Kődobálás
Az áldást sodika küldte 2008. november 20., csütörtök - 20:28-korCímkék: budahazy kuruc molotov tomcat
21 komment
Az igazat megvallva ma estére azt terveztem, hogy csatlakozva a Kuruc.infohoz egy olyan videót teszek közzé, melyből kiderül, hogy egészséges magyar szívvel miért érezheti egy hazafi esetlegesen visszásnak Tomcat új irányvonalát - hasonlóan ahhoz az anyaghoz, amit szeptember 20-a után lőttem fel a netre. (Mert bizony Budaházy október 23-án is megemlítette Tomcatet, és rajta kívül többek szájából is úgy tűnt, hogy éppen neki címzik a mondanivalójukat.)
Végül mégis arra jutottam, hogy értelmetlen dolog idő előtt ellőni az összes puskaport, mindent a maga idejében, ezért most csak egyetlen elemet ragadnék ki Tomcat mai gondolatai közül.
„a kődobálásból most már elég, ez már nem vezet sehová.”
Tomcat /forrás/
Nos, egy nagyon egyszerű kérdést tennék fel.
Szerintetek állította valaha bárki is a nemzeti oldalon, hogy a kődobálás, vagy a molotov-koktélok hajigálása megoldás lehet bármire is? Hallottátok valaha bárkitől, hogy igazából csupán ennek a növekvő intenzitása, és a kórházba juttatott rendőrök számának folyamatos növekedése a kulcs a magyarságot gyötrő problémák megoldására?
Mondta valaha bárki is, hogy ésszerű dolog rátámadni a rendőrökre? Akár Budaházy György, akár a Kuruc.info szerkesztői? Bárki más? Mert én nem emlékszem semmi ilyesmire.
Ezek az emberek nagyon világosan kifejtették, hogy a molotov-koktél, és az utcakő nem támadó fegyver, nem a hatalomátvétel, vagy a végső győzelem eszköze, hanem kizárólag a kényszerű önvédelemé. (Ami alatt a testi épség védelme mellett a nemzeti méltóság megóvását is bele kell érteni, hasonlóan ahhoz, mint amikor azt akadályozták meg elsöprő sikerrel a hazafiak, hogy a szodomita buzimenet a magyarság hőseinek szoborcsoportja alatt vonulhasson el.)
Én igazából nem is értem, hogy Tomcat miért tesz úgy, mintha nem lenne tisztában mindezzel. Ez főként annak tükrében felfoghatatlan, hogy néhány hete ő maga hivatkozott arra a bíróság előtt, hogy az ominózus füstbombái elkészítésében többek között az motiválta, hogy ha a hatalom újra a 2006. október 23-aihoz hasonló vérfürdőt rendez, akkor a sűrű füst segítségével hátráltatni lehessen a mozgásukat.
Mert bizony - akárhogy is néz ki a különféle eszközök jogi megítélése - a gyakorlatban nincs túl sok különbség a füstbomba, az utcakő, és a molotov-koktél között. Nyilvánvaló, hogy egy megfelelően felszerelt, és kiképzett rohamrendőr szempontjából mindhárom hasonló módon ártalmatlan játékszernek számít. Alapos rendészeti felkészüléssel szemben ezek az eszközök alkalmatlanok arra, hogy kárt tegyenek a csapaterő tagjaiban, éppen ezért egyetlen kategóriába sorolhatóak be a nemzeti önvédelem szempontjából.
Óriási hiba tehát azt mondani, hogy erkölcsileg elítélendő, ha egy nemzeti ünnepen némely veszélyesebb helyszínre készülve bárki is magánál tart néhányat a fent felsorolt eszközök közül. Mert igaz ugyan, hogy az utóbbi időben nem volt példa a magyar rendőrök 2006-oshoz hasonló, brutális, törvénytelen tombolására, azonban önmagában ez a tény semmilyen biztosítékot nem jelent a jövőre nézve. Elég ha csak arra gondolunk, hogy amikor a 2006. szeptember 19-20-ai fellépések után mindenki egységesen elítélte a rendőrség néhány utcai túlkapását, senki se gondolt volna arra, hogy ezután bő egy hónappal később százszoros intenzitással ismétlődik meg mindez.
Pedig így történt.
Mondhatjátok erre, hogy ennek napjainkban nagyon minimális az esélye, és ez nyilvánvalóan így is van, azonban akkor sem nulla, és az elővigyázatosság szempontjából ennyi bőven elég is.
Azt pedig, hogy józan dolog-e az indokolt önvédelem és elővigyázatosság ellen beszélni - hasonlóan ahhoz, ahogyan azt most Tomcat teszi -, mindenki döntse el maga.
By SoDI





Eddig 21 komment érkezett (
)
2008. 11. 20. 20:43
Nah, miutan mar mindenki belerugott, odamesz te is es fejberugod a tetemet......majd a vegen biztos azt fogod mondani, hogy te ejtetted el a vadat.
Nem vagyok egy TC szimpatizans de amit te is most csinaltal az undorito.
2008. 11. 20. 20:47
Ez meg kotelezo olvasmany mindenkinek:
http://index.hu/gazdasag/magyar/nyug081120/
2008. 11. 20. 20:50
fixpont: Mi undorító?
A kődobálásról írok, SEMMI másról.
Tomcatről továbbra sem mondok véleményt.
Pillanatnyilag úgy vagyok vele, mint a szcientológiával.
Részleteket csak ÖNMAGUKBAN elemzek, de összefoglaló véleményt a teljes képről egyelőre nem írok, azt meghagyom másnak.
2008. 11. 20. 21:25
sodika: az a baj, egyszerűen félsz véleményt formálni, nem tudod melyik radikális jobboldal a jó jobboldal, melyik fog "nyerni" ezért kvázi próbálsz sunyin nyalni mindkét oldalnak, lavirozol egészen addig, amíg nem körvonalazódik a helyzet, hogy ki is a tuti befutó. Bocs, de nekem ebből a "részleteket csak önmagukban elemzem" dumából ez jön le.
Szóval egyfelöl kérkedsz azzal, hogy ilyen, meg olyan tuti a realitásérzéked, meg, hogy már nagyon korán kialakult a politikai véleményed, amely azóta nem változott, azonban ilyen helyzetekben valahogy mindig csak üres írásokat kapunk, semmitmondó tartalommal.
Anno, amikor Bloginról is megfogalmaztad a véleményed, amilyennek te láttad a tárgyaláson, rögtön visszavontad, amint kikérte magának a dolgot.
Ugyanakkor sajnállak is, mert gyanítom az motivál, hogy nem nagyon vannak barátaid és szeretnél tartozni egy közösséghez, emiatt megértem, hogy így írsz, nem szeretnéd elveszíteni a közösségben most elfoglalt helyedet. Sajnálom, ha esetleg megbántottalak ezzel a kommenttel, nekem az utóbbi hetek írásaiból ez jött le.
2008. 11. 20. 21:40
Szted milyen helye van ebben a közösségben?
Az udvari bolond helye mindig stabil...
2008. 11. 20. 21:52
k0zi: Azért ha megfigyeled, kivétel nélkül MINDENT igen erős kritikával illetek, ami ÜTKÖZIK a személyes (ezen a blogon folyamatosan és egyre részletesebben kifejtett) véleményemmel.
Jöjjön az BÁRHONNAN.
Ami pedig konkrét személyeket illet: mégis mi a franc alapján tudnék véleményt nyilvánítani megfelelő mennyiségű információ birtoklása nélkül?
2008. 11. 20. 21:57
hát ez álmosító olvasmány volt.
Mindazonáltal fixpontnál és k0zinál is ott a pont. És Banshee sem tévedett sokat. Csak az udvari bolond bátran beszólhatott mindenkinek... Itt meg ennek nyoma sincs. Semmitmondás. Egyet ide-egyet oda. Legyen az csapás vagy nyalás, tökmindegy. Más nincs.
2008. 11. 20. 22:03
A mai bejegyzésem összefoglalva:
"Tomcat faszságot beszél, mert a kődobálás legtöbbször érthető védelem; ugyanaz, amit a füstbombáival ő is akart."
Na most ha ez semmitmondás, akkor nem tudom, miként néz ki az, amikor valaki mond is valamit :)
2008. 11. 20. 22:10
Igen, ez így pontos. Pont annyira önvédelem a kő, molotov stb. dobálás mint amennyire valójában a füstbombánál ez a szó egyáltalán eszébe jutott. Szerintem semennyire.
_
Igen, most épp mondtál valamit. Én a fentit általánosságban írtam.
2008. 11. 20. 22:15
Akkor mondanál valamit, ha végre ország-világ előtt bevallanád, amit az ismerőseid már úgyis tudnak rólad: hogy buzi vagy. Hidd el, neked is könnyebb lenne.
2008. 11. 20. 22:15
Pengető: Honnan veszed, hogy eszébe se jutott?
Nem nézted meg a bírósági tárgyalását?
Nem tudom, pontosan hol, de egy ponton erre hivatkozik.
http://allamrend.freeblog.hu/files/html/banner/tomcat_bombaper_video.html
2008. 11. 20. 22:16
Jancsi: Te vagy buzi, zsidó! Ha már a színvonalnál tartunk ugye...
2008. 11. 20. 22:17
Nekem olyan finomkodónak tünt a cikk, ahogy te magad is mondtad: "Tomcatről továbbra sem mondok véleményt." Kiragadsz egy mondatot, arról írsz egy kritikát, ezzel jó pontot szerezve "A" oldalon, mert hát csúnyát írtál "B"-re, azonban "B"-nek is könnyen magyarázható, hiszen ez csak egy konstruktív kritika. Magáról "A"-ról és "B"-ről nem mondasz véleményt. Én erre próbáltam utalni.
2008. 11. 20. 22:32
k0zi: De hiszen a nemzeti önvédő harc nem a veszekedésről szól, hanem az ellenség eltaposásáról. Az ellenség pedig a cionista oldal. Így pedig a hazafias oldalon IGEN, minden konstruktív kritikának helye van.
Ez így szép, ez így van jól.
Én nem fogok beállni a sárdobálók közé. Soha.
Se ide, se oda.
2008. 11. 20. 22:36
Erről beszéltem, amikor mondjuk "A" erős lesz, akkor a "B"-ről már lehet majd mondani, hogy őt az ilyen-olyan ellenséges körök pénzelik meg irányítják és onnantól már nem sárdobálás, hanem harc az ellenséggel, te csak arra vársz, hogy kiderüljön "A" vagy "B" lesz-e a befutó.
2008. 11. 20. 22:41
k0zi: Itt nincs "befutó".
Áruló az, aki vészhelyzetben is árulóként viselkedik.
Ha például esetleg bontani kezdik a Turult, és Tomcat továbbra is békés nyugalomra int, ahelyett, hogy ugyanúgy a rendőrök útjába állna, mint ahogy kivételesen MÉG ÉN IS ezt fogom tenni, akkor NAGYON EGYÉRTELMŰEN hazaáruló lesz, igen.
Nem a fejlemények minősítik az embereket, hanem a TETTEK.
Nem a győztesre várok, hanem a tettekre.
Mert ez így logikus.
2008. 11. 20. 23:42
Nah, most mar direkt szurkolok, hogy a birosag elbontassa a szobrot, mert latni akarlak, ahogy odalancolod magad :-)))
2008. 11. 20. 23:58
AKKOR úgy is lesz.
Meg is veszem a láncot, vazz :))
2008. 11. 21. 0:04
11. Szerintem így van. Nem veszem, gondolom.
2008. 11. 21. 11:31
Tc-nek csak jó, hogy sodi nem fogja a pártját, mert így van esélye nyerni. Egy sodi val az oldalon nem lehet senki győztes...
2008. 11. 21. 15:47
Szeva Sodi,
<i>"Szerintetek állította valaha bárki is a nemzeti oldalon, hogy a kődobálás, vagy a molotov-koktélok hajigálása megoldás lehet bármire is?"</i>
A válasz határozottan igen. Budaházy több videóban és interjúban is említi. Szerintem rossz ötlet, de nyilván nem az számít, amit én mondok. Ugyanakkor ha most elkezdünk elferdíteni tényeket, akkor tök hiteltelenné válik a jobboldal. Már ami megmaradt belőle, és az nem sok. Nem is rajongok értük.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.