Tüntetés a zsidók ellen
Az áldást sodika küldte 2008. december 13., szombat - 11:45-korCímkék: budahazy toroczkai zsido
127 komment
Az alábbi közleményt kivételesen szó szerint emelem át ide.
Hazafiak!
Csak nemrég volt, hogy a deviáns homokos csürhe magamutogató felvonulásától meg kellett védenünk nemzeti történelmünk nagyjaira emlékező szakrális terünket, a Hősök terét, és máris itt az újabb, minden eddigit felülmúló vérlázító provokáció: a „Hanuka rekord". Mert ez most tényleg provokáció.
A hazánk fővárosában utóbbi években minden karácsonyi időszakot megkeserítő, a köztereinken valami eddig ismeretlen ünnepet ülve zajongó Salamon Berkovitz-féle zsidó szekta minden eddigi határon túlmenni készül. December 21-én, mely nemcsak, hogy idén aranyvasárnap – azaz az adventi ünnepkör fontos napja, – de egyben a téli napforduló napja is, mely az eredeti, ősi karácsony ünnep szakrális időpontja, és mely napokon a hagyományőrzők országszerte tömegesen megülik e jeles eseményt, ők „Hanuka rekordot" készülnek felállítani a budapesti Hősök terén. Mondhatnánk, hogy számunkra felfoghatatlan, mi szükség van erre, és általában az egész utcai hanuka vircsaftra, agresszív magamutogatásra, de nem mondjuk, mert pontosan tudjuk az okát. Amennyire jelen helyzetünkben kénytelenek voltunk utánanézni, egy régi „fergeteges zsidó győzelemre" emlékeznek ezzel az eseménysorral, amely egy nyilvános színpadon, gépzene kíséret mellett örökzöld slágereket dalolászó hájas, pajeszos zsidógyerek cincogásából, meg a színpad előtti táncikálásból, illetve a zene-bona végén egy sokágú vasállványon lévő petróleum lámpa meggyújtásából áll nagyjából (legalábbis amikor „volt szerencsénk" személyesen látni, akkor ilyen volt). Mivel a „produkció" még a dél-amerikai indián utcazenészek műsorának kulturális értékétől is messze elmarad, nyilván művészet közvetítése helyett valami más célja lehet az egésznek.
Megismerkedve a hanuka ünnep történelmi lényegével, rájöhetünk, hogy ez tulajdonképpen egy győzelmi tor megülése a legyőzöttek felett. És ennek a most már évek óta tartó, a karácsonyi ünnepkört megzavaró utcai csinnadrattának Simon Perez elkottyantott kijelentése ad igazi értelmet. Ennek fényében felháborítónak, és mélységesen sértőnek, sőt megszentségtelenítőnek tartjuk a Hősök terét, mint helyszínt, és ráadásul az időpont kiválasztását, mert számunkra az egésznek az a kicsengése, mintha a magyar nemzet feletti uralmukat szeretnék ezzel kifejezésre juttatni. Ezért felhívjuk az esemény megrendezésén szorgoskodó zsidó szervezőket, hogy keressenek a rekordjukhoz valami hozzájuk jobban köthető helyet, mondjuk Tel Avivot, Jeruzsálemet, vagy legalábbis valamelyik zsinagóga környékét, és álljanak el a tervüktől, hogy ezt az eseményt a mi szent terünkön rendezzék meg.
Hogy eme követelésünknek nyomatékot adjunk, felhívunk minden magyar hazafit, hogy december 18-án 18 órakor, lehetőleg Árpád-sávos zászlókkal felszerelkezve jöjjön, és tüntessen velünk Budapesten, a Dohány utcai zsinagóga épülete előtt. Amennyiben megértő, a konfliktust kiélezni nem akaró fogadtatást tapasztalunk, ez esetben természetesen nekünk sincs szükségünk karácsony előtt tüntetés szervezésével bajlódni, és hajlandóak vagyunk elállni tőle, de ha süket fülekre találna követelésünk (volt már ilyen), abban az esetben nem tudjuk szavatolni, hogy a mélyen sértő esemény kapcsán jogosan felháborodó hazafiak nem vesznek-e elégtételt a nyilvános megalázásért.
Budaházy György és Toroczkai László
By SoDI





Eddig 127 komment érkezett (
)
2008. 12. 13. 13:10
Senkihazy meg Bohockai megint mennek a pofonert ugylatom. :-)))
2008. 12. 13. 13:24
Úgy van, basszunk egyet megint a szüzességért.
2008. 12. 13. 13:26
"abban az esetben nem tudjuk szavatolni, hogy a mélyen sértő esemény kapcsán jogosan felháborodó hazafiak nem vesznek-e elégtételt a nyilvános megalázásért."
Magyarán mondva itt azzal fenyegetőzik a két köcsög, hogy a zsinagógát meg fogják rongálni...
Mondjuk én abban reménykedem, hogy sikerülni fog ez nekik.
Aztán majd eldördül pár lövés egy .22 -es Berettából...
2008. 12. 13. 13:27
"Megismerkedve a hanuka ünnep történelmi lényegével, rájöhetünk, hogy ez tulajdonképpen egy győzelmi tor megülése a legyőzöttek felett."
Senkihazy ennyit ertett meg belole, pont a forditottja tortent, egy kis nep kiuzte a megszallokat a foldjerol. Mi is ezt akartuk (volna) csinalni 56-ban, csak nekunk nem jott ossze. A ket bohoc ertelmi kepessege felol pedig mar eros ketelyeim vannak.
2008. 12. 13. 13:27
budaházy meg torockay???pár 13 éves görög srác keményebb, mibnt ez a két szerencsétlen...huzzanak má a picsába.....
2008. 12. 13. 13:28
Majd az rendorseg meg az In-Kal helyreteszi oket es ennyi, aztan lehet megint sirva, nyivakolva menni Krisztina mamahoz, hogy oket bantottak. :-)))
2008. 12. 13. 13:37
fix, legalább császár ati, meg kisberk szabi tud jelenkezni a helyszinről..))))))))))már előre tudom-kérdik a hírtv studióbol :van azonosító a rendőrökön, szabolcs?????)))))))mondjuk az a kb.23 embert nem lesz nehéz szétzavarni....
2008. 12. 13. 13:39
G.Banshee: ---"Magyarán mondva itt azzal fenyegetőzik a két köcsög, hogy a zsinagógát meg fogják rongálni..."
NEM, NEM.
Azt mondják, hogy ha a zsinagógánál nem fognak velünk tárgyalni a zsidók, akkor három nappal később piszkosul szét lesznek verve a Hősök terén a pimasz zsidógyerekek.
És ez rendjén is van. TESSÉK SZÉPEN TÁRGYALNI VELÜNK, ha már egyszer oda megyünk!
broni: ---"pár 13 éves görög srác keményebb"
Azok koszos balos anarchisták, nem görög hazafiak.
Ne tévesszük össze a balos tombolást a jobboldali harccal.
____
A mi nemes jobboldali harcunkat onnan lehet megismerni, hogy mi SOHA nem törünk be egyetlen egy kirakatot sem!!!!
___
2008. 12. 13. 13:40
a kuruc info meg majd írja, hogy megint forradalom van pesten, 2 év alatt ugy a harmincadik))))))))))))
2008. 12. 13. 13:41
fixpont: ---"egy kis nep kiuzte a megszallokat a foldjerol"
Az összes zsidó ünnep rövid összefoglalása.
- Megpróbáltak megölni minket.
- Nem sikerült.
- És most együnk. xDD
2008. 12. 13. 13:42
sodi, én ideologiákról írtam, csak azt, hogy keményebbek..))ez meg tény)))))
2008. 12. 13. 13:42
"Azt mondják, hogy ha a zsinagógánál nem fognak velünk tárgyalni a zsidók, akkor három nappal később piszkosul szét lesznek verve a Hősök terén a pimasz zsidógyerekek."
Nah, arra kíváncsi leszek...
"És ez rendjén is van. TESSÉK SZÉPEN TÁRGYALNI VELÜNK, ha már egyszer oda megyünk!"
Azt komoly emberekkel szoktak, nem bohócokkal. Ti nem vagytok tényező.
"A mi nemes jobboldali harcunkat onnan lehet megismerni, hogy mi SOHA nem törünk be egyetlen egy kirakatot sem!!!!"
Pedig volt már erre példa, mondjuk 2006. 10. 23 -án, hogy a TV székház büféjéről már ne is beszéljek...
2008. 12. 13. 13:45
"TESSÉK SZÉPEN TÁRGYALNI VELÜNK, ha már egyszer oda megyünk!"
::::::::
Ha hozzám egy olyan karakter, mint te, odajönne "tárgyalni" az utcán, a szokásos módon legyintenék, hogy bocs, nincs időm a hülyeségre. :D
2008. 12. 13. 13:45
G.Banshee: ---"volt már erre példa, mondjuk 2006. 10. 23 -án"
Hazugság.
---"hogy a TV székház büféjéről már ne is beszéljek..."
OTT FIZETTEK A HAZAFIAK!!
---"Ti nem vagytok tényező."
Ja, hát ha gőgösek, majd rábasznak.
Utána majd tényezők leszünk.
Tessék szépen tárgyalni velünk, amíg békésen kérjük!
2008. 12. 13. 13:46
De hat most erre mit lehet tenni, alig burkoltan, eletveszelyesen megfenynek egy rakas embert, nyilvan kimegy a fel rendorseg, a zsidok is megszervezik a sajat vedelmuket es ennyi. Senkihazy hoborog majd egy kicsit aztan hazamennek.
Mo nemzetkozi megiteles pedig ujabb melysegekbe zuhan majd.
2008. 12. 13. 13:47
"Hazugság."
Te hazudsz.
"OTT FIZETTEK A HAZAFIAK!!"
Ahogy most is.
"Ja, hát ha gőgösek, majd rábasznak.
Utána majd tényezők leszünk."
Max. a sitten lesztek ti a főköcsögök, bár azt sztem te élvezni fogod.
"Tessék szépen tárgyalni velünk, amíg békésen kérjük!"
És kik vagytok ti, hogy tárgyalni kelljen veletek?
2008. 12. 13. 13:48
korrekció:nem ideologikáról.......amugy tök komolytalan már ez az egész ..de tényleg.....ugyis tudja mindenki, hogy senki nem lesz szétverve a hősök terén...legfeljebb b.gyuri....
2008. 12. 13. 13:48
"Tessék szépen tárgyalni velünk, amíg békésen kérjük!"
Majd kamerázd magad, ahogy ütöd a "zsidajt". :DDD
Szájhős.
2008. 12. 13. 13:49
G.Banshee: ---"És kik vagytok ti, hogy tárgyalni kelljen veletek?"
A magyarság erejének hazafias képviselői.
fixpont. ---"a zsidok is megszervezik a sajat vedelmuket "
Na és? A hazafias oldal is napról napra egyre szervezettebb.
2008. 12. 13. 13:51
Nép-szerű arc: ---"Majd kamerázd magad, ahogy ütöd a "zsidajt". :DDD"
Nem úgy értettem, hogy én személyesen.
Királyi többes, tudod :)
broni. ---"tudja mindenki, hogy senki nem lesz szétverve a hősök terén."
Azért várjuk ki a végét :))
2008. 12. 13. 13:51
Tárgyalni?
"mi kimegyünk sokan, árpádsávval, mindenlófasszal tüntetni, ti meg ezért szépen tárgyaltok velünk".
Hát ez nem így szokott működni....
Amúgy pedig:
Mi a faaszról??? Kik vagytok ti???
2008. 12. 13. 13:51
"A magyarság erejének hazafias képviselői."
Nemnem. Az ott ül, nézd.
Köpködő!
2008. 12. 13. 13:52
"Nem úgy értettem, hogy én személyesen."
Szerintem ezt mindenki tudta. Szóval csak erőszakra bujtogatsz? :)))
2008. 12. 13. 13:53
"Na és? A hazafias oldal is napról napra egyre szervezettebb"
Hát igen, egyre kevesebb embert egyre könyebb megszervezni. :DD Darabokban vagytok. Cafatokban.
2008. 12. 13. 13:53
1) Broni kezdi vágni a lényeget.
2) Remélem, kimész tüntetni, és Tomcat is ott lesz :D Szeretnék én arról videót látni, ahogy összeszarod magad, ha meglát téged, aztán lenyomja a kamerát a torkodon.
2008. 12. 13. 13:54
"A magyarság erejének hazafias képviselői."
És erre ti adtatok magatoknak felhatalmazást?
Nem írnál ilyen blődségeket, csak fele ennyire lennél nevetséges.
2008. 12. 13. 13:54
25/2
TC már nemigen lesz ott. De Sodika nagy ívben kikerülné, ebben biztos vagyok.
2008. 12. 13. 13:55
"A magyarság erejének hazafias képviselői."
Mi? LOL
"Na és? A hazafias oldal is napról napra egyre szervezettebb."
Jah, a múltkor is szervezetten beterelődtetek a karámba, mint a birkák...
2008. 12. 13. 14:02
c, még mindig nem vertek meg a diákjaid??????)))))))
2008. 12. 13. 14:08
Pengető. ---"Mi a faaszról???"
Hát a helyzet békés megoldásáról, mi másról?
Mondjuk mi elfogadjuk a Hanuka ünnepet, cserébe ők szépen átmennek a Hősök tere helyett az '56-osok terére. Ott nem lesz velük semmi bajunk, és csak néhány tíz méter onnan.
Szaki: ---"Szóval csak erőszakra bujtogatsz? :)))"
Nem bujtogatok, csupán Budaházyék sorait értelmeztem a funkcionálisan analfabéta barmok kedvéért.
Pengető: ---"Darabokban vagytok."
Nem, nem nem! A szakadárok kiválása éppen hogy az erősödés, A MEGTISZTULÁS egyértelmű jele! A tiszta kéz pedig erős is :)
C: ---"Remélem, kimész tüntetni, és Tomcat is ott lesz :D"
HEHE. Szerintem Tomcatet előbb szedik szét :-))))))))))))))))))))
Pengető: ---"És erre ti adtatok magatoknak felhatalmazást?"
Egyszerű. A nagy dolgokhoz a felhatalmazást az élet adja.
---"De Sodika nagy ívben kikerülné, ebben biztos vagyok."
Miért is?
Mert SAJTÓHÍREKRŐK írok egy közéleti blogban?
A SAJTÓHÍREK SAJTÓHÍREK!
G.Banshee: "Jah, a múltkor is szervezetten beterelődtetek a karámba"
Az a helyzet a MI ERKÖLCSI GYŐZELMÜNKET BIZONYÍTOTTA! Bebizonyítottuk, hogy CSAK akkor van erőszakos összecsapás a hazafiak és a rendőrök között, ha a hatalom ezt úgy akarja!
2008. 12. 13. 14:11
"Az a helyzet a MI ERKÖLCSI GYŐZELMÜNKET BIZONYÍTOTTA! Bebizonyítottuk, hogy CSAK akkor van erőszakos összecsapás a hazafiak és a rendőrök között, ha a hatalom ezt úgy akarja!"
Érdekes megfogalmazás arra, hogy bokáig beszartatok...
2008. 12. 13. 14:19
Ezt csak te hiszed így, mert így szeretnéd hinni.
Nem szartunk be, csupán bölcsek voltunk.
2008. 12. 13. 14:22
Nem hiszem így. Én így tudom.
2008. 12. 13. 14:26
"Mondjuk mi elfogadjuk a Hanuka ünnepet, cserébe ők szépen átmennek a Hősök tere helyett az '56-osok terére. Ott nem lesz velük semmi bajunk, és csak néhány tíz méter onnan."
De TI SENKIK vagytok. Mi az, hogy elfogadod?? KI a geci vagy te? Nem kell elfogadnod, le vagy szrva. Ráadásul hazudsz is. Az ötvenhatosok terén is előadnátok ugyanezt a cirkuszt, biztos vagyok benne.
2008. 12. 13. 14:27
"Nem, nem nem! A szakadárok kiválása éppen hogy az erősödés, A MEGTISZTULÁS egyértelmű jele!"
Jólvan, megtisztultok és maradtok huszan. Hajrá.
2008. 12. 13. 14:32
akkor nyilvan az lenne a nyivak, hogy meggyalazzak 56 hoseit, vagy a szovjetek felettuk aratott gyozelmet unneplik :-PPP
okosan van ez kitalva, ha van rajta sapka.....
2008. 12. 13. 14:33
Pengető: ---"De TI SENKIK vagytok."
Majd meglátjuk.
---"Az ötvenhatosok terén is előadnátok ugyanezt a cirkuszt"
Már miért adnánk elő? Mi van az ötvenhatosok terén? SEMMI.
A Hősök terén viszont ott vannak a hőseink szobrai!
---"megtisztultok és maradtok huszan"
Aki áruló, az csak teher. Nélkülük könnyebben haladunk.
2008. 12. 13. 14:36
fixpont, amugy jó egészséget kivánok a babának...)))))))
2008. 12. 13. 14:36
fixpont: Az ötvenhatosok terét mi nagyon utáljuk.
Azok a rozsdás karók megszentségtelenítik és meggyalázzák a nemzeti hőseink emlékét. Éppen ezért, ha ott duhajkodnának a zsidók, pont leszarnánk.
Na de húzok kajálni.
2008. 12. 13. 14:37
"Utasok nélkül futó IC-szerelvénnyel spórol a MÁV
Takarékosságból kihúzták az egyik vasárnapi miskolci vonatot a menetrendből, mégis oda kell jutnia, mert visszafelé utasokat hoz a szerelvény."
Ahahah, zsenik na.
2008. 12. 13. 14:43
"Az ötvenhatosok terét mi nagyon utáljuk."
Jó, de ki az a mi? :))) Nem ér vicceskedni olyan szavakkal, mint a hazafiak!
"Azok a rozsdás karók megszentségtelenítik és meggyalázzák a nemzeti hőseink emlékét."
Én szeretem, pedig hazafinak tartom magam. Ja, lehet, hogy én nem dőltem be a nyomógombos "kit kell utálni" játéknak? :((
2008. 12. 13. 14:44
Az agyadban lévő rozsdás karók, na azok okoztak több gondot.
2008. 12. 13. 14:49
"Ahahah, zsenik na."
Jaj, nem érted. Ezerszer elmagyarázta Endi. Figyelj!
Az eddigiek szerint kell áramvonalasítani a stratégiáknak megfelelõ kontextust. Egyetlen megoldásunk van: monetizálni az elosztott belsõ hatékonyságot. Kreatív módon kell motiválni a stagnáló piaci réseket.Látványosan kell aktívan menedzselni az intuitív csatlakozási pontokat. Minél feltûnõbben kell birtokba venni a vállalati szintû csapatot. Létfontosságú dolog benchmarkolni az európai színvonalú újraelosztó-rendszert. Még ma szükséges átvariálni a tudatos szabályozásokat. Alapvetõ fontosságú túlteljesíteni a metakommunkiációs méretgazdaságosságot.
Érted már? :)))
2008. 12. 13. 15:46
Ők: ---"Én szeretem, pedig hazafinak tartom magam."
Ez csak azért van, mert nem láttad a vesztes pályázatokat. A magyarok azt akarták, hogy egy orosz tankra molotov-koktélt dobó kisgyerek szobra álljon ott, de ezt a mocskos cionisták megakadályozták. Ezért utálják a valódi hazafiak azt a teret.
2008. 12. 13. 16:31
Endi, nem fogtad még fel? Hogy mi történjen az országban, azt nem a Butaházy-Bohóckai-Sodiendi trió fogja eldönteni, mert nem vagytok tényező és nem is lesztek.
2008. 12. 13. 16:53
Még valóban nem.
Ezért dolgozunk szorgalmasan.
2008. 12. 13. 16:59
Sodi, ezzel a műsoroddal elmehetnél "stand-up" műsorba....
2008. 12. 13. 17:15
A maga idejében Szálasit se vették komolyan.
2008. 12. 13. 17:19
Később viszont a nemzet legnagyobb árulói közt vonult be történelmünkbe.
Szálasi a példakép?
2008. 12. 13. 17:27
Ond: ---"Később viszont a nemzet legnagyobb árulói közt vonult be történelmünkbe."
Azt a történelmet a kommunisták írták.
---"Szálasi a példakép?"
Nem feltétlenül, de mégis mi baja van neki, ami miatt ne lehetne az?
2008. 12. 13. 17:39
1.: Szia Sodi, rég olvastam a blogod!
2.: Budaháziék most nagyon belekanalaznak a hülyeségbe, énszerintem!
3.: http://href.hu/x/7ndm ; vagy
http://werrwolf.freeblog.hu/archives/2008/12/13/Szavazzunk/
Íme egy "pár" szavazás, szavazzon mindenki belátása szerint!!!
2008. 12. 13. 17:41
Öröm lesz látni, amikor a pökhendi zsidó egy tál lencséért eladja majd apját-anyját, hogy mentse lámpaernyőnek való bőrét. Most természetesen csak általánosságban beszélek, de azt hiszem, ezt többen is magukra veszik majd - nyilván nem ok nélkül...
2008. 12. 13. 17:43
Nem veszem magamra, nincs miért, aki így beszél, az egy féreg, azt' kész.
2008. 12. 13. 17:44
Nyilas vagy Sodika?
2008. 12. 13. 17:45
"Azt a történelmet a kommunisták írták."
Nem feltétlenül...mondjuk Szálasi megítélése azóta sem változott.
2008. 12. 13. 17:56
Pengető: Mi az, hogy 'nyilas'?
G.Banshee: Szálasiról egyre többet tudunk meg.
Itt írtam egy remek összefoglalót.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2008/04/29/Szalasi_a_rasszista/
2008. 12. 13. 18:04
Ne ködösíts. Igen vagy nem?
Az a poszt pedig gyönyörű, ordas nagy hazugságok gyűjtőhelye. Aki elolvassa, annak inkább azt ajánlanám figyelmébe, milyen szinten nyal be TC-nek ez a Sodifiú, mert az valami elképesztően vicces.
2008. 12. 13. 18:06
Endi, hogy szopod a saját faszodat, azzal csak hiteltelenné és nevetségessé teszed magad. SF -re hivatkozni hát meg...
2008. 12. 13. 18:11
Pengető: ---"milyen szinten nyal be TC-nek ez a Sodifiú"
Éppen az Ő BAROMSÁGAIT javítom ki benne, te fasz!
---"Igen vagy nem?"
Még sose hordtam magamon nyilaskeresztet. Se karszallagon, se pedig más ruhadarabon.
---"SF -re hivatkozni hát meg..."
Mi a baj SF-fel? :)
2008. 12. 13. 18:15
59.
Nem, benyalsz neki. Tomcat figyelmetlen-pontatlan ungyuli-bungyuli, ha más mondja ugyanazt, az viszont hazudna..... ÁSÍTÁS
Természetesen nem azt a kérdést tettem fel amire válaszoltál, de ez így éppen eléggé beszédes volt, köszi.
2008. 12. 13. 18:18
Ennek a postnak a címe jó:)
"Tüntetés a zsidók ellen"
Lehetne (és fognak is) magyarázkodni, hogy csak a Hősök terén való hanukázás zavarja őket, stb, stb.
De nem kell. A címben köntörfal nélkül benne van a lényeg.
Egyébként a francot nem érdekelt volna szerintem ez a hanukázás, érdektelenségbe fulladt volna. Így viszont mindenki, aki veletek szemben áll, kötelességének fogja érezni, hogy kimenjen hanukázni (ebben egyébként van logika).
És hogy nehogy már legalább a karácsonyi időszak békésen teljen, lehet egy jót háborúzni megint. Vezet ez valahova?!
Egy biztos. Bár vasárnap még dolgoznom kell, de este az advent utolsó vasárnapját és utána a karácsonyt is családi körben, békében, szeretetben üljük meg. Javaslom, mindenki akármelyik oldalon is álljon, tegye ugyanezt. Legalább karácsony környékén legyen béke az ember szívében. Úgyis egész évben csak a pénzért és az előrejutásért teperünk. Ennyi békét megérdemlünk mi is, családunk is, az ország is.
2008. 12. 13. 18:19
Pengető: ---"Tomcat figyelmetlen-pontatlan ungyuli-bungyuli, ha más mondja ugyanazt, az viszont hazudna"
Tévedni emberi dolog.
Miért lenne 'benyalás', ha valalkit nem szedek szép pusztán azért, mert véletlenül téved?
---"Természetesen nem azt a kérdést tettem fel amire válaszoltál"
De igen.
Nyilas az, aki nyilaskeresztet használ.
Én nem használok nyilaskeresztet.
2008. 12. 13. 18:21
Ond: ---"A címben köntörfal nélkül benne van a lényeg"
Lehetséges, de én nem Budaházy vagyok.
---"Vezet ez valahova?!"
Az nemzeti jelképeink és büszkeségünk védelme? FELTÉTLENÜL!
"békében, szeretetben üljük meg"
Úgy lesz. A rákövetkező nap, hétfő még mindig csak huszonkettedike.
2008. 12. 13. 18:32
Rajtad, meg az 50 darab alkoholistán kívül senkit nem zavar a hanuka a Hősök terén. Sokkal több embert zavartak az ott masírozó neonácik.
Ha a Magyarországon élő embereket nem zavarja a hanuka a Hősök terén, akkor az azt jelenti, hogy nem a magyarság ellen való. Az meg, hogy az 50 darab alkoholistát zavarja, nem számít. Legfeljebb szégyenletes, hogy még a keresztény karácsonyt és a zsidó hanukát (a saját és mások vallási ünnepét) is képesek vagytok szétbaszni.
Ha nem mennétek oda, másnap már senki nem beszélne róla. Nem hiszem, hogy az átlagember karácsonyát a hanuka tenné tönkre.
2008. 12. 13. 18:33
"Nyilas az, aki nyilaskeresztet használ."
Például a nyilas eszmék is nyilaskeresztet használnak. :DDD
Egyébként valaki egyszer azt írta itt, hogy a nyilasok első körben épp Sodit küldenék a Tajgetoszba.
2008. 12. 13. 18:35
Ezzel már biztos, hogy maguk alatt vágják a fát.
2008. 12. 13. 18:38
"Mi a baj SF-fel? :)"
Ami veled. Hogy tudatlan, tájékozatlan, előítéletekkel teli frusztrált idióták vagytok. (Tudom, én meg zsidó, de leszarom.)
"Az nemzeti jelképeink és büszkeségünk védelme? "
Ezt a nemzet tagjaitól akarjátok védeni?
Hikomatok...
2008. 12. 13. 18:50
C: ---"a Magyarországon élő embereket nem zavarja a hanuka a Hősök terén"
Az igazi hazafiakat zavarja.
G.Banshee: Zsidó vagy.
Nyilas Misi: Te is.
2008. 12. 13. 18:51
Különben milyen neonácikról beszélünk?
Én soha nem láttam ott neonácikat masírozni.
Ha rájuk gondolsz:
http://www.youtube.com/watch?v=3pNY8DjLbPw
Ők szerintem nem neonácik.
2008. 12. 13. 18:52
"Az igazi hazafiakat zavarja."
Azok nem tudatlan, tájékozatlan, előítéletekkel teli frusztrált idióták, akiknek az az elégtétel, ha zsidózhatnak egyet.
2008. 12. 13. 18:53
"Ők szerintem nem neonácik."
Hanem mik? Az ott masírozó német bőrfejűek szted mik?
2008. 12. 13. 18:59
Akkor mondhatnánk azt, hogy nácik, ha az elhangzó beszédekből a klasszikus neonáci ideológia köszönne vissza, és akkor mondhatnánk, hogy neonácik, ha mindez gyűlölködéssel párosulna.
Én ott voltam, és végighallgattam az egész rendezvényt, azonban semm ilyesmit nem tapasztaltam. Ez egy felemelő, békés, történelmi megemlékezés volt.
Azt, hogy egyébként a résztvevők szoktak-e máshol olyan jellegű rendezvényen megjelenni, mely alapján ildomos lenne őket neonácinak nevezni, én nem tudhatom.
A Hősök tere mentes maradt minden ilyesmitől, és ez a lényeg.
2008. 12. 13. 19:01
72. Hánynom kell ettől a nácimosdató dumától. Attól, hogy valaki nem mondja ki minden nap, vayg titkolja, még nyugodtan lehet (neo)náci.
2008. 12. 13. 19:05
Endi, az az európai szélsőjobboldai fiatalok nemzetközi találkozója.
Tehát neonácitalálkozó...
2008. 12. 13. 19:58
Mindegy, akkor zsidók vagytok x)
2008. 12. 13. 20:05
Most nézzük meg, minek jobb lenni. Zsidónak vagy tudatlan, tájékozatlan, előítéletekkel teli frusztrált idiótának?
2008. 12. 13. 21:51
Mi biztosan ott leszünk a gyerekeinkkel, (gyertyagyújtásnál).
Szeretnénk őket arra tanítani, nevelni, hogy a zsidóság nem egyenlő a soával, a frusztráltsággal, stb.. hanem egy élő, kedves és vitális közösség tagjaként létezni, dolgozni, élni, és mikor ideje van,emlékezni a csodára, ami akkor és ott történt. Látni a fényt a kicsik szemében, és együtt mondani, hogy nesz gadol hájá sám.
Magyarként, és zsidóként Provokáció lenne ez? Hm.
Fiúk. Gondolkozzatok, próbáljatok más fejével is esetleg.
Ki karácsonyt tart, ki hanukát,és rengetegen bizony mindkettőt ami most épp véletlenül majdnem egybeesik.(luniszoláris naptár)
Senki nem keseríti meg a karácsonyi ünnepeteket, senki nem fog a templomaitok elé menni, bekiabálni, szirénázni,éjféli misén, vagy istentiszteleten provokálni.
Nekem személy szerint fontos, hogy a fiaim megemlékezzenek az Örökkévalóról,és hálásak legyenek neki, a gondoskodásáról, fontos, hogy mindezt közösségben, nem körbesandítva, hanem önfeledten, és tiszta szívvel tehessük. Nem valakik ellen, hanem csak úgy.
Kívánom mindezt azoknak is, akik keresztények, és karácsonykor a saját csodájukat ünneplik, őszintén, hálával, és nem abban lelik a nagyobb kielégülést, hogy mások ünnepét, együttlétét, gyerekeik bizalmát szétcseszik.
2008. 12. 13. 21:57
"és rengetegen bizony mindkettőt"
Ez olyannyira így van, hogy nagyon http://en.wikipedia.org/wiki/Chrismukkah
2008. 12. 13. 22:10
Nyugi A.N., Sodi nem fogja szétcseszni az ünnepeteket. Hisz ő is zsidó identitású. A neve is a Son of Divine Israel rövidítése...
2008. 12. 13. 22:11
A.N: Nem a hanukával van a gond.
Nem a zsidósággal van a gond.
Nem a köztérrel van a gond.
Nem az ünnepséggel van a gond.
Hanem a HŐSÖK TERÉVEL!
Milyen érdekes, hogy a helyszínről még te sem írsz!
Azt még te sem tudod megmagyarázni!
Nem is lehet.
A helyszín ugyanis egyértelművé teszi a provokációt!
2008. 12. 13. 22:11
G.Banshee: Elmész te anyádba.
2008. 12. 13. 22:18
Nem anyámba, anyámhoz. Tudod én szeretem az anyámat, nem tartom középszerű gondolkodónak és nem élősködöm rajta...
A Hősök terével semmi gond nincs. Hacsak az nem, hogy a 2009 -es Becsület napjának csúfolt neonáci dzsemborit zavarni fogja, hogy előttük a zsidók ott ünnepeltek?
2008. 12. 13. 22:21
Csak szeretnének ott ünnepelni.
Pontosabban reméljük, 18-án a BÉKÉS MEGOLDÁS iránti elkötelezettségüket jelezni fogják azzal, hogy leülnek tárgyalni Budaházyékkal, majd pedig belátják, hogy valóban elhibázott a helyszínválasztásuk.
2008. 12. 13. 22:25
Endike, a tárgyalás nem azt jelenti, hogy az egyik diktálja a feltételeket, a másik meg vakon engedelmeskedik, hanem kompromisszumok és engedmények sorozatát mindkét részről.
Hidd el, ha a zsidók ott akarnak ünnepelni, akkor ott fognak. Megvédi őket a rendőrség meg a biztonsági szolgálatok. Mert demokrácia van, nekik is joguk van gyülekezni, amit az Álkotmány szavatol.
Ha meg a Butaházy-féle gyülevésszel leülnének tárgyalni, az azt jelentené, hogy partnernek tekintenék őket. Az meg több lenne, mint bűn. Az hiba lenne...
2008. 12. 13. 22:36
83. Én leszartam ezt a hanukadolgot, baromira nem érint se pro se kontra, sőt mint ahogy már írtam az egyébként nem sokakat érdeklő hanuka vergődésének látom ezt a rekordkísérletet......
De bazmeg az, hogy toroczkay-budaházy meg te fogjátok megmondani, hogy ki hol mit mikor és kivel ünnepelhet, attól hánynom kell. egész egyszerűen felháborító. Senki nem kíváncsi rátok, el lehet kussolni. Tárgyalni? Miért, kik vagytok? SENKIK! Takarodjatok anyátokba, és akkor finom voltam.
2008. 12. 13. 22:51
Viszont ha nem akarnak békés megoldást, akkor az már nem a mi sarunk lesz, hanem az övék. Nem mondhatják utólag, hogy nem adtuk meg a lehetőséget a nézeteltérések nyugodt körülmények között történő elrendezésére.
2008. 12. 13. 23:01
Ki van csukva, hogy engedjenek. Magukat járatnák le, ha leülnének velük.
2008. 12. 13. 23:03
Semmi gond, mondom.
Akkor viszont a következményeket is megrendelik.
Minden az ő szándékaiknak megfelelően lesz.
Tehát minden felelősség az övék.
2008. 12. 13. 23:06
86. Menj te a kurva anyádba, bár őt nem akarom bántani.
Mentek tárgyalni, felszólítva mindenkit, hogy menjen árpádsávos zászlóval tüntetni. Tárgyalás, hát persze.
Ők békés megoldást akarnak. Mondjuk nem égetve magatokat (ld a hanuka magyarázata), bekussoltok, és békén hagyjátok őket. Tök békés.
2008. 12. 13. 23:18
Árpádsávosan megyünk tüntetni, és két képviselőnk tárgyalóasztalhoz ül, árpádsáv nélkül. Mi a gond ezzel?
Nem értem.
2008. 12. 13. 23:50
Mi sem a zsinagóga elé megyünk karácsonyozni, hanukázzanak a zsinagógában. Azzal nincs semmi gond... A hitgyüliseket sem bántja senki (pedig volna miért), de ők legalább nem mennek provokálni...
2008. 12. 14. 1:44
www.hanuka.hu parbeszed is van a zsidokkal.
2008. 12. 14. 8:04
Miért Basti, ők a templom elé mennek hanukázni?
2008. 12. 14. 8:05
Egyébként én erre Fletóék helyében szerveznék egy újabb Hollán utcai ellentüntetést.
Megmutatnák, hogy ők a demokrácia mellett vannak, a szélsőjobboldali gyülevész ellen.
2008. 12. 14. 12:09
"Nyilas az, aki nyilaskeresztet használ.
Én nem használok nyilaskeresztet."
Ez csak ma tudatosult bennem kellőképpen, pedig elég beszédes válasz.... Tehát te mindössze annyira nem vagy nyilas, hogy nem hordasz magadon nyilaskeresztet? Szép.
2008. 12. 14. 12:18
"Azok koszos balos anarchisták, nem görög hazafiak.
Ne tévesszük össze a balos tombolást a jobboldali harccal."
Idézek pár mondatot, egy görög anarchista vezérrel készült interjúból:
"A tömegmédia ugyanis eltorzítja az eseményeket, és csak a törő-zúzó csoportokat mutatja, pedig a mozgalmárok nagy többsége békés megoldásokat követ."
"Ez bonyolult kérdés, órákig magyarázhatnám. Röviden: két nagy csoportról beszélhetünk, a legnagyobb csoport az anarchistáké és szimpatizánsaiké. Ők a forradalmárok, az utcai harcosok, akik meg akarják dönteni a rendszert. De igazából nem tudják, mi legyen azután."
"Nem. A kormány elnyomja a népet. A rendszer kiszolgáltatottá teszi az embereket. Sok igazságtalanságot lehet látni."
"A másik nagy problémát az oktatási rendszer alkotja. Egyre drágább az oktatás, és a mozgalmárok azért küzdenek, hogy erősödjön az állami, ingyenes oktatás."
"A görögökben benne van az ellenállás. Aki ismeri a történelmünket, tudhatja ezt. A kormányzat megbukott, ez egyértelmű. A társadalomnak elege van az elnyomásból, és radikális változásokat akar."
"A társadalom többsége támogat minket, sőt, azt mondom, lassan nem is lesz szükség az aktivistákra."
Érdekes módon, itthon ezeket a mondatokat nem anarchista szervezetektől hallottam :)
2008. 12. 14. 12:29
Pengető: ---"Tehát te mindössze annyira nem vagy nyilas, hogy nem hordasz magadon nyilaskeresztet?"
Másként hogyan lehetne az ember nyilas?
Magyarázd már el, hogy ha szerinted nem ezt jelenti ez a szó, akkor pontosan mit?
k0zi: Na jó, de a kirakatok :)
2008. 12. 14. 12:32
97.
Nem köszönöm, én kihagyom veled a retorikázást, szavakon ugrálást, ködösítést most, kedves újnyilas barátom.
2008. 12. 14. 12:34
Mi az, hogy "újnyilas"?
Ezt a szót most találtad ki?
2008. 12. 14. 13:02
"szavakon ugrálást"
"Ezt a szót most találtad ki?"
ÉS MEKKORA ÖNGÓL KEDVES NÉZŐINK, A LELÁTÓ TOMBOL!
2008. 12. 14. 13:28
sodika: egyébként Budaházyék miről akarnak tárgyalni? Szóval nem az a konszenzuskereső figura, számára az a tárgyalás, hogy megmondja mi legyen, aztán ha nem lesz, akkor eljátsza a forradalmárt.
Ja és Budaházy vitakultúrájáról itt lehet olvasni:
http://www.hetivalasz.hu/cikk/0812/budahazy_ratamadt_hajos_andrasra
2008. 12. 14. 13:48
Senkihazy egy komolytalan niemand, a kutyamat nem engednem odaig lealacsonyodni, hogy egy ilyennel alljon szoba.
2008. 12. 14. 13:53
Értem. Ha nem akar nyugalmat, az a baj, a akar, az a baj.
Ha tárgyalni akar, az a baj, ha nem akar, az a baj.
Ha van rajta sapka, az a baj, ha nincs, az a baj.
2008. 12. 14. 13:59
103. Tekintettel arra, hogy nyugalom VAN, és ti pár tizen gerjesztitek a balhét, ennek a hsz.-nek semmi értelme nem volt.
____
100. Na igen, ennyit erről....
2008. 12. 14. 14:11
Senkihazynak egy gumibottal kene targyalnia, szerintem azzal is fog. :-)))
2008. 12. 14. 14:12
Pengető: ---" nyugalom VAN"
Grespik László mondott erre egy nagyon jó példát. Ha téged kirabolnak, majd közvetlenül az esemény után azt mondja neked az elkövető, hogy 'figyelj, minek ez az ellenségeskedés, béküljünk inkább ki', akkor neked lenne kedved békülni?
2008. 12. 14. 14:28
Nagyon jó a példa. Még mindig semmi közötök ahhoz, hogy ki hol hanukázik.
2008. 12. 14. 14:38
bizony semmi, ez egy jogallam, a jogallamot torvenyek szabalyozzak, mindenki olyan teret foglal le rendezvenyre amilyet akar es akkor foglalja le amikor akarja es olyan rendezvenyre amilyenre akarja, ha megkapja az engedelyt ra, senkinek nincs sem joga sem lehetosege ezt megakadalyozni, ennyi
2008. 12. 14. 14:38
sodika: na de most komolyan, van egy vallási ünnep, erre Budaházy odamegy balhézni, akkor hogy is van ez? Meg mi is a tárgyalási alapja Budaházynak, mit is akarnak elérni? De hogy személtessem a te együgyű példáddal, ez olyan, mintha én szerveznék egy kerti összejövetelt a barátaimnak, és te mint szomszéd odajönnél, hogy ezt ugyan meg ne tartsd, mert különben jövök a haverjaimmal és szétverünk titeket.
2008. 12. 14. 14:39
erre lehetne az a nagy keresztenyek valasza, hogy ok meg a vilag legnagyobb betlehemjet allitjak fel valahol mashol es ennyi, mindenki a sajat kozegeben, de nem, itt megint balhe kell, de hat itt nincsenek is keresztenyek, csak horogkeresztenyek
2008. 12. 14. 14:45
Pengető: ---"még mindig semmi közötök"
Dehogynem. Ugyanis a Hősök terén a kirablásunk fölött ülnek tort. Erre a helyszínválasztás a legjobb bizonyíték.
fixpont: ---"ez egy jogallam"
Aki nem szánalmas materialista, az átérzi, magasabb erkölcsi törvények is érvényesülnek.
---"mindenki a sajat kozegeben"
BAZMEG, ÉPPEN ARRÓL VAN SZÓ, HOGY EZEK NEM BÍRNAK MEGMARADNI A SAJÁT KÖZEGÜKBEN! MIÉRT NEM BÍROD MÁR FELFOGNI?
---"van egy vallási ünnep"
Nem vallási ünnep. Nincs olyan zsidó vallási ünnep, hogy "rekordkísérlet".
---"Budaházy odamegy balhézni"
Nem balhézni, hanem megvédeni a Hősök terét.
---"akkor hogy is van ez?"
Úgy, hogy meg lesz védve a Hősök tere.
2008. 12. 14. 15:00
"Dehogynem. Ugyanis a Hősök terén a kirablásunk fölött ülnek tort. Erre a helyszínválasztás a legjobb bizonyíték."
Ezt a kört már lefutottuk, hogy Butaházyék hanuka magyarázat kifordítása és ideillesztése ócska és gyermeteg, valamint buta.
Az agyatokban ülnek tort, csak ott nem nagyon vamit falatozni.
Mi köze van bármilyen "kirabláshoz" egy átlagos, zsidóságában szeretne megmaradni magyar emberhez? Semmi. Csak annyi, hogy antiszemita férgek vagytok.
Jó duma, ez hogy te csak a cionisták ellen vagy, de hazugság.
Neked mindenki "rossz zsidó."
A vallásos, az üzletelő, a cionista, nem vallásos.
Nincs ezzel baj, itt lenne az ideje bevallani, hogy antiszemita vagy.
Csak akkor nem kéne itt tárgyalásról nagy kegyesen magyarázni, hiszen még mindig: egyszerűen senkik vagytok.
2008. 12. 14. 15:02
"NEM BÍRNAK MEGMARADNI A SAJÁT"
Ez azt jelentené, hogy nem zavarjuk egymás köreit (akárhol köztéren), nem azt, hogy ti kijelentitek, hogy márpedig a Hősök tere keresztény hely. Nevetségesen idióta vagy.
2008. 12. 14. 15:02
"Úgy, hogy meg lesz védve a Hősök tere."
Igen. Rendőrök által tőletek. Megint. És akkor majd lehet rinyálni újra. Ennyit tudtok.
2008. 12. 14. 15:18
Pengető: ---"márpedig a Hősök tere keresztény hely"
Nem ezt mondtuk. Azt mondtuk, Hőseink okán szakrális magyar hely, melyet nem hagyhatunk megszentségteleníteni.
---"Mi köze van bármilyen 'kirabláshoz'"
"Felvásároljuk Magyarországot."
---"egy átlagos, zsidóságában szeretne megmaradni"
Lelke rajta. Semmi bajunk vele, ha így tesz.
---"magyar emberhez"
Parancsolsz??
Ne haragudj, itt most egy kicsit összezavarodtam. Az előbb még nem a magyarokról beszélgettünk, hanem éppen arról, hogy a magyarok miért akarják megzavarni más népek ünnepségét... Nem értelek.
Különben semmi baj azzal, ha valaki meg akar maradni zsidónak, és ezt ki is akarja fejezni, de ne a Hősök terét válassza ehhez. Van erre ezernyi más helyszín, ahol nincsenek ott a magyar hősök szobrai.
Hogy miért baj, ha Hőseink színe előtt teszik ezt?
NAGYON EGYSZERŰ: EZ BIZONYÍTJA, HOGY NEM VALLÁSI, HANEM CIONISTA INDÍTTATÁS VEZÉRLI ŐKET! Különben nem demonstrálnák pont a hősök terén a gazdanép feletti győzelmet (Chanuka)
---" 'Neked mindenki "rossz zsidó.' "
Hazudsz.
---"itt lenne az ideje bevallani, hogy antiszemita vagy."
Nem vagyok antiszemita.
2008. 12. 14. 15:32
Nem ismered el, hogy léteznek magyar zsidók, zsidó magyarok. Tehát antiszemita vagy.
"megszentségteleníteni"
Egy nem keresztény vallási ünnep az megszentségtelenít? Hát persze. Mit is? Mivel is? Hogyan is?
Ez a "gazdanép feletti győzelem", a ti kifordításotokban idiótaság, hiába ismételgeted.... Lásd fixpont 4. számú hozzászólását.
2008. 12. 14. 15:36
"Azt mondtuk, Hőseink okán szakrális magyar hely, melyet nem hagyhatunk megszentségteleníteni."
Érdekes módon ez akkor senkit nem zavart:
http://www.origo.hu/itthon/20060211neonacik.html
"Különben nem demonstrálnák pont a hősök terén a gazdanép feletti győzelmet"
Én elolvasnám miről is szól: http://en.wikipedia.org/wiki/Hanukkah
Azt meg nem igazán tudom értelmezni, hogy mi milyen gazdanép is vagyunk, de talán majd egyszer tőled is kapunk egy könyvet, aminek az lesz a címe: "Az én harcom".
Egyébként engem baromira nem zavar, hogy ott most ilyen meg olyan ünnepséget tartanak, tegyék, de érdekes módon már tavaly is megzavarták páran, pedig akkor tudomásom szerint a Nyugati-téren volt a megemlékezés, szóval ez abszolult nem arról szól már rég, hogy hol tartják, egyeseknek már maga az ünnep létével van baja, az indokot utána hozzá kreálják.
2008. 12. 14. 15:49
Pengető: ---"Nem ismered el, hogy léteznek magyar zsidók"
http://href.hu/x/7nmf
---"Tehát antiszemita vagy."
Nyilván a Biblia is antiszemita.
Idióta.
---"Egy nem keresztény vallási ünnep az megszentségtelenít?"
Nem, de itt nem a vallási ünneppel van gond. Ezt szerintem épp most írom le századszorra.
----"idiótaság"
Nem, ugyanis a Chanuka konkrétan erről szól.
Fixpont 4-es hozzászólása:
-"egy kis nep kiuzte a megszallokat a foldjerol"
A földjéről? Hmmm... Zsidó föld nincs. Gazdanépek vannak.
k0zi: Ezt már kitárgyaltuk a 69-es és 72-es hozzászólásban.
Le vagy maradva.
---"mi milyen gazdanép is vagyunk"
Van a diaszpóra, meg vannak a gazdanépek.
Mit nem lehet érteni ezen?
---"tavaly is megzavarták páran"
Konkrétan Tomcat.
---"szóval ez abszolult nem arról szól már rég, hogy hol tartják"
HAZUDSZ.
TAVALY NEM A HELYSZÍNNEL VOLT GOND, HANEM AZZAL, HOGY A LEGFELSŐBB BÍRÓSÁG ELNÖKE IS OTT PARÁDÉZOTT, MÁRPEDIG NEKI FÜGGETLENNEK ILLENENE LENNIE, NEM PEDIG CIONISTA-SEGG NYALÓNAK!!
2008. 12. 14. 16:03
"TAVALY NEM A HELYSZÍNNEL VOLT GOND, HANEM AZZAL, HOGY..."
mit is mondtam? Ja várj megvan "ünnep létével van baja, az indokot utána hozzá kreálják."
ÉS HÖLGYEIM ÉS URAIM ISMÉT EGY HATALMAS ÖNGÓL, A LELÁTÓN TOMBOLNAK AZ EMBEREK!
"A földjéről? Hmmm... Zsidó föld nincs. Gazdanépek vannak."
Ezzel a mentalitással olyan se lenne, hogy magyar föld, mert ugye mi is csak bejöttünk ide valamikor és az itt élőkre szépen rátelepedtünk, és ezt ünnepeljük augusztus 20-án. Egyébként, ha nincs zsidó föld, akkor a Biblia hazudik?
"Van a diaszpóra, meg vannak a gazdanépek."
Nem, van a diaszpóra meg van a befogadó nemzet. Az csak a te kisebbségi komplexusod, hogy mindenáron föléjük akarod helyezni magad.
2008. 12. 14. 16:20
k0zi: ---"az indokot utána hozzá kreálják"
Nem kreáljuk. Az indok magát szüli a cionisták által.
---"van a diaszpóra meg van a befogadó nemzet."
A befogadó nemzet, másnéven gazdanép.
Ugyanarról beszélünk.
---"ha nincs zsidó föld, akkor a Biblia hazudik?"
Nem hazudik. A jeruzsálemi templom területe az övék :)
2008. 12. 14. 17:26
Hát kettőnk közül most megint nem én voltam az idióta.
"MÁRPEDIG NEKI FÜGGETLENNEK ILLENENE LENNIE, NEM PEDIG CIONISTA-SEGG NYALÓNAK!"
Részt vett egy "hanukázáson". Ettől lett cionista?
Tehát aki hanukázik, az cionista? Tehát a te cionistázásod nem más, mint annak leplezése, hogy zsigerből gyűlölöd a zsidókat? Ne válaszolj.
Úgy nem vagy te antiszemita, mint mondjuk Prohászka.
2008. 12. 14. 17:38
Pengető: --"Úgy nem vagy te antiszemita, mint mondjuk Prohászka."
Szerintem egy antiszemitáról nem neveznének el iskolákat a mai Magyarországon. Márpedig elneveznek. Erről ennyit.
---"Részt vett egy 'hanukázáson'. Ettől lett cionista?"
Nem, önmagában ettől még nem lesz cionista senki sem.
De ő a bírósági elnöki tisztségében jelent meg ott.
Ez pedig így már igenis elfogadhatatlan. és cionista seggnyalás.
---"zsigerből gyűlölöd a zsidókat"
Nem, nem gyűlölöm őket.
2008. 12. 14. 17:51
Nincs miről tovább beszélni. Épp úgy nem vagy antiszemita, mint Prohászka. Ebben megegyezhetünk.
Uszított mint az állat, támogatta az egyetemi zsidóveréseket, de szerinted nem volt antiszemita.
Na, hát és akkor ne hányjalak le?
Fogadjunk a numerus clausus sem zsidótörvény volt, hiszen nem volt beleírva szó szerint....
Mindig kibújuk a szög a zsákból. Fel kellene végre vállalni a dolgot, nem sunnyogni, és akkor helyén lenne a poszt címe is, meg minden. A többi, csak duma, vagy "retorika", ha úgy tetszik.
2008. 12. 14. 17:57
“Az antiszemitizmus a keresztény erkölcstan és a keresztény társadalmi rend reakciója, s mint ilyen, a legjogosultabb mozgalom.”
Prohászka, aki ugye nem volt antiszemita. Az a különbség kettőtök között, hogy ő egyenes volt, közölte, hogy az, és felvállalta. Te meg ködös mázba burkolod az ilyen gondolataidat, kétértelműsítesz. Méghozzá azért, mert tudod, hogy máshogy nem fogod tudni lemosni magadról ezt a sok szart, amivel bekened magad. Érzed te már, hogy nem fogod sokáig húzni ebben a szerepben, mert egyre kínosabb lesz.
2008. 12. 14. 18:04
Pengető: ---"Uszított mint az állat"
Idézet?
---"támogatta az egyetemi zsidóveréseket"
Idézet?
---"de szerinted nem volt antiszemita."
Nem is.
---"a numerus clausus sem zsidótörvény volt"
Figyelj, a numerus clausus voltaképp a szegény cigányokat védte, hiszen meghatározta, hogy lehetőleg minimálisan arányszámukban fel kell venni őket egyetemre. x))))
---"Fel kellene végre vállalni a dolgot"
Micsodát?
(124): ---"Az antiszemitizmus a keresztény erkölcstan és a keresztény társadalmi rend reakciója"
NE KEVERJÜK A DOLGOKAT!
Az akkori szóhasználatban nem volt annyira elterjedt a cionizmus, mint manapság. Ma ugyanez a szó - antiszemita - egészen mást jelent, mint akkor, elvégre mi már sokkal többet tudunk a cionisták céljairól, mint a korabeliek, tehát mi már sokkal árnyaltabban tudjuk kifejezni magunkat (erre még nekik nem volt lehetőségük).
2008. 12. 15. 22:14
Semjén Zsolti: "a demonstrációt egyértelműen megfélemlítő szándékkal hívták össze"
http://kuruc.info/r/1/32119/
Nagyon helyes!
2008. 12. 16. 12:22
Eleve milyen dolog már más temploma elé ráadásul politikai célú tüntetést, gyűlést összehívni...
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.