Egy ember
Az áldást sodika küldte 2008. augusztus 31., vasárnap - 16:41-korCímkék: egeszseges fejbor jezus keresztenyseg vasarnap zene
210 komment
A megszokott állóképes kereszt helyett ezen a vasárnapon álljon itt egy dal, a Passió jeleneteivel.
holnap pedig meglepi....
By SoDI





Eddig 210 komment érkezett (
)
2008. 08. 31. 17:33
elsőőőőő!
2008. 08. 31. 17:42
Errol mindig ez jut eszembe: ;-))))))
http://www.youtube.com/watch?v=XJbXVYhfGVM
2008. 08. 31. 17:47
Meg ez: http://tinyurl.com/5f567o :->>>
2008. 08. 31. 18:00
http://www.youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0
2008. 08. 31. 20:07
és ha most én elkezdelek titeket mocskos-az_amik_vagytok-ozni, akkor rögtön én leszek a kirekesztő antiszemita, mi?
elmentek ti a...
2008. 08. 31. 20:13
Akinek nincs érzéke a paródiához, ugye...
2008. 08. 31. 20:15
nem, ezek egyenként poénosak is lehetnek.
de ilyen kontextusban linkelni rájuk kereszténytelenség.
2008. 08. 31. 20:19
Istentagadóktól csak ez telik...
2008. 08. 31. 20:20
Bár Isten nem haragszik, inkább szánakozik rajtuk.
2008. 08. 31. 20:22
igazából bármi lehet szórakoztató, megfelelő kontextusban.
például a brian élete huszonéves, érett fejjel, megfelelő lelki rákészülés után, vagyis úgy, hogy tisztában vagy vele, hogy milyen emberek készítették, és miért, és ezért a helyén tudod kezelni.
de így részletében linkelni rá szemét ócska istentagadás.
2008. 08. 31. 21:08
a brian életébel lehet pl megtudni, ha lusta olvasni az ember, hogy Mária miért nem volt zs., mert ugye zs. nő kivégzésen nem lehetett ott (megkövezés), de ő ott volt a keresztre feszítéskor, meg a gallileából jött asszonyok is (a gallilea meg tudjuk, hogy mit jelent)
2008. 08. 31. 22:22
"de ilyen kontextusban linkelni rájuk kereszténytelenség"
Vallásszabadság van.
"de így részletében linkelni rá szemét ócska istentagadás."
Nem értem, miért ócska az istentagadás. Vallásszabadság van. Ismerek olyan ateistát, akinek a bokájáig sem érsz. És olyan keresztényt is, aki gyakorolja a vallását, és szintén a bokájáig sem érsz. És olyan keresztényt is, aki egy utolsó rohadék.
2008. 08. 31. 22:29
"Vallásszabadság van."
AZ NEM A VALLÁSGYALÁZÁS SZABADSÁGÁT JELENTI, TE NYOMORULT!
2008. 08. 31. 22:31
Galilea...
2008. 08. 31. 22:34
Jajjmá, ha a vallás kiteszi a lábát a templomokból, akkor vállalja az esetleges csípős megjegyzéseket.
2008. 08. 31. 22:38
- Mi a különbség Jézus és a Jézust ábrázoló kép között?
- ???
- A képhez elég 1 db szög!
2008. 08. 31. 22:40
"és ha most én elkezdelek titeket mocskos-az_amik_vagytok-ozni, akkor rögtön én leszek a kirekesztő"
Az amik vagyunk? En pl. nem szeretnem, ha elkezdenel mocskos magyarozni. Olyan ciki lenne.
2008. 08. 31. 22:43
Mellesleg finom szeretnem megjegyezni, hogy a SP adott resze nem a keresztenyseget, hanem egyreszt Mel Gibsont parodizalja ki, masreszt pedig azokat az ostoba tomegeket, akiket pusztan ez alapjan a film alapjan antiszemita nezetekre lehet birni. Arrol szol, hogy tomegeket orruknal fogva lehet vezetni. Amirol ez a resz nagyon nem szol, az egyreszt a vallas (kereszteny), masreszt a valodi hit. Aki ezen alap dologat osszekeveri, mint most Endi, azzal meg scak komolyan sem lehet beszelni a kerdesrol.
2008. 08. 31. 22:44
Te csak hazudod magad magyarnak.
Egy ateista nem magyar.
A materialisták egyszerűen gyökértelen csúszómászók.
Az ateizmust én büntetném.
Korbáccsal.
Köztéren.
Vallásszabadság van, de ez mindössze azt jelenti, hogy szabadon megválaszthatod, miben hiszel. A materializmus viszont NEM hit. Az egyszerűen elmebetegség, ami ki kell szedni a betegekből.
2008. 08. 31. 22:49
"Az ateizmust én büntetném.
Korbáccsal."
LOL? :-)
2008. 08. 31. 22:49
"Vallásszabadság van, de ez azt jelenti, hogy szabadon megválaszthatod, miben hiszel."
Meg, meg, meg!!!!! :-))))))))))
2008. 08. 31. 22:53
Endike, az ateista nem feltétlenül materialista. Ott van pl. a buddhizmus. A buddhizmusban nem hisznek transzcendens lényekben, viszont nem nevezhető materialistának sem.
2008. 08. 31. 22:54
Nem, a korbács nem "LOL".
Azt halál komolyan mondom.
A vallástalan embert büntetni kell. Keményen.
Lehet bármi a vallásod. Lehetsz keresztény, zsidó, buddhista, muszlim, ahogy szeretnéd, de ateista ne legyél, mert azt megtoroljuk. Így lenne a helyes.
A materializmussal nem kérkedünk. Egy ugyanolyan takargatnivaló szégyen a lelken, mint valami gennyes kelés a testen.
2008. 08. 31. 22:55
G.Banshee: "nem hisznek transzcendens lényekben"
De FOLYAMATOKBAN igen, és csak ez a lényeg.
Konkrétan istenben hisz valaki, vagy isteni jelenségekben, tökmindegy. Ne vesszünk el a részletekben...
2008. 08. 31. 22:56
Valaki ellopta sodi jelszavat es helyette posztolgat, probalja ot leegetni? :-)
2008. 08. 31. 22:57
Átneveléssel. Hosszabb távon pedig azzal, hogy a hit dominánsabban jelen lenne a minket körülvevő valóságban. És akkor jé, egyre többen felismernék, hogy HINNI JÓ.
Mert amiről nem tudsz, azt nem is akarhatod.
A szabadgondolkodók szabadgondolkodása annyiban merül ki, hogy tagadják Istent, és a természetben is jelen levő alap értékeket pl. a család szükségességét. Valahogy a legrosszabb legkártékonyabb bomlasztók rendre közülük kerülnek ki. Valahogy ezek nagy pénzeket kapnak, akárcsak pl. tótawé, hogy propagandázhassanak.
És aki azt olvassa, azt hiszi, hogy "jól megmondta a csávó a frankót". Na ja, lehet lazáskodó stílusban fogalmazni, de a cél könyörtelen : egy oylan embertípust akarnak kinevelni, aki az ÁLLAM fölé nem helyez semmiféle Istent.
Az egész azért kell, hogy az emberek gondolatait is uralják. Nem véletlen mondta az a buzi Elton hogy be kell tiltani a vallást - mert komolyan is gondolta, nem viccelt!!!
Mellesleg az a filozófus azért is tutira zsidó, mert a munkásságának jelentős része a zsidósággal, és az antiszemétizmussal foglalkozik.
Különböző nemzetiségű írók egyszer azt a feladatot kapták, hogy írjanak bármilyen műfajban az elefántról.
A következő művek születtek:
- A német író írt egy tudományos értekezést, melynek címe: Tanulmányok az elefántok életéről.
- A francia író egy rövid, de szórakoztató könyvet írt, címe: Az elefántok nemi élete.
- Az angol író egy gazdagon illusztrált útikönyvet írt, címe: Elefántvadászat Afrikában.
- Az amerikai író egy reklámbrosúrát írt, címe: Hogyan neveljünk fel egy elefántot a kertünkben a család örömére és profitszerzés céljából.
- A zsidó író egy füzetet írt, címe: Az elefánt és az antiszemitizmus.
2008. 08. 31. 22:58
Nem, fixpont, nem lopta el senki a jelszavamat, de olyan, hogy a kereszténységet gyalázod, és közben magyarnak mered mondani magad, nem létezik.
Ez a kettő ugyanis KIZÁRJA egymást.
És ez nem származási kérdés.
Ahogy SF is mondja: a filoszemita zsidóvá válik.
2008. 08. 31. 22:59
Isteni jelenség hogy létezhet isten nélkül?
A buddhizmus egy ateista vallás.
"A vallástalan embert büntetni kell. Keményen."
Az milyen vallásszabadság, ahol te nem vetheted el az összes vallást?
"Lehet bármi a vallásod. Lehetsz keresztény, zsidó, buddhista, muszlim, ahogy szeretnéd, de ateista ne legyél, mert azt megtoroljuk. Így lenne a helyes."
Nagy Manitouban lehet hinni?
"A materializmussal nem kérkedünk. Egy ugyanolyan takargatnivaló szégyen a lelken, mint valami gennyes kelés a testen."
Vagy mint egy púp a háton?
2008. 08. 31. 23:00
Lassan osszehoztok ti itt ketten egy 1984-et. :-)))
2008. 08. 31. 23:02
"A szabadgondolkodók szabadgondolkodása annyiban merül ki, hogy tagadják Istent, és a természetben is jelen levő alap értékeket pl. a család szükségességét. Valahogy a legrosszabb legkártékonyabb bomlasztók rendre közülük kerülnek ki. Valahogy ezek nagy pénzeket kapnak, akárcsak pl. tótawé, hogy propagandázhassanak."
Ki tagadja név szerint a család szükségességét?
"És aki azt olvassa, azt hiszi, hogy "jól megmondta a csávó a frankót". Na ja, lehet lazáskodó stílusban fogalmazni, de a cél könyörtelen : egy oylan embertípust akarnak kinevelni, aki az ÁLLAM fölé nem helyez semmiféle Istent."
A vallásosok meg olyat, aki helyez. És?
"Az egész azért kell, hogy az emberek gondolatait is uralják. Nem véletlen mondta az a buzi Elton hogy be kell tiltani a vallást - mert komolyan is gondolta, nem viccelt!!!"
A vallás is azért kell.
"Mellesleg az a filozófus azért is tutira zsidó, mert a munkásságának jelentős része a zsidósággal, és az antiszemétizmussal foglalkozik."
Russelra gondolsz?
2008. 08. 31. 23:02
"Lehet bármi a vallásod. Lehetsz keresztény, zsidó, buddhista, muszlim, ahogy szeretnéd, de ateista ne legyél, mert azt megtoroljuk. Így lenne a helyes."
Akkor nekem nem marad mas hatra, mint a Repulo Spagetti Szorny!
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
2008. 08. 31. 23:03
http://tinyurl.com/9wujw
2008. 08. 31. 23:04
"És akkor jé, egyre többen felismernék, hogy HINNI JÓ."
De tudni még jobb.
2008. 08. 31. 23:05
De itt van ez is:
http://www.p-dox.hu
2008. 08. 31. 23:06
"És akkor jé, egyre többen felismernék, hogy HINNI JÓ."
Hinni nem lehet direkt, szandekkal es elhatarozasra. Hitet senkibe nem tudsz belenevelni, sem atnevelessel sem korbacsolassal, azt el tudod erni, hogy senki ne merje kinyitni a szajat olyan dolgokban, ami neked nem tetszik, ezt hivjak diktaturanak, eloszor a vallas/ateizmus aztan jon a tobbi part, aztan tetszolegesen barmilyen tartalom utan johet a korbacs es atneveles, ami a hatalomnak nem tetszik, valoban olyan szep, uj vilag lenne ez?
2008. 08. 31. 23:07
G.Banshee: "Isteni jelenség hogy létezhet isten nélkül?"
Természeti transzcendencia, vagy egy személy ereje, tökmindegy.
"Az milyen vallásszabadság, ahol te nem vetheted el az összes vallást?"
Nagyon jól működő vallásszabadság, mert te választhatod meg a vallásodat.
"Vagy mint egy púp a háton?"
Kérésre (a retardált gnómozásra válaszul) egy rakás levetett pólós kép van fent rólam...
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/08/25/Nehany_egeszalakos_kep/
+plusz még egy:
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/files/sodiarc/sodi_egeszalakos.jpg
Most rakjak fel képeket a hátamról is? :)
Mimet akarjátok még látni, kis buzik? xDDDD
2008. 08. 31. 23:08
fixpont: "ezt hivjak diktaturanak"
Nem, egy valódi diktatúrában nincs valódi vallásszabadság. Nálunk lenne. Csak és kizárólag ateistának lenni lenne szar.
2008. 08. 31. 23:10
"Most rakjak fel képeket a hátamról is? :)"
O sos konny, marj ki szemembol minden laterot.....
2008. 08. 31. 23:10
Na most, hogy elértünk a spegettiszörnyhöz is, folytassa veletek más a vitát...
2008. 08. 31. 23:11
Mel Gibson rendesen rálépett a kilincsorrúak tyúkszemére, amikor bemutatta a zsidó farizeusok kegyetlenségét. Azóta nem kedvelik. A Comedy Central, aki a producere annak a SP rajzfilmnek, zsidó tulajdonban van.
Amúgy "irgalmas szamaritánus" csak EGY híres zsidó volt, ő volt a kivétel
Jézus azért oda ment, mert ott volt a legnagyobb a szellemi sötétség. Buddhát, Konfuciuszt, Lao Ce-t nem ölték meg, mégis beteljesítetták a sorsukat, küldetésüket. Jézus nem azért ment oda, hogy keresztre feszítsék, hanem, hogy tanítson. Mégis megölték a zsidók. A rómaiaknak hazudtak, Pilátusnak hazudtak, azt hazudták, hogy Jézus fegyveres forradalomvezér, hogy velük Jézust megölessék. A zsidók a leghálátlanabb nép a földön. És még ő sem tudott maradéktalanul segíteni a zsidóságnak hogy megváltozzon. Akkor nekünk hogy sikerülne elérni, hogy megváltozzanak. Sehogy, ezért kell teljesen elutasítani őket, és minden tudati behatást, ami tőlük származik
Aki nem óvakodik a zsidóktól származó szellemi méregtől, annek a gondolkodását is beszennyezi a zsidó métely. Óvakodni pedig úgy kell, hogy nem hiszünk nekik, és pláne nem okoskodunk azon, hogy a zsidók által hangoztatott dolgokra milyen álérveket lehet a dialektika módszerével megfabrikálni.
2008. 08. 31. 23:11
Természeti transzcendencia? LOL
És ha valaki azt választja, hogy nem választ vallást? Ha bemész egy boltba, ott sem kötelező venned semmit.
A púp kapcsán meg ki beszélt rólad? Akinek nem inge...
2008. 08. 31. 23:12
A vallásszabadság a világnézet szabadságát jelenti. Az meg nem áll fenn, ha valamelyiket tiltják.
2008. 08. 31. 23:12
"Na most, hogy elértünk a spegettiszörnyhöz is, folytassa veletek más a vitát..."
A hitembe gazolsz, HITETLEN!!!! Vigyazz a szadra, mert megkorbacsoltatlak a foteren!
2008. 08. 31. 23:13
fixpont: "marj ki szemembol minden laterot"
Hát vazzeg, ha az terjed rólam, hogy púpos vagyok, muszáj lesz...
2008. 08. 31. 23:14
SF, olvass Bibliát. Már előre volt egy olyan prófécia, hogy Jézus meg fog halni. Jézust nem a zsidók ölték meg, hanem Isten, feláldozta az ő egyszülött fiát az emberekért. Buddhát nem ölték meg. Mert elmenekült a szülőföldjéről...
2008. 08. 31. 23:14
"Akinek nem inge..."
Hát nem, de már sokadszorra olvasom...
Úgyhogy majd holnap lesznek fotók, oszt azzal lezárom a témát.
2008. 08. 31. 23:15
"Ki tagadja név szerint a család szükségességét?"
Zsidó feminista filozófusok. A 68-asok közül is sokan.
http://hungary.indymedia.org/cikk.shtml?x=43196
Meg ez a hülye tyúk, aki ezt a cikket írta.
2008. 08. 31. 23:15
Endike, te akkora gyerek vagy, mint ide Vlagyivosztok...
2008. 08. 31. 23:16
Jajjmá, a feministák azok baszatlan idióták.
2008. 08. 31. 23:16
Az lenne a gyerekesség, ha utálom, amikor hazudoznak rólam? --- Na jó, megyek valami munkát elkészíteni.
Holnap leszek.
2008. 08. 31. 23:17
"Buddhát nem ölték meg."
Ez sem biztos, mivel ugye a gombamergezeses story nem egeszen tisztazott. :-) (ahogy en tudom)
2008. 08. 31. 23:17
A feminista nem valódi nő, csak annak hazudja magát.
Na de tényleg megyek :)))
2008. 08. 31. 23:18
Nem érti, nem érti, nem érti...
2008. 08. 31. 23:22
Jézus mehetett volna máshová is, mégis a zsidók közé ment.
Amúgy akkor is lehetett hitetlennek lenni, mivel a gondolatokat nem lehet ellenőrizni (mostmár az agyhullámokból ki lehet bizonyos mértékig következtetni a megfelelő technikával a gondolatokat!)
De illegális volt nyilvánosan Istent tagadni. Nem is akarta senki, nem is volt olyan média, ami Istentagadást propagált volna.
2008. 08. 31. 23:25
"Jézus mehetett volna máshová is, mégis a zsidók közé ment."
Ezt mondjuk alapbol nem ertem, mivel Jezus maga is zsido volt megis hova ment volna? O teljesitette be az oszovetsegi profeciakat. Tudod, David csaladjabol szarmazik meg szamarhaton megy Jeruzsalembe meg a tobbit. :-)
2008. 08. 31. 23:33
A vallásszabadság a világnézet szabadsa, naja, de ha egy komplett tudatipar épül ki arra, hogy a fiatalokat vallástalanná tegyék, és ennek a hatásnak nehéz ellenállni a kortárs csoport nyomása miatt (így terjed amúgy majdnem minden rossz szokás, a drog is)
Azt kéne leállítani elsősorban. Pl. a cool tv hungarikum c. rajzfilmsorozata is aktív vallásgyalázás volt
2008. 08. 31. 23:34
Vajon mikor fognak a mi politikusain is ilyen emberi minosegrol tanubizonysagot tenni az ellenfel iranyaba:
http://www.youtube.com/watch?v=2-OWLLW8gfQ
2008. 08. 31. 23:35
"Pl. a cool tv hungarikum c. rajzfilmsorozata is aktív vallásgyalázás volt"
Nem, a COOL Tv Hungarikum c. musora egy SP utanerzes volt, tehetsegtelen emberek tollabol. Olyan is lett, mint akik csinaltak, egy kalap szar.
2008. 08. 31. 23:35
Galileai volt, nem zsidó. Nem csak zsidók éltek ott akkor sem. Jeb uzeusok, akkádok, párthusok, filiszteusok, stb.
És különben is a Szentlélektől származott
2008. 08. 31. 23:36
A tartalma miatt volt szar elsősorban.
2008. 08. 31. 23:37
Ez annak az egyik jele, hogy a háttérerők bábjai csupán mindketten.
2008. 08. 31. 23:40
"Ez annak az egyik jele, hogy a háttérerők bábjai csupán mindketten."
Szerintem egy nagy szep emberi gesztus.
"Senator Obama, this is truly a good day for America,
too often the achievements of our opponents go unnoticed.
So i wanted to stop and say, congratulations.
How perfect that your nomination would come on this historic day,
tomorrow, we'll be back at it. But tonight senator, job well done."
2008. 08. 31. 23:45
De jelentősége az akkor is nulla, semmi.
Hatalmon nem is a kormány van ott, hanem az, aki a pénzt kibocsájtja, a részvényeket birtokolja, és a gazdpolt eleve megszabja. A nagytőke.
2008. 08. 31. 23:55
"De jelentősége az akkor is nulla, semmi. "
Pontosabban PR jelentosege van, ezzel is lehet szavokat nyerni, ha megmutatod emberi nagysagodat azzal, hogy nem csak tamadod a masikat. :-)
2008. 08. 31. 23:56
"Hatalmon nem is a kormány van ott, hanem az, aki a pénzt kibocsájtja, a részvényeket birtokolja, és a gazdpolt eleve megszabja. A nagytőke."
Ez egy nagyon szelsoseges nezet, a nagytoke jobban tudja ervenyesiteni az erdekeit mint masok, ez a vilagon mindenhol igy van, de az tulzas, hogy o lenne hatalmon. :)
2008. 09. 01. 0:06
"Ez egy nagyon szelsoseges nezet, a nagytoke jobban tudja ervenyesiteni az erdekeit mint masok, ez a vilagon mindenhol igy van, de az tulzas, hogy o lenne hatalmon."
Oroszországban biztos, hogy nem ők vannak. :)
2008. 09. 01. 0:07
Ott a nagytőke börtönben vagy gulágon van.
2008. 09. 01. 0:13
"Ott a nagytőke börtönben vagy gulágon van."
Nem nagyon hiszek ebben, Medvegyev a Gazprom elnoke volt, most o az orszag elnoke. Putyin vagyonat olyanra becsulik, hogy a nullakat nem gyozod szamolni, Oroszorszag annyival rosszabb, mint a nyugat, hogy ok mar a latszatra sem adnak, ott a politikai es a gazdasagi hatalom definitiva osszenott, es nem is igen tagadjak. Mindenki ismeri a 'jo' oligarcha es a 'rossz' oligarha fogalmat, aki nem egyezik ki a hatalommal az bortonbe kerul, aki 'jo' oligarcha (azaz nem akar politikai hatalmat es egy kis penzt is felretesz) azt Putyinek is hagyjak elni. Erre azert amerikaban picit figyelnek, ott csak lobby rendszereken keresztul tudod ervenyesiteni az akaratod. En meg igy is az amcsi rendszert tartom eletkepesebbnek es oszintebbnek, nem sokkal oszintebbnek, de valamivel. Azert Clinton majdnem belebukott egy felrekefelesbe, kivancsi vagyok ha Putyinrol derulne ki hasonlo mennyi lenne az esely levaltani. :-)))
2008. 09. 01. 0:16
A jó oligarchia legelőszöris ugyanabból a népből való, amiből maga az adott nemzet áll.
Itt van Széles úr példája. Már leváltotta magát, Medvegyev van helyette, az egy dolog, hogy mivel felelősséget érez a hazája további sorsáért, nem vonult vissza teljesen
2008. 09. 01. 0:23
"A jó oligarchia legelőszöris ugyanabból a népből való, amiből maga az adott nemzet áll."
Ez pusztan szemantikai kerdes a magyar allami vagyont is magyarok loptak szet, megsem gondolja oket senki 'jo'-nak. Egy uzletember az uzletember a profit maximalizalasara torekszik.
2008. 09. 01. 0:32
Koka Jani irt egy cikket: http://www.nol.hu/cikk/505304/
2008. 09. 01. 0:39
Hat, ez a cikk jo szar, minden konkretumtol mentes altalanos lozungokat hangoztato es hangulatkelto iras volt. Tobbet vartam, Jani.
2008. 09. 01. 1:15
sodika: tudod azért másoltam be ezt a videót, mert Mel Gibson Passiójáról az a véleményem, hogy aki Jézus életéből a szenvedést tartja fontosnak, az nem igazán értette meg, amit Jézusról írnak a Bibliában. Persze így lehetett hatásvadász filmet csinálni, amiből lett botrány meg minden. Szerintem Brian élete c. film utolsó jelenete jobban megfogja a jézusi mondanivalót: "Always look on the bright side of life" (Mindig az élet derűs oldalát figyeld). Szerintem ez nem vallásgyalázás, bár lehet megsértettem egyeseket, tőlük elnézést kérek.
Az hogy büntetnéd az ateizmust eléggé nevetséges, hogy szűrnéd ki az ateista? Aki könnyebb, mint egy kacsa az ateista? Egyébként nem értem miért fáj az neked, ha valaki nem hívő.
"Egy ateista nem magyar." Szerencsére ezt nem te döntöd el. Földhöz verheted magad, csapkodhatod az asztalt, írhatsz fröcsögő postokat, amíg világ a világ én bizony magyar leszek :)
2008. 09. 01. 1:19
Na közben meg lehet nézni milyen az, amikor én eldobok egy próbafelvételt. :)))
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/09/01/Eldobott_probafelvetel/
2008. 09. 01. 1:22
"Földhöz verheted magad, csapkodhatod az asztalt, írhatsz fröcsögő postokat, amíg világ a világ én bizony magyar leszek :)"
Itt mindig a mestert kell ideznem, annyiszor ahanyszor szukseges, es meg nem tanuljak kivulrol:
"Magyar vagyok, a nemzet tagja, és nem üresszájú imposztorok neveztek ki magyarrá, úgyhogy ilyenek el se veszik tőlem."
2008. 09. 01. 6:58
A te mestered minden szava méreg és hazugság. Őt pontosan azért fizetik, hogy oylanná nevelje a fiatalokat, mint őmaga. A rendszer fizetett propagandistája
http://www.youtube.com/watch?v=ImTqJyaJJY4
2008. 09. 01. 7:01
Ilyen és ehhez hasonló alkalmakkor mutatkozik meg a zsidók valódi természete. Antiszociális óvodás viselkedés
http://www.youtube.com/watch?v=WnSev4ICZ4Q
whember (2 weeks ago) Show Hide
remélem két éven belül lesz MO-n rendszerváltás. akkor pedig ezt a majmot úgy fogják parkolópályára tenni, ahogy a mostaniak Pálffy Istvánt tették... a kettő közt viszont óriási lesz a különbség: Pálffyt érdemtelenül mellőzik, pedig nagy szükség lenne rá és a hozzá hasonlókra, de ez a senkiházi a kutyának sem fog hiányozni, mert egy könnyen felejthető, okoskodó, intellektualizálgató seggfej.
2008. 09. 01. 7:06
Egy hazai üzletember rendszerben gondolkodik, ezért fontos számára, hogy a munkásai jó munkahelyi, és jó anyagi körülmények közt éljenek. Mire jó a keserű munkás, aki fásult és frusztrált?
És mondjuk 40 év múlva is múködtetni akarja a gyárát - nem fogja lerabolni a munkásait.
De aki csak iderak egy gyárat, és úgyis továbbáll, annak semmilyen felelősségtudata nincs. Amúgy a multi cégek ODAHAZA messze nem mernek ennyire elmenni, mint itt idegenben.
A gazda szeme elmélet pedig pontosan alkamazható a korporatív elemre.
2008. 09. 01. 7:08
http://href.hu/x/6tbd
"A Quadragesimo anno nem szociális reformokat hirdetett és nem részkérdésekben kívánt érdekvédelmet, hanem strukturális változtatást tartott szükségesnek a kapitalista termelési viszonyokban, beleértve a tulajdon, a termelés és elosztás szféráját is. A hivatásrendi társadalom elképzelésekor hangsúlyozta a személyi szabadság fontosságát, de ebben a rendszerben a perszonális vonások elhalványultak. A korábbiakhoz képest az állam szerepét, a tulajdon fogalmát és a társadalmi önszerveződés (testületek) funkcióját átértékelte. Az állam beavatkozási jogát nemcsak legitimálta, hanem a korábbiaknál szélesebb körűnek ismerte el, már ami a termelés és elosztás szervezését, a közjó, a bonum commune előmozdítását illeti.
A keresztényszociális tanítás szerint a hivatásrendi társadalomban minden embernek, minden csoportnak, foglalkozásnak megvan a maga Istentől adatott természetes hivatása, részfeladata, küldetése, amelynek teljesítése adja az élet értelmét. E részfeladatok a közjóban egyesülnek, és ennek közös szolgálata a részeket szerves egésszé organizálja. Így a rendi társadalom megszüntetné az osztályokat, a korporatív állam véget vetne az osztályharcnak, s az egész társadalom értelmes és tudatos összeműködése eredményeként felszámolná a szegénységet, a nyomort, azaz belátható közelbe hozná az igazságos, keresztényi társadalmat. Az érdekvédelmi tevékenység ennek a modellnek szerves részét képezte, mégpedig úgy, hogy nem mások rovására, nem mások legyőzésével történne, hanem az érdekegyeztetésen alapuló közmegegyezéssel.
Az enciklika ajánlása szerint az egymással szemben álló osztályok és érdekcsoportok harcát megszüntetni és a különböző foglalkozási ágakat békés együttműködésre bírni „a rendiség helyes felújítása” révén lehetséges. A korporatív rendiség a társadalmi szerveződés alapkategóriájának a családot, közbülső foknak a foglalkozási-hivatási csoportokat, betetőzésének az államot tekintette. A hivatásrendi koncepció azt tartotta természetesnek és organikusnak, hogy akik egy szomszédságban laknak, területi szervezetet (autonóm municipiumot) alkossanak, akik pedig ugyanazon szakmában vagy hivatásban dolgoznak, megfelelő testületekbe szervezkedjenek. E szervezeteket ne külső vezetők (értelmiségiek, papok) irányítsák, hanem a saját soraikból kiemelkedő vezető gárda. Mindezek a szervezetek azután találkoznak a nagy nevelő testületben, az Actio Catholicában."
2008. 09. 01. 7:11
A gazda érdeke, hogy a legelő a jövőben is használható legyen :-))
2008. 09. 01. 7:52
"Egy hazai üzletember rendszerben gondolkodik, ezért fontos számára, hogy a munkásai jó munkahelyi, és jó anyagi körülmények közt éljenek. Mire jó a keserű munkás, aki fásult és frusztrált?"
Ember, de naiv vagy te...az üzletember számára a legfőbb érdek az, hogy ő éljen jobb anyagi körülmények között. Nem fogja nyalni a munkásai seggét...
"És mondjuk 40 év múlva is múködtetni akarja a gyárát - nem fogja lerabolni a munkásait."
Nem tudod te, hogy megy ez...ha a munkásnak nem tetszik valami, akkor megmondják neki, hogy el lehet menni...
"De aki csak iderak egy gyárat, és úgyis továbbáll, annak semmilyen felelősségtudata nincs. Amúgy a multi cégek ODAHAZA messze nem mernek ennyire elmenni, mint itt idegenben."
Röhejes is lenne, ha Magyarországon mondjuk a német törvényeknek kéne megfelelni...látod? Na ezért jó az unió...lehetőség van törvényi szinten szabályozni a multik működését minden tagállamban.
2008. 09. 01. 7:58
A multinál meg van már egy kultúra, és a multi számára presztízskérdés is, hogy dolgozói elégedettek legyenek, és érezzék magukat a cég részének. Továbbá a multi betartja az adótörvényeket.
Viszont a magyar kapitalista a legkönyörtelenebb kapitalista az egész világon.
2008. 09. 01. 7:59
Amikor ilyen keresztény mocsokpropagandát olvasok, akkor mindig az jut eszembe, hogy az egyház mindig is annak a seggét nyalta, akitől a legtöbbet remélte...a kolomp olykor változik, de a bárány gyapját ugyanaz nyírja...
2008. 09. 01. 9:40
"A keresztényszociális tanítás szerint a hivatásrendi társadalomban minden embernek, minden csoportnak, foglalkozásnak megvan a maga Istentől adatott természetes hivatása, részfeladata, küldetése, amelynek teljesítése adja az élet értelmét."
Ez az amikor héten 6 napot robotolsz, aztán a 1/10-et meg elviszi az egyház? (ha nem többet)
OFF:
sodika: freeblognál hogy nézed meg egy komment ip címét? Mert blogspotnál ilyennel nem találkoztam :(
2008. 09. 01. 9:49
SF: a multi érdeke a hatékony termelés, egy ember akkor termel hatékonyan, ha jól érzi magát. Én olyan munkahelyről is tudok, ahol a multi például ingyen gyümölcsöt biztosít a dolgozóinak pedig mocskos amerikai cég és a hazai munkaerőt dolgoztatja :)
2008. 09. 01. 10:04
Na, közben megkaptam az új Corvinus-os neptun-omat.
Véletlenül sem lehet hozzárendelni a már meglévőhöz.
Jegyezz meg külön azonosítót minden szakodhoz, paraszt.
hűdejó...
2008. 09. 01. 10:05
k0zi: A kommentek listázásánál, amikor megnyitsz egy konkrét kommentet, akkor írja ki a kommentelő IP-jét.
2008. 09. 01. 10:11
oh köszi
2008. 09. 01. 10:54
Az uniót a nagytőkés lobbi vezeti, éppen hogy deregulálnak mindent, ami a cégek működésével kapcsolatos.
A multik érdeke az, hogy mindent olcsón vehessen, és minden ealdó legyen, továbbá minden térbe be tudjon jutni.
Nem azért megy, hogy hozzon, hanem azért, hogy vigyen.
Mellesleg azért támogatják ezt a kúrmányt a multik, azért CSAK a kormánylapokban és kormánytvkbenhirdetnek mert többek közt az az oktatást olyanná alakítja, hogy globalista neolibó janicsárokat termeljen ki.
2008. 09. 01. 11:03
http://tudastar.googlepages.com/bogarlaszlo
"Kritizálod Bogárt, pedig egy sorát sem olvastad el, meg sem kísérelted őt követni azon a szellemi úton, amelyen végigment. Innen-onnan - leginkább a mainstream neoliberális médiákból - összeollózott inkonzisztens vélekedésekkel mondasz kritikát egy olyan emberről, aki egy élet erőfeszítésével átlátott a függönyön és nekünk is megmutatta a politikai mutatványosbódé mögött meghúzódó való világot. Bogár minden szava mögött megbízható, valós adatok sorakoznak."
2008. 09. 01. 11:05
http://reakcio.wordpress.com/2008/09/01/alternativ-jogi-elkepzeles-a-lokalizacio/
2008. 09. 01. 11:06
http://www.bogarlaszlo.info/
2008. 09. 01. 11:11
A megvalósult abszurditás világa.
http://reakcio.wordpress.com/2008/09/01/halozatok-vilaguralma/
2008. 09. 01. 11:26
A hálózatok e szép új világa három talapzata: A KÉNYSZERÍTŐ, A FEGYELMEZŐ ÉS AZ ÉRTELMEZŐ HATALOM.
A KÉNYSZERÍTŐ hatalmat, kissé leegyszerűsítve, a transznacionális, multinacionális vállalatok gazdaságinak látszó intézményi-hálózata jelenti. A munkaerő tulajdonosok egy kisebb hányada közvetlenül az ő alkalmazásukban áll, egy további része a beszállítóiknál, végül a maradék tömeg, amelyeket úgy foszt ki ez a hatalmi-intézmény, hogy ehhez a helyi közösségek megfélemlített-korrumpált elitjeit használja közvetítőként. Az így kifosztottak sanyarú helyzetére hivatkozva szokták a globalitás védelmezői felhívni a figyelmet arra, hogy milyen szomorú sors vár mindazokra, akik, szerintük, kimaradnak a globalizációból. (Pedig ez a globális roncs-társadalom a globalitás legjellemzőbb anyagcsere végterméke, tehát nagyon is belül van a globalitáson, csak mivel a globalitás urai odakinn tárolják őket, így sugallható a kívül maradottság hamis látszata..). A kényszerítő hatalom szabad hozzáférést követel a helyi értékekhez, és minél alacsonyabb adót és bért kíván fizetni, illetve a lehető legalacsonyabban akarja tartani a szabályozási szintet. Könnyű belátni, hogy az a beteg helyzet, hogy éppen ők azok, akik sikeresen versenyeztetik meg a lokalitásokat, hogy azok maguk szorítsák le minél alacsonyabb szintre a saját elemi szintű újratermelésükre még megmaradó erőforrásaikat, az egész világ gyorsuló ütemű lepusztulásához vezet.
A globalitás hatalmi intézményi rendszerének másik fő eleme a FEGYELMEZŐ hatalmak világa. Az IMF, a Világbank, a WTO, a hitelminősítő intézetek, illetve auditáló óriáscégek képezik annak részeit. A fő feladatuk, azon az ideológia kidolgozása, amely a lokalitások alávetését megalapozza. Aligha véletlen, hogy a liberalizálás, deregulálás, privatizálás hármas jelszava 1989 nyarán az IMF székházában tartott konferencián, Washingtoni Konszenzus néven éppen e szervezetek vezetői által fogalmazódott meg.
A stratégia lényege, hogy a helyi elitjeinek segítségével a kompádor-kollaboráns viselkedési mintákat tegyék az egyetlen lehetséges fokmérővé, hogy szigorúan megbüntessenek minden elhajlást az ideológiai elvektől. A figyelmeztetés először csak az ideológiai megbélyegzés szintjén zajlik, és, ha ez nem éri el célját, akkor kerülnek elő a fenyegetés-fegyelmezés eszközei. Ezek egyik klasszikus eszköze a leminősítés. A hitelminősítő intézetek tehát pillanatok alatt milliárddolláros összegek kiszivattyúzását tehetik lehetővé a helyi értékmezőkből.
A hatalom harmadik intézménye a GLOBÁLIS MÉDIA RENDSZER. A fő feladata, hogy létrehozza, illetve folyamatosan üzemeltesse azt az értelmezési keretet és fogalom-készletet, amely a globalitás hatalmi rendjét, mint természeti törvényt tünteti fel. És amelyben minden ezzel való szembeszegülés csakis a tudatlanságot, vagy destruktív törekvéseket takar, így vagy a pedagógia, vagy a legitim erőszak eszközeivel kell fellépni ellene.
Ez a masinéria teszi lehetővé, hogy gyanús populista, nacionalista, protekcionista stb. elemként legyen megbélyegezhető bárki, aki csupán az adott helyi közösség alapvető érdekeit kívánja megfogalmazni, vagy képviselni. És fordítva, mintaszerű reformer, szabadelvű, demokrata stb. elemként legyen felmagasztalható mindenki, aki a globális hatalom-szerkezet urainak stratégiai érdekeit minél cinikusabb és gátlástalanabb módon komprádor-kollaboránsként kiszolgálja. Tekintettel arra, hogy éppen a tudatos leépítés nyomán egyre nagyobb az aránya a már teljesen szétbontottaknak, így számukra az elemi ösztönök minél primitívebb kiélhetőségének megteremtésével válhat önmagát erősítő örvényléssé mindez.
A primitíven és harsányan roncsoló bulvár, az agresszivitást és alig leplezett pornográfiát terjesztő talk show a létkaraktert formáló lejtőn egyre mélyebbre viszi a puszta fogyasztó-gépezetté tett, valóságos közösségeitől és identitásától megfosztott egyént. Mindez az engedelmes globalo-karakter létrehozásával kiküszöbölni látszik a lázadási potenciált.
A három intézményi pillér finom hangolását végzik azok a hálózatok (Trilaterális Bizottság, Bilderberg Csoport stb.), amelyek a globalitás lét-módjának hatalmi berendezkedését az üzemeltetés szintjén is zökkenőmentessé teszik. Az 1971 és 2001 közötti három évtized során látszólag semmi nem állt tehát ennek a Nobel díjas amerikai közgazdász Milton Friedman már többször idézett szlogenjére épülő (The business of the business is the business) létroncsoló stratégia hálózati terjeszkedésének az útjába. 2001. szeptember 11.-től kezdve azonban a világ folyamatai máig sem feltárt fordulatot vettek. Ennek rövid kifejtésével folytatjuk.
2008. 09. 01. 11:27
Ez a lényeg, ebbe a csapdába ejtik azokat, akik gyanútlanul befogadják a neolib dolgokat.
2008. 09. 01. 11:58
de jó, egyik óra úgy jön ki, hogy 10 percem lenne átszaladni az elte lágymányosi campusáról a corvinus kerészeti karára.
ez kb. úgy tud sikerülni, hogy egyik helyen megbeszélem, hogy 5 perccel korábban elmegyek, a másikon pedig hogy ennyivel később érkezem rendszeresen...
ki hallott már különben olyan baromságot, hogy egy órát 9:40-kor kezdeni... vagy egészkor, vagy félkor szokás, vazzeg xD
2008. 09. 01. 12:01
ahogy nézem, különben az 9:45 akar lenni.
lesz belőle 9:50, és át is érek a 9:30-kor végződő eltés órámról.
jó lesz így... vaazz :))
2008. 09. 01. 12:02
Te is tudod, hogy most jatszod a hisztit, mikozben soha nem fogsz egyikre sem bejarni.
2008. 09. 01. 12:18
Egy ma publikalt kozvelemeny kutatas:
http://www.nol.hu/cikk/505356/
Ennyit a 10%-os jobbikrol. Tovabbi szep almokat. :-))))
2008. 09. 01. 12:20
A kutatas honlapja: http://www.szondaipsos.hu/hu/ipsos/partaug
2008. 09. 01. 12:26
fixpont: "nem fogsz egyikre sem bejarni."
Mindkettő gyakorlat :)))
2008. 09. 01. 12:28
A Jobbik alig lenne erősebb a már szinte nem létező MIÉP-nél? Ez nekem elég hiteltelen adatnak tűnik.
2008. 09. 01. 12:47
fixpont: én a median-t hitelesebbnek tartom a Szonda Ipsosnál, bár ott is erősen 1% a Jobbik, MIÉP szintén :) Századvégnél meg nincs Jobbik és MIÉP :)
2008. 09. 01. 12:55
"Az ateizmust én büntetném.
Korbáccsal.
Köztéren."
Na és a gondolat szabadsága? Biztosan rengeteg ateista van, aki igen hasznos tagja a társadalomnak. Dolgozik, adót fizet, családja van, művelt, büntetlen előéletű, stb. Miért kell megkorbácsolni egy ilyen embert? Ezt meg tudod magyarázni?
Nem gondolkodtál még azon, hogy felkösd magad? :)
2008. 09. 01. 12:58
C: "a gondolat szabadsága?"
A vallásgyalázás az nem szabadság.
A vallásgyalázás az vallásgyalázás.
2008. 09. 01. 13:01
Az ateizmus vallásgyalázás?
2008. 09. 01. 13:05
Szerintem nyugodtan elköltözhetsz ilyen korbácsolós eszmékkel Iránba. Ott díjazni fogják, de Magyarország szerencsére már rég nem az a hely, ahol ezzel a dumával népszerű lehetsz.
2008. 09. 01. 13:10
Megkerdezzuk Gyorgy Petert majd mit gondol erre a kerdesrol, korbacsoljunk vagy sem?! :-)
2008. 09. 01. 13:11
Magyarország a hazánk, a magyar társadalom országa. Olyan az ország, amilyen emberek lakják. Ezen belül te meg a fajtád, egy pirinyó kisebbséget alkottok. Kisebbek vagytok mint a cigányok, vagy a zsidók, vagy a homoszexuálisok. Ebből következően nem ugattok bele semmibe. Így abba se, hogy egy vallásos ember miként gyakorolja a vallását, vagy a nem vallásos mit gondol az egyházakról. Illetve beleugathattok, majd bekerül a jegyzőkönyvbe az 1%. Kuss a nevetek, tanuld meg :)
2008. 09. 01. 13:18
"Kuss a nevetek, tanuld meg :)"
Tovabba ha megsem sikerul elsajatitan ezt a bolcs tanacsot, akkor pirinyo kisebbseg lesztek meg a bortonon belul is eheheheh, egy pirinyot nagyobb segglukkal mint ami most van nektek. Remelem ez ertheto volt. :->>>
2008. 09. 01. 13:18
A történelem során mindig egy harcos kisebbség érte el az igazán radikális változásokat. Te most nevetsz a korbácson, de nem tudhatod, hogy néhány évtized múlva nem érem-e el a bevezetését.
Irán is egy modern állam, mégis működő intézmény ez.
Itt is az lesz. Én ezen dolgozom.
2008. 09. 01. 13:20
"A történelem során mindig egy harcos kisebbség érte el az igazán radikális változásokat."
Ez persze ugy lenne ertelmes osszehasonlitas, ha melle venned, hogy a tortenelem soran hany pirinyo kisebbseg bukott el, amikor vegre akarta hajtani cselekedeteit. :-)
2008. 09. 01. 13:22
"Irán is egy modern állam, mégis működő intézmény ez."
Iran egy diktatura es nem mellesleg teokracia, ez az amitol a felvilagosodaskor Europa mar megszabadult, es a tortenelem kereket nem lehet visszaforgatni.
2008. 09. 01. 13:24
sodika: és akkor majd nagyon sok fizikus, informatikus, matematikus, mérnök és egyéb reálértelmiségi, akik között elég sok az ateista, majd fogja magát és elhagyja az országot. Ahogy most is nagyon sokan elhagyják az országot a hülye politikusok miatt.
2008. 09. 01. 13:24
Mindjárt jönnek a választások (remélhetőleg). A Jobbik csúnyán elbukik. Neked meg elég lesz egy kiadós verés, hogy elállj a dédelgetett álmaidtól. Valaki egyszer úgyis megbasz, és akkor majd igényelnéd a magunkfajták védelmét. Vagy a "vérbíróságok" védelmét. De szarni fogunk rád.
2008. 09. 01. 13:34
k0zi: A természettudományos ismeret nem teszi ateistává az embert. Így tehát ez NEM is mentség rá. Az ilyen térjen meg.
fixpont: "Iran egy diktatura"
Nem igazán. A helyi zsidó kisebbség például nagyon jól érzi magát abban az állítólagos antiszemita diktatúrában. :) Ennyit a hazugságok és a valóság viszonyáról.
C: "Neked meg elég lesz egy kiadós verés"
Félsz tőlem? Féltek a magunkfajáktól? HELYES! ;))
Elvégre egy weimarizálódó korszakot élünk, amit általában a pimaszság megbüntetése szokott követni. Féljetek is. :))))
2008. 09. 01. 13:38
"Nem igazán. A helyi zsidó kisebbség például nagyon jól érzi magát abban az állítólagos antiszemita diktatúrában. :)"
A kommunizmusban itt Mo-n, sot meg a szovjetunioban is voltak akik jol ereztek magukat, sot, a mai Kubaban is vannak. A diktaturanak nem az a definicioja, hogy mindenkinek szar. Az Irani zsidok biztos kussban vannak valamint eppugy nyaljak a vezetes segget, ahogyan kell ahhoz, hogy boldogan es jol erezzek magukat. De ha te most Iranban irnal egy ilyan rendszerellenes blogot akkor masnap cinnenek akasztani. A naci nemetorszagban is eltek kollaborans zsidok, miert ne elnenek Iranban is? Viszont a hazassagtortesert halalbuntetes jar.
2008. 09. 01. 13:39
"Félsz tőlem? Féltek a magunkfajáktól?"
Csak azt tudnám, hogy miből szűrted ezt le... Nem, nem félek. Ha a törvény nem büntetné, már elvertelek volna :) Mondjuk úgy, attól félek, hogy ha a füledet a kezedbe adom, elvisz a rendőrség.
2008. 09. 01. 13:44
"A természettudományos ismeret nem teszi ateistává az embert. Így tehát ez NEM is mentség rá. Az ilyen térjen meg."
Jó, erre fogja azt mondani, hogy akkor csomagolok és elmegyek más országba.
"állítólagos antiszemita diktatúrában"
Nem írta, hogy antiszemita diktatúra lenne, csak diktatúrát írt. Abban igazad van, hogy nem diktatúra, viszont teokrácia (Iszlám Köztársaság), emiatt lehetnek diktatórikus elemei.
2008. 09. 01. 13:51
"Az ateizmust én büntetném.
Korbáccsal.
Köztéren."
Hát Sodi, kicsit elszaladt veled a ló. Én a nemzeti gondolkodásmodót támogatom, annak vallom magam. De mostanában eléggé beteg dolgokat irsz.Szerintem nem a középkorban élünk, hogy korbácsoljunk, ráadásul emiatt. Az hogy vallásgyalázás, van iylen. De amikor te zsidozol akkor a zsidókat gyalázod, tök mind1 hogy okkal vagy nélküle.
"hogy néhány évtized múlva nem érem-e el a bevezetését"
Hogyne, már magam elé is képzeltem, ahogy Sodi az inkviziciós miniszerként, a kossuth téren tömeges korbácsolást rendel el.:D
Sodit, a radikális jobbaldalon is sokan elitélik, vagy lenézik, vegyük csak példának tomketet aki nem épp sodi szimpatizáns.
Kedves C és fixpont mega többiek, akik nagy sodi ellensek, sok estben joggal, ne ő róla alakitsatok képet, egy egész mozgalomrol vagy pártrol vagy bármiról is ami a radikalizmust jellemzi.
2008. 09. 01. 13:52
"Abban igazad van, hogy nem diktatúra, viszont teokrácia"
Miert ne lenne diktatura?
"A diktatúra olyan politikai rendszer, ahol az állami főhatalom (a kormányzati hatalom) forrása nem a népakarat."
Ez Iranra igaz, az orszagot a vallasi eloljarosag iranyitja, a bohozatba illio demokratikus formak mint a valasztas a fopapsag altal kijelolt emberek kozott zajlik elore boritekolt eredmennyel es meg igy is a valasztott elnoknek alig van hatalma.
http://tinyurl.com/5p9mej
Javaslom jol megnezni az 'unelected' reszt.
"Az elnyomás lehet nyílt (azaz a népakarat adminisztratív korlátozásában megnyilvánuló) és rejtett (azaz pl. léteznek a népakarat érvényesítéséből formálisan nem, de gyakorlatilag kizárt személyek vagy csoportok, illetve nézetek). A diktatúra mindig rendelkezik külső vagy belső támogatókkal, akik érdekében a diktatúrát gyakorolják a nép fölött."
Ez is szo szerint megall Iranra. Nem latom be mitol ne lennek diktatura.
2008. 09. 01. 13:54
Szoval Irannal kapcsolatban birom amikor azt mondjak, Ahmedinedzsadot megvalasztottak meg o az elnok, mikozben semmi hatalma sincs csak amire engedelyt ker, Iran valodi vezetoje Ali Khamenei.
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Ali_Khamenei
2008. 09. 01. 13:55
423ft: "Szerintem nem a középkorban élünk"
Irán sem a középkorban él.
Mégis működik a korbács.
KÖVETKEZÉSKÉPPEN nem középkori dolog az.
2008. 09. 01. 14:02
fixpont: jó de nálunk a köztársasági elnök is unelectednek számít nem? Szóval azt is a parlament választja meg emiatt nem igazán nevezném diktatúrának Iránt, bár tény, hogy sok diktatórikus jegyet hordoz magán.
2008. 09. 01. 14:06
423ft... A nemzeti radikalizmus egy elég bonyolult dolog. Nem tudom egyszerre jóként vagy rosszként megítélni. Bár igaz, hogy sokkal kevesebb összetevőjével értek egyet, mint amivel nem.
Még inkább igaz ez a nemzeti radikális emberekre. Egy emberről a tettei és a gondolkodásmódja alapján alkotok véleményt. Ismertem igen rendes embert, aki "magyarkodott".
Azért vagyok itt, hogy sodit baszogassam. Muszáj baszogatni, mert kártékony. Minden oldalról utálatnak örvend, ez tény, de hangsúlyozom, hogy amikor azt mondom neki, hogy "magadfajták", akkor a hozzá hasonlóakra gondolok.
Az ingyenélő tolvajokra, az adózást kerülőkre, a kiskapukat keresőkre, akik eközben pofázzák a nagy nemzeti "igazságokat". Természetesen reálisan látom pl. a Jobbik választási esélyeit is, de a Jobbik szavazókkal, mint csoporttal nincs bajom. Egyes emberekkel lehet bajom a csoporton belül, de ahhoz meg kell ismernem őket. Sodit már ismerem, ezért mondom, hogy jobb lenne a világ nélküle.
2008. 09. 01. 14:09
Igen Endi. Akkor ezen logika alapján az íjjal-nyíllal meg a fúvócső nem kőkori eszközök, mert a dél-amerikai indiánok napjainkban is vadásznak vele?
2008. 09. 01. 14:12
Igen C. Endi kártékony. A demokrácia eszközeivel tör a demokrácia ellen. Ezért előbb-utóbb összeütközésbe fog keveredni a törvénnyel, és a sitten a kancigányoknak fogja magyarázni, hogy ő a blogján hogy is gondolta...
2008. 09. 01. 14:16
A kereszténységre, főleg a katolicizmusra visszatérve annyit, hogy hanyatlik az egész, kihal a papság, és ott a dilemma, ha meg akarnak maradni, engednek-e a negyvennyolcból és változtatnak úgy, hogy a lényeget azért megőrzik, vagy megmarad az egész a maga ridegségében.
Mondjuk én nem fogom sajnálni, ha a kereszténység mocskától megtisztul a világ...
2008. 09. 01. 14:17
G.Banshee: ---"A demokrácia eszközeivel tör a demokrácia ellen."
Akárcsak Tomcat, Blogin, Budaházy, Toroczkai, vagy Kovács Géza (MÖK elnök). :)) Akárcsak ők, így nem érzem szégyennek, még ha esetleg úgy is van, ahogyan írod.
---"Ezért előbb-utóbb összeütközésbe fog keveredni a törvénnyel"
Volt már ilyen. :)) Itt olvashatsz róla:
http://sodi.freeblog.hu/categories/oktober23/
___
C: ---"Minden oldalról utálatnak örvend"
Ezt a baromságot honnan veszed? :))
---"Az ingyenélő tolvajokra"
Igen. Minden nappali tagozatos hallgató igyenélő tolvaj...
VAGYIS TE MAGAD IS.
---"az adózást kerülőkre"
Ezt honnan veszed?
---"a kiskapukat keresőkre"
KISKAPUK nem léteznek. Szabályok vannak.
A "kiskapu" értelmezhetetlen fogalom.
Valamit vagy szabad, vagy nem szabad.
2008. 09. 01. 14:19
G.Banshee: "fúvócső nem kőkori eszközök, mert a dél-amerikai indiánok napjainkban is vadásznak vele"
HÜLYE.
Ők nem egy modern civilizációban élnek. :)
Az irániak viszont igen.
2008. 09. 01. 14:21
Itt van egy kép, amint épp közrefog engem két porbafingó kis szánalmas maszkos törpe xDDD
http://sodi.freeblog.hu/files/porba.jpg
2008. 09. 01. 14:40
Endike, Brazília nem egy modern civilizáció? Ezek az indiánok brazil állampolgárok, úgyhogy egy modern civilizációban élnek.
HÜLYE.
"Akárcsak Tomcat, Blogin, Budaházy, Toroczkai, vagy Kovács Géza (MÖK elnök). :))
Akárcsak ők, így nem érzem szégyennek, még ha esetleg így ús van, ahogyan írod."
Majd fogod, ha kijössz a sittről és nem tudsz hangosan fingani...
2008. 09. 01. 14:47
Miről beszéld?
Még Tomcat-et vagy Budaházyt sem tudjátok lecsukatni, amekkora töketlen barmok vagytok :))))))))))))))))
2008. 09. 01. 14:56
Banshee, tapasztalatból beszélsz? Szar volt a szappanért hajolgatni, ugye?
2008. 09. 01. 15:25
Nyugi Endi, ami késik, nem múlik. Előbb-utóbb el fogják bízni magukat...A korsó is addig jár a kútra, amíg a vízhordólányt meg nem basszák.
Igen szeszes, tapasztalatból, csak épp nem az enyémből.
2008. 09. 01. 15:38
Szeretném Sodi, ha adnál itt párunknak egy időpontot, amikor mondjuk a Kossuth téren megkorbácsolsz minket. Én vállalom, nyilvánvalóan nem fog semmiféle fájdalmat okozni senkinek a te kezed, legyen benne akármi. Csak nehogy neked essen bajod véletlenül...
Továbbá:_________________
"A feminista nem valódi nő, csak annak hazudja magát."
Szeretném, ha ezzel a mondattal most írnál egy e-mailt Morvai Krisztinának. :DD
2008. 09. 01. 15:47
"Dr. Morvai Krisztina (1963. június 22. – ) jogász, a magyarországi családon belüli erőszak kutatásának egyik úttörője, annak megalapozója, jelentős hatást gyakorolt a magyar nőmozgalomra, feminista jogszemléletre, fellépett a prostitúció ellen."
Így indul a wikipedias szócikk róla :)
"Számos mozgalmat indított el, kiállt a feminista jogszemlélet mellett, tiltakozó akciókat szervezett."
Ez is ott szerepelt :)
2008. 09. 01. 15:53
lol
2008. 09. 01. 15:54
Amikor a sajat faszsagaival adtok neki mattot, azt imadom. :->
2008. 09. 01. 16:05
Legközelebbi Gárda-per napon szépen odamész, mosolyogsz, puszi-puszi, és szépen a szemébe mondod, hogy
"A feminista nem valódi nő, csak annak hazudja magát.".
Csináld meg Sodi, kérlek. Továbbá hozzáteheted a végén, hogy csak paródiarovat volt. De persze kizárólag hatástöbbszöröző céllal.
2008. 09. 01. 16:10
k0zi: Morvai Krisztinában ez az egy dolog NEM tetszik nekünk. Igen. De mondok valamit.
UGYANEZ A DOLOG NEKI SEM TETSZIK BENNÜNK. (NEVEZETESEN AZ, HOGY NEKÜNK NEM TETSZIK BENNE EZ. :-))))))
Bővebben videó 1:36-tól:
http://www.youtube.com/watch?v=IH6SF2eCn9Q
Ez az egyetlen téma, amiben nézeteltérés van közte, és a nemzeti radikálisok között. Ezen a videón elmondja a Krisztina, hogy majdnem meg is sértődött, de aztán mégsem.
2008. 09. 01. 16:13
Pengető: 141-es hozzászólás.
Morvai Krisztina a falra mászik, ha ilyeneket hall, és Budaházy segítését is majdnem emiatt hagyta a francba, de aztán rájött, hogy - hoppá - szólásszabadság van, így ha KURVÁRA NEM ÉRTÜNK VELE EGYET, akkor is megvédjük a polgártársunkat a diktatórikus elnyomással szemben.
2008. 09. 01. 16:14
Pedig meg is korbácsoltathatna, nem?
2008. 09. 01. 16:15
Nem, Pengető, nem paródia rovat.
Én így gondolom.
De intelligens emberek elfogadják a másik véleményét akkor is, ha éppen nem értenek vele egyet. Mondom, nézd meg a 141-esben linkelt videót 1:36-tól.
2008. 09. 01. 16:15
"KISKAPUK nem léteznek."
Már megint hülyének nézel minket, és ez lesz a veszted.
"Valamit vagy szabad, vagy nem szabad."
Jaj de jó :) Mostanában asszem szabad ateistának lenni, szóval lehet, hogy nincs ám igazad ateizmus-ügyben.
2008. 09. 01. 16:16
Pengető: "Pedig meg is korbácsoltathatna, nem?"
Az ateistákat meg is kell.
De szerintem Morvai Krisztina nem ateista.
2008. 09. 01. 16:16
"De intelligens emberek elfogadják a másik véleményét akkor is, ha éppen nem értenek vele egyet. "
Az a véleményem, hogy Isten nem létezik. Elfogadod?
2008. 09. 01. 16:17
"de aztán rájött, hogy - hoppá - szólásszabadság van, így ha KURVÁRA NEM ÉRTÜNK VELE EGYET, akkor is megvédjük a polgártársunkat"
Ez nem szolasszabadsag kerdese, ez egy nagyon fontos tarsadalmi kerdes a 'hol a no helye a tarsadalomban' c. temae. Ez a kerdes eppen olyan adekvat mint a 'hol az egyhazak helye a tarsadalomban', amirol viszont en mondom el a velemenyemet, mert szolas szabadsag van. Szoval vagy megkorbacsoltatod Krisztinat is, vagy minket sem. ;-)))
2008. 09. 01. 16:18
C: "---Már megint hülyének nézel minket"
Nem nézek én hülyének én senkit, csak tényeket mondok.
Kiskapuk egyszerűen nem léteznek, mert ez egy értelmezhetetlen fogalom. Szabályok vannak, amiket illik betartani. Ennyi.
---"Mostanában asszem szabad ateistának lenni"
MOST még igen. Törvényileg szabad.
De aztán ugye... majd... :)))
2008. 09. 01. 16:18
"Az ateistákat meg is kell."
Kell a lófaszt. De amúgy mikor, hol?
______
"Az a véleményem, hogy Isten nem létezik. Elfogadod?"
Miért fogadná? Intelligens emberekről beszélt.
2008. 09. 01. 16:18
Endi elfogadja még Barangó véleményét is...
2008. 09. 01. 16:19
C: "Az a véleményem, hogy Isten nem létezik. Elfogadod?"
Nem.
Azért nem, mert ez nem vélemény, hanem vallásgyalázás.
2008. 09. 01. 16:19
Endi teged tenyleg nem zavar, hogy minden masodik hozzaszolasoddal ellentmondasba keveredsz az elozoekkel? :-))
2008. 09. 01. 16:19
Nem szabad máshogy gondolkodni... LOL
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
2008. 09. 01. 16:19
G.Banshee: "Endi elfogadja még Barangó véleményét is..."
Nem.
Ugyanis van vélemény, és van vallás- valamint nemzetgyalázás.
2008. 09. 01. 16:20
"De aztán ugye... majd... :)))"
Aztán ugye majd FELÉBREDSZ. Magadtól, vagy valami hevesebb lélek agyonver, azt' attól. Nem tudhatom.
2008. 09. 01. 16:20
"Azért nem, mert ez nem vélemény, hanem vallásgyalázás."
Ahahah. :->>>
2008. 09. 01. 16:21
fixpont: nincs itt semmiféle ellentmondás, csak te állsz túl alacsony szinten ahhoz, hogy felfogd azokat a rendíthetetlen életigazságokat, amiket megfogalmazok
2008. 09. 01. 16:21
Pengető: "Aztán ugye majd FELÉBREDSZ"
Szálasinak is ezt mondták. :))
Aztán csak nem ébredt fel xDDDDDDDDD
2008. 09. 01. 16:21
Azt vallom, hogy Isten nem létezik. Jó lenne, ha nem gyaláznád efféle vallásomat.
2008. 09. 01. 16:22
"csak te állsz túl alacsony szinten ahhoz, hogy felfogd azokat a rendíthetetlen életigazságokat, amiket megfogalmazok"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2008. 09. 01. 16:22
Az ateizmus nem vallás.
Az ateizmus mentális betegség.
2008. 09. 01. 16:22
Az a véleményem, hogy ateista is ugyanolyan jó ember lehet, mint bármelyik vallásos. Elfogadod?
2008. 09. 01. 16:22
"Azért nem, mert ez nem vélemény, hanem vallásgyalázás."
LOL :D:D:D:D:D:D Amikor sarokba szorulsz, akkor mondod a legnagyobb baromságokat :D
Definiálnád a vélemény fogalmát? Kérlek... És a vallásgyalázás fogalmát is. Aztán egy precíz bizonyítást kérek, amellyel megmutatod, hogy a "Véleményem szerint Isten nem létezik." mondat eleme a vallásgyalázás halmaznak, de nem eleme a vélemények halmazának.
2008. 09. 01. 16:23
na jó, dolgom van a városban.
este leszek....
2008. 09. 01. 16:23
"Szálasinak is ezt mondták. :))"
Na nem mintha sokra tartanám, de Szálasi nem volt egy akkora balfasz, mint te, lássuk be.
De nem érzed neccesnek, hogy te folyton ilyenekről álmodozol? Mindig valakinek álmodod, képzeled magad. Hol Goebbelsnek, hol Szálasinak....
Pöppet beteg vagy, hogy így mondjam.
2008. 09. 01. 16:24
"na jó, dolgom van a városban."
Majd mutasd meg, milyen korbácsot vettél.
2008. 09. 01. 16:24
"nincs itt semmiféle ellentmondás, csak te állsz túl alacsony szinten ahhoz, hogy felfogd azokat a rendíthetetlen életigazságokat, amiket megfogalmazok"
Hárman sírva röhögünk a monitor előtt :D:D:D
2008. 09. 01. 16:24
"MOST még igen. Törvényileg szabad.
De aztán ugye... majd... :)))"
Pár év múlva már nem lesz pap, a templomok omladoznak, az udvarukon ördögszekeret kerget a szél, az emberek többsége kigyógyul a valláskárosultságból, te meg bemész az erdőbe önkorbácsolni egy kicsit.
2008. 09. 01. 16:26
Azt hiszem, hogy Endi ezzel a mondattal megalkotta eddigi elete csucspontjat, ez olyan szep, hogy kimasolom es bekeretezek, izlelgessuk meg egy kicsit:
"csak te állsz túl alacsony szinten ahhoz, hogy felfogd azokat a rendíthetetlen életigazságokat, amiket megfogalmazok"
:-))))
2008. 09. 01. 16:26
Kurvajó, nem bírom tovább :D:D:D:D:D:D:D Hát ilyet... Vicces gyerek ez az Endi :D:D:D:D:D
2008. 09. 01. 16:27
Hát Szálasi nem ébredt fel, amikor deszkára drótozva arccal lefelé bekaparták a meszesgödörbe, mint egy patkánytetemet...
2008. 09. 01. 16:29
"na jó, dolgom van a városban.
este leszek...."
Dehogy van neked dolgod, csak menekülsz :)
2008. 09. 01. 16:31
Na, amíg elvagyok, gondolkozzatok el azon, hogy ha C valóban jobboldali lenne, mint ahogy állítja magáról, nem kellett volna legalább egyszer-kétszer felháborodottan vitába szállnia, amikor éppen a legdurvább ballib faszságokat böfögi be valaki ide? (Gondolok például az olyan a sztálinista, bolsevik szélsőségekre, mint amilyet az imént G.Banshee hányt oda a 169-es hozzászólásba.)
2008. 09. 01. 16:33
(különben igazolványképet kell csináltatnom az új indexembe, mert hiányolja a corvinus kertészeti kar to-ja.)
2008. 09. 01. 16:35
Meg a jobboldali es a konzervativ sem szinonim fogalmak, de a vallasossagnak es a hitnek pedig kulonosen nincs ok-okozati koze egyikhez sem. Vannak kereszteny jobboldaliak es ateistak, vannak kereszteny konzervativok es ateistak. Ennyi, semmi olyan osszefugges amit zagyvalsz.
2008. 09. 01. 16:36
Ja, eddig különben olyan órarendem van, hogy péntek kivételével minden egyes napra jutnak eltés és corvinusos óráim egyaránt. Szóval majd rohangászhatok össze-vissza :))
2008. 09. 01. 16:41
"Na, amíg elvagyok, gondolkozzatok el azon, hogy ha C valóban jobboldali lenne, mint ahogy állítja magáról, nem kellett volna legalább egyszer-kétszer felháborodottan vitába szállnia, amikor éppen a legdurvább ballib faszságokat böfögi be valaki ide?"
Miért kellene felháborodnom ballib hozzászólásokon? Sokszor nem értek egyet más hozzászólókkal sem (mondjuk a 169-essel némiképp egyetértek), de mint tudjuk, intelligens ember elfogadja a másik véleményét. Nem kell nekem semmin felháborodni. Lesz, aki az MSZP-re szavaz, lesz aki a Fideszre. Van olyan barátom, aki tuti MSZP... Ne és? Most akkor utáljam meg?
Különben ha nem vetted volna észre, én speciálisan téged baszogatlak, és ez így is marad.
2008. 09. 01. 16:41
"Szóval majd rohangászhatok össze-vissza"
Fel is fordulhatnál :)
2008. 09. 01. 16:49
Hadd idézzek kedvenc költőmtől, Petri Györgytől:
A vers címe: Apokrif
Zakatol a szentcsalád
Isten tömi Máriát,
József nem tud elaludni,
keres valami piát.
Nem lel, felkel. Pizsamára
húz fel inget és gatyát,
lemegy a Háromkirályba,
hogy egy fröccsöt legalább---
---"Megint Isten?"
---"Az hát, megint."
Sóhajt, nagyot húz és legyint:
---"Különben,
múltkor kivertem a huppot.
Ha az orrom elött dugtok!
---de így megmondtam a Marinak,
legalább tartsad a pofád,
úgyis szól, mint a földrengés
mindig az a rohadt ágy,
közben - de komolyan! - ne halljak
több ha-ha-ha-halleluját!"
2008. 09. 01. 17:05
Endi, mi volt a 169 -ben a sztálinista meg a bolsevik? A katolikus egyház már régóta paphiánnyal küszködik, fogyatkozik a pénze, lassan a dologi kiadásaira sem marad, ezek tények. Már csak a harmadik világban erős, úgyhogy barátkoznotok kell a gondolattal, hogy a következő pápa lehet néger lesz...
2008. 09. 01. 17:16
C: ---"Lesz, aki az MSZP-re szavaz, lesz aki a Fideszre."
Ez eddig rendben is van.
---"Van olyan barátom, aki tuti MSZP..."
Ez is rendben van.
"---Ne és?"
Nincs 'és'. Rendben van.
Nekem is van ilyen haverom, sőt, még Tomcat-éknek is.
---"Most akkor utáljam meg?"
Nem kell.
VISZONT HA NEKED MINDÖSSZE AZ JELENTI A "JOBBOLDALISÁGOT", HOGY NEM SZAVAZOL AZ MSZP-RE, AKKOR SZERINTEM VALAMI NAGYON ELBASZOTT MÓDON LÁTOD A HAZAI KÖZÉLET VISZONYAIT.
____
G.Banshee: Például azt a szót, hogy "valláskárosultság" normális ember nem veszi a szájára.
2008. 09. 01. 17:17
cékla: Petri György zsidó.
Ja bocsánat, te is az vagy :)))
2008. 09. 01. 17:20
Endi, hogy átvegyem ezt a kedves megszólítást:
Szóval a kérdésem az lenne, hogy elgondolkoztál már, milyen korbáccsal ütlegelnéd (a teljesség igénye nélkül, mondjuk) Nagy Imrét, Ernest Hemingwayt, Goethét, Csokonait, Petőfit, Karinthyt, meg mondjuk Bartók Bélát???
2008. 09. 01. 17:21
Normális ember meg nem vallási fanatikus és nem akar megkorbácsoltatni nyilvánosan ateistákat.
Sőt, senkit sem...
2008. 09. 01. 17:22
Sodi1: "Lehet bármi a vallásod. Lehetsz keresztény, ZSIDÓ, buddhista, muszlim, ahogy szeretnéd, de ateista ne legyél, mert azt megtoroljuk. Így lenne a helyes."
_
Sodi2: "Petri György zsidó."
________________________________
MOST EZT ÍGY HOGY? Akkor most melyik?
2008. 09. 01. 17:26
"Például azt a szót, hogy <<valláskárosultság>>".
Szerintem azt a beteges vágyat, amit itt kifejtettél a megtorlásról, korbácsolásról az ateisták számára, bőven nem túlzás ezzel a szóval illetni. Ilyen nagyon egyszerű ez. Pont.
2008. 09. 01. 17:30
Pengető: "MOST EZT ÍGY HOGY? Akkor most melyik?"
Petri Györgyről nekem nincsenek olyan információim, hogy ő hithű zsidó lenne. De attól még egy szemét cionista zsidó.
2008. 09. 01. 17:31
Értem. 184-esre válaszolsz? Petőfi, Bartók? Többiek? Korbács?
2008. 09. 01. 17:32
Pengető: Különben Petőfi hol írja, hogy nincs Isten?
___
G.Banshee: "Normális ember meg nem vallási fanatikus"
A hathatós hagyományvédelem nem fanatizmus.
A hathatós hagyományvédelem az hathatós hagyományvédelem. :)
2008. 09. 01. 17:37
A kereszténységnek semmi köze a hagyományhoz.
Egyébként meg lehet, hogy azok az eszmék, amelyek őseinket segítették és felemelték, azok minket legyengítenek és elpusztítanak. Olyan hagyományt meg nem kell védeni, amelynek az ereje nem abban van, hogy jó és szép, hanem hogy parancsol.
2008. 09. 01. 17:37
Hát sokfélét helyütt, de valóban, ő talán inkább csak a papságot, egyházat stb. kritizálta, ám legyen. De ebből a visszakérdezésből annyit szűrtem le, hogy te Bartókot bizony megkorbácsolnád. Beteg vagy.
2008. 09. 01. 17:44
G.Banshee: ---"A kereszténységnek semmi köze a hagyományhoz. "
Európában dehogynem.
___
Pengető: ---"papságot, egyházat stb. kritizálta"
Azt Potyka bácsi is. (saját videó):
http://www.yv.hu/p=0ee4a34a58727b8ffe9175231fff503a
Meg még ÉN IS. Ugyanis fasznak nyalják a cionisták seggét.
---"Bartókot bizony megkorbácsolnád"
Bartók hol vallott arról, hogy harcos materialista lenne?
2008. 09. 01. 17:47
Petőfi Sándor: Legenda (részlet)
"Hanem vigasztalásul mondhatom,
Hogy e papot pokolba juttatom,
Bár eddig is már a pokol fele,
Sőt több felénél, pappal van tele."
2008. 09. 01. 17:54
Semmi gond senki hagyománytiszteletével mindaddig, amíg neki nem gond, hogy valaki más vastagon leszarja azokat a hagyományokat, amiket ő védene az élete árán is.
Igen, direkt fogalmaztam így.
Ugyanis ezt IS tolerálni kell, ha már toleranciáról beszélünk. Endikém, téged nem kellene, hogy zavarjon, ha valaki olyan módon gondolkodik, ami ugyan számodra elfogadhatatlan, viszont nem korlátozza és nem károsítja az életedet. Mégpedig olyan szempontok alapján számolva, amiket nem te határozol meg, amolyan "engem zavar, ha a szomszéd kiveri a faszát" alapon.
Nem veled van főként a bajom, ne aggódj. A jelenséggel van a bajom. A Borzasztóan Nagy Magyarok gyűlölködésével. Én speciel olyan helynek tartom Magyarországot, ahol jobb lett volna nem születni, ugyanis hogy hová szültek, azt nem én választottam, és ha én választottam volna, lett volna jobb ötletem, de hát ide születtem, magyarul beszélek, itt élek, ezt szoktam meg, ezt szerettem meg. És ennyi. MINDADDIG, amíg engem ezért kiakarnak közösíteni és gyűlölnek, jogom van igazságtalan, elvakult, fanatikus, valláskárosult csürhének nevezni azokat, akik ezt teszik. És nem a magyar hagyományok ellen lázadok (azok jó része simán csak nem érdekel), hanem a jelenlegi magyarok egy részének a mentalitása, illetve az azzal való azonosítás ellen.
Engem tessék a saját tetteim és személyiségem alapján megítélni, és ne a nemzeti hovatartozásom miatt. A pozitív összetartozást is elutasítom: nem érdekel, hogy Kodály Zoltán is magyar volt, személy szerint tisztelem az öreget, de nem leszek attól nagyobb ember, hogy ő magyar volt. És nem lopok, pedig az osztrákok a szülőföldem alapján akár ezt is gondolhatnák.
2008. 09. 01. 17:56
Európában a kereszténység úgy került be a Közel-Keletről. Egy római állampolgársággal rendelkező zsidó hozta be.
Európában a hagyomány a politeizmus volt, a római, a görög, a germán, a kelta és a viking pantheon. A kereszténység a tűz és a kard erejével terjedt.
De lásd: Európában a kereszténység mostanában annyira nem számít, hogy az EU alkotmányban sem szerepel...
2008. 09. 01. 18:00
"Bartók hol vallott arról, hogy harcos materialista lenne?"
Szó nem volt harcosságról. Ateista volt. Lám vitatkozhatunk erről, de épelméjű (MAGYAR!) ember azt írná, hogy pont tökmindegy, hogy ateista volt-e Bartók Béla, vagy sem, nem, természetesen nem korbácsolnám meg. De hát te egy másik, alacsonyabb szinten vagy.
2008. 09. 01. 18:10
G.Banshee: ---"az EU alkotmányban sem szerepel"
Mert a cionista zsidók megakadályozták.
---"Engem tessék a saját tetteim és személyiségem alapján megítélni, és ne a nemzeti hovatartozásom miatt"
Na aggódj, a tetteid alapján ítélünk meg.
Magyartalan dolgokat írsz, ergo nem vagy magyar.
___
Pengető: "Ateista volt"
Ha valaki nem kérkedik a elfajzásával, minden szar tolerálható.
2008. 09. 01. 18:10
Na, ez szívemből szól (sok más ettől a szerzőtől viszont nem):
"A vallás a szellemi járomok egyik fajtája. Ez a járom mindenütt ránehezedik a néptömegekre, amelyeket a másokért végzett örökös munka, az ínség és magárahagyottság eltompít"
(Vlagyimir Iljics Lenin)
2008. 09. 01. 18:12
"Ha valaki nem kérkedik a elfajzásával, minden szar tolerálható."
Értem. Mi ezen az alapon nem értettük azt a sok képet gnóm testedről. :DD
2008. 09. 01. 18:14
Nem a cionista zsidók, hanem a felvilágosult európaiak.
"Na aggódj, a tetteid alapján ítélünk meg.
Magyartalan dolgokat írsz, ergo nem vagy magyar."
Pedig de. "Magyar vagyok, a nemzet tagja, és nem üresszájú imposztorok neveztek ki magyarrá, úgyhogy ilyenek el se veszik tőlem."
2008. 09. 01. 18:15
Heeej, lenyultad a kedvenc idezetem. :-|
2008. 09. 01. 18:16
„A vallástalan kritika alapzata: az ember csinálja a vallást, nem a vallás csinálja az embert. Mégpedig a vallás annak az embernek az öntudata és önérzete, aki vagy még nem szerezte meg önmagát, vagy már ismét elvesztette ...
A vallás az emberi lényeg fantasztikus megvalósulása, mert az emberi lényegnek nincs igazi valósága. A vallás elleni küzdelem tehát közvetve küzdelem ama világ ellen, amelynek szellemi aromája a vallás.
A vallási nyomorúság a valóságos nyomorúság kifejezése, s egyszersmind tiltakozás a valóság nyomorúsága ellen ... . A vallás a nép ópiuma.“ (MEM 1. 378.old.)
2008. 09. 01. 18:19
A mester ezt is írta, helyesen:
"A zsidó vallás kritikája sem antiszemitizmus. Erősen hiszem, hogy aki bacon nélkül él, az szinte halott. Az meg végképp hülyeség, hogy Istennek választott népe volna, meg kőbe vésett parancsolatai. Annál már csak az a nagyobb hülyeség, hogy fia van."
2008. 09. 01. 20:58
Pengető: Nem vagyok buzi, de ugye amíg rólad nincs hasonló kép, szerintem TE vagy a gnóm. Én ugyanis sokkal több alappal mondhatom ezt, mint te rólam.
Te ugyanis nem nagyon mondhatod:
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/08/25/Nehany_egeszalakos_kep/
2008. 09. 01. 21:28
Pont hogy ezek alapján a képek alapján mondhatja...
2008. 09. 01. 22:12
1. Azt mondok, amit akarok. Legfeljebb majd elszaladsz korbácsért.
2. Paródia kommentrovat.
3. Bansheenál a pont. 206.
4. Leszarom mit mondsz rólam.
5. Vicces, hogy ezen ennyire felhúztad magad.
6. Nem tudom, hogy jött ide az, amivel indítottad a mondanivalódat, biztos magadnak kell időnként mondogatnod, hogy nem vagy buzi. Nincs ezzel semmi gond, nyugi.
7. Nincs isten.
:D
2008. 09. 02. 8:16
Endike, tudod miben különbözik a hívő meg az ateista? A hívő istent emlegeti, az ateista meg az isten faszát.
2008. 09. 07. 9:14
Az emberiség hajnala óta létezik istenhit, de ti, akik tévéműsorokon meg a zsidó bulvármédián szocializálódtatok, majd biztos jobban tudjátok... xD
2008. 09. 07. 9:18
103 : egyik közv kutató cég fideszes (és szemét neokon), másik pedig mszp-s
Esetleg az mdf-et, és az szdsz-t kegyelemből beírják 4%-ra, de a valódi radikálisok ellen még azt a pszichológiai fegyvert is bevetik, hogy jelentéktelennek ábrázolják őket.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.