Tomcat drukkol
Az áldást sodika küldte 2009. március 17., kedd - 13:04-korCímkék: budahazy hunnia tomcat
50 komment
Ennyi az eredmény, néhány újabb büntetőeljárás, ami sajnos teljesen jogos, és meg is fog állni, a kérdés csak a büntetés mértéke lesz. Nem lesz itt Hunnia, csak néhány, jó esetben felfüggesztett börtönbüntetés, bár ha tovább folyik a műsor, akkor lesz ebből még letöltendő is. Hős akar lenni? Csatlakozzon Hunniához!
Teljesen jogos? Meg fog állni?
Miért is?
- Budaházy azt mondta, hogy támadjuk meg a rendőröket? Nem ezt mondta!
- Toroczkai azt mondta, hogy erőszakkal, ne pedig jelenlétünkkel, illetve passzív nyomásgyakorlással szabadítsuk ki Budaházyt? Nem ezt mondta!
Az új Btk. sem csodaszer a hatalom kezében. Sokak szerint elképesztően tág jogértelmezésre ad lehetőséget, ezért alkotmányellenes. Viszont sajnos az igazság az, hogy ha kirívóan egyértelmű lenne az alkotmányellenes jellege, akkor Sólyom soha nem írta volna alá. De ez valahol pozitívum, elvégre éppen az alkotmányosság elve teszi a gyakorlatban hatástalanná a szabályozást.
Az, hogy a rendőrség túllépi a jogkörét az új joghelyek alkalmazásakor, még nem jelenti azt, hogy mindez a bíróság előtt is megállja majd a helyét. Mint írtam, az erőszak előkészülete egy fából vaskarika jogszabály, vagyis a bíróság előtt teljesen hatástalan lesz. Hacsak a gyanusítottak nem állapodtak meg külön a rendőrök megtámadásában, nincsenek veszélyben. Önmagában az ávós jogtiprások elleni fellépés, és a Gyorskocsi utcai - akár békés és passzív - erőmutatás terve még nem számíthat erőszak konkrét előkészületének.
Nem fogják tudni bebizonyítani.
Önmagában az, hogy egy rendezvényt Budaházy és Toroczkai szervez meg, még nem jelenti azt, hogy erőszak várható rajta. A valóság éppen ennek az ellenkezője. Pontosan tudjuk, hogy minden egyes esetben, amikor eszkalálódnak az események, elsőként a hatalom támad, vagy legalábbis annyira leszűkíti a lehetőségek körét, hogy az egyetlen választás az önvédelem lesz. Bizony, jogos önvédelem, elvégre a kirívóan jogellenes intézkedés felér egy támadással.
Ha a rendőrség békén hagyja az embereket, vagyis betartja a törvényeket, akkor garantált a nyugalom. Még akkor is, ha Budaházyék hívására érkeztek. Nem is lehet másként, elvégre a hazafias önvédelem hangsúlyozása soha nem lehet bűncselekmény. Ennyi erővel a Nemzeti dal elszavalása is az lenne.
Annál viszont elképzelni sem tudok undorítóbb dolgot, mint amikor valaki a nemzeti oldal prominens személyiségeinek börtönbe jutásáért már majdhogynem drukkol.
By SoDI





Eddig 50 komment érkezett (
)
2009. 03. 17. 13:15
Katasztrófa, még ők akarnak bemenni Joshi Barat-hoz ... Inkább dolgozzanak a háttérben, úgy nem csinálnak nagyobb bajt.
2009. 03. 17. 13:20
1. Mi van Sodi, csökkent a látogatottság, be kellett dobni egy kis tomcatet megint??
2. A jogászkodást hagyd meg a jogászoknak, mert segghülye vagy.
2009. 03. 17. 13:21
Birka: tudtommal nem ők akarnak bemenni, hanem meghívni olyan személyeket, mint Morvai, stb. Ha ők akarnak bemenni, abból tényleg beégés lesz.
2009. 03. 17. 13:58
Egyetértek, segghülye vagy.
2009. 03. 17. 14:02
sodika: az elemzésedből kihagytad Budaházy 12 pontját. "Egyébként is nagy ívben köpök a törvényekre", "Fegyverkezem", "Nem vetem el az erőszakot, sőt kifejezetten szükségesnek tartom". Ezek azért lehet kimerítik az "erőszak előkészülete" pontot, még talán a bíróság szerint is :)
Egyébként Pengető kérdése jogos, megint Tomcattel kell foglalkozni, hogy legyen egy kis látogatottság? :)
2009. 03. 17. 14:05
Le lehet szállni Tomcatről, már kértelek benneteket. Köszönöm a figyelmet.
2009. 03. 17. 14:09
Kedves Sodi,
kérlek olvasd el újra a Tomcat féle szöveget, mert úgy érzem, hogy Tc iránti ellenszenved miatt faszságokat képzelsz bele a szövegbe.
2009. 03. 17. 14:13
gondolom ide is beröfögök : RÖFF RÖFF RÖFF
2009. 03. 17. 14:18
SaNYI: Hunnia ellen beszél, mint mindig.
És hülyeségeket, mert Budaházyt ezúttal sem fogják elítélni.
2009. 03. 17. 14:19
k0zi: Budaházy 12 pontja olyan, mint a nemzeti dal.
Irodalmi mű. Ezek a mocskok Petőfit is lecsuknák?
Na hát lófaszt, nem lehet ilyet...
Pengető: Érdekes módon, ha jogászkodom, általában mégis nekem van igazam.
2009. 03. 17. 14:21
Ja különben tegnapi és tegnapelőtti látogatottsági adatok (az egyedi látogatók oszlopa stabilan 2000 fölött):
mikor---------látogatás---újratöltés---egyedi---elérés
március 15.--3384--------3963------- 2034------7347
március 16.--3356------- 3218--------2107------6574
2009. 03. 17. 14:23
Majd jól rábasztok, ha a Zöld Párt kerül hatalomra. Nem foglak elfelejteni benneteket. Sodi te pedig ha még egyszer a tárgyalóteremben rejszolsz kamerázás közben, Bloginnal megkeresünk és elverlek.
2009. 03. 17. 14:23
Viczes fiú ez a zsomcat.
2009. 03. 17. 14:25
ja, de ez a zsodi még annál is hülyébb :SADSDADASDSSDSDD
2009. 03. 17. 14:32
Hö, valaki lopja a nevem.
2009. 03. 17. 14:34
15: Ál-Tomcat, bekussolhatsz, különben faszkorbács.
2009. 03. 17. 14:38
Október 23-ára megint szervezünk kötélhúzást, de most már tényleg jöjjön el mindenki, különben nagyon dühös leszek, és bezárom a blogot!!!!
2009. 03. 17. 14:43
Most nagyon csúnyát fogok mondani:
Tomcatnek tökéletesen igaza van! Ha Budaházyék nem mennek fejjel a falnak, talán Morvai Krisztináékat se támadják le a droidok. A Gárda avatás és a Jobbik megemlékezése példaértékű lehetne a nemzeti RADIKÁLISABBAK számára is. Fel kell mérni az erőviszonyokat is, mivel 30 emberrel nem lehet forradalmat csinálni, se pálinkagőzösen se anélkül.
Tehát Sodi egy jó tanáccsal zárnám:
Nem nemzetvezetőuraskodni kéne, hanem gondolkodni!
2009. 03. 17. 14:44
Nem kell ám eljönni a kötélhúzásra. Csak mondjátok azt, hogy eljönnétek. Majd az utolsó pillanatban úgyis lefújom, de legalább majd tudom azt mondani, hogy sokkal nagyobb igény lett volna rá.
Egyébként szerintem zsc ellen a leghatásosabb, ha nem foglalkozik vele senki. Figyelmen kívül hagyjuk. Mintha nem is létezne.
2009. 03. 17. 14:50
Egyébként egyre kevésbé értem, hogy akkó mit is csinál a gárda? felvonul itt-ott meg toboroz? valóban példaértékű.
2009. 03. 17. 14:56
hunfia: A Gárda avatás és a Jobbik rendezvény unalmas szar volt. Azokra én ki se mentem.
---"Fel kell mérni az erőviszonyokat is"
NINCSENEK 'erőviszonyok', ugyanis NEM A GYŐZELEM SZÁMÍT, hanem a szellemi láng!
---"Ha Budaházyék nem mennek fejjel a falnak, talán Morvai Krisztináékat se támadják le a droidok."
Ez viszont kurvára undorító mondat.
Budaházyék tehetnek az ávó kegyetlenségéről?
MI A FASZ?!
2009. 03. 17. 15:01
tomcat hülye, sodi hülye, mindenki hülye ...
... az EU viszont okos !
lol
2009. 03. 17. 15:05
Milyen kegyetlenségről beszélsz? Amíg csak meglegyintenek gumibottal, lefújnak könnygázzal, és ezért elmehetsz a bíróságra picsogni? Majd ha kérdezés, figyelmeztetés nélkül lelőnek, mindenféle eljárás nélkül elhurcolnak kényszermunkatáborba, stb., akkor rinyáljál kegyetlenségről. Még hogy kegyetlenség...:) Nem ismered a szavak hétköznapi jelentését, kis?
2009. 03. 17. 15:30
"Budaházy 12 pontja olyan, mint a nemzeti dal.
Irodalmi mű."
Mi a műfaja?
"Ezek a mocskok Petőfit is lecsuknák?
Na hát lófaszt, nem lehet ilyet..."
Az osztrákok lecsukták volna...
Tomcatnek tökéletesen igaza van. Butaházi mint írtam, reklámember, ezekkel a balhéival a turulboltjának csinál marketinget a fogyasztói szubkultúrája körében. Amíg teheti...
2009. 03. 17. 15:32
szia sodi!
Ma bentmaradtam tovább és látom az infótáblán a nevedet,2 szakról kibasztak! Olvastad már?Tegnapi dátumozott. Így már bukó a 4 egyetem,jujjjj mennyire sajnállak:-))
2009. 03. 17. 15:49
l.feri: Akkor nyilván le tudod fényképezni, hogy mindenki rajtam röhögjön.
2009. 03. 17. 15:50
haha.
pont tomcat pofázik aki nemsokára megkapja bombagyártásért a letöltendő 10-20 évét.
A HAZAÁRULÓ TOMCAT!
BÖRTÖNBE VELE!
HEIL BUDAHÁZI, HEIL TOROCKAI!
LEGYENEK ŐK A NEMZET VEZÉREI, AKINEK NEM TETSZIK AZT A DUNÁBA!
Most egyébként nem tüntetés zajlik az utcákonb, hanem az igazmagyar hunnia hadat visel a zsidók-cigányok magyarországa ellen!
csakhát tudod olyan amikor néhány csodaszép fehér hattyú áll szemben a sötét, gonosz varjak millióival!!!ha értitek a hasonlatot...nehéz a harc, de az igazak győzni fognak!!!
2009. 03. 17. 16:38
Te meg az iszap vagy a hattyúk tavában...
2009. 03. 17. 17:39
Sodi
Mit akarsz harminc emberrel vazzeg!!!!
2006-ban lett volna esélyünk egy forradalom kirobbantására, ha a drága Viktor nem húzza el a belét a tettek mezejéről, hanem a radikálisok mellé áll.
Egy haverommal még anno idején sokat beszéltünk erről. Ő sose járt ki semmiféle tüntetésre, ilyen-olyan rendezvényekre, mert nem látta értelmét, mint ahogy a 2006-os őszi eseményeknek sem, mert tudta, hogy ez kevés!
De azt mondta, ha Viktor kijelenti, hogy "megyünk" akkor ő is odaállt volna a többiek mellé és szerintem nagyon sokan voltak még így vele.
Harminc fecske nem csinál nyarat. Budaházy egyik előadásán Nyíregyházán azt mondta 20.000 ember kéne, és ebben igaza van. De szerintem az a 20.000 legyen ilyen:
http://www.youtube.com/watch?v=eRqBYPYwcZw
Így már van reaális esély, vagy egy társadalmi bázisra van szükség, mint 56-ban vagy 48-ban. Mára ennek megteremtése nehezebb, mivel akkor még nem volt média és médiamanipuláció. Akkor az emberek még hittek a saját szemüknek.
Ám ennek a felesleges hősködésnek semmi értelme!
Horthy Miklós se harminc emberrel verte le a vörös csürhét, vagy Franco a köztársasági erőket a spanyol polgárháborúban!
2009. 03. 17. 17:41
hunfia: UGYAN MÁR!
2006-ban sem volt szemernyi esély se. :-))))
EGY PILLANATIG SEM.
Most ugyanígy nincs, mint ahogyan akkor sem volt.
Azért legyünk már reálisak. :)
2009. 03. 17. 17:44
Milyen szellemi láng? Szellemi lánggal nem tudod visszaverni a rendőröket, arra csak Gandhi volt képes, de persze ő se harminc emberrel csinálta...
2009. 03. 17. 17:46
Én azt írtam, hogy "lett volna esélyünk" 2006-ban.
De pillanatnyilag nincs, de ezt neked is látni kéne...
2009. 03. 17. 17:52
akár fel is köthetnénk magunkat srácok.
2009. 03. 17. 17:56
hunfia: Sem 2006-ban, sem most nincs esély.
De nem állítottam, hogy van.
A jogokért azért kell harcolni, hogy legyenek.
Mindent meg kell tenni, ami jogunkban áll, mert ez jelenti a szabadságot.
A lelkekben élő tüzet pedig egy valódi hazafinak értenie kéne.
2009. 03. 17. 17:57
Sodika, azért Budaházyt Petőfivel összehasonlítani elég meredek dolog. A 12 pontját pedig irodalmi műnek nevezni még meredekebb. Nem csalódtam benned ;)
2009. 03. 17. 17:59
IsmeretlenJoAkaro: A szépirodalmi minőség szubjektív fogalom, ezért jogi szempontból értelmezhetetlen.
2009. 03. 17. 18:00
Egyébként belegondoltatok már, milyen lehet már annak, akinek "Zsidó" a vezetékneve? D:
2009. 03. 17. 18:02
"Budaházy 12 pontja olyan, mint a nemzeti dal.
Irodalmi mű."
ANYÁD.
2009. 03. 17. 18:04
pengi, ne sírjál már, úgyis csak kertész imrét olvasol.
2009. 03. 17. 18:11
"Egyébként belegondoltatok már, milyen lehet már annak, akinek "Zsidó" a vezetékneve? D:"
Kb. olyan, mint akinek Son of Divine Israel a nickneve...
2009. 03. 17. 18:12
"A szépirodalmi minőség szubjektív fogalom, ezért jogi szempontból értelmezhetetlen."
Dehogy értelmezhetetlen. Ki kell rendelni egy szakértőt, mondjuk egy irodalomtanárt, majd az megállapítja.
2009. 03. 17. 18:15
"Kb. olyan, mint akinek Son of Divine Israel a nickneve..."
Hát... nem. De azért ne csüggedj, talán majd legközelebb.
2009. 03. 17. 18:15
Dehogynem...:-DDDD
2009. 03. 17. 18:21
Az internetes felhasználói név legalább csak internetes. De pl. milyen lehet már annak, akit felszólítanak mondjuk matek órán: "Nos, mennyi az x értéke? Válaszoljon Zsidó!"
2009. 03. 17. 18:54
34. De ez nem azt jelenti, hogy feleslegesen összefujatom magam könnygázzal, meg megveretem magam gumibottal.
A hazafias lángoló szellem fontos, de az teljesen mást jelent, sőt az ésszel is párosulnia kell.
Mint ahogy történt a Gárda avatáson és a Jobbik megemlékezésén.
2009. 03. 17. 19:25
"hazafias lángoló szellem"
"Gárda avatáson" és jobbik naggyűlésen(ezt javítottam neked, mert gondolom elírtad)
Hö?
2009. 03. 17. 19:26
Azért sántít megint minden mondatod Sodika, mert a gödrös művészetes írásodnál kifejtetted, hogy szerinted a művészet az, ami egy "konzervatív keresztény kultúrembert" gyönyörködtet. Vagy valami hasonló. Ergo szerinted nem szubjektív. Most meg mégis? Minden mondatoddal ellentmondasz magadnak :D
2009. 03. 17. 19:34
IsmeretlenJoAkaro: Kategórián belül szubjektív. :))
2009. 03. 17. 19:34
Na de viccen kívül:
Más az én igazságérzetem, és megint más a jogi szempont.
2009. 03. 17. 19:38
Egyébként mindentől függetlenül, szerintem sem irodalmi műnek szánta Budaházy a 12 pontot(nem is gondolom olyan embernek, aki szépirodalommal komolyabban foglalkozna), hanem ahogy a műsorában mondta, ezt a 12 pontot tűzte ki maga elé, amelyekhez igyekszik hűnek maradni.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.