindent alapon fenyegeted perrel.
Hogy az állítólagos barátodat ott baszod át, ahol tudod.
Hogy szarsz az éhező hallgatók fejére, és elszívod a szoctámot.
Hogy politikai ellenfeleidnek (ahogy te fogalmazol, ellenségeidnek) végzel munkát.
Hogy kérdésekre kérdéssel felelsz.
Hogy hatalommániás vagy.
Hogy kettős mércével mérsz, például pedofil hajlamú haverodnak elnézed azt a kis megjegyzést, amit 12-13 éves kislányokra tett.
Hogy tevékenységeddel eddig legtöbbet Gyurcsánynak használtál.
Ez mind-mind kőkemény tény, és azt bizonyítják, hogy (a saját megfogalmazásodban) zsidósan viselkedsz.
2008. 07. 17. 14:38
Na mi ez az újabb hülyeség, hogy OPERATÍV meg TAKTIKAI? Csak be ne libbenjen Herr Napoleon tüllszoknyában, mert sose magyarázzuk el Sékszpírnek, hogy mit keres Kant a ruhásszekrénye tetején!
2008. 07. 17. 14:40
Azt érti taktikai ember alatt, hogy a silent faszom videokártyával tudja futtatni az új C&C-t :D:D:D
2008. 07. 17. 14:43
C: Ószövetség: meg akarták ölni a zsidókat, de nem sikerült.
Újszövetség: Szeresd felebarátaidat.
Viccesen és röviden :)
---
P: "És vannak embereid vagy mi?"
Á, olyan nem kell.
A nemzeti radikalizmus egy olyan mozgalom, melynek abban rejlik a legnagyobb ereje, hogy senki sem ismeri sem személyesen, sem áttételesen az operatív embereket. (pl. a magyarok nyilait.) De nem is kell. Ha ugyanis van azonosítható kapcsolat, azt fel tudják számolni a magyarság ellenségei, illetve egy nyomozás során abban az irányban el tudnak indulni. Ha viszont nincs ilyen, és hagyományos értelemben vett szervezettség sincs, az ellenségeink tehetetlenek maradnak.
Vágod?
2008. 07. 17. 14:44
"amit körbeadogattok egymásnak, mint gimis lányok a rágógumit a nyári táborozás egyik fülledt éjszakáján."
Nem, sodiék használt Rako-gumit adogatnak körbe fülledt éjszakákon :D:D:D
2008. 07. 17. 14:46
"pl. a magyarok nyilait"
Úgy tudtam, hogy ez terrorszervezetnek nevezi magát.
2008. 07. 17. 14:47
Trauma Gyuszi: "Egyszerű demagóg parasztvakítás azzal jönni a szakirodalom ellenében, hogy a magyarok jól bántak a kisebbségeikkel."
NEM. :))))))))))
A legnagyobb demagóg parasztvakítás úgy hivatkozni a szakirodalomra, hogy nem nevezed meg, miféle szakirodalomról van szó, és szintén ótvaros parasztvakítás úgy érvelni az állítólagos történelmi képzettségeddel, hogy nem adod semmi jelét ennek.
2008. 07. 17. 14:49
"De én NEM OPERATÍV ember vagyok, hanem taktikai. Miért nem bírod ezt felfogni?"
Ezt a többiek is tudják, vagy te nevezted ki magad? :D:D:D
2008. 07. 17. 14:53
"Az, hogy számodra lealacsonyító a beosztott lét."
Nem akarok beosztott lenni soha.
És?
"Az, ahogy anyáddal viselkedsz"
Hogyan viselkedek?
"hogy pénzért mindent alapon fenyegeted perrel."
Nem fenyegetek senkit.
Soha nem szoktam.
A jogi helyzet az jogi helyzet, nem pedig fenyegetés.
A fenyegetés mocskos, a jogi helyzet tiszta dolog.
"Hogy az állítólagos barátodat ott baszod át, ahol tudod."
HAZUGSÁG.
"Hogy szarsz az éhező hallgatók fejére"
MI VAN??!!!
"és elszívod a szoctámot."
Mert szegény vagyok.
De kérdezek valamit: KÉT HETE A BUZIK 100 MILLIÓS BULIZÁSA HÁNY ÉHEZŐ EMBERTŐL SZÍVTA EL A PÉNZT?!!!
ÉS A 200 MILLIÓS KORMÁNYSZÓVIVŐI WEBLAP HÁNY ÉHEZŐ EMBERTŐL SZÍVTA EL A PÉNZT?!!
CSAK EZ A KÉT DOLOG 300 MILLIÓ FORINT KÖZPÉNZ!
HÜLYEGYEREK!
"Hogy politikai ellenfeleidnek (ahogy te fogalmazol, ellenségeidnek) végzel munkát."
Nem, ez is hazugság.
A Fidesz ugyanolyan ellenség, mint az MSZP. :)))
Így csak azért, mert valaki egy köcsög Fideszes önkormányzat ellen érvényesíti a gazdasági érdekeit, még nem válik az MSZP katonájává.
"Hogy kérdésekre kérdéssel felelsz."
Mert ti nem :))
"Hogy hatalommániás vagy."
Miről beszélsz?
MÉG nincs is hatalmam. :)))
"Hogy kettős mércével mérsz"
Én?
"például pedofil hajlamú haverodnak elnézed azt a kis megjegyzést, amit 12-13 éves kislányokra tett."
Részeg volt.
"Hogy tevékenységeddel eddig legtöbbet Gyurcsánynak használtál."
MIÉRT IS?
"zsidósan viselkedsz."
Hazudsz.
2008. 07. 17. 14:54
C: "Úgy tudtam, hogy ez terrorszervezetnek nevezi magát."
????
MI VAN?!!!!
Állj, állj, állj.
HOL?
Link?
Mert ha így van, akkor rögtön elítélem őket.
És ezt most halál komolyan, viccen kívül mondom.
2008. 07. 17. 14:57
C: "Ezt a többiek is tudják, vagy te nevezted ki magad? :D:D:D"
Ez nem "kinevezés" kérdése, hanem egyszerűen arról van szó, hogy az vagy, ami felé a nemzeti értékek védelmében kifejtett küzdelmed során betöltött szereped automatikusan determinál téged.
2008. 07. 17. 15:06
"A BUZIK 100 MILLIÓS BULIZÁSA NÉHÁNY HETE HÁNY ÉHEZŐ EMBERTŐL SZÍVTA EL A PÉNZT?!!!
ÉS A 200 MILLIÓS KORMÁNYSZÓVIVŐI WEBLAP HÁNY ÉHEZŐ EMBERTŐL SZÍVTE EL A PÉNZT?!!"
Hát kezdeném azzal, hogy nem a buzik menete került 100 millióba, hanem a rendőri biztosítás, amit a fajtád miatt kellett alkalmazni. Megjegyzem, nem értek egyet a menettel, de ez kőkemény tény, hogy stílusos legyek.
A kormányszóvívői weblap tényleg 200 millába került, de nem értem, hogy miért kéne elhinnem, hogy ettől a te faszságod igazolhatóvá válik. A Jáoúúúzsi is lopott, nekem is szabad, ugye?
"Részeg volt."
A részeg pedofil a jó pedofil, ugye?
"MÉG nincs is hatalmam"
Nem azt mondtam. Kb. azt mondtam, hogy anyádat is lezúznád érte.
"MIÉRT IS?"
Hát a montázsod ugye eleve nagy lökés volt, azóta is köszönik szépen szerintem. Emellett minden kis pitiáner akció, ami után (jogosan) lehet egy kicsit nácizni. Vagyunk annyian, hogy már elzavartuk volna, ha nem takarózhatna folyamatosan a magadfajták hülyeségeivel.
"Nem, ez is hazugság."
Hát, ha én azt olvasom a blogodon, a saját írásodban, hogy "az ellenségnek" végzel munkát, akkor azt máshogy nem tudom értelmezni, mint hogy áruló vagy.
2008. 07. 17. 15:11
"nem a buzik menete került 100 millióba, hanem a rendőri biztosítás"
Az UGYANAZ.
"A Jáoúúúzsi is lopott, nekem is szabad, ugye?"
Nem bazmeg, de kurva idegesítő, amikor szegényként gazdagnak állítanak be, amikor én tudom, hogy szegény és rászoruló vagyok.
"A részeg pedofil a jó pedofil, ugye?"
Írt egy hülyeséget egy kommentben.
Most mi van akkor? :)
Reggelre pedig kijózanodott, oszt jó'van.
"Kb. azt mondtam, hogy anyádat is lezúznád érte."
Ebben nincs logika.
Miért kéne lezúznom akár ők, akár bárki mást? :)
"Hát a montázsod ugye eleve nagy lökés volt, azóta is köszönik szépen szerintem"
BAZMEG, a neten naponta százával jelenik meg ilyen tartalom. Ha nem tőlem válogat, válogat mástól.
Úgyhogy ez rohadt nagy részletkérdés.
"a saját írásodban, hogy 'az ellenségnek' végzel munkát"
Szerintem ott volt szmájli.
2008. 07. 17. 15:13
"a nemzeti értékek védelmében kifejtett küzdelmed"
Ne már sodi, miket beszélsz? Azt minősíted ennek, hogy a hipcsiszupcsi videokártyádra dörzsized a makit?
--
"A legnagyobb demagóg parasztvakítás úgy hivatkozni a szakirodalomra, hogy nem nevezed meg, miféle szakirodalomról van szó, és szintén ótvaros parasztvakítás úgy érvelni az állítólagos történelmi képzettségeddel, hogy nem adod semmi jelét ennek."
Igazad van, mester! Na majd szólj, ha előkotortad a törikönyved. Veled ellentétben én nem a Dianetika szarokat gyűjtöm jó pénzért, hanem antikvár kiadásokat keresgélek szabadidőmben. Egyébként meg értelmiségi, művelt ember előbb mutatná meg a seggét, mint a könyvespolcát, mert a segge mindenkinek ugyanolyan, a könyvespolc pedig túl sokat árul el. Úgyhogy azt baszhatod, hogy én itt irodalomjegyzéket állítsak neked össze. Az látszik, hogy fingod nincs azokról, amiket irkálsz itt a nagy magyar szeretetről, miközben orrba-szájba zsidózol, meg nyomod ezt a skizoid bolsizást. Művelt, értelmes ember még zsidózni is tud művelten és értelmesen, de neked még az se megy. Nem várom el tőled, hogy érts a magyar kisebbségek ügyéhez, de azt elvárnám, hogy beismerd, ha valamihez olyan buta vagy, mint egy lapát sár. Én is be szoktam ismerni, pedig hiú ember vagyok.
2008. 07. 17. 15:18
Trauma Gyuszi: "miket beszélsz?"
Erről a blogról mondjuk.
Például arról beszélek, hogy ha én nem vagyok, nincs videó a kislányverő zsidó bocsánatkéréséről sem.
http://youtube.com/watch?v=AMgERLOnt9c
És még hosszan sorolhatnám.
"Egyébként meg értelmiségi, művelt ember előbb mutatná meg a seggét, mint a könyvespolcát, mert a segge mindenkinek ugyanolyan, a könyvespolc pedig túl sokat árul el"
Amit én megmutattam, az csak az EGYIK, tematikusan válogatott polcom volt a sok közül. :)))
http://href.hu/x/6dho
2008. 07. 17. 15:20
"Az UGYANAZ."
Nem, ugyanis ha nincs szükség biztosításra, akkor nincs (vagy sokkal kisebb) biztosítás, és nem kerül 100 millióba. Ez volt a nap hülyesége eddig.
"Írt egy hülyeséget egy kommentben.
Most mi van akkor? :)"
Ja, ha ilyen piti és vicces dolog egy pedofil beszólás, akkor nem értem, mit problémázunk a buzikon.
"Ebben nincs logika."
De van. A kis ZSodi az anyját is eladná a pénzért.
"Ha nem tőlem válogat, válogat mástól.
Úgyhogy ez rohadt nagy részletkérdés."
Persze, ha nem tőled válogat, akkor majd válogat a félnótás elvtársaid valamelyikétől. Kártékony vagy, fogd fel!
"Szerintem ott volt szmájli."
A szokásos egyenes gerincű megnyilvánulás. Fosás, bevizelés, sarokba bújás. Pontosabban: bebújás a szmájli mögé. A magadfajták között se mindenki olyan hülye ám, mint ahogy azt te gondolod. Ilyesmire hamar rájönnek, és kegyvesztett leszel.
2008. 07. 17. 15:20
Különben neked kéne beismerni, Trauma Gyuszi, hogy olyan hülye vagy, mint egy lapát sár, mert eddig csak beszéltél az állítólagos hozzáértésedről, de nem bizonyítottad.
Tudod, NEM ám az a műveltség, ha valamit elolvasol, hanem AZ, ha utána beszélni is tudsz a könyv tartalmáról, te gyengeelméjű balfasz. :))
2008. 07. 17. 15:24
Az, hogy nincsenek embereid, az nyilvánvaló, ne erre válaszolj seggarc!
Az mond meg, hogy mi a szart értesz taktikai ember alatt?!?!?!
2008. 07. 17. 15:25
Te olyan vagy nekem, mint a hülyegyerek a focipályán. Már ott áll apukád a pálya szélén, mondja, hogy menni kell haza, te meg 20x is gólt rúgsz az üres kapuba fél méterről, és mindig beközlöd, hogy de pedig az gól volt. A kislányverő zsidód szerinted kit érdekel? Mert épeszű embert kizárt, hogy ilyenek érdekeljenek. A normális emberek leülnek egy palack borral, és jót röhögnek az ilyen ostobaságokon. Nézd már meg, milyen emberekről szólnak ezek a történetek. Aztán nézz körül, hogyan él egy normális, egészséges ember. Semmi de semmi köze nincs ehhez a nevetséges ovis baromsághoz.
--
A könyvespolcod pedig épp úgy nem érdekel, mint a segged, hiába mutogatod. Nekem ne add elő a történelmileg művelt embert, mert ismerek olyanból párat (ahogy hazafit, keresztényt, konzervatívot, SATÖBBI!), és ők máshogy viselkednek. Például van bennük alázat. Amit te művelsz a történelemmel, az szerintem inkább gyalázat.
2008. 07. 17. 15:29
C: "ha nincs szükség biztosításra, akkor nincs"
Bizony.
Ha külvárosba mennek a buzik, nincs szükség biztosításra. Tomcat például ajánlotta nekik a kopaszi gátat. Elárulom, hogy ott nem kéne nekik semmiféle biztosítás.
"Ja, ha ilyen piti és vicces dolog egy pedofil beszólás"
JAJ!
12 év fölött egészen más kategória jogilag is, mint 12 alatt. A különbség ott van, hogy aki kis gyerekekről szól be ilyeneket, azt ott helyben gázkamrába kell küldeni, és fel kell négyelni, de a felmenőit is, míg azt, aki 12-13 évesekről szól be ilyeneket, azt keményen el kell ítélni, és csak akkor megbocsátani a beszólásáért, ha nagyon részeg volt.
(Aki pedig 12-13 évesekkel TESZ ilyeneket, azt több évre leültetni fogházba. Pont)
Világos?
"A kis ZSodi az anyját is eladná a pénzért."
Hazugság.
Ja és zsidó vagy.
"Kártékony vagy, fogd fel!"
MINDENKIT támad a másik oldal.
Orbánnak is volt már rosszul sikerült mozzanata, mint ahogy Mikolának is. Na és? Szarni le!
"bebújás a szmájli mögé"
Seggfej.
Akkor is tény marad, hogy egyértelműen ki lehetett érezni az írásból a viccelődő iróniát, ha te még ezerszer leírod, hogy szerinted nem.
2008. 07. 17. 15:29
"Különben neked kéne beismerni, Trauma Gyuszi, hogy olyan hülye vagy, mint egy lapát sár, mert eddig csak beszéltél az állítólagos hozzáértésedről, de nem bizonyítottad.
Tudod, NEM ám az a műveltség, ha valamit elolvasol, hanem AZ, ha utána beszélni is tudsz a könyv tartalmáról, te gyengeelméjű balfasz. :))"
Mivel látom, már áltsuliban is gondok lehettek a szövegértéssel, elismétlem, amit írtam korábban. A téma többet követelne egy másfél órás előadásnál is, és a te szánalmas, egydimenziós világnézetednél némileg bonyolultabb, ezért nem kísérelném meg egyszerűsíteni. Tudod a tudományos munkával foglalkozó embernek felelőssége van, nem írogathat csak úgy akármit holmi blogokra, mint egy operatív oh pardon TAKTIKAI tetán!
A műveltségre adott definíciód pedig nem állja meg a helyét, egészen mást jelent a szó, körülbelül a szövegértés-szövegalkotás az, amit te emlegetsz. Azért jó volt, még mosolyogtam is a butaságodon.
2008. 07. 17. 15:31
P: "mi a szart értesz taktikai ember alatt?!?!?"
Taktikai az, aki nem operatív. :D
Ilyen nagyon egyszerű ez.
Trauma Gyuszi: "Te olyan vagy nekem, mint a hülyegyerek a focipályán"
Akkor miért is bizonygatod itt olyan görcsösen az igazadat? ;-)))
2008. 07. 17. 15:34
Trauma Gyuszi: "A téma többet követelne egy másfél órás előadásnál is"
Ugyan már!
Egy művelt ember tud beszélni röviden is, és hosszan is, ugyanarról. Mindig ahogyan a körülmények megkívánják.
"egészen mást jelent a szó, körülbelül a szövegértés-szövegalkotás az, amit te emlegetsz"
Nem.
Ha ismered a témát, tudsz beszélni róla tömören is.
Ha nem ismered, akkor pedig nem,
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 17. 15:34
"Akkor miért is bizonygatod itt olyan görcsösen az igazadat?"
Görcsösen? Egyáltalán nem vagyok görcsös. (Fixpont, te még biztosan emlékszel a múltkori videora, na ki a görcsös?) Én csak szóltam, hogy hülyeségeket terjesztesz igazságként, és hogy nem ártana néha a törikönyvet lapozgatni másodrendű szkifi írók dombornyomott fedelű könyvei helyett.
2008. 07. 17. 15:35
Milyen videóról van szó? :)
"nem ártana néha a törikönyvet lapozgatni"
Szoktam.
2008. 07. 17. 15:39
"Egy művelt ember tud beszélni röviden is, és hosszan is."
Te most komolyan azt akarod nekem bizonygatni, hogy én nem értek a kisebbségvédelemhez? Inkább neked kéne bebizonyítani, hogy értesz hozzá, elvégre te írod ezt a nevetséges blogot. Én csak egy hozzászóló vagyok, aki megbotránkozik rajta, hogy mikkel hülyíti egymást az úgynevezett radikális jobboldal.
Fingod nincs arról, mit jelent a műveltség szó, az a baj. Ilyen nagyon egyszerű vagy.
2008. 07. 17. 15:41
"Szoktam."
Gondolom. Azért remélem gyakrabban, mint a Bibliát, amit előbb két mondatban minősítettél. Én inkább nem minősíteném, mennyire gyenge próbálkozás volt az is, és mennyire nem talált.
2008. 07. 17. 15:42
Én tettem egy köztudomású kijelentést, amit vitatsz, de minden alap nélkül. Erről van szó, nem másról.
2008. 07. 17. 15:45
"Én tettem egy köztudomású kijelentést, amit vitatsz, de minden alap nélkül. Erről van szó, nem másról."
Mi van, a kezedbe került valami mesekönyv, hogy minden hozzászólásodat ilyen frappáns mondattal zárod?
Megint jössz ezekkel a hülyeségekkel, hogy köztudomású, meg ezek. Rém unalmas vagy. Na megyek dolgomra. Bárcsak neked is lenne valami értelmes célod. :(
2008. 07. 17. 15:46
A Bibliával kapcsolatban ti magatok kértetek vicces összefoglalót, mi bajod van?
2008. 07. 17. 15:48
Ami köztudomású, az köztudomású. Pont.
2008. 07. 17. 15:53
"A Bibliával kapcsolatban ti magatok kértetek vicces összefoglalót, mi bajod van?"
Nem, egy rövid összefoglalót kértem.
2008. 07. 17. 15:54
"Ami köztudomású, az köztudomású. Pont."
Épp ezért nem kéne hülyeségeket beszélni. Felkiáltójel.
2008. 07. 17. 16:13
Tehát az a taktikai, aki semmit sem cselekszik(, csak a száját jártatja).
2008. 07. 17. 16:23
"12 év fölött egészen más kategória jogilag is, mint 12 alatt. A különbség ott van, hogy aki kis gyerekekről szól be ilyeneket, azt ott helyben gázkamrába kell küldeni, és fel kell négyelni, de a felmenőit is, míg azt, aki 12-13 évesekről szól be ilyeneket, azt keményen el kell ítélni, és csak akkor megbocsátani a beszólásáért, ha nagyon részeg volt."
Mi van?! Hogy lehetsz ilyen undorító, hogy itt mentegeted ezt a viselkedést? Különben: In vino veritas.
2008. 07. 17. 16:31
"Ha külvárosba mennek a buzik, nincs szükség biztosításra. Tomcat például ajánlotta nekik a kopaszi gátat. Elárulom, hogy ott nem kéne nekik semmiféle biztosítás."
Nem azért kellett a biztosítás, mert a buzik a belvárosban voltak. Azért kellett biztosítás, mert a magadfajták is ott voltak. Gyengébbek kedvéért:
Buzik, nácik nélkül= nem kell biztosítás, vagy csak csekély
Nácik, buzik nélkül= kell biztosítás
Buzik nácikkal= kell biztosítás
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 17. 16:32
sodika: egyszer remélem majd megtapasztalod mi a szegénység, csak azért hogy megtanuld kicsit értékelni a mostani életed.
2008. 07. 17. 16:38
C: "Hogy lehetsz ilyen undorító, hogy itt mentegeted ezt a viselkedést? "
FASZOM!
Részeg volt.
Ennyi.
2008. 07. 17. 16:40
k0zi: "sodika: egyszer remélem majd megtapasztalod mi a szegénység"
Amiről te beszélsz, az a MÉLYszegénység.
A szegénység nem ugyanaz, mint a mélyszegénység.
Vágod?
C: "Azért kellett biztosítás, mert a magadfajták is ott voltak."
Azért voltunk ott, mert a belvárosban MÉG JÓ, hogy ott vagyunk, elvégre ITT LAKUNK Budapesten, vazz.
"Nácik, buzik nélkül= kell biztosítás"
MIÉRT kéne? :))
Nem értem.
2008. 07. 17. 16:41
P: "Tehát az a taktikai, aki semmit sem cselekszik(, csak a száját jártatja)."
Óóóó.
Szerinted például Goebbels semmit sem cselekedett? :)))) Tényleg nem? :)
2008. 07. 17. 16:46
"Óóóó.
Szerinted például Goebbels semmit sem cselekedett?"
Szög a zsákból. Sodika Goebbels akart lenni, de nem gömb lett.
2008. 07. 17. 16:51
még lehetek gömb :DDD
2008. 07. 17. 16:56
Hiába terelsz kis köcsög, és rólad beszélek.
Sodi=taktikai ember
Sodi mondja: Taktikai, aki nem operatív
Operatív=a végrehajtást segítő
->Taktikai a végrehajtást NEM segítő
Sodi=A végrehajtást nem segítő.
OK. már elhiszem, hogy taktikai vagy.
:D
(forrás: http://www.idegen-szavak.hu/keres/operatív)
2008. 07. 17. 17:03
P: Bizony, én nem végrehajtó ember vagyok. :))
Ahhoz ugyanis, hogy legyen mit végrehajtani, parancsnok is kell. ÉRTED MÁR? :)))
2008. 07. 17. 17:03
Sodi példája:
"GOEBBELS, Joseph Paul (1897-1945)
Német politikus. Jelentéktelen ÚJSÁGÍRÓBÓL küzdötte fel magát a NÁCI vezetők közé. [...]"
(www.bibl.u-szeged.hu/bibl/mil/ww2/who/goebbels.html)
No comment....
2008. 07. 17. 17:05
Sodi: "hogy legyen mit végrehajtani, parancsnok is kell. ÉRTED MÁR?"
Mondom én, parancsnoknak képzeled magad?
Átejóég!!
2008. 07. 17. 17:07
P: "Mondom én, parancsnoknak képzeled magad?"
Óó, a beosztotti lét hiánya még nem feltétlenül jelent parancsnokságot, ugyanis (nem ideológiai értelemben vett) függetlenséget is jelenthet.
2008. 07. 17. 17:10
Sügér! Kia fasz beszél itt beosztottságról. Olvasd el mégegyszer a 149-est.
Köszi.
2008. 07. 17. 17:12
fasza ez a freeblog, egyszer nem rakja ki a kommentet, majd a másikkal együtt igen...
2008. 07. 17. 17:13
P: A beosztottak fölé valóban kell parancsnok, de nem feltétlenül én, mert én a harmadik csoporthoz tartozom abból a háromból, amiből az egyik az operatív embereké.
Vágod már?
2008. 07. 17. 17:14
A Freeblogot folyamatosan fejlesztik.
Ez most biztons ilyen tesztidőszak náluk.
2008. 07. 17. 17:19
Tehát vannak a végrehajtó operatívak, vannak a parancsnokok, akik irányítják a végrehajtókat, és vagy TE a TAKTIKUS????
:D
Javíts ki, ha tévedek.
Ja, és a taktikus mit csinál?
2008. 07. 17. 17:33
Mondjuk taktikát gyárt, és információt rendszerez.
2008. 07. 17. 18:51
sodika: magyarázhatod, hogy mélyszegénység, meg még mélyebb szegénység, meg legeslegmélyebbszegénység ez csak mellébeszélés. Ha téged szegénynek tekintünk, akkor itt aki ezt nehezményezi, az a te világképedben mind mélyszegény.
2008. 07. 17. 18:55
k0zi: "magyarázhatod, hogy mélyszegénység"
Nem "magyarázom", elvégre ennek utána lehet nézni, lévén egy létező szociológiai fogalom.
2008. 07. 17. 19:15
"lévén egy létező szociológiai fogalom."
Amit te messzemenőkig rosszul használsz, szóval inkább ne égesd tovább magad újgazdag kisköcsög.
2008. 07. 17. 19:54
Nem újgazdag, de nem is szegény.
2008. 07. 17. 19:57
Pengető: De igen. Jól, és pontosan használom.
k0zi: "Nem újgazdag, de nem is szegény."
De igen, e kettő között ugyanis a POLGÁRSÁG van, de oda még nem tartozom, ugyanis nem mondható tisztes polgári létnek az, ahogyan élek.
Ilyen nagyon egyszerű ez.
2008. 07. 17. 20:01
Olyan kurva egyszerű ez.
Sem mélyszegény, sem pedig tisztes polgári léten élő nem vagyok, következésképpen a kettő között állok, ott pedig éppen a szegénység van. Pont.
2008. 07. 17. 20:09
Sodi. Hülyeséget beszélsz. Nyiss ki egy megbaszott szociológia könyvet, mielőtt hivatkozol rá.
Ne mondd már meg éppen TE NEKEM szociológiában a frankót, mert elröhögöm magam.
A saját újgazdag-polgár-szegény-mélyszegény tipológiád pedig egy agyrém, csak mondom.
Hiába írod a végére, hogy PONT. Ennyitől nem lesz igazad. Meg a zsidózástól sem. Hülyeséget beszélsz. Alkottál egy rendszert magadnak, hogy szegénynek nevezhesd magad. Csakhogy a valóság leírásához semmi köze nincs ennek a hülyeségnek. Olvassál.
Aki szegény, az nem bizonygatja magáról, ezt pedig már csak mintegy zárójelben teszem hozzá.
2008. 07. 17. 20:11
Pengető: Oké, akkor ki a szegény?
2008. 07. 17. 20:25
"A szegénység fogalmát inkább hagyományos fajtájú hátrányos helyzet megjelölésére, és inkább az alacsony jövedelem ÉS ebből adódó hátrányok, mint például a nem megfelelő táplálkozás, rossz lakásviszonyok stb. megjelölésére szokták használni. A depriváció szó szerint "valamitől megfosztottságot" jelent. Nemcsak a szegénység megjelölésére (...) használjuk. Amikor a szegénység megjelölésére használjuk, akkor többnyire azt értjük alatta, hogy a deprivált személy vagy család NÉLKÜLÖZ valamit, ami az adott társadalomban a nagy többségnek rendekezésére áll, vagy ami az adott társadalomban mindenki számára kívánatos, elérendő minimumnak tartunk. (.....)
Abszolót szegénységről beszélünk, ha az egyén vagy család a létminimum alatt él. (...)
A relatív szegénység viszont azt jelenti, hogy az egyén vagy család erősen elmarad az adott társadalom ÁTLAGOS viszonyaitól, (...)"
Satsatssatöbbi.
_Andorka Rudolf: Bevezetés a szociológiába 117. oldal._
Ez egy könyv, nyílván van még párszáz szegénységmeghatározás, de ez egészen átfogó. Gondoltad, majd én mondom meg ki a szegény?
Szóval jó hírem van sodi. Te újgazdagék altársadalmához képest relatíve szegény vagy! Jó, mi? :DD
2008. 07. 18. 11:12
Sakk-matt :)
2008. 07. 19. 22:01
Ejjha. :D
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.