Krisztián
Az áldást sodika küldte 2008. november 18., kedd - 11:00-korCímkék: eroszak krisztian rendorallam szlovak tota w worluk
65 komment
avagy válasz Tótának...
Ő itt Krisztián.
18 éves, és magyar. Robert Fico szerint Dunaszerdahelyen rátámadt 300 rendőrre, és ezért jogszerű volt viperával több helyen eltörni az álkapcsát. Krisztián soha nem volt epilepsziás, ezt az orvosa egyértelműen cáfolta. Amiatt kellett újraéleszteni, hogy a tót rendőrök még azután is ütötték, miután eszméletlenül a földre került. Most már biztos: fél fülére teljesen és véglegesen megsüketült.
Ez a vasággyal 50 kilós gyerek lenne az a veszedelmes keménymag, akit Tóta W. Árpád szerint is indokolt volt összeverni.
Ön szerint mit érdemel Tóta W. Árpád ezért a véleményéért?
By SoDI





Eddig 65 komment érkezett (
)
2008. 11. 18. 11:24
"Tóta W. Árpád szerint is indokolt volt összeverni"
Ilyet Worluk sehol nem irt, te funkcionalis analfabeta vagy, es nem erted amit olvasol.
2008. 11. 18. 11:30
Mutasd már meg hova írta, hogy indokolt volt, vagy megérdemelt, mert én nem találom. Szövegértés egyes. Sehol nincs olyan, hogy lám, ezt a gyereket de jó hogy süketre verték. Egész egyszerűen nem erről szól az írás. De az a legjobb, hogy már kb a harmadik komment az ott, hogy úgysem fogjátok felfogni. És lőn.
_
"1. én nem írtam, hogy megérdemelték, ha nagyon akarsz a sorok közt olvasni, akkor azt írtam, hogy elég nevetséges, ha pont holmi ultrák védelmében, az ő ügyük ürügyén vesszük fel a kesztyűt.
2. (...)
de azért hadd lehessen már megírni, hogy a hóhér lett felakasztva.
igazán beszarás, hogy akik szerint a buzik ne merjenek felvonulni, sőt őket dobálni, ütni, locsolni kell, azok hörögnek, amiért a szlovák hatóságok bepöccennek attól az ártatlan szándéktól, hogy fel kéne számolni az államukat. Haha."
2008. 11. 18. 11:34
Sodi blogjából azt olvasom ki, hogy aki 4 egyetemre jár az nem tud olvasni.
2008. 11. 18. 11:36
Mondhat Tóta bármit, a bagatelizálás ilyen fontos ügyben nemzetárulás, sőt, támogató egyetértés.
2008. 11. 18. 11:36
Olvasni tud, ertelmezni nem.
2008. 11. 18. 11:37
Én értelmezem csak igazán jól. Az előtérbe tolt csavar mögött is meglátom a második csavart, mert nem vagyok hülye.
2008. 11. 18. 11:38
"Mondhat Tóta bármit" - ja ertem, mondhat a tota barmit, mert mar megvan az itelet Virag elvtarts :-)))
2008. 11. 18. 11:38
"elég nevetséges, ha pont holmi ultrák védelmében"
Tessék megnézni a fenti képeket.
Itt van az a "holmi ultra".
Köszönjük.
2008. 11. 18. 11:45
"Mondhat Tóta bármit...."
Igen, ezt tudjuk. Mondhat bárki bármit. :D
Na szevaszhej. :DD
2008. 11. 18. 11:49
8. Holmi ultrák védelmében vettük fel a kesztyűt. Ez ténykérdés. Pont. Az, hogy nem csak "holmi ultrák" voltak ott, akik sajna kaptak, az meg egy másik ténykérdés, ennek ellenkezőjét így aztán nem is állította senki. Másik pont.
(mellesleg honnan lehet tudni, hogy ez a gyerek ultra, vagy nem ultra?) Sehonnan, de nem is erről van szó!!!!
Nem fogok itt leállni vitatkozni, mert ahhoz tényleg legalább
1. értően olvasnod tudni kéne
2. AKARNI is kéne. Ez a "mondhat bármit, én jobban tudom mit gondol" hozzáállás a legegyszerűbb. Annyira egyszerű, hogy már primitív.
2008. 11. 18. 11:59
Istenem sodi megint parádézik,pfff
2008. 11. 18. 12:43
"Itt van az a "holmi ultra"."
Attól még, hogy hozzád hasonlóan kispórolt testalkatú, még lehet ultra.
2008. 11. 18. 13:04
"Mondhat Tóta bármit, a bagatelizálás ilyen fontos ügyben nemzetárulás, sőt, támogató egyetértés."
Kurvára nem bagatellizált Tóta semmit. Olvas, értelmez...
Az ultrák meg voltaképpen házhoz mentek a lófaszért.
2008. 11. 18. 14:20
Az örökzöld: http://www.youtube.com/watch?v=PSz0ptxE2jI
Értelmezzétek, majd mondjátok: Tóta nem hivatkozási alap. Tóta beavatkozási alap.
2008. 11. 18. 14:25
tótával a gázba, a bandájával utánna!!!!
2008. 11. 18. 14:28
egyébként én el se olvasom mit írt, nem mérgezem magam ilyen szeméttel......
2008. 11. 18. 14:29
Pengető: ---"honnan lehet tudni, hogy ez a gyerek ultra, vagy nem ultra?"
NÉZZÉL MÁR RÁ!
Egy vékony, törékeny gyerek.
Hogyan lehetne ő tomboló, veszedelmet ultra? :)))
---"Az, hogy nem csak "holmi ultrák" voltak ott"
KÖNYÖRGÖM!
Pont ez a gyerek sérült (nyomorodott) meg a legsúlyosabban. Tehát ez az egész elsősorban őróla szók!
2008. 11. 18. 14:30
G.Banshee: "Attól még, hogy hozzád hasonlóan kispórolt testalkatú, még lehet ultra."
NEM, én soha senkinek nem fogom elhinni, hogy ez a vékony, fiatal gyerek bárkire is veszélyes lett volna.
2008. 11. 18. 14:31
"Tehát ez az egész elsősorban őróla szól!"
Te is pontosan tudod, hogy ez nincs így....
A többi amit írtál hülyeség, de azért nem reagálok rá, mert azt is odaírtam nem ez a lényeg. Jellemző, hogy mégis erre reagáltál.
2008. 11. 18. 14:35
Különben, Pengető, az, hogy feltárom, mire is gondolt valójában a szerző, éppen hogy nem primitív dolog, hanem egyenesen az elemző gondolkodás egy új, magasabb szintje.
Lényeglátás. Nem a mondatok nyelvtani szerkezetét elemzem, hanem a megfogalmazásukhoz vezető INDÍTÉKOKAT.
Csak hogy értsd: nyelvtanilag ugyanaz a mondat más ember szájából mást jelent.
2008. 11. 18. 14:36
vinnyogok!!!!
2008. 11. 18. 14:38
fixpont, te egyszerűen materialista vagy, ezért nem érzed át a nemzeti, illetve spirituális vonatkozású értelmezéseket.
2008. 11. 18. 14:42
Sok itt a hozzá nem értő. Krisztián barátja elmondása szerint a srác először járt meccsen, úgyhogy kurvára nem ultra.
http://szentkoronaradio.com/letoltes/interju/2008_11_02_interju-lengyel-krisztian-baratja
De azt azért le kell szögeznem, hogy az ultrák és a hool-ok nem ugyanaz a kategória. Szóval az ultrák között 15-16 éves lányok is előfordulnak, de hool csak (kemény) férfi lehet.
2008. 11. 18. 14:47
fixpont:"vinnyogok"......mi van, feldugtál magadnak egy rúd tesco gazdaságos párizsit??????
2008. 11. 18. 15:30
Kibaszottul szánalmas ez a tóta... mondjuk mindig is az volt, tehát ez nem újdonság.
2008. 11. 18. 15:33
20. Sodika, tudod mit elemezel te, egy nagy büdös lófaszt. Egy kavicsot nem tudnál elemezni. Te elemzés címszóval kedvedre adogatsz más szájába szavakat, agyába gondolatokat. Ennyit tudsz, nem többet. Ez hol elemzés? Közírókám....
Most nagyon megy a srácon a témázás, mintha Tóta W még csak áttételesen is írt volna bármi olyan baromságot, hogy "indokolt volt süketre verni a gyereket". Nem írt. Sodika dobta be ezt a demagóg faszságot.
2008. 11. 18. 15:44
Képtene vagy valamit nem vagy A vagy B szinten felfogni. (az abc többi betűjének ismerete nélkül) Képtelen vagy egy dolgot egészen más síkokból vizsgálni, azok keverése nélkül. Képtelen vagy "árnyalatokban gondolkozni" (nem a sumákolásra gondolok sodika, nem bizony...)
stb.
És te (nem az hogy nevezed, hanem) HISZED magad közírónak, újságírónak, értelmiséginek. Ne vicceljünk már, ez nagyon kínos.
2008. 11. 18. 15:44
* képtelen
2008. 11. 18. 15:45
Az egész cikk egy okádék, de ha csak az első sorokat nézzük, már szembetűnik, hogy ezt a cikket bizony nem írhatta magyar ember:
"De hogy futballszurkolókat, az az igazi botrány. Az casus belli.".
Jólvan. Remélem büszke vagy magadra te féreg...
2008. 11. 18. 15:50
pókmalac, nehéz lesz olyasvalakit találnod, aki tótaw-t magyarnak tartja........
2008. 11. 18. 15:55
valaki kommentolja már be tótához, hogy "rák a májadba, taknyosorrú geci"..én is megtenném, csak ki vagyok tiltva)))))))))))
2008. 11. 18. 16:24
Ez tipikusan az a sodi-poszt, aminek láttán szerintem nagyon felháborodna az érintett srác.
Én egyébként nem értek egyet a Tóta-cikkel. Mert bár érthető a szlovákok felháborodása amiatt, hogy egyesek bemasíroznak az országukba és a vesztüket akarják, ez mégsem jogosít fel senkit válogatás nélküli erőszakra. De a sodi-faszság is kiverte a biztosítékot megint... Sodi, te egyszerűen nem érted azt a cikket.
2008. 11. 18. 16:38
Endi megvalositotta az igazi elemzest: barmit is irt, ugy kell erteni ahogy EN akarom :->>>>>
2008. 11. 18. 16:40
c, mennyi 2365795+2456842???????ha olyan nagy matekzseni vagy...
2008. 11. 18. 16:47
bronicica: ma a szokottnal is tobb butasagot beszelsz, miert van ez? :-)
2008. 11. 18. 16:54
askenázi fixpont
2008. 11. 18. 16:58
"ez mégsem jogosít fel senkit válogatás nélküli erőszakra. "
Nyilván nem "jogosít fel", sztem ezt Tóta sem írja. Csak nem meglepő éppen ott, ahol "a szlovák kormányban fasiszták ülnek". (idézet szintén tótawétől.)
2008. 11. 18. 17:03
"NEM, én soha senkinek nem fogom elhinni, hogy ez a vékony, fiatal gyerek bárkire is veszélyes lett volna."
1. Hogy ultra, az nem azt jelenti, hogy mindenkire veszélyes. Egyébként ezek az ultra brigádok három részből állnak.
I. A nagyhangú nagydarab
II. A köré csoportosuló gyávák, akik csak csapatban bátrak.
III. A figyelők, akik nem nagyon vesznek részt közvetlen cselekményben, csak infót gyűjtenek és az összeköttetést biztosítják.
A csávóka meg a II. csoportba simán belefér.
2. Az alkat fizikai küzdelemben igen kevéssé számít. Sőt a vékony, inas, szikár emberek között nagyon jó bunyósok is vannak. Lásd pl. Bruce Lee -t.
2008. 11. 18. 17:17
De szerintem picit felrevisszuk a dolgot. Worluk arrol ir, hogy a kokemenyen mindenhol rendbonto, verekedo allatok kimentek szlovakiaba ketsegbe vonni a letezeshez valo jogukat, majd amikor elvertek oket hazajottek es eljatszottak, hogy a 'magyarokat' vertek meg a slzovakok, mintha legalabbis egy nyugdijascsoportot tamadtak volna meg vagy kirandulo gyerekeket. Hazajottek es elkezdtek hisztizni mint a furdoskurva, marpedig egy ferfi legyen ferfi akkor is amikor o kap, nem csak amikor ut. Senki nem vonja a kepsegbe, hogy jogtalan volt ez a merteku fellepes, ezen mar regen tul vagyunk, sem Eorsi sem Gyurcsany nem vonta ezt ketsegbe, sot, Fleto szamon is kerte Ficotol. A problma amirol a cikk szol az erem masik oldala, a sajat felelossegunk. Az, hogy mi a faszer kell odamenni balhes embereknek balhezni, miert kell nagymagyarorszag transzparensekkel kivonulni, miert nem lehet a szlovak erzekenyseget figyelembe venni, miert kell zaszlot egetni es miert kell nyilas (es errol nem nyitok vitat) egyenruhaban egy 'orseregnek' fel ala grasszalni egy masik orszagban. A vilagon sehol nem ejtenek konnycseppet futballszurkolokert ha a rendorseg szetveri oket, sehol. Mert a futball szurkolo balhes alak, szetdulja a varost, tonkreteszi a tomegkozlekedesben resztvevo jarmuveket, antiszemita, rasszista, sopredek alak. Az egyszeru ember pontosan tudja, hogy egy ilyen ember barmire kepes es barmit meg is tesz, hacsak nem lepnek fel ellene. Amikor valaki szetdulja a varost parszor legkozelebb mar senki nem fog kerdezni, hanem azonnal ut, es akinek nem tetszik annyit tudnek javasolni, nem kell odamenni. Marpedig egy csatat az nyer meg, aki a kozvelemennyel (ertsd: europa szeles kozvelemenyevel) el tudja hitetni, hogy neki van igaza. Marpedig ebben nagyon rosszul allunk. Ugyanis Brusszelbol annyi latszik, hogy futballhuliganok ketsegbe vontak egy orszag letet, ezutan pedig szetvertek oket, es annyit fog gondolni azegyszeru polgar, hogy helyesen tettek. Aztan azt fogja latni, hogy elegettunk egy zaszlot.....'valoban helyesen tettek' ismetli majd meg magaban az egyszeru polgar, hiszen a magyarok tenyleg tul messzire mennek, aztan par nap mulva megint bekapcsolja a tevet, es latja, hogy magyar nyilasok grasszalnak megint csak szlovakiaban, es erre mar tenyleg azt fogja gondolni:ezek a magyarok nem normalisak, barmit kapnak meg is erdemlik.
-
Az elso nap leirtam, mintjart a meccs estejen, az erkolcsi foleny nalunk van, sarokba tudjuk szoritani a szlovakokat, mert hibaztak. Aztan jott a zaszlo egetes es azonnal leirtam, oda a folenyunk, odai s lett, hiszen Fico azonnal kontrazott.....aztan jott az orsereg, es leirtam mar szlovakia van nyeregben....ok is voltak. A hetvegen Fleto a magyar szelsojobb miatt mar semmit nem tudott elerni, a sajto csak a neonaci exportrol szol europa szerte, megint a szlovakok gyoztek es miert? Mert nehany itthoni fereg nem bir magaval. A zaszlo egetok es az orsereg tettevel elarulta a kint magyarokat, elarulte ezt a szerencsetlen gyereket es vegul a 10 millio magyart. Minden bunhodest megerdemelnek.
2008. 11. 18. 18:07
Pengető: Én vagyok IGAZÁN az árnyalatokban való gondolkodás embere, amikor nem hagyom, hogy a cionizmust bárki is az antiszemitizmus alá sorolja, vagy amikor tiltakozom az ellen, hogy a nacionalizmus gyűjtőszó alatt valaki ugyanúgy becsmérelje a patriotizmust, mint ahogyan a valóban elítélendő sovinizmust.
___
C: "Ez tipikusan az a sodi-poszt, aminek láttán szerintem nagyon felháborodna az érintett srác."
Lehet, hogy idetalál, oszt majd megírja, hogy neked személyesen is a kurva anyád, C :))))
___
G.Banshee: "A figyelők, akik nem nagyon vesznek részt közvetlen cselekményben, csak infót gyűjtenek és az összeköttetést biztosítják."
Hé... Aztán VELÜK mi a gond? :)))
2008. 11. 18. 18:14
fixpont: "egy ferfi legyen ferfi akkor is amikor o kap, nem csak amikor ut"
RENDBEN, EZ ÍGY IS VAN!
DE AKKOR LEGYEN MINDKÉT OLDALON FEGYVER!
BUDAHÁZY VILÁGOSAN ELMONDTA, HOGY ITT AZ VOLT AZ IGAZÁN MEGALÁZÓ, HOGY MÉG EGY GYUFASZÁLAT SEM TUDTAK VOLNA FELVENNI A FÖLDRŐL, HOGY HOZZÁBASSZÁK A RENDŐRÖKHÖZ, MERT ÉRKETÜK ELŐTT MÉG AZT IS KISÖPÖRTÉK ONNAN.
Ha oda lehet kúrni a vadállatoknak az utcakövet, vagy a molotovot, AKKOR RENDBEN IS VAN, AMIT ÍRSZ.
HA A RENDŐRPATKÁNYOK KÖZÜL IS KÓRHÁZBA KERÜL NÉHÁNY, HA KÖZÜLÜK IS MEGNYOMORODIK EGY ÉLETRE EGY-KETTŐ, AKKOR EZ KÉTOLDALÚ HARC, AMIVEL AZ ÉGVILÁGON SEMMI GOND NINCS. Az úgy szép és jó.
Az úgy becsületes, és renjénvaló.
No de egy szigorú biztonsági átvizsgáláson átesett tömegre viperákkal rontani nem férfias dolog, hanem szemét, álnok, gyáva görénység!
---"miert nem lehet a szlovak erzekenyseget figyelembe venni"
De KÖNYÖRGÖM!
Közeleg 2021, a századik évforduló. Addigra amúgy is visszafoglaljuk felvidéket. Szokjanak csak hozzá a gondolathoz!
2008. 11. 18. 18:20
"Közeleg 2021, a századik évforduló. Addigra amúgy is visszafoglaljuk felvidéket. Szokjanak csak hozzá a gondolathoz!"
Ertekezz meg egy picit a hires realitas erzekedrol ami olyan fejlett, mint senki masnak.....legyszi...
2008. 11. 18. 18:30
13 év távlatából bármi lehetséges.
Ki gondolta golna 1976-ban, hogy '89-ben az lesz, ami?
HINNI kell benne, és keményen KÜZDENI érte!
Szűk másfél évtized alatt BÁRMIT elérhetünk.
2020-ra akár Hunnia megvalósítását is kitűzhetjük!
2008. 11. 18. 18:41
40. Direkt odaírtam, hogy nem a sumákolásra, sunyiságra gondolok, amit te művelsz.
--------
Kb. TC gazdprogramjának több reális eleme van, mint Hunniának... A többi baromságodat meg tényleg nem kommentánám.
2008. 11. 18. 18:50
TC gazdprogramjában tárgyi tévedések vannak.
EZÉRT baromság, nem másért.
Amit pedig én nevezek árnyalatnak, az az IGAZI árnyalat.
2008. 11. 18. 18:54
Jajj, ez mostmár tényleg kínos egyszerűen.
2008. 11. 18. 18:58
Nem úgy értem, hogy attól árnyalat, hogy én mondom (nem vagyok hülye), hanem úgy, hogy nem mondanám, ha nem lenne az. :))))
2008. 11. 18. 20:11
"Hé... Aztán VELÜK mi a gond? :)))"
Hát ez te bajod, nem tudod komplexen szemlélni az eseményeket, nem tudsz rendszerben gondolkodni.
"Nem úgy értem, hogy attól árnyalat, hogy én mondom (nem vagyok hülye), hanem úgy, hogy nem mondanám, ha nem lenne az. :))))"
Tehát attól árnyalat, hogy te mondod.
Még összegezni se tudsz, nemhogy értelmezni bazzeg...
2008. 11. 18. 20:17
"HA KÖZÜLÜK IS MEGNYOMORODIK EGY ÉLETRE EGY-KETTŐ, AKKOR EZ KÉTOLDALÚ HARC, AMIVEL AZ ÉGVILÁGON SEMMI GOND NINCS."
Beteg a gondolkodásod. Ha egy rakat rendőrt kell elföldelni az ütközet után, a srác állkapcsát az se hakja helyre. Szóval ebben az esetben is van gond.
"AMIVEL AZ ÉGVILÁGON SEMMI GOND NINCS."
Még egyszer: fasz.
2008. 11. 18. 20:38
Hé púposkorcs, a melegeknek volt fegyverük, amikor rájuk rontottak a buta náci állatok?
Ezenkívül: a szlovákoknak nem lehet nemzeti öntudatuk? Nem jogos a felháborodásuk az irredenta bunkókkal szemben?
Ezenkívül ha már szöveget "elemzel", odaírhatnád szerényen, hogy "sajnos így nem tudok én írni, és nem is fogok soha..."
2008. 11. 18. 20:44
G.Banshee: ---"Tehát attól árnyalat, hogy te mondod."
Nem attól, de azt jelzi. :o)
Nem okozat, de együttjáró jelenség. :)
---"nem tudod komplexen szemlélni az eseményeket"
Tudom. A kapcsolattartó, az kapcsolattartó. Ellenük nincs senkinek se jogalapja fellépni.
___
malacocska: ---"Hé púposkorcs, a melegeknek volt fegyverük, amikor rájuk rontottak a buta náci állatok?"
MI VAN????
SENKI NEM RONTOTT RÁ SENKIRE!
Tojásdobálás volt, meg vajsav.
---"sajnos így nem tudok én írni, és nem is fogok soha"
Ezt is én írtam:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/03/27/Orbanfobia/
Tehát ha akarok, tudok én is hasonlóan írni.
___
C: ---"Ha egy rakat rendőrt kell elföldelni az ütközet után, a srác állkapcsát az se rakja helyre"
NEM?
Lehetséges, akkor viszont ne beszéljünk arról, hogy 'egy férfi mikor ne sírjon', tudod. Ha van fegyverük, nem fognak sírni.
2008. 11. 18. 20:48
"Tudom. A kapcsolattartó, az kapcsolattartó. Ellenük nincs senkinek se jogalapja fellépni."
Nézz utána annak a fogalomnak, hogy bűnsegéd, tán megvilágosodsz.
2008. 11. 18. 22:07
Egyébként púposkorcs szerinted mit érdemel bárki a véleményéért?
Te mit érdemelsz a véleményeidért?
2008. 11. 18. 23:57
C, fixpont, Pengető, Banshee, malacocska, ti ugye helyeslitek az '56-os (és későbbi) sortüzeket, de az ávósok akasztását provokációnak és barbarizmusnak tartjátok, nemde?
2008. 11. 19. 0:50
Honnan vannak a képek?
2008. 11. 19. 5:49
Góliát: A DAC FC weblapjáról.
G.Banshee: ---"Nézz utána annak a fogalomnak, hogy bűnsegéd"
Ugyan már. Ahhoz egyértelmű kapcsolat kell. Pusztán attól, mert bűnözőkkel beszélgetek, még nem leszek bűnöző. :)
2008. 11. 19. 6:33
"ti ugye helyeslitek az '56-os (és későbbi) sortüzeket, de az ávósok akasztását provokációnak és barbarizmusnak tartjátok, nemde?"
A válasz: nem. Ahhoz viszont elég szabad fantázia kell, hogy valaki erre következtessen abból, hogy a jobbszél egyik díszmajmát fikázzuk. Mi köze van sodignómnak az 56-osokhoz?
2008. 11. 19. 6:35
"Pusztán attól, mert bűnözőkkel beszélgetek, még nem leszek bűnöző."
Egyszer azért buziztál le, mert van meleg ismerősöm. Sodi, te nem vagy következetes. Sőt, ellentmondásos vagy.
2008. 11. 19. 6:36
C: Te a nemzeti eszméket fikázod, én csupán egy felület vagyok ehhez. Egy gomb. Egy hozzáférési pont.
2008. 11. 19. 6:46
Nem gomb! GNÓM!
(ja és ne hülyülj már, te nem képviseled a nemzeti eszméket, sőt semmit sem! Megvet és lehány még a szélsőjobb is, a többiek meg pláne.)
2008. 11. 19. 7:46
Ki lenne az a bizonyos "szélsőjobb", elárulnád?
2008. 11. 19. 10:33
kuckuruc atvette a posztodat, hires lettel endi :-)))
2008. 11. 19. 11:34
Jéé, tényleg :)
2008. 11. 19. 17:43
Szomorú ekkora ostobaságokat olvasni.
Tóta az említett írásban sehol nem állította, hogy Krisztiánt, vagy bármelyik jelen lévő magyart jogosan verték össze a szlovák rendőrök.
Tóta csak egy árnyaltabb nézőpontot próbált kínálni. Most három lehetőség van:
1. Az IQ-d Fekete Pákó szintjén van, és ezért vagy képtelen felfogni bármit, ami az 1x1-nél bonyolultabb. Ez esetben semmi gond, de ne olvass a Blikknél és a Tesco-katalógusnál összetettebb írásokat.
2. Egy rosszindulatú féreg vagy, aki szándékosan forgatja ki mások szavait. Ez esetben a "Mit érdemel Tóta" helyett a "Mit érdemel Sodika" kérdésre lenne célszerű választ keresni.
3. Beteg vagy, súlyos pszichiátriai eset, és a lelki problémáid miatt vagy képtelen a világot objektívan látni. Ezért érzékeled a valóságot ilyen torz módon, és ezért vagy immúnis az észérvekre. Ez esetben érdemes lenne felkeresned egy jó pszichológust.
2008. 11. 19. 17:51
Nahát, Babettnek is az jött le, mint fixpontnak, pengetőnek, vagy nekem. Mik vannak...
Sodi, mikor lesz szkennelt algebra zh? Kiosztották már?
"Te a nemzeti eszméket fikázod, én csupán egy felület vagyok ehhez."
Akkor másokhoz miért nem kommentelek? Miért pont a legjelentéktelenebb férget kell szapulnom?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.