Szép nyári vasárnap
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 10., vasárnap - 17:09-korCímkék: vasarnap
95 komment
Ez ugye nem maradhat ki. :)
By SoDI
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Fasiszták | Állatok » |
Ez ugye nem maradhat ki. :)
By SoDI
Eddig 95 komment érkezett (
)
2008. 08. 10. 17:42
Mikor lesz poszt arról, hogy miért van szarból az elsőgenerációs reálértelmiségi? Szerintem ugyanis ez megint egy hazugság tőled, endi. Ezt nyilván te is tudod, különben nem húzted volna be füled-farkad a témában.
2008. 08. 10. 18:10
Semmit sem felejtek el, de utasítgatni sem hagyom magam. :)
2008. 08. 10. 19:39
Nem mondtam én, hogy elfelejtetted. Annyit mondok, hogy leírtad azt a mondatot, mert frusztrál mások boldog élete, és valamivel oda kellett baszni...
Persze te is tudtad, hogy ez nem igaz, vagyis hazudoztál. Most meg sunnyogsz, nehogy meg kelljen magyaráznod, hogy értetted azt, hogy az első generációs reálértelmiségiek szarból vannak. Ja, és válasz a másik poszt kommentjére: az a mondat, hogy az első generációs reálértelmiségiek szarból vannak, pontosan azt jelenti magyar nyelven, hogy az említett csoport minden tagja szarból van. Bizony. Te kis izraeliül tudó, magyarul nem tudó.
2008. 08. 10. 19:45
C: ---"frusztrál mások boldog élete"
HEHE. Te vagy az, aki folyton irigykedik rám :DDDD
Például amikor annak az erősen szegényes környezetnek a megszerzését jelölöd ki életcélnak, mint ami engem jelenleg körülvesz.
---"Persze te is tudtad, hogy ez nem igaz"
De igen, igaz.
Majd le is írom, hogy miért.
--- "az a mondat, hogy az első generációs reálértelmiségiek szarból vannak, pontosan azt jelenti magyar nyelven, hogy az említett csoport minden tagja szarból van"
Világos, de én NEM EZT mondtam.
Megint nem figyelsz.
Nem azt írtam, hogy "az elsőgenerációs reálértelmiségiek", hanem azt, hogy "az átlag elsőgenerációs reálértelmiség". Ég és föld a kettő.
2008. 08. 10. 19:50
Én mindig nagyon pontosan fogalmazok, C, csak te érted mindig félre. Mégpedig azért, mert pontosan beletartozol abba a szarból lévő körbe, amit körülírok. (És amelyik kör mellesleg nem egyezik meg pontosan az elsőgenerációs reálértelmiségiek csoportjával.) Nem egyezik meg vele, én ugyanis soha nem írtam, hogy megegyezne vele.
2008. 08. 10. 20:01
"Te vagy az, aki folyton irigykedik rám :DDDD Például amikor annak az erősen szegényes környezetnek a megszerzését jelölöd ki életcélnak, mint ami engem jelenleg körülvesz."
Tök jó, hogy így bizonygatod a butaságodat :) Ha valaki kitűz egy célt, az nem jelenti azt, hogy irigykedik arra, aki már azt elérte. Vagy te mindenkire irigy vagy, akinek nálad több van? Az irigységről mit mond a Biblia? Lassan rájövök ám, hogy előbb jutok a mennybe nálad, pedig nem is hiszek benne :D
"Majd le is írom, hogy miért."
Nem fogod te leírni, inkább elsumákolod.
"Nem azt írtam, hogy "az elsőgenerációs reálértelmiségiek", hanem azt, hogy "az átlag elsőgenerációs reálértelmiség". Ég és föld a kettő."
Tényleg, milyen igaz... Mondjuk azt nem mondanám, hogy ég és föld a különbség. Igaz, hogy a "minden" szó nem szerepelt, de a "túlnyomó többségükben" kifejezés igen. Szóval ha nem tudnám, hogy gyávaságból nem fogsz erről posztot írni, arra is megkérnélek, hogy magyarázd meg, kik a kivételek.
2008. 08. 10. 20:12
C: ---"Ha valaki kitűz egy célt, az nem jelenti azt, hogy irigykedik arra, aki már azt elérte"
Lehetséges, de te folyton velem példálózol.
--- "Vagy te mindenkire irigy vagy, akinek nálad több van?"
Nem. Az irigység undorító dolog.
Éppen ezért én senkire sem vagyok irigy.
--- "a 'túlnyomó többségükben' kifejezés igen"
Esetlegesen igen, de ez már elég szűk kör ahhoz, hogy nyugodt szívvel mondhassuk: akinek nem inge, ne vegye magára.
Te viszont magadra veszed.
Arról már nem is beszélve, hogy én nem tartom semmilyen csoporton belül sem feltétlen értéknek azt, ha az ember a "legtöbbek" közé tartozik.
Az ugyanis általában a könnyebb út, vagyis maga az unalom.
2008. 08. 10. 20:13
C: "kik a kivételek"
Na majd erről külön post fog szólni.
2008. 08. 10. 20:24
"Lehetséges, de te folyton velem példálózol."
Tényeket állapítok meg rólad. Példálózni veled kapcsolatban szoktam, nem pedig "veled". Olyat nem mondtam, hogy úgy akarok élni mint te. Az ugyanis azt jelentené, hogy mindenki magamra hagy, bizonyos százalék pedig utálni kezd. Hidd el, nem irigykedem a lelki szegénységedre, de még az anyagi gazdagságodra sem. Csak megállapítom ezeket a tényeket.
"Az irigység undorító dolog.
Éppen ezért én senkire sem vagyok irigy."
De igen, és ellentmondásos is. Emlékszünk olyanokra, amikor azt mondogattad, hogy "bezzeg az osztálytársaim gazdagok...". Meg valami Kolumbusz gimiről ugattál, miközben neked az "ócska" szakközép jutott. Bizony, az a siránkozás tömény irigység volt.
"Esetlegesen igen, de ez már elég szűk kör ahhoz, hogy nyugodt szívvel mondhassuk: akinek nem inge, ne vegye magára.
Te viszont magadra veszed."
Azt szívesen veszem magamra, hogy elsőgenerációs reálértelmiségi vagyok. Az meg nem igaz, hogy szarból lennék, de ezt te is tudod.
"Arról már nem is beszélve, hogy én nem tartom semmilyen csoporton belül sem feltétlen értéknek azt, ha az ember a "legtöbbek" közé tartozik,
Az ugyanis mindig a könnyebb út, vagyis maga az unalom."
Szeretnél te úgy unatkozni, mint az átlag, akinek vannak barátai.
2008. 08. 10. 20:40
"Szeretnél te úgy unatkozni, mint az átlag, akinek vannak barátai."
Neadjisten az anyja picsája óta látott már más pinát is.
2008. 08. 10. 20:42
Szerintem ugyanannyi első generációs értelmiségivel kapcsolatban állíthatunk fel problémákat, ahány több generációssal szemben. Míg az előbbinél, a problémát az okozza, hogy nincs meg az a családi háttere, ami egy több generációs családnál, addig az utóbbinál a családi előnyből fakadó motiváció hiánya okozza azt, hogy esetleg nem lesz "tökéletes". Fölösleges erről vitatkozni.
2008. 08. 10. 21:10
C: --"amikor azt mondogattad, hogy 'bezzeg az osztálytársaim gazdagok'..."
Az nem irigység volt, egyszerű ténymegállapítás. Annak az éppen tárgyalt témának a releváns illusztrálása, hogy én nem lehetek gazdag, mert például hozzájuk képes hol vagyok.
"Meg valami Kolumbusz gimiről ugattál, miközben neked az 'ócska' szakközép jutott."
Nem szakközép. :))
Isten ments, én is gimibe jártam, csak nem elitbe. :))
2008. 08. 10. 21:15
C: --- "Azt szívesen veszem magamra, hogy elsőgenerációs reálértelmiségi vagyok."
Én pedig büszke vagyok a szüleimre XDDDDDDDDDD LOL.
--- "Az meg nem igaz, hogy szarból lennék"
Erre még részletesebben visszatérünk :)
--- "Szeretnél te úgy unatkozni, mint az átlag"
Nem igazán. :)
-------
k0zi: "a családi előnyből fakadó motiváció hiánya"
Jóóó, ebben mondjuk tényleg van valami. Én valóban "picit" alulmotivált vagyok ilyen tekintetben :)))
De ezért is tervezem ősztől egyszerre három (ha úgy tetszik: négy) egyetemi szakkal túlterhelni magam.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/25/Ez_poen/
Ha ugyanis nincs időm ellazulni, akkor mindig jól szoktam teljesíteni. Mindig.
2008. 08. 10. 21:19
"Fölösleges erről vitatkozni."
Szerintem nem felesleges arról vitatkozni, hogy szarból van-e az elsőgenerációs reálértelmiség. Főleg akkor, ha egy fizikai és érzelmi tekintetben is visszamaradott személy jelenti ki ezt a baromságot.
Ugyanis itt ismét megjelenik az a probléma, ami az egész blogra vonatkoztatva talán a legsúlyosabbnak mondható. Nevezetesen, hogy sodi előszeretettel szapul olyan embereket, akik nála szebbek, jobbak, erősebbek, egészségesebbek, erkölcsösebbek, becsületesebbek. Néha nem a tartalommal van ám baj, hanem azzal, hogy egy ILYEN szájából hangzik el. Így járatja le a jobboldalt is és az igazi magyar embereket is.
2008. 08. 10. 21:24
C: Amit én mondok, az színtiszta szociológiai tény.
Az átlag elsőgenerációs reálértelmiség KURVA sokat hoz lentről, és ez meglátszik rajta. Ez annyira tényszerű, és vitathatatlan megállapítás, hogy tankönyvek tárgyalják.
--- "egy ILYEN szájából hangzik el."
Á, hülye vagy te.
Kurvára nem számít ám, ki mondja ki az okosságot.
Churchill alkoholista volt. Ady Endre pedig szifilisztől szenvedett, ez mégse von le semmit a szavaiból.
Egyébként én makulátlanul erkölcsös vagyok és becsületes.
--- "szebbek, jobbak, erősebbek, egészségesebbek"
MAGADRÓL PRÓBÁLSZ BESZÉLNI?
lol XDD
2008. 08. 10. 21:25
"Én pedig büszke vagyok a szüleimre."
Én is. Miből gondolod, hogy én nem? Sőt, én még szeretem is, és semmikor nem perelném szét őket :) Szerinted akinek nem értelmiségiek a szülei, annak szégyenkeznie kell miattuk? Istenem, olyan buta vagy. Ha már itt tartunk, az édesanyád értelmiségi létére megtanulhatna gondolkodni, akkor talán észrevenné, hogy kígyót melenget a keblén :)
"Ha ugyanis nincs időm ellazulni, akkor mindig jól szoktam teljesíteni. Mindig."
Elég szépen megmondtad ezt is, annak ellenére, hogy még egy félévben sem teljesítettél... nemhogy jól, de lényegében sehogy.
2008. 08. 10. 21:29
C: --- "Szerinted akinek nem értelmiségiek a szülei, annak szégyenkeznie kell miattuk?"
Természetesen nem.
Hogy mást ne mondjak, például Bill Gatesnek sincs diplomája, mégse szégyenkeznek miatta a gyerekei. :DDDD
--- "még egy félévben sem teljesítettél..."
Ó, dehogynem.
Azért haladtam én folyamatosan, még ha nem is repültem. :)))
2008. 08. 10. 21:29
"MAGADRÓL PRÓBÁLSZ BESZÉLNI?"
A mai nap egy új vonást fedeztem fel pánikszerű menekülésedben. Megpróbálsz a számba adni olyan dolgokat, amikhez még csak hasonló sem hangzott el. Nyilván azért teszed, hogy lerázz :)
Nos, akár magamra is gondolhattam volna, de nem így volt. Azokra gondolok, akikről általában a cikkeid szólnak. Ezt szintén magad is tudod, sőt már akkor is tudtad, mikor a fenti kérdést feltetted.
2008. 08. 10. 21:31
"Természetesen nem."
Hát akkor azt a kiszólást is betudjuk a szokásos, szimpla ostobaságod gyümölcsének.
2008. 08. 10. 21:32
A cikkeim nem a bennük tárgyalt emberek lenézéséről szólnak, hanem arról, hogy gazemberek. Ha nem lennének a maguk módján fifikás, intelligens egyéniségek, nem is írnék róluk, mert egy olyanra minek szót vesztegetni.
Az ellenséget én soha nem becsülöm le.
De megírom róluk, hogy ők a magyarság ellen vannak.
Azért írom meg, mert így van.
2008. 08. 10. 21:34
C: "Hát akkor azt a kiszólást is betudjuk a szokásos, szimpla ostobaságod gyümölcsének"
Ne tudd be. :)
Azt mondtam, hogy VAGY diploma, VAGY társadalmi-anyagi siker. Ha valaki 6 elemivel a zsebében sikeres, arra is lehet méltán büszke.
2008. 08. 10. 21:35
"Jóóó, ebben mondjuk tényleg van valami. Én valóban "picit" alulmotivált vagyok ilyen tekintetben :)))
De ezért is tervezem ősztől egyszerre három (ha úgy tetszik: négy) egyetemi szakkal túlterhelni magam."
Szerintem az új szakod arra kell, hogy angolosan távozhass az ELTE-ről. Egy év múlva marad a Közgáz buktacukrozó szakja, meg az új.
2008. 08. 10. 21:38
Nem.
Nem akarok távozni az ELTÉ-ről. :))
És nem is fogok, mert még egyszer nem követem el azt a hibát, hogy húzósabb matek tárgyaknál a szemeszter végén essek pánikba, mint ahogy szoktam. A következő félévet kivételesen valóban rendesen át tervezem tanulni. :)
2008. 08. 10. 21:40
"Amit én mondok, az színtiszta szociológiai tény.
Az átlag elsőgenerációs reálértelmiség KURVA sokat hoz lentről, és ez meglátszik rajta."
Miért jönne lentről? A papír abszolult nem határozza meg, hogy milyen a családi háttér. Az pedig mindenkire igaz, hogy a gyermeket meghatározza a családi háttér, egy értelmiségi gyereknél is előfordulhat, hogy apuci anyuci dolgozott, aztán a gyerek meg elkallódott, és hiába sokgenerációs überfamília sarja, a porontyból egy elkényeztetett senki lesz, mert a szülei inkább pénzzel pótolták magukat.
2008. 08. 10. 21:42
k0zi: "A papír abszolult nem határozza meg, hogy milyen a családi háttér"
Hát azért egy alapvető kulturáltságot jelez. Főleg akkor, ha maguk a szülők sem elsőgenerációsak. :))
2008. 08. 10. 21:44
"A következő félévet kivételesen valóban rendesen át tervezem tanulni. :)"
Minden nap itt fogod verni a faszod a blogra. Majd akkor azt fogom mondani, hogy "Én előre megmondtam.".
Szerintem amúgy már beletörődtél, hogy kirúgnak. Ugyanis ha valaki pengeélen táncol, az a legritkább esetben iratkozik be egy másik egyetemre is, ezzel még tovább csökkentve amúgy sem rózsás esélyeit. Sőt, ilyenkor a szokásos taktika: "Nem érdekel, ha semmi más nem sikerül, de AZ legyen meg (amiből a kirúgás szélén vagyok)."
2008. 08. 10. 21:50
C: "Minden nap itt fogod verni a faszod a blogra"
Napi átlag 1 óra belefér :)
Plusz mondjuk vasárnap néhány óra videóvágás :))
De több nem.
"ha valaki pengeélen táncol, az a legritkább esetben iratkozik be egy másik egyetemre is"
Lehetséges, de nálam ez a LOGIKUS.
Ha ugyanis nincs időm NEM odafigyelni az ÖSSZES tárgyra, mert TUDOM, hogy minden nap rendesen pörögnöm kell ahhoz, hogy ne maradjak le MINDENNEL, akkor NEM IS FOGOK lemaradni.
Ezt jól TUDOM magamról, hidd el. :))
2008. 08. 10. 21:54
A papír azt jelzi, hogy az illető elvégezte azt a szakot, nem kultúráltsági bizonyítványt kap. Nem attól lesz valaki értelmiségi, hogy elvégez egy egyetemet.
2008. 08. 10. 21:54
"Azt mondtam, hogy VAGY diploma, VAGY társadalmi-anyagi siker."
Annyira szeretem, hogy folyamatosan megmutatod nekünk, milyen ember vagy.
Hadd egészítsem ki a fenti agymenésedet: VAGY kedves, szeretetteljes személyiség, becsületes munka. Ezáltal pedig siker a gyermeknevelésben és a családi életben, kiugró anyagi lehetőségek és diploma nélkül. Cserébe boldog élet.
2008. 08. 10. 21:57
Még jól is jött, hogy a 29-esbe írtam valamit, ami nyomokban emlékeztet arra a keresztre, amit megint kitettél nemtommér.
2008. 08. 10. 21:57
Nem kunszt a négy szak sem. Kb. annyira kell hétről hétre haladni, hogy a következő alkalommal nagyjából az összes tárgyból átlásd az előadás, és az előző gyakorlat anyagát.
Ehhez pedig simán be kell járni, ami eddig valóban nem volt az erősségem, de nem is állítottam, hogy igen. :))
---
Az egyetlen lehetséges probléma a két nappali szak órarendjének az összeegyeztetése, de mivel az ELTÉ-ről 15 perc alatt át lehet érni a Corvinus-ra, szerintem ez simán megoldható.
A levelező pedig szintén nem zavarhat be, elvégre az péntekenként du 3-tól foglal csak le.
Ráadásul néhány alap tárgyból biztos kérhetek felmentést az új Corvinus-os szakomon. Ha van infós tárgy, arról mindenképp. Ha vannak ilyen alapozó szarok, mint kutatásmódszertan, abból is.
Szóval valahogy biztos megoldható.
2008. 08. 10. 21:59
k0zi: "Nem attól lesz valaki értelmiségi, hogy elvégez egy egyetemet."
TÉNY. Ezért is marad szar az elsőgenerációsok egy része. :DD
C: "VAGY kedves, szeretetteljes személyiség, becsületes munka"
Oké. Ott írom is, hogy "társadalmi siker".
Ez is annak számíthat.
2008. 08. 10. 22:03
Bár ahogy nézem a kertészeti kar nem a pesti oldalon van, ahogy a gazdasági, de így akkor 15 helyett 20 perc, szóval részletkérdés :))
2008. 08. 10. 22:13
"szociológiai tény" ... "Ez annyira tényszerű, és vitathatatlan megállapítás, hogy tankönyvek tárgyalják."
.
Ezeket nevezzük definíciószerűen: "NEM HIVATKOZÁS"-nak. Várom a tankönyvek listáját, hadd nézzek már utána...
2008. 08. 10. 22:14
Tudom, szakmabeli vagy.
De éppen ezért nem biztos, hogy feltétlenül versengeni akarok veled :)) Ettől még meg fog történni, rendben :))
2008. 08. 10. 22:23
sodika: akkor úgy mondom, a diploma szükséges, de nem elégséges feltétele az értelmiségi létnek. Belőled ugyanakkora valószínűséggel nem lehet (itt a hangsúly a nem lehet kifejezésen van) értelmiségi, ahogyan egy első generációs diplomásból.
2008. 08. 10. 22:30
Márpedig nekem megvan hozzá az erős családi hátterem.
2008. 08. 10. 22:42
Pont azt magyarázom, hogy nem csak a családi háttértől függ, hogy kiből lesz értelmiségi.
2008. 08. 10. 22:49
nem is.
de jelentős komponens
2008. 08. 10. 23:01
Szakmabeli a rák. Én hivatkozásokat szeretnék. Az, hogy "volt egy könyvben", nem hivatkozás, beláthatjuk.
2008. 08. 10. 23:30
"Ezért is marad szar az elsőgenerációsok egy része. "
Majd térj ki a soha el nem készülő posztodban arra is, hogy miért "marad" valaki "szar". Vagyis hogy eredendően miért "szar" minden ember. Nagyon érdekelne.
2008. 08. 10. 23:44
C: Átlagműveltség.
Esetedben például annak a nem tudása, hogy annál a Bánk Bán idézetnél, miszerint "a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem" az a lényeg, hogy aszerint, hova helyezzük a hangsúlyt, megváltozik az értelem.
Így, vessző nélkül jelenthet bármit, megfelelő helyekre helyezve a központosítást viszont teljesen egyértelművé lehet tenni, hogy mit, vagy minek az ellenkezőjét akarjuk kifejezni vele.
"nem kell félnetek, jó lesz"
"nem kell, félnetek jó lesz"
"ha mindnyájan beleegyeztek, én nem ellenzem"
"ha mindnyájan beleegyeztek, én nem, ellenzem"
Vessző nélkül viszont jelentheti bármelyiket.
Stabil családi alap alatt például ezt is értem. Azt, hogy a nem elsőgenerációs (pedagógusok gyermekeként nevelkedett) villamosmérnök édesapám amellett, hogy például 10 éve netről leszedett kapcsolási rajz alapján közösen megforrasztott kábellel összekötöttük a PC-met a régi Commodore 1541-es meghajtómmal, hogy aztán emulátor alatt tudjam kezelni a régi cuccaimat, ehhez hasonló humánműveltségi alapokkal is bőségesen ellátott.
2008. 08. 11. 0:09
Figyelj, te púpos szarcsimbók, te nyomorult korcs.
1. Nem zavar, hogy még mindig nem láttad anyád picsáján kívül másét? Nem kéne kipróbálni? Hátha tartogat neked mást is az élet, mint ezt a szánalmas, még csak sikeres blognak se nevezhető árnyéklétet.
2. Tehát az első generációs értelmiségi szar. Mondd csak, a te családfádon hol találhatók a szarok? Nagyapád volt szar? Vagy a nagyanyád is? Mondtad nekik?
2008. 08. 11. 0:11
malacka:
először is: kurva anyád.
aztán meg...
1) ó, meglepődnél :))
2) nem mindegyikük szar, én ilyet nem mondtam, de sokuk bizony az.
2008. 08. 11. 0:27
Min lepődnék meg, hogy igazából a faszt szereted?
Aha, szóval a nagyapád pont kivétel. Gondolhattam volna.
2008. 08. 11. 0:29
malacocska: Kurva anyád a buzi, te kis buzi zsidó.
"Aha, szóval a nagyapád pont kivétel"
De csak azért, mert rendes katolikus családból származott, Pannonhalmáról.
2008. 08. 11. 0:33
"Esetedben például annak a nem tudása, hogy annál a Bánk Bán idézetnél, miszerint "a királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindnyájan beleegyeztek én nem ellenzem" az a lényeg, hogy aszerint, hova helyezzük a hangsúlyt, megváltozik az értelem."
Most egy pontos hivatkozást kérek, amivel megmutatod, hogy honnan a fenéből jutottál arra a következtetésre, hogy én ezt nem tudtam. Felvilágosítalak: tudtam. Többször említettem, hogy a vesztedet is az fogja okozni, hogy lenézed, hülyének nézed az embereket.
Szeretnélek megnyugtatni: az említett Bánk Bán idézetet a hozzád hasonló idióták gyakran alkalmazzák beteg gondolataik következmények nélküli kinyilatkoztatására. Pontosan emlékszem, hogy miután ezt kifogásoltam, kitetted a vesszőket, méghozzá az "ártatlan" változat szerint. Jó kis eszköz, ha hátrálni kell.
Nyugodtan nézz hülyének továbbra is, engem nem zavar. A helyesírásom tökéletes, irodalmi ismereteim első generáció reálértelmiségi létemre is mélyek. Arról pedig ne beszéljünk inkább, hogy közös szakterületeinken (matek, informatika) mekkora a különbség közöttünk.
Ja, még valami: "Vessző nélkül viszont jelentheti bármelyiket." Nem, vessző nélkül teljesen értelmetlen.
2008. 08. 11. 0:38
Kár, hogy nem tudsz tisztességesen (google nélkül) játszani, kihívnálak valami műveltségi vetélkedőre. Én biztos nem véreznék el az Andrea Merkel... ő... izé... Angela Merkel.... miafasz... Hillary Clinton kérdésen. Mindannyian emlékszünk rá.
2008. 08. 11. 0:40
De arra is számíthatsz, hogy ezek után a legkisebb, humán területen elbaszott pontatlanságodon is napokig fogok lovagolni, melynek végén majd kiderül, ki a műveltebb.
2008. 08. 11. 0:47
C: --- "Most egy pontos hivatkozást kérek, amivel megmutatod, hogy honnan a fenéből jutottál arra a következtetésre, hogy én ezt nem tudtam"
Itt írod...
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/07/23/Draskovics_meggyilkolasa/
5-ös komment:
--- "Nem vagyunk teljesen hülyék. Ennek a posztnak a lényege az első sora, és ez az idézet."
Vagyis egyértelműen kitűnik, hogy NEM ÉRTETTED meg, hogy miről (milyen kettősségről) szól ez a mondat, hanem egyszerűen Draskovics megölésére vonatkozó puszta párhuzamként fogtad fel.
--- "kitetted a vesszőket, méghozzá az 'ártatlan' változat szerint"
Nem, a bejegyzésben nem tettem ki.
Csupán a 6-os kommentben, de ott is csak azért, hogy felfogd, miről is van szó.
--- "Nyugodtan nézz hülyének továbbra is, engem nem zavar"
Amiben az vagy, abban bizony annak nézlek. :)
--- "irodalmi ismereteim első generáció reálértelmiségi létemre is mélyek"
Nekem nem úgy tűnik.
--- "Nem, vessző nélkül teljesen értelmetlen."
Nyelvtanilag értelmetlen, de ha ennek ellenére mégis értelmezni akarod, akkor jelenthet bármit.
A történetben is ez a lényeg.
--- "közös szakterületeinken (matek, informatika) mekkora a különbség közöttünk"
Például egy CISCO CCNA? :)))))
Vagy például a statisztika, ami az ELTE matektanár szak tanrendjében nem szerepel, de a közgázszakok tanrendjében igen? :)
2008. 08. 11. 0:48
"ő... izé... Angela Merkel.... "
Jaj jaj jaj.
Éjjel 3-kor nem mindegy az?
kalapos nő - kalapos nő XDDD
2008. 08. 11. 1:31
Hát nem tudom, szóval azért illik ismerni az egyik legnagyobb demokrata elnökjelöltet (volt elnökjelölt), aki egyben az első nő aki idáig eljutott, illetve Németország kormányfőjét is illik ismerni, de legalább utánanézni, ha már postol róla az ember :)
Az idézetes témához, pár hete volt azt hiszem az indexen egy írás és abban volt egy nagyon jó ilyen "hová tegyük a vesszőt" dolog:
"Rabok voltunk mostanáig, Kárhozottak ősapáink, Kik szabadon éltek-haltak, Szolgaföldben nem nyughatnak"
versus
"Rabok voltunk mostanáig, kárhozottak, Ősapáink, kik szabadon éltek-haltak, Szolgaföldben nem nyughatnak"
Kár, hogy az első az eredeti, mikor a második szerintem sokkal jobban tükrözi a mondanivalót.
2008. 08. 11. 1:43
Éjjel 3-kor, holtfáradtan nem feltétlenül olyan nagy gáz nem felismerni valakit egy montázson :))
2008. 08. 11. 2:14
Az tényleg nem gáz, de nem felismerni, majd írni róla az már eléggé :)
2008. 08. 11. 9:14
Malacocska, ha császárral született, akkor még a saját anyja picsáját se látta.
Lehet erre célzott azzal, hogy meglepődnél.
2008. 08. 11. 9:23
"Egyébként én makulátlanul erkölcsös vagyok"
Az, hogy nem voltál még nővel, az nem az erkölcs miatt van, sokkal inkább kényszer számodra. Bár SF -el elég szépen szopjátok egymás faszát...
"és becsületes."
Az ebből a blogból nem tűnik ki.
2008. 08. 11. 9:42
"Vagy például a statisztika, ami az ELTE matektanár szak tanrendjében nem szerepel, de a közgázszakok tanrendjében igen? :)"
???? Nincs mat tanaroknak stat?
2008. 08. 11. 9:54
"Vagyis egyértelműen kitűnik, hogy NEM ÉRTETTED meg, hogy miről (milyen kettősségről) szól ez a mondat, hanem egyszerűen Draskovics megölésére vonatkozó puszta párhuzamként fogtad fel."
Pontosan megértettem, hogy miről szól. Erre utal a "nem vagyunk teljesen hülyék" mondatom. Te viszont még mindig azt hiszed, hogy nem látunk át az írásaidon. Teljesen világos, hogy ez a kétértelmű idézet (amit már általános iskolás koromban is ismertem, tehát a gimi előtt) azért került ki a blogra, hogy a fajtársaid előtt villoghass, milyen faszán tudod másnak a halálát nyilvánosan kívánni. És mondom még egyszer: kiváló menekülési lehetőség is.
"Nem, a bejegyzésben nem tettem ki.
Csupán a 6-os kommentben, de ott is csak azért, hogy felfogd, miről is van szó."
Nem. Azért tetted ki, mert ott már menekültél.
"Nyelvtanilag értelmetlen, de ha ennek ellenére mégis értelmezni akarod, akkor jelenthet bármit.
A történetben is ez a lényeg."
Ha annak ellenére értelmezni akarom, hogy értelmetlen, akkor sem jelenthet bármit. Például nem jelentheti azt, hogy ma 5 aranyat nyerünk Pekingben.
"A történetben is ez a lényeg."
Igen, az 5-ös komment pedig pontosan erről szól. Pontosan azért írtam, mert tökéletesen értettem az egész posztot.
"Éjjel 3-kor nem mindegy az?
kalapos nő - kalapos nő XDDD"
Ja, rám akarod fogni, hogy műveletlen vagyok, miközben te nem ismersz fel egy politikust napjainkból? Éjjel 3-kor sem mindegy. A butaság éjjel 3-kor is butaság. Kicsit más mércével méred magad, nem vetted még észre?
"Például egy CISCO CCNA?"
Például az, amire aztán olyan büszke lehetsz, hogy ihaj. De mondok valamit: a CISCO drága, a számításelmélet meg nehéz. Te kiadtál egy rakat pénzt CISCO-ra, én meg vagyok olyan értelmes, hogy megbirkózom pár igazán nehéz vizsgával. Milyen igazad van, tényleg ez a különbség: CISCO <-> Számításelmélet, formnyelvek. Az utóbbiakból már lényegében következik egy infós diploma :)
Meg egy teljes matek szak a különbség, kisköcsög :) És igazad van, a Statisztika tárgy is, de ha elvégezted volna a Valószínűségszámítás című tárgyat a matek szakon, akkor tudnád, hogy annak az első fele valszám, a másik fele meg statisztika. Heti 3×45 perc.
Érzed a különbséget ugye: Statisztika a buktacukrozó egyetemen <-> Egy teljes matek szak az ELTE-n. Örülök, hogy ezt felhoztad.
2008. 08. 11. 9:59
42-es: Mi az, hogy átlagműveltség? Hogy lehet egy embernek átlagműveltsége? Átlagos műveltségi szintje, az igen. De te biztos az alapműveltségre gondoltál, te kis ostoba :)
2008. 08. 11. 10:19
C: uriember nem probalja minden nap bizonygatni neki, hogy ki fogjak baszni a 4 egyetemenek mindegyikerol, hanem behut egy pezsgot es februar 8-10 tajekan felbontja es meghivja ra Endit. :-)))
Nem fogod tudni meggyozni ha 2-t nem tud elvegezni 4 se fog menni neki, jon a sodika fele kifacsart logika es buszke lesz ra, hogy ezt neked el tudta ugy magyarazni hogy nehez belekotni. Sodit az elet fogja megbuntetni az ostobasagaert, felesleges minden nap szembesiteni vele.
2008. 08. 11. 10:20
Nem csak Merkelt meg Clintont keverte ossze, a Maslow szuksegletpiramiosrol ugy postolt legalabb 5x, hogy a vegere mindenkinek vilagosan kiderulhetett, hogy nem erti az alapjait sem. Ha nem szolunk neki, hogy az egy szemelyiseg piramis a mai napig azt hiszi, hogy tarsadalmi, es szidja a lent levoket. :->>>
2008. 08. 11. 10:42
C: --- "nem ismersz fel egy politikust napjainkból?"
Egy torz montázsról? :)
--- "a CISCO drága, a számításelmélet meg nehéz"
Viszont egy informatikával foglalkozó ember értékét nagyrészt az is meghatározza, hogy hány ilyen méregdrága tanfolyamon van már túl.
--- "Meg egy teljes matek szak a különbség"
Azért közel sem egy 'teljes'. :)
--- "ha elvégezted volna a Valószínűségszámítás című tárgyat a matek szakon, akkor tudnád, hogy annak az első fele valszám, a másik fele meg statisztika"
Azt viszont, hogy az a néhány órában tárgyalt statisztika-féleség még éppen hogy csak súrolja alulról a közgázszakokon tárgyalt mélységet, hidd csak el.
--- "Mi az, hogy átlagműveltség?"
Egy Google keresés után láthatod, hogy ez is széles körben használt kifejezés, még ha nem is a leggyakoribb.
2008. 08. 11. 10:45
fixpont: ---"Ha nem szolunk neki, hogy az egy szemelyiseg piramis a mai napig azt hiszi, hogy tarsadalmi"
Nem kevertem. De már ott is tisztáztuk, hogy miért nem.
--- "Nem fogod tudni meggyozni ha 2-t nem tud elvegezni 4 se fog menni neki"
Nem bizony.
És azért nem, mert nincs így.
Egyszerűen azért nincs, mert nem hülye, hanem lusta vagyok, ezért érdemes annyira megterhelmi magamat, hogy ne legyen időm sokat lazítani.
2008. 08. 11. 11:02
"Egyszerűen azért nincs, mert nem hülye, hanem lusta vagyok"
Ezzel csak magadat hitegeted, mert a lustasaggal konnyebb szembenezni, mint a butasaggal, mert ugy gondolod, a lustasagbol van kiut, az dontes kerdese, a butasag pedig egy olyan adottsag, ami objektiv korlatot szab. Sajat magadat csapod be, ez egy onvedelmi reflexe az agynak, sokaknal elofordul. Bar amint C irja, meg annyi onismereted neked is van, hogy ne latnad a sorosod elore, menekulo utakat tervezve, ideologiakat keresve, pontosan tudod, hogy mi var rad, es mi is tudjuk, csodak nincsenek.
2008. 08. 11. 11:10
Jah, es mar behutottem a pezsgot. :->>>
2008. 08. 11. 11:11
fixpont: --- "ez egy onvedelmi reflexe az agynak, sokaknal elofordul"
Nem :))
Egyszerűen ez az igazság.
--- "menekulo utakat tervezve"
Nem menekülőút. Olyat csak a gyávák terveznek be bárhova is.
2008. 08. 11. 11:17
Akkor kénytelen lesz átírni a blog alcímét:
"Egy több egyetemről kirúgott srác..."
2008. 08. 11. 11:17
Ez jó:
"Pár év múlva Gyurcsány Ferencre úgy fogunk emlékezni, mint a Jóisten küldöttére, hiszen ez az elektrosokk kellett nekünk, hogy egy ilyen szélhámos elmebeteg felpofozzon, s felébredjünk – jelentette ki a közönség hangos tetszésnyilvánítása mellett Vona Gábor, a Magyar Gárda Egyesület elnöke ".
2008. 08. 11. 11:26
Vonanak kell majd elektrosokk kezeles 2010 majusaban, mert magatol nem fogja kiheverni, miert csak 2%-ot kaptak. :->>>
2008. 08. 11. 11:27
Kozben Szavay Agika meccsel. Hajra Agi!
2008. 08. 11. 11:29
Vonáékat mindenképpen pofozni fogják 2010 után...
2008. 08. 11. 11:52
örülnétek, mi? :))
2008. 08. 11. 12:00
Azért a közvéleménykutatások nem mindig pontosak, szóval fel kéne készülni arra, hogy az a 10% esetleg csak 4-5% és nem választások után csalásról beszélni.
2008. 08. 11. 12:02
Vagy 5%, vagy fel lesz gyújtva a város, oszt kész XDDDDDDD
2008. 08. 11. 12:13
Jobbiknak akkor van eselye, ha a Fidesz nagyon vezetni fog az MSZP elott, mert akkor nyugodtan szavazhatnak a Jobbikra, a legutobbi interjuban a median embere aki a radikalisokat 10%-ra tette azt is elmondta (de ezt mar a szelsojobb media nem idezte), hogy 8/10 reszuk Fidesz szavazo, mivel nagasabb celnak tartja az MSZP levaltasat, mint a Jobbik parlamentbe keruleset, magasabb prioritas megszabadulni Fletotol. Ezert tulnyomo tobbseguk Fideszre szavazott eddig 2002 es 2006ban is. De ha most a Fidesz jelentos elonnyel varva a valasztast (>10%) akkor lehet a Jobbiknak eselye, ha az MSZP megint feljon dontetlenre, akkor eselytelenek.
2008. 08. 11. 12:16
sodika: miért is? A demokrácia nem így működik :)
2008. 08. 11. 12:43
Dessewffy Tibor ma azt nyilatkozta a tvben, hogy szerinte MSZP nyer 2010-ben is. Mondjuk ez az allitas picit cinkes, bar a Fideszben mindig lehet bizni, hogy elkurja az elonyt, viszont nem semmi onbizalom van a baloldalon meg most is. :-)
2008. 08. 11. 12:59
én csurka pistáékra szavazok, éljen a miép, és mindenkit felszólítok, hogy a miépre szavazzon!!!!!a jobbik főleg a vasárnapi divatnacionalisták pártja......
2008. 08. 11. 13:01
bronicica :-))))))))))))))
2008. 08. 11. 13:03
Csurka hany eves mar 80?
2008. 08. 11. 13:12
oszt?????ha nem akarsz, ne szavazz rájuk...
2008. 08. 11. 13:14
tényleg, fixpont, nem gyüssz hónap a szigetre, iron maiden koncertra??????
2008. 08. 11. 13:17
bronicica: ezt valahogy eltalaltad, meg eletemben nem voltam a szigeten :-)
2008. 08. 11. 13:18
74 eves, gaz. En ~65-70 felett mar nem engednek embert kozfunkcioba, semmilyenbe. :-)
2008. 08. 11. 13:20
sok magyar ugyse lesz..na, mindegy, tudok én idegenekkel is sörözni, meg angolul politizálni))))))))
2008. 08. 11. 13:24
"meg angolul politizálni))))))))"
Majd mondogasd nekik, hogy Heil Hitler meg Heil Sztalin surun. :)
2008. 08. 11. 13:26
na, ha valakinek esetleg még nincs elege a Mórickából:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/08/11/Megint_Moricka/
:))
2008. 08. 11. 13:29
meg heil putyin))))))))))tényleg, régen én recskáztam móricka ujságra))))))jó mocskos képek voltak benne))))))
2008. 08. 11. 14:09
Különben amikor C azt hiszi, hogy nem veszem észre, amikor ő valamit nem vesz észre, akkor ő néz hülyének engem, nem pedig én őt, ő ugyanis az adott kérdésben egyszerűen tényleg hülye XD
2008. 08. 11. 14:26
"Egy torz montázsról?"
Mindenki más felismerte. Ez akár azt is jelentheti, hogy te vagy selejtes, nem?
2008. 08. 11. 14:31
Nem lenne ám itt semmi probléma, ha belátnád végre, hogy ügyvéd anyád, meg három OKJ vizsga még nem tesz értelmiségivé. Továbbra is várjuk a posztot arról, hogy miért van szarból az átlag első generációs reálértelmiségi. És, hogy kik a kivételek.
2008. 08. 11. 15:04
Én a II. hidegháborúról várnék egy post-ot, ami így az olimpia leple alatt kezd "kibontakozni".
2008. 08. 11. 17:16
amit a grúzok csinálnak, az már rohadtul szánalmas....
2008. 08. 11. 18:41
"oszt?????ha nem akarsz, ne szavazz rájuk..."
Wow, egy emberi megnyilvánulás. Te bronislaw, valld be, hogy szoktál gondolkodni...
2008. 08. 11. 18:56
broni: nem teljesen egyértelmű a helyzet. Szóval grúzai kényszerpályán volt, te se tudnál mit csinálni, ha napról napra egyre több orosz katona állomásozna az országodban, egyszer csak pofán kell őket vágni. Sajnos grúzai rosszkor csinálta, USA képtelen támogatni, mivel Afganisztán és Irak lefoglalja az erőit. Ez sajnos a II. hidegháború kezdete. Ahogy 56-ban minket hagytak cserben a nyugati csapatok Szuezért cserébe, úgy most Grúziát hagyják a sorsára, mert az USA-nak nincs több katonai kapacitása, Európának meg nincs egységes hadserege (ezért fogjuk baromira megszívni az új bipoláris világrendet).
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.