Budaházy évértékelő
Az áldást sodika küldte 2009. január 19., hétfő - 19:17-korCímkék: budahazy video
48 komment
Na, ehun ni egy órányi friss anyag, amit nem én rögzítettem, de attól még érdekes.
Egyúttal örömmel jelzem, hogy Budaházy múlt heti tárgyalásához felkerült a netre a hiányzó rész, így teljes terjedelmében megtekinthető ide kattintva.
Az évértékelőhöz pedig kattints alább a megfelelő fülre.
- Technikai megjegyzés: A továbbiakban nyugodtan töltsetek fel rendes, 640*480-as felbontású verziókat a yv.hu-ra, ne pedig ilyen lebutított mobilképes cuccokat. Simán megeszi 300 Mb felett is a fájlokat. Tessék csak megnézni a Gárda-peres ügyészi perbeszédről készült videómat, ami közel 40 perc, mégis rendesen kitölti a videóablakot (egy 300 Mb-os Windows Media Video volt a forrása).
- 1. rész
- 2. rész
By SoDI





Eddig 48 komment érkezett (
)
2009. 01. 19. 19:45
Figyelj buzika Sodika .Ez a videó nem is megy.mindig leáll.
2009. 01. 19. 19:48
nem tomcat vagyok bocs
2009. 01. 19. 19:48
köcsög Sodi: Ez a Firefox hibája. Próbáld más alatt.
2009. 01. 19. 19:50
Bocs en nem firefox vagyok, de bocs hogy nem megy
2009. 01. 19. 19:58
Jóvan mostmáá megy de akkor is homi vagy
2009. 01. 19. 20:02
máá milyen név az,hogy sodika?Buzi név.
2009. 01. 19. 20:04
Firefox 3 alatt tökéletesen megy.
Budaházy álmokat kerget. Az én véleményem szerint bármilyen rendszert lehet jól működtetni a nemzet javára, ha azt nemzeti elkötelezett becsületes vezetők irányítják (urambocsá, még egy szocialista berendezkedést is). Nem hiszem, hogy pl. Svájcban az emberek követelnék, hogy pl. királyság legyen, mert az sokkal jobb. Ez hülyeség. Az alávaló gazembereket kell kiszűrni amennyire csak lehet, a rendszerből. Kínában, ha valaki elsikkasztja az állam pénzét, az halálbüntetés. Ilyen egyszerű. Lehet sok módosítást bevezetni, ami a vezetőket szűri meg és nem a rendszert változtatja meg alapjaiban. Ott van pl. a brunei szultán, ő is elkötelezett a nép felé vagy mondhatnám Dubai-t is ahol sokkal jobban élnek, mint Európában. Tehát nem a rendszerekkel van elsősorban a baj, hanem annak működtetőivel. Tehát a lényeg a gazemberek eltávolításában van, ezért kell mindent megtenni. Ha a gazemberek számát 90%-ról 10%-ra csökkentjük, máris felvirágozhat az ország...
2009. 01. 19. 20:17
Meg mindig tartom, hogy Budahazy nem tul ertelmes ember. Hulyesegeket beszel, nincs tisztaban fogalmakkal, es a logikaja is gyenge.
2009. 01. 19. 20:29
Nem hülye Budaházy, de én nem támogatom a királyság visszaállítását. Másrészt mindegy milyen rendszer, ha nem tiszták a vezetői.
2009. 01. 19. 21:38
Érdekes az epét hányó szaros szájú internetmajmokon meg az ilyen tonkáton cseperedő félembereken kivül minden hazafi tiszteli a Gyurit. És sokan még egyet is értenek a fejtegetéseivel. Sajnos nem tud olyan dolgokat felmutatni mint a Gyözike meg a Pógártamás ezért lehet sokan el is unják hallgatni mert nem produkálja magát olcsójánosként
2009. 01. 19. 22:40
"Kínában, ha valaki elsikkasztja az állam pénzét, az halálbüntetés"
Ez úgy helyes: "elsikkasztja a pénzt ÉS nem ken meg vele más vezetőket"
"vagy mondhatnám Dubai-t is ahol sokkal jobban élnek, mint Európában"
Olajmilliárdokból én is építenék neked jólétet. Azt viszont el kell ismerni, hogy a Dubai vezetők haladó gondolkodással tudják, hogy az olajból származó pénz nem tart örökké ezért be kell fektetni másba.
"Ha a gazemberek számát 90%-ról 10%-ra csökkentjük, máris felvirágozhat az ország."
Meg le kell szoktatni az emberek nagyrészét arról, hogy az állam nevelje őket. Igenis önállóan kell sokmindent csinálni az államnak pedig hagyni ebben érvényesülni őket (kevés támogatás, de ezzel együtt kevés adó is).
2009. 01. 19. 22:49
A fentieket csak annak illusztrálására írtam, hogy nem a rendszert kell elsősorban megváltoztatni, mert hiába más a rendszer, ha azt is szar emberek vezetik. Még a jelenlegi adórendszer mellett is sokkal jobban élnénk, ha a multikat nem támogatnák és nem engednék, hogy elvegyék a magyar cégek elől a lehetőségeket (és ötször annyi munkahelyet teremtenének, mint a multik) és pl. a stratégiai energiaágazatok a magyar népnek önköltségi áron termelnék az energiát (tehát csak költségérvényesítés lehetne), persze ehhez megint csak oda jukadunk ki, hogy tisztességes magyar hazafiaknak kell vezetni az országot... Ami magyar itt, az már csak a pék, meg az ilyenek, komoly vállalat már nincs magyar kézben...
2009. 01. 19. 22:51
...lyukadunk.... na
2009. 01. 19. 22:55
Ja, bastinak igaza van, ennek a Budaházynak csak az álmaiban működne a saját rendszere. Az interjúban több helyen is elhangzott, hogy szar embereknek a kezébe akarja adni a hatalmat, míg itt a remek mostani rendszerünk, de ahhoz nem ért, mert az álmaiban él és egyébként is az ő rendszere is rossz lenne mert nem-magyarok kezében minden rendszer szar a magyaroknak.
2009. 01. 19. 22:55
Can I speak to tomcat please?
I am not Arnold Schwarzenegger tho...
2009. 01. 19. 22:56
Nem ó'vastam semmit el itt felettem, csak érdeklődenék affelől, mi lett azzal a göndör fiúcskával akit ottan linkellesz.
Háttáncsak nem a szorosba van,avagy tán elmú
t rúla a názczulás, avagy mi es lehet még.
Táncsak nem beteg az a jaó gyárek.
Reménykedöm, tán méges elmúllott rúla, oszt senem beteg, senem a szorosba' mén millady nekogimi/gami
Ha tán méges názci marada hagyományőrzésileg, tán álnéven publikál, mindenesötre az es möglehet . elmén egyszerűjen dógoznyi, smost enkább setmétrebb dógokval vagyon elfoglalván mint emez hagymázmányos idejológija.
2009. 01. 19. 23:07
Khmm. vajóába'érdekőne, idves barátjátul gondolám mögkérdem, de amaz testépítő-nevű embörhyerökkel van áfoglalva té's amodé.
2009. 01. 19. 23:23
és ki legyen a majdani király???én szerintem egy szóbajöhető személy van, a mai, erkölcsileg és kulturálisan sajnos eléggé silány magyarországon:helena domina!!!!!!!!
2009. 01. 19. 23:30
I'm Arnold Schwarzenegger
2009. 01. 19. 23:32
Das ist scheisse.
2009. 01. 19. 23:50
juliska néni a világ niggere
rüsszencs zsidó
sodi hülye
kingát basznám
broni zsidó
2009. 01. 20. 0:12
Vegyuk mar eszre hogy egy deka ertelmes mondat nincs a videoban. Ossze-vissza beszel, teljesen meggondolatlan, stb.
Nem baj, majd ha futyul egyet, a tomeg megindul autokat gyujtogatni, mint Franciaorszagban a muzulmanok.
2009. 01. 20. 1:35
Feltöltöttem az intejút mp3 formátumban, hátha valaki a vonaton, vagy a buszon kívánja meghallgatni.
http://data.hu/get/1106932/gyuri2008.mp3.html
2009. 01. 20. 3:34
Ki a pélóm ez a gagyi riporter? És melyik médiumnak készítették ezt a szart?
2009. 01. 20. 3:55
Nem tiednek, illetve a fajtádénak.
2009. 01. 20. 3:56
Elnézést, egy "a" kimaradt.
2009. 01. 20. 6:44
Én teljesen egyetértek azzal hogy becsületes hazafiaknak kell vezetni az országot!!!
De miből gondoljátok hogy Budaházy, vagy a Jobbik becsületes???
Budaházy el is mondja hogy ők akarnak lenni az ÚJ ELIT!! Gondolom annak minden kiváltságával.....
Szerintem Budaházy nem való elitnek! Buta,egyszerű, radikális. Amiket mond az kb 150 évvel ezelőtt még elment volna de most már nem. És az a furcsa hogy mivel üzletei a nemzeti radikalizmusra épülnek, és ebből nagyon jól él, neki érdeke folyamatosan szinten tartani a zsidózást,utcai harcokat, lázongást......
HA megfigyeljük mind a Jobbik, Toroczkai,Budaházy pénzügyileg érdekelt az emberek agymosásában,radikalizálásában. A buta kukaborongatók meg ugranak gyújtogatnak és börtönbe mennek első szavukra. Azért hogy a Jobbik,Budaházy,Toroczkai stb jobban éljenek.
Ezek az emberek már most rajtatok élősködnek nemzeti radikálisokon, képzeljétek mi lesz ha közelebb kerülnek a hatalomhoz. UGYAN OLYAN KÖCSÖG POLITIKUSOK LESZNEK MINT A MOSTANIAK!
Sőt rosszabbak mert ezek a ti hazafi érzelmeiteket kihasználva hazudnak a pofátokba!!!
2009. 01. 20. 7:43
Kingaaaaa, hiányzol! Gyere! A sok rusnya buzeráns meg biboldó között felüdülés egy igazi nő, várlak!
2009. 01. 20. 8:18
Itt vagyok, miért keresel Heinrich ? Különben is, én úgy tudtam, te is ciánnal mérgezted meg magadat mint Adolf, akkor meg mit ugrálsz itt kora reggel miközben futópadozok, csak nem feltámadtál ?
Mi van Rüsszencs, ma te vagy a soros tojásgyűjtő a kibucotok tyúkfarmján, hogy reggel 6:44-kor már rohamod van ?
2009. 01. 20. 8:28
Tomcat egy görény zsidó áruló csicskageci.
Mindenkit mocskol, sodit, a kurucot, torockait, budaházit is.
ideje egységes tomcat elleni harcra felszólitani az igazmagyarokat.verjük péppé tomcat gyökér hombár fejét a kamerájával!
2009. 01. 20. 10:04
27.
Neked a Jobbik, Budaházy, Toroczkai egy kalap alá van véve, mert a tudatlanság beszél belőled és a zsidóknak csak a "fasiszta" létezik és mindenki az, aki nem az ő szekerüket tolja. Pedig ezek különböző identitások, mégha sok a közös a célok tekintetében. Budaházy magyar hagyományörző. Arra is szükség van, összefogja azokat, akiknek ez fontos. Toroczkai a mában él és szervezi nemzetközi szinten a hazafias öntudatot erősítő szervezetét. Ez is összefogja azokat, akik szerint csak egy önmagára büszke, öntudatos és céltudatos nép képes virágzó gazdaságot, boldog életet építeni. Ez is helyénvaló, de ezek mind civil hétköznapi értékek és nem elsősorban a nagypolitika érdekszférájához tartoznak. Viszont kell egy "hivatalos" politikai szereplő, akire a nemzeti öntudattal rendelkező (és a fent felsoroltak) emberek szavazhatnak és a hatalomba segíthetik, hogy a fenti értékek meg is valósulhassanak és az országos politikába is beépüljenek. Azt nem értem, hogy a hazafiak közül is sokan miért nem értik meg, hogy Budaházyék ezt sosem tudják megvalósítani az utcán keresztül, csak ha bekerülnek a "házba". Az utca csak figyelemfelkeltésre jó, de onnan nem lehet kormányozni.
A becsületes, tisztességes hazafiak kérdésében lehet, hogy nem ismerjük őket, de akik most hatalmon vannak (voltak) azokat már ismerjük és tudjuk, hogy ők nem azok. Tehát az egyetlen lehetőség, hogy azoknak hiszünk, akiket ugyan nem ismerünk, de a tetteik eddig azt bizonyítják, hogy ők lehetnek azok. Mit veszíthetünk? Szavazzunk a biztos gazemberekre? Inkább az esélyes becsületességre, ha pedig mégsem válik be, legfeljebb marad minden a régiben. Ne kockáztassatok, becsüljétek meg azt, ami van az igazi magyar oldalon, mert ha ez sem lenne, akkor nekünk örökre végünk. Még néhány ilyen évtized és annyi. A legkisebb kockázat még mindig egyedül a Jobbik. Őket kell támogatni, nincs más esély!!!!
2009. 01. 20. 10:11
Azt még hozzátenném, hogy miért baj az, hogy valaki ebből él? Valamiből élni kell. Egy fogathajtó, aki közben lovardát is üzemeltet, az akkor csak azért fogathajtó, hogy a lovardáját népszerűsítse? Nem azért mert szereti a lovakat és közben meg is akar élni valamiből? Szerintem az tud igazán boldog lenni az életben, aki a hobbyjából meg tud élni. Te jobban bíznál egy gyógyszerészben, aki közben "hobby" szinten politizál és rendezvényeket szervez? Nekem sokkal hitelesebb az, akinek ez az élete minden síkon.
2009. 01. 20. 10:24
Feleslegesen töröd magad Basti, Rüsszencs pontosan olyan mint Tomcat, össze kellene kötni őket és be velük a Dunába.
Mindketten csak a szart keverik !
2009. 01. 20. 10:33
Nem semmi hova süllyedt a gombagyár, már csak a zsírcat seggét nyaló szánalmas szarok maradtak. Szerencsére a kuruc meg sodi blogja tartja még a színvonlat, kivéve amikor a tomcatista gyökerek ide járnak trollkodni. Úgylátszik hiányzik már nekik hogy ismét szét legyen baszva a tarhagyár honlap.
Budaházy és Toróczkai a legjobbak,az áruló tomcatet meg bele kell baszni a Dunába!
2009. 01. 20. 10:36
Bár Rüsszencs írására reagáltam, de elsősorban nem neki válaszoltam, hanem mindenkinek, aki itt olvasgat. Ő még tomcat-hez "sem ér fel", mert ő legalább nyíltan vállalja a saját hülyeségét és szánalmasságát. Rüsszencs egy szellemi toprongy, aki semmit nem lát át a világban, fogalma sincs semmiről, bulvárlapokból kománypropagandából "ollózta össze" az életét, semmi önálló gondolata nincs.
2009. 01. 20. 10:40
ezt a csökött geciputtony faszkalap tomcatet szét kell ütni, nyomi fejét péppé zúzni, boltját molotovozni, a szerverét baltával összezúzni.,
ezután mehet a köztörvényes bűneiért 30 ;vre a sittre egz 150 kilós anyagyilkos kancigány mellé.
2009. 01. 20. 10:53
Mennyire elképesztő, ahogy TC hazudik.... Kihasználja azt, hogy sokan Emőkét is semmibe veszik (én is)...
Már a címben hazudik
"Jogerős határozat: Novák Előd hazudott a Fideszről is"
A határozat olyannyira jogerős, hogy a második bekezdésében van leírva, mi módon lehet fellebbezni...
Továbbá a (NEM jogerős) határozat kizárólag a Fideszről beszél, nem pedig IS.... (Félreértés ne essék, én ezt el is hiszem, csak "IS"-ről szó nincs...)
Tomcat, tomcat. Kit tudsz manipulálni még? Hány droidod maradt??? nevetséges.
2009. 01. 20. 11:11
Tomcat vagyok és még mindig sokat recskázok a pornóra,ezért Athina kurvára dühös,de majd Heléna megvigasztal és számba tolja a barna macit!!!
2009. 01. 20. 11:16
Heléna foglalt? Nem vaj, van Kinga is!
2009. 01. 20. 11:18
Kicsit elszaporodtak a netbetyárok errefelé, nem Sodika? :DDD
2009. 01. 20. 11:19
Új elit? Kik? A kukaborogatók? :-DDD
2009. 01. 20. 11:30
Üssétek tomcatet, ezt a görény majom, zsidó disznót ahol éritek!
2009. 01. 20. 12:04
Mocskos nácikok ne báncsátok a legjobb emberünket!
Polgár Tamás pártunk büszkesége és új reménysége.
2009. 01. 20. 12:10
Basti:
2009. 01. 19. 20:04
a Dubai szultánja egyáltalán nem elkötelezett a nép irányába, sőt, azt lop el amit tud. A nép, ha nem is nyomorog, szegényebb, mint itt.
Ajánlom ezt a cikket a figyelmedbe, egy ottjárt ember tapasztalata:
http://kk.blog.hu/2008/07/11/orszagnak_vicc_viccnek_rossz
2009. 01. 20. 12:12
Brunei-t akartam írni az előbb, bocs
2009. 01. 20. 12:26
#41. A szoborromboló zsidók (pl. Faludy) mennyivel volt "elitebb"? Egyszer látta átmenni József Attilát a zebrán, aztán egyből ő lett a "költőfejedelem". Ismered egyetlen versét is? (Google nem játszik.)
Vagy ott van az asszony- és rendőrverő, drogos Demszky, akinél korruptabb alakot Afrikában vagy Latin-Amerikában is nehezen találnánk. Lásd Combino-ügy, négyes metró, stb.
Az Aczél elvtársat óránként lepippantó Lendvai Cenzor Sipánka mitől elit? Vagy az olajbűnöző Csintalan? És a házasságtörő, crackes, az egyetemet 10 év alatt kiseggelni képtelen Deutsch Tompika? No, és az ÁFA-csaló Gyurcsány, a maffiózó Veres és Szilvásy? Esetleg a Heti tetves zsidajai?
Ki(k) neked az elit? A műanyag teheneket fröccsöntő, belpesti bölcsészhallgató zsidó hülyegyerekek? Vagy a nyugdíjas partizánok? Netán a hat elemit végzett, sikkasztó Kolompár Orbán? Vagy fajtestvére, az egyik legkeményebb csonkaországi bűnöző, Száva Vince?
2009. 01. 20. 12:29
44.
Ezt arra írtam, hogy egy ország jóléte nem elsősorban a politikai berendezkedésétől függ, hanem az azt működtető emberek tisztességétől. Brunei szakértő nem vagyok, de azt gondolom, hogy "egy teljes és kétszer fél nap" meglehetősen kevés a summás kijelentések megtételéhez. Voltam már olyan "boldog" országban, ahol nem volt aranyból a kerítés (engem inkább szemétdombra emlékezetett) és mégis egy idő után megismerve néhány helybelit, rájöttem, hogy sokkal boldogabbak, mint mi. Ez mindig kultúra kérdése, ki mit tart jólétnek és mitől elégedett. Nekünk Párizs, New York, Las Vegas a "horizontunk", nekik meg a békés hétköznapok. Nem hiszem, hogy az aszfaltra kent arany teszi boldogabbá az emberek életét.
Inkább én ezekre hegyezném ki és nem a látványra:
"Bruneiben ugyan ingyenes az oktatás és az egészségügyi ellátás, munkanélküliség pedig gyakorlatilag nincs"
"Az egyetlen kétségtelenül pozitív hozadéka ennek a berendezkedésnek, hogy az alap szolgáltatásokhoz ingyen hozzájutó lakosság nincs rákényszerítve a természet olyan fokú pusztítására, mint a környező országokban mindenhol. Ennek köszönhetően a szultáni palotával átellenben a folyó partján vígan sütkérező vidrákat láttunk, és az apró ország belsejében állítólag egészen érintetlen dzsungel-szeletek is vannak. Ezeket egyébként egyre erőteljesebben reklámozzák mindenfelé, mert a szultán szeretné, ha országának gazdasága (illetve izé, a saját gazdasága), nem csak az olajra és a földgázra épülne, hanem például a high-end turizmusra is."
Ez azért nem az sugallja, amit az iró el akart vele érni, hanem azt, hogy igenis van jövőkép és törődnek a lakossággal, főleg annak függvényében, hogy az egész ország a szultáné. Kiváncsi lennék, mi lenne nálunk, ha a Kurcsányé lenne jogilag is az egész ország. Valószínűleg már nem lennénk az élők sorában...
2009. 01. 20. 12:36
Na végigszenvedtem.
Ez egy fantaszta.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.