Gárda per infó
Az áldást sodika küldte 2008. szeptember 19., péntek - 12:06-korKategóriák: Gárda per
Címkék: birosag garda jog magyar magyar garda
89 komment
Ez csak egy sajtóhír, azonban, miután magam is részt veszek a perben, szerintem itt van a helye.
Decemberben folytatódhat a Gárda-per
Várhatóan december közepe előtt folytatják a Magyar Gárda feloszlatására indított pert a Fővárosi Bíróságon (FB) - értesült a Népszava.
Szebeni László általános elnökhelyettes a lapnak azt mondta, hogy az eljáró bíró még nem tűzte ki a következő tárgyalás napját, de "az bizonyosan még ebben az évben lesz." Úgy fogalmazott: "nem ülnek" az aktákon, az eljárási határidők betartása miatt azonban hosszabb időre van szükségük.
Az utolsó júniusi tárgyalás óta újabb féltucatnyi szervezet jelezte ugyanis, hogy beavatkozóként részt kíván venni a perben. Magát a feloszlatást a Fővárosi Bíróság tárgyalja, de a Fővárosi Ítélőtábla dönt azok fellebbezéséről, akik beavatkozni kívántak a perben, ám az ezzel kapcsolatos kérelmüket elutasították.
A Fővárosi Ítélőtáblán korábban azt közölték, hogy az ügy azért húzódik, mert az FB nem adott át minden iratot. A Fővárosi Bíróság erre úgy reagált, hogy minden érintett személyt ki kell értesítenie, és ez időbe telik.
(Híradó)
Ez azért szar, mert a jelek szerint mégsem Pataki bíró úr fogja elbírálni a végső fellebbezésemet, mint ahogyan azt eddig hittem.
Mitagadás, ez némileg rontja az esélyeimet. :(
By SoDI





Eddig 89 komment érkezett (
)
2008. 09. 19. 17:21
Soha egy pillanatig nem voltak eselyeid, ezzel csak altatod magad.
2008. 09. 19. 18:51
"Zsidók kiirtását válalok !" Mit szoltok ehez a reklámhoz ? Én ötleteket adok, fájdalommentes és gyors kivégzés.
2008. 09. 19. 19:02
Gratulálok, parádés marketingszöveg.
2008. 09. 19. 19:48
A nyelvtani helyességben az ereje, kétségkívül.
2008. 09. 19. 21:05
hejj, kivételesen pengetőnél van a pont xDDD
2008. 09. 19. 21:06
fixpont: Várjuk ki a végét.
nyugimá'
2008. 09. 19. 21:28
"fixpont: Várjuk ki a végét.
nyugimá'"
Rendben, de csak ha meltosagteljesen tudsz vesziteni. :-)
2008. 09. 19. 22:38
Addig is ameddig a birosg dont ertesultem rola, hogy ismet CRYSIS van Eszak-Koreaban, ugyhogy ma kevesebbet fogom kommentalni. >:-)
2008. 09. 20. 12:06
Nah Endi meselj hany orakkor kell bekapcsolnom a TV-t, hogy lassam, hogy idiotak kergetnek idiotakat? :-)
2008. 09. 20. 12:55
Úgy délután 5-6 körül tippelem.
2008. 09. 20. 14:20
a kurva anyjukat, mi ellen tüntetnek a putrisok????le kell állítani a tetvesek segélyezését, dögöljenek éhen.
2008. 09. 20. 14:54
napalmot a chartásoknak!!!!!!
2008. 09. 20. 18:19
mi van, mindenki tüntet??))))))))))
2008. 09. 20. 19:11
remélem, a hazafiak megölnek pár rebiszes ávóst.....!!!!!!!!, lehetőleg olyat, akinek pici gyerekei vannak!!!!!!!!!hajrá!!!!!!!!!!!!!!
2008. 09. 20. 19:46
http://kuruc.info/r/1/28382/
"19.00: Kezd össszeállni a kép. Gyakorlatilag a semmiért kezdek el őrült módjára könnygáz-gránátokat llövöldözni a zsaruk. Mindenféle előzetes felszólítás nélkül kezdtek el oszlatni egy szabályosan bejelentett tüntetést, tehát újabb milliós kártérítésekre számíthatnak a meghurcolt hazafiak. A Hazatérés templománál patthelyzet van kialakulóban, a biorobotok a tüntetőket várják, ők pedig nem akarnak kijönni. A rendőrség tagadja, hogy könnygáz gránátot lőtt volna Isten házába, tehát a vád igaz.
"
2008. 09. 20. 19:48
A cion charta amúgy arról szól, hogy a zsidó álértelmiség a cigánybűnöző lumpen csőcseléket meg akarja nyerni magának szavazónak
2008. 09. 20. 19:49
Nezegetem a kepeket a tvben, olvasom a neten mi tortenik, es nem ertem a rendorseg miert nem lep fel kemenyebben a csocselek ellen, olyan boxmeccshez tudnam hasonlitani, ahol az egyik felnek mindent szabad, meg rugni is a masiknak hatrakotik a kezet es csak vedekezhet.......Gergenyi is puha volt, de ez az uj csavo es meg puhabb. Ezert is tartunk itt sajnos. Bar en lennek egy napra a bp-i fokapitany.... :-(
2008. 09. 20. 19:51
Nehany suhanc sopredek evrol evre tonkreteszi ~2 millio bekes allampolgar eletet, es ezert a rendorseg (es a birosag, amelyik meg a rendorsegnel is puhabb) is felelols.
2008. 09. 20. 19:52
fixpont, minden adotságod megvan, hogy rendőr legyél, mert segghülye. ennyi pont elég.
2008. 09. 20. 19:53
javítás:segghülye vagy
2008. 09. 20. 19:53
Pont nem, egy parancsuralmi, fegyveres testületben nem szokás fixpont módra okoskodni és kötözködni meg különvéleménynel lenni
2008. 09. 20. 19:54
De mondjuk a parancsnokuk lehet, hogy ilyen... :)
2008. 09. 20. 19:56
A rendőrség menjen a cigányfalvakba, meg a városi cigány telepekre, ott nincs közbiztonság, ott nincs rend.
Csórikáim most azt kérték a rendőröktől, őrizzék őket, mert jönnek a fasiszták :))) . Pedig a cigánybűnözői körökben a magyar rendőrt MEGVETIK.
2008. 09. 20. 19:56
Ha en lennek a bp-i rendorfokapitan akkor osszesen 1 ilyen tuntetes lenne, az elso es az utolso.
2008. 09. 20. 19:57
Megőrültél fixpont? A békés járókelőket agyonverető szefárd szadista állatot te puhának nevezed? A te szemed is kilövette volna
2008. 09. 20. 19:59
Úgy gondolkodsz, mint a zsidó ávósok a rákosi rendszerben. Nektek semmi tisztség és hatalom nem jér ebben az országban, mert mindig mindennel csak visszaéltek.
2008. 09. 20. 20:00
Az először is, hogy a szarta meg a cigánytüntetés ellen egy büdös szót nem szóltál, pedig a magyarok tüntetése csak arra volt a válasz reakció
2008. 09. 20. 20:02
"A békés járókelőket agyonverető szefárd szadista állatot te puhának nevezed?"
Okt 23-an a sopredek egy okos trukkel (ezt elismerem) ravezette a redorseget a bekes Fideszes demokstralok, es kello szakmai felkeszulesg es gyakorlat hijan a rendorseg hibazott, de en nem is errol beszelek, kifejezetten a kapucnis, baseball utos, macskakoves, autofejgyujtos, kirakatbetoros, rendoroketdobolas fasiszta brigantirol beszelek. Nagyon ocskanak tartom okt 23-aval jonni, mikor megannyi ilyen esemeny volt mar. Mondom, az elso es az utolso ilyen lenne ha egyszer........de eljon az az ido is :-)
2008. 09. 20. 20:04
"Az először is, hogy a szarta meg a cigánytüntetés ellen egy büdös szót nem szóltál, pedig a magyarok tüntetése csak arra volt a válasz reakció."
Mert mindketto boven belefer a jogallami keretekbe, es mindenki azt gondol amit akar, sot a delutani ellentuntetessel sincs semmi baj, amivel baj van az, ami most folyik az utcakok, hogy csataterre valt megint Budapest.
2008. 09. 20. 20:05
Minden okafogyottá válna, ha az idióta gyurcsány kormány feloszlana, és kiírnák az új választásokat, amin nem csalnának a szoclibek
De nektek zsidóknak az az érdeketek, hogy ez a banda, ami most bitorolja a hatalmat, szétrohassza az országot
Minél tovább tart a terrorista-cionista rezsimetek, annál keményebb lesz a fehérterror és a jogos magyar bosszú
2008. 09. 20. 20:05
En nem irtam ala, nem leptem be, leszarom a chartat es a cigo tuntetest is, semmi dolgom veluk, mivel ezek politikai rendezvenyek, abbol meg mindenki annyit szervez, amennyit akar.
2008. 09. 20. 20:08
"Minden okafogyottá válna, ha az idióta gyurcsány kormány feloszlana, és kiírnák az új választásokat, amin nem csalnának a szoclibek"
Teljesen mindegy ki mit gondol Fletorol, a jogi keretek adottak, azokat kell betartani, akinek nem tetszik ami csinal, megbunteti 2010-ben, addig pedig el kell fogadnia, hogy a jatekszabalyok mindenkire ervenyesek. Ha utcai zavargasokkal (amit nehany _szaz_ legalja emberroncs csinal honaprol honapra) le lehetne mondatni egy kormanyt, vicces berendezkedes ele neznenk. Gyurcsanyrol mindenkinek meglehet a velemenye, es amikor kerdezik el is mondhatja. Hogy egy orok klasszikust idezzek: ilyen nagyon egyszeru ez.
2008. 09. 20. 20:10
"Minden okafogyottá válna, ha az idióta gyurcsány kormány feloszlana, és kiírnák az új választásokat, amin nem csalnának a szoclibek"
Ez sajnos több szinten nem igaz. Akkor is lenne indok erre az undorító örjöngésre. Ok pedig most sincs rá. Ez a csalás teóriád meg nagyon vicces. Ha egy százalékon lennének ketten együtt, TEszerinted akkor is csalnának. Nem kell a duma.
2008. 09. 20. 20:11
A JOGI KERETEK A RÁKOSI RENDSZERBEN IS ADOTTAK VOLTAK
2008. 09. 20. 20:12
Soha sem tudjátok megtagadni a mocskos zsidó fajtátokat, az ócska szar dumátok mindig ugyanaz marad
2008. 09. 20. 20:13
Erdemes olvasni a bombagyar utolso 2 bejegyzeset, hogy artatlan civilekre tamadtak nehanyan, persze tomibaba jatsza az ostobat es provokatorozik, pedig sajnos ez a szintiszta valosag. Ezt is a rendorfokapitany felelossege.....sajnos.
2008. 09. 20. 20:15
"A JOGI KERETEK A RÁKOSI RENDSZERBEN IS ADOTTAK VOLTAK"
Ezeket a jogi kereteket a magyar tarsadalom konszenzussal fogadta el 1990-ben a Rakosi rendszer alatt pedig nem. Ne hasonlitsunk egy diktaturat egy kepviseleti demokraciahoz, es megint ocska analogia. Ha tovabbra is folytatod minden egyes hozzaszolasomban le fogom leplezni ezeket a primitiv kiserleteket.
2008. 09. 20. 20:15
Nem lehet lemondatni, az igaz, de az utcai események oka pont az, hogy a kormány a nép ellenében marad hatalmon, ráadásul kisebbségben, és működésképtelenül !!!!
Amúgy nem lesz semmi a kapafogú zsidó hagymázas elképzeléseiből, mert amire vonatkozna a módosítás az 2/3 + az AB is kukázza a nyílt diktatúra kialakítására irányuló törvénymódosításokat
Most nézem, duna tévén, a templomot lőtték ezek az állatok, ezek nem rendőrök hanem gyilkosok A rendőrséget valóban fel kell oszlatni, ilyen vadállatokra semmi szükség nincs, mellesleg nyakig benne vannak az alvilágban
2008. 09. 20. 20:16
SF amúgy te mégis mi a faszt csinálsz a net előtt?
Oké, hogy a gnóm sodika nem harcos, hanem krónikás típus, és mégis ott van, de te???? Neked csak dumád van???
A 35.-höz nem igen tudok hozzászólni, érveid letaglóztak. Neked is mindig ugyanaz az ócska szar dumád van. Ebből én nem tudok eljutni a fajtáig, de ez biztos az én hiányosságom.
2008. 09. 20. 20:16
tomibaba legszanalmasabb szelet vet es vihart arat, de a vihart mar nem vallalja, attol mar elhatarolodik, a kis gerincoszlop
2008. 09. 20. 20:16
ha a cionista szarháziak rátamadnak egy keresztény templomra , és misére, akkor remélem egyszer a dohány utcai zsinagóga parázsló hamvai fölött is lesz szalonnasütés....disznószalonna, természetesen
2008. 09. 20. 20:17
Az illegitim "nemzeti kerekasztal" ahol az antall féle szabadkőműves és zsidóbérenc banda készítette a Tákolmányt???
Az a primitív, ahogy a hatalom verőemberek csürhéjévé degradálja le a rendőrséget
2008. 09. 20. 20:20
"Nem lehet lemondatni, az igaz, de az utcai események oka pont az, hogy a kormány a nép ellenében marad hatalmon, ráadásul kisebbségben, és működésképtelenül !!!!"
Mivel mind a kisebbsegi kormanyra, mind a nepszerutlen kormanyra szamos pelda van a Europaban, nem gondolom, hogy ezert tuntetni kene. Majd te is kifejtheted a velemenyedet 2010 majusaban, ahogy a hazaffyak is, mind a szaz.....
"Az illegitim "nemzeti kerekasztal" ahol az antall féle szabadkőműves és zsidóbérenc banda készítette a Tákolmányt???"
Ugy minosited ahogy akarod a tenyeken nem valtoztat.
2008. 09. 20. 20:23
"Láttam ma, amint a rendőrök egy nyolcéves kislányt lőttek fejen a könnygázgránáttal." írja blogin.
Sodi kérdeznék valamit. Mint az köztudott, könnygrázgánátVETŐK vannak, azzal direkt fejbelőni valakit ugyebár nem igen lehet. Nem is írta persze ezt blogin, kimond és sugall módszer.
Szóval a kérdésem annyi, hogy egy nagy ívben repülő valami elől el lehet ugrani, mint a molotov elől nem???
Hát miért nem figyelt ez a nagyon figyelmes nagyon magyar közösség egymásra? Nem értem.
2008. 09. 20. 20:24
Na, hazaértem.
Ehun ni egy rövid összefoglaló:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/09/20/Jol_kezdodik_az_osz/
Videó is lesz.
2008. 09. 20. 20:24
A rendezvénynek már vége. :))
Az ilyen fajta kis kiterjedésű, kevés résztvevőjű utcai harcnak nincs komoly kihatása, viszont a jelen helyzetben MINDENKÉPPEN KITÖR a balhé, függetlenül attól, én hogy gondolom.
Viszont az ávó ezt az alkalmat mindig kihasználja a tüntetők ÖSSZESSÉGÉNEK megfélemlítésére
Ha pl 10 ember dobál üveget, őket békén hagyják, viszont elkezdik könnygázzal lőni, gumibottal ütni, nyakrafőre igazoltatni a békés bámészkodókat
"A rendőrök behúztak, és ütni kezdtek egy idős embert, erre a tömeg hangulata eszkalálódott, és dobálni kezdték a rendőröket, mire azok könnygáz gránátokat lőttek ki"
A Duna tévén volt az előbb. Mindig a rendőrök bunkóznak, azért tör ki a balhé
2008. 09. 20. 20:24
Pengető: Nemtom, előbb videót vágok, és csak utána fogok olvasgatni.
2008. 09. 20. 20:25
Pengető, nagy ívben ossz ki magadnak egy pofont, én küldöm neked xD
2008. 09. 20. 20:25
Nem kell olvasgatni, feltettem egy kérdést...
El lehet ugrani, vagy nem?
2008. 09. 20. 20:27
Hahaha, szóval miért nem voltál harcolni SF? Te is a dumás vonalat erősíted?
Negyvennégyeshez: Természetesen tök egyértelmű, hogy a kislányt sajnálom, itt nem erről van szó.
2008. 09. 20. 20:28
Mondjuk ha az ávó megmaradna a Kossuth téren, és azt védené, az még érthető lenne. De annak, hogy csatateret csinálnai az Andrássy útból, nincs értelme, csak erő demonstráció, megfélemlítés, és vágókép gyártás az esti híradókhoz. :)))))
2008. 09. 20. 20:29
SF: kuruc.info-s "tudósításhoz" csak ennyit fűznék hozzá:
"18:18 A tüntetők nem csak cipőket dobálnak, hanem többek között egy égő tárgyat is. Nagy a füst. Többen igyekeznek lebontani a kordont. Tudósítónk a téren nem lát rendőröket.
18:25 Macskaköveket, füstbombákat és égő anyagot dobálnak a rendőrökre a Szabadság téren a Hősök teréről oda érkező csuklyás radikálisok, akik megrohamozták a kettős kordont.
A rendőrök könnygázt vetettek be."
Ennyit arról, hogy ok nélkül. Ja és ha nem hiszed el, hogy ezt pár 1 bites idióta kezdte és nem a rendőrök akkor hadd idézzem Tomcat szavait (itt a rendőrség még nem intézkedett)
"A Nagymező utcánál egy színházi előadás mellett haladtunk el. Nem lett volna semmi baj, de valaki uszítani kezdte a tömeg csekély értemű részét, "Harcoljatok! Harcoljatok!" kiáltásokkal, azt terjesztve, hogy az ott a Gyurcsány-féle tüntetés, mások szerint pedig egy zsidó klezmerzenekar."
2008. 09. 20. 20:29
SF: Hát, azért a mai napon nem a rendőrök kezdték a mókát. xDD
Mindjárt (éjfél előtt) megmutatom, most vágom a videót.
2008. 09. 20. 20:29
Azt nem ertem mit keresnek az utcan 8 eves kislanyok a zavargasok alatt, ha a csocselekhez tartozik, el kell venni a gyereket az apjatol, ha csak egyszeru polgar, akkor jobban is figyelhetne, hova viszi a gyereket, a neonaci csuhe randalirozasa tobb hete bejelentett teny, miert nem figyel jobban. Ilyenkor otthon kell maradni, nem az utcan lofralni, mert barmikor megtamadhatjak az ember vagy elo pajzskent hasznalhatjak a zavargok. Ilyen esetekben csak az a tanacs: nem kell odamenni, ahol a rendoseg eppen felszamolja az esemenyeket.
2008. 09. 20. 20:30
Micsoda??? Összeszedtem több száz aláírást a héten
http://www.budakalasz-elorehozottvalasztas.hu/
2008. 09. 20. 20:31
k0zi-nak kivételesen FÉLIG igaza van.
A tényállás tekintetében stimmel, amit mond, abban viszont, hogy nem fért már ránk egy ilyen jó kis móka, nincs igaza:)))
2008. 09. 20. 20:31
Nem zavargások, hanem tüntetés, nem neonáci, hanem maximum hungarista, de még sajnos sok esetben az sem, hanem csak olyanok, akiknek elegük van a kormányból
2008. 09. 20. 20:32
Ezekkel a Budakalasz chartakkal semmi gond, ilyenbol mindenki annyit csinal, amennyit akar, Fleto pedig eldonti, hogy ezek hatasara lemond-e vagy sem, ha nem, akkor nincs mit tenni, ezert a donteseert pedig 2010-ben kell politikai felelosseget vallalnia a valasztopolgarok elott.
2008. 09. 20. 20:33
fixpont: "Azt nem ertem mit keresnek az utcan 8 eves kislanyok a zavargasok alatt,"
A SAJÁT SZEMEM LÁTTÁRA TOLTA ÁT A ZEBRÁN - A KÖNNYGÁZFELHŐ KÖZEPÉN - EGY ANYA A BABAKOCSIJÁT!
Igaz, ő csak haza akart menni, és épp útba esett a csatatér.
Na de tényleg megyek inkább videót vágni, mert soha nem lesz kész.
2008. 09. 20. 20:35
Akkor a te érdeked is fixpont, hogy békésen rendeződjön a helyzet, gyűjts aláírásokat te is az előre hozott választásokért :-)))
Ha nem lenne mi ellen tünteni, nem lenne ennyire gyűlöletes kormány, akkor nem lenne az, ami a Fradivers második versszaka :
"Amikor leszáll az est ünnepel majd Budapest - bajnok lett a Fraaadi
"Amikor leszáll az est lángba borul Budapest - kikapott a Fradi
:)))))))))
2008. 09. 20. 20:37
3-4 emeletes házak sora áll az Andrássy úton.
Nem csak dekoráció az, élő emberek lakják.
Micsoda szolipszizmus azon csodálkozni, hogy a nap végén az ott lakó emberek arra mennek haza, ahol laknak... :D
2008. 09. 20. 20:38
"Amikor leszáll az est ünnepel majd Budapest - bajnok lett a Fraaadi"
"Mikor holnap, leszáll az est, unnepel majd, Budapest" <-- igy van szo szerint, legalabb helyesen idezned....
2008. 09. 20. 20:41
"nem zavargások, hanem tüntetés"
Elég nehéz beszélgetni egy témáról, ha alapvető fogalmi zavaraid vannak. És még mindig nem tudjuk, miért nem harcoltál te is, ha már ugye....
2008. 09. 20. 20:41
"k0zi-nak kivételesen FÉLIG igaza van.
A tényállás tekintetében stimmel, amit mond, abban viszont, hogy nem fért már ránk egy ilyen jó kis móka, nincs igaza:)))"
Látom elolvastad az írásom, kénytelen voltál vele egyetérteni, majd kitaláltál hozzá valamit, amivel nem érthetsz egyet. Nem nagyon mondtam semmit, igazából csak SF hülyeségeit cáfoltam idézetekkel. Amit nem írtam, abban nem tudom, hogy nem lehet igazam :)))
2008. 09. 20. 20:41
Az aláírós dolog értelme a tömegesen kinyilvánított népakarattal való nyomásgyakorlás azokra, akik viszont ténylegesen el tudják érni a kormány feloszlatását
Parl képv.-ek, Sólyom, effélék.
2008. 09. 20. 20:41
"Micsoda szolipszizmus azon csodálkozni, hogy a nap végén az ott lakó emberek arra mennek haza, ahol laknak... :D"
Az, aki mikozben tudja (ha nem tudja, akkor jobb lenne tajekozodik), hogy este balhe lesz a kormenyek az pl. elhagyja a varost, mint azt nagyon sokan teszik amiota a szeljobb elkezdett randalirozni bp-n, ha pedig nincs hova mennie, akkor a legjobb ha ki sem mozdul otthonrol es megkoszonheti a csocseleknek. Termeszetesen ez egy kenyszer, mivel ilyen donteset magatol senki nem hozna, viszont a kovetkezmenyekkel szamolni kell. Jopar embert ismerek, aki azonnal indul videkre amikor bejelentik a balhet, meg is ertem oket. (En nem bp-i vagyok, mielott valaki megkerdezi.)
2008. 09. 20. 20:43
Nem hülyeséget írtam, hanem igazat, és valódit.
Nem cáfoltál te semmit
2008. 09. 20. 20:43
"Az aláírós dolog értelme a tömegesen kinyilvánított népakarattal való nyomásgyakorlás azokra, akik viszont ténylegesen el tudják érni a kormány feloszlatását
Parl képv.-ek, Sólyom, effélék."
Solyomnak nem osztottak lapot a kerdes, a parlamenti kepviselok pedig tudomasul vettek, es dontottek hetfon. Az inditvany elbuklott, mit akarsz meg?
2008. 09. 20. 20:44
kerdes = kerdesben
2008. 09. 20. 20:45
Te egy szöveg generáló bot vagy? szeljobb randaliroz csocselek neonaci
Amúgy pont ezekkel a szavakkal "tudósít" a népszava is majd a holnapi számban. És az igazi echte zsidólap ám.
2008. 09. 20. 20:46
Navracsics újra próbálja az ősszel, legalábbis azt mondta
2008. 09. 20. 20:49
Ha önkényesen bármit bárminek lehet nevezni, akkor én is nevezhetem vérszomjas hataloméhes talmudista csőcseléknek a kormányt, és veszett állatoknak a rohamrendőröket. :)
http://href.hu/x/6z9m
"Szélsőjobboldali maga a neoliberalizmus egyébként… Az én értékrendemben az mszp / mdf/ centrum / szocdemek, mint a hazai nagytőke pártjai, jobboldaliak, míg az szdsz, mint a multinacionális tőke magyarországi előretolt helyőrsége egyértelműen szélsőjobboldali."
2008. 09. 20. 20:49
"Navracsics újra próbálja az ősszel, legalábbis azt mondta"
--
Felesleges, a haz dontott, mar a szavazasig sem szabad a kerdest engedni, mert komediava silanyul a torvenyhozas, ha minden honapban benyujtjuk ugyanazt, ami elozoleg elbukott. De nyilvan a vegeredmeny ugyanaz lenne, mint most, ezek felesleges korok.
2008. 09. 20. 20:51
SF: bocs, igen, te csak a kuruc.info-t idézted én azt cáfoltam meg, és ezt sodika is megerősítette.
2008. 09. 20. 20:51
Mi lesz, ha nem lesz meg a többség a 2009es kts vetéshez. A lendvai azt mondta, még akkor sem mondanak le. Pedig az tuti még mélyebb gazdválságot eredményez
2008. 09. 20. 20:52
Kivancsi vagyok ennek a mai napnak (meg ugy az osszes tobbi ilyennek) mi ertelme volt a forgatokonyv mindig ugyanaz. Uncsi.
2008. 09. 20. 20:52
Tény, hogy igen durva, felháborító dolgokat műveltek a rohamládák ma, betámadtak egy templomot könnygáz gránátokkal, a Hír tv-n is mutatták.
2008. 09. 20. 20:53
Mondjuk szerintem már az undorító, hogy a csőselék bemenekül egy templomba.
2008. 09. 20. 20:55
Nem én találtam ki, mi történjen ma. Egy milliós tüntetés, ami a Parlamentet gyűrűben venné körül - nem muszáj a Kossuth téren lenni, lényeg, hogy se ki, se be - no az volna a hatékony...
2008. 09. 20. 20:55
"Mi lesz, ha nem lesz meg a többség a 2009es kts vetéshez. A lendvai azt mondta, még akkor sem mondanak le."
-
Gyurcsany azt mondta, lemond.
-
"Lemond Gyurcsány Ferenc miniszterelnök, ha nem sikerül elfogadtatnia a költségvetést és az adótörvényeket - nyilatkozta a kormányfő a Kossuth Rádióban, miután reggel nyilvánosságra hozta az adórendszer átalakításával kapcsolatos elképzeléseit. A miniszterelnök nem először beszélt lemondásról."
-
De amennyiben megsem, akkor ezert is politikai felelosseget kell vallalnia 2010-ben.
2008. 09. 20. 20:56
Te vagy a csőcselék, de te maximum zsinagógába mész, vagy még oda sem. :-P
2008. 09. 20. 20:57
"Egy milliós tüntetés, ami a Parlamentet gyűrűben venné körül - nem muszáj a Kossuth téren lenni, lényeg, hogy se ki, se be - no az volna a hatékony..."
-
Egy millios tuntetes az komoly legitimacio, nehany szaz ember nem az, meggyozodesem, ha valoban 1 millio ember (tudod te az mennyi?) lenne az utcakon egeszen mashogy reagalna a politika, de valami oka megis csak van, hogy nemhogy 1 millio de szazezer embert sem sikerul soha az utcara vinni. :-) Nehany szazat max.
2008. 09. 20. 20:58
Mondtam már, hogy nem a pártok, pláne nem a képviselők vannak hatalmon, hanem háttérerők és lobbicsoportok?
Beáll a helyére egy másik neolib bokrosista, aki ugyanazt a rossz politikát viszi tovább, és ennyi.
2008. 09. 20. 21:02
81. Ez a "te vagy az", meg "tükör" megoldások már az oviban, a felesleges és értelmetlen zsidózásod pedig szintén elég régen unalmassá vált.
2008. 09. 20. 21:03
Nah blogin egeszen ertelmeset posztolt.
"Létezik egy réteg, létezett és mindig, mindenütt létezni fog, aki csak szórakozást, anarchiát lát egy ilyen megmozdulásban. De eddig mellettük-mögöttük lelkes férfiak és nők álltak. Ma már a tömegben lélek mintha nem is lett volna."
-
Mert soha nem is volt, tulnyomoreszt a balhet kereso bunozokbol all a sereg, ra kene jonni, de vegulis jobb kesobb, mint soha.
-
"Ez a kislány azért volt ott, mert ezek a de facto vezetők azt mondták: jöhet. Nem a szülőre kell mutogatnunk, mert ez a mi hibánk: azt hitte, amit annyian, hogy ez az este más lesz."
-
En is ezt mondom, azzal a kulonbseggel, hogy en 1 percig nem hittem, hogy ez mas lesz, mitol lenne mas? Kutyabol nem lesz szalonna. Ez a tomeg erre kepes, intellektualisan a tyuk es a csimpanz kozott helyezkednek el, megis mi a turobol gondolta blogin, hogy mas lesz, ennyire idealista, vagy ennyire nincs realitas erzeke?
-
"Voltak rendőri túlkapások, voltak. Meg rendőrautóra dobott Molotov-koktél is. Csak a cél, barátaim, hogy homályosulhatott el? Megégjen egy-két rendőr? Sírjon Gyurcsány holnap a kórházban az összetört rendőrök mellett? Esetleg mit még?"
-
JOREGGELT KIVANOK!!!! Csak elobb kellett volna gondolkodni.
2008. 09. 20. 21:08
http://tinyurl.com/4ode4m
2008. 09. 20. 21:11
Valahogy nem hangolódnak rá a dologra, ennek az okait már sokat boncolgatták
2002-ban a két forduló közti naggyűlésen kinnt volt annyi
2008. 09. 20. 21:13
Ez a jelvényes úriember viszont derék. :))
Ő békésen vonulgatott
2008. 09. 28. 0:09
Ehhez még, hogy EGY EMBER viselt horikeri karszalagot és sajnos az sem én voltam XD
Nézz egy horogkeresztet hosszan, hátha üzen valamit nekedi is :))
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.