Gyönyörű sikerek!
Az áldást sodika küldte 2009. április 15., szerda - 1:50-korCímkék: eroszak forradalom tomegoszlatas
117 komment
Azt hiszem, elmondhatjuk, hogy a tegnapi napon nagyon szép sikereket ért el a magyarság.
- A harctéren mászkáló élő libák telitalálatnak bizonyultak. Minden híradóban megmutatták őket, mert jó móka az ázott madár. :)
- Másfélszer annyi ávós sérült meg, mint hazafi! (Ennél csodálatosabb eredményt az MTV ostrom óta nem tudott felmutatni a nemzeti ellenállás.)
- Azt is világosan megmutattuk a világnak, hogy a MAGYAR NÉPNEK mi a véleménye erről a szemét EU-diktatúráról!

- A Magyar Gárda végre valahára becsületesen helyt állt, keményen dacolva az ávós terrorral, amit az Index alábbi videóján is megfigyelhetünk.
Ezt szintén örömteli látni!
Nehezemre esik kimondani, de a tegnapi nap után kivételesen még Tomcat is dicséretet érdemel. (Aki kételkedne abban, hogy megnyerheti a pert a tojásos Demszkáj ellen, az gondoljon arra, hogy nemrég Kroko tanár úr is milyen szépen elérte, hogy Orosz József vádlottat bűnösnek mondják ki, amiért erőszakosozni, meg fasisztázni mert. :))
A Bíróság fel is szólította Orosz József vádlottat, hogy a jövőben tartózkodjon a bűncselekmények elkövetésétől. xD
Őszintén gratulálunk mindenkinek!
Szép volt, fiúk!
By SoDI





Eddig 117 komment érkezett (
)
2009. 04. 15. 2:03
Sodi, 2007. október 22-én csak egy hazafi sérült meg, tizennégy ávós, valamint öt zsidó firkász/fotós/operatőr.
2009. 04. 15. 2:20
szeszesember: Túl sok itt a per-per-per. :)
Egy Indexes operatőr nem ér annyi pontot a játékban. xDD
2009. 04. 15. 6:15
No, a gárdisták helytállása kellemes meglepetés volt.
2009. 04. 15. 6:23
Szerintem meg tiszta lebőgés volt a tegnapi nap.
Egyrászt a hősök teréhez képest alig jöttek el....
aztán azok is elmentek...
utána meg bohóckodás volt az egész....
az ávó jól taktikázott hogy kitette a kordont a kisutcákba, így nem tudott a téren összegyűlni a tömeg.
Megmondom őszintén nekem tegnap lett elegem az ún forradalmár igazmagyarok bohóckodásából...
szervezetlen komolytalankodás az egész.
A gárda is vagy normálisan cselekszik, vagy ne csináljon semmit, ez a röhejes cselekedet semmire sem jó.
ENNYIT ÉR A MAGYAR!!!!
nem lesz itt semmilyen rendszerváltás,meg kormányváltás sem, csak egy néhány száz fős szervezetlen csürhe randalírozása.....meg néhány ezer gyáva fideszpárti birkaként bégetése...
nálunk elvileg sokkal "gagyibb" népek képesek normálisan cselekedni, ásd ugye ukrajna, thaiföld, moldova..stb.
ehhez képest lassan óvodás amit csinálunk, miközben gondától morvaiig, vonától ekremkemálig 3 éve mindenki ugyanazokat a hülye szövegeket nyomja minden alkalommal.
SZÁNALMAS!!!
2009. 04. 15. 6:44
"Azt is világosan megmutattuk a világnak, hogy a MAGYAR NÉPNEK mi a véleménye erről a szemét EU-diktatúráról!"
Nem, annak a pár embernek az a véleménye.
"Másfélszer annyi ávós sérült meg, mint hazafi! (Ennél csodálatosabb eredményt az MTV ostrom óta nem tudott felmutatni a nemzeti ellenállás.)"
Aztán majd megy a hiszti, ha ennek hatására az elfogott "hazafiak" sokkal nagyobb büntetést fognak kapni (ugye súlyosbító tényező az hogy a rendőrök meg is sérültek).
2009. 04. 15. 7:26
#4 egyetértek.
Ráadásul Gondától Morvaiig, Orbán Viktortól Budaházy Györgyig mindenki azt mondogatja hogy nem megyünk haza, míg a kormány le nem mond, oszt' mégis mindenki hazamegy 1-2 óra múlva.
2009. 04. 15. 7:38
Ja, ez a "nem megyünk haza" pufogtatás a legszánalmasabb.
A radikálisok szájából már unalmasan röhejes, viktoréból meg aztán undorító, mert ha valaki akkor ő tényleg tehetne valamit komolyan.Persze nem akar, jövőre vagy 80%-ot kap ha bajnai tönkreteszi az mszp maradék szavazóit.
Aztán itt van a civil összefogás, na ezektől vártam valamit megmondom őszinten de lófasz ez is.
Egyrészt tegnap nem is voltak sokan, másrészt elmentek, noha milyen nagy szájuk volt hogy kormányt váltanak meg egyfolytában tüntetnek.
Jobb helyeken érdekes, pl. ukrajnában tényleg nem mentek haza.
A szájhős radikális majmok lószart sem érnek, és elérni sem fognak soha semmit.
Az egyetlen lehetőség a szakszervezetek folyamatos tüntetése, mondjuik ha leáll a máv, volán, bkv 1 hónapra akkor tényleg eltakarodik a kormány, egyébként kár is bohóckodni az utcán, erre nem képes még normálisan ez a nép.
2009. 04. 15. 8:12
4-es: A Gárda igenis NORMÁLISAN ÉS HELYESEN cselekedett. :))
---"Egyrászt a hősök teréhez képest alig jöttek el....
aztán azok is elmentek..."
EZÉRT A HAZAÁRULÓ NARANCSSEGGŰ MAJMOKAT HIBÁZTASD, NE A HAZAFIAKAT!
---"néhány ezer gyáva fideszpárti birkaként bégetése..."
Ebben egyetértünk.
EZ és CSAK ez a valódi hiba.
---"nálunk elvileg sokkal "gagyibb" népek képesek normálisan cselekedni, ásd ugye ukrajna, thaiföld, moldova..stb."
A LÉTSZÁM HIÁNYA A FIDESZESEK HIBÁJA, NEM A MIENK! A MI KÖREINK DEREKASAN HELYT ÁLLNAK, ÉS CSAK ŐK MENNEK HAZA!
Gery Greyhound: ---"oszt' mégis mindenki hazamegy 1-2 óra múlva."
Ez is CSAK a Fidesz hibája. Ha már nincs tömeg, mert a zsidesz elterelte a birkákat, nincs értelme tovább folytatni bármit is...
Akkor a radikálisoktól is normális dolog hazamenni.
2009. 04. 15. 8:23
Na persze. Ez nem pártállás kérdése, én is Fidesz szavazó vagyok, és mégis az utolsó kiszorítással mentem haza. Ellenben nagyon sok Jobbikos meg Árpád-sávos zászlós embert lehetett látni szivárogni hazafelé, amikor én kimentem fél 6 körül.
2009. 04. 15. 8:25
Köszi, hogy beismered, hogy ti nem tömeg vagytok. Párezer faszkalap, aki randalírozik, mert nem képes elfogadni a demokratikus, alkotmányos játékszabályokat, és annyira hülye, hogy azt hiszi, ezeket a szabályokat felül lehet írni azzal, hogy erősködik a rendőrsorfal előtt, és dobálózik. Hazaárulók vagytok, kárt okoztok az országnak, inkább mennétek dolgozni, hogy az adótokkal segítsétek az országot. Dehát ilyen parazitákktól, mint pl. te vagy, ne is várjon mást az ember. Ugyanolyan nehezék vagytok az országnak, mint gyurcsány. Ki kellene titeket rakni ebből az országból. Takarodjatok Etelközbe, vagy ahova akartok.
2009. 04. 15. 8:40
Gery Greyhound: ---"nagyon sok Jobbikos meg Árpád-sávos zászlós embert lehetett látni szivárogni hazafelé"
Egy szétdumált Fideszes rendezvény unalmas is.
Én éppen ezért nem is mentem ki este előtt.
10-es: ---"nem képes elfogadni a demokratikus, alkotmányos játékszabályokat"
ÉS NAGYON HELYESEN TESZIK, HOGY NEM!
Ezeknek a 'játékszabályoknak' ugyanis a totális működésképtelensége nagyon világosan megmutatta magát az öszödi beszéd következmények nélküliségében, a 2006. október 23-ai terrorban, és a mostani világrend végnapjait jelző világválságban.
---"inkább mennétek dolgozni, hogy az adótokkal segítsétek az országot"
LIBAJNAI ROHADT BRANCSÁNAK TEJELNI?
HOGY AZTÁN TELE LEHESSEN TÖMNI AZ IMF BANKÁROK ZSEBÉT?
LÓSZART... NEM VAGYUNK MI BIRKÁK!
2009. 04. 15. 8:42
Egyébként MOSTANTÓL MINDENKI, aki erőszakos csőcseléknek állítja be a hazafiakat, árulónak, A MAGYARSÁG ALJAS ELLENSÉGÉNEK SZÁMÍT!Ugyanis tény, hogy az erőszakot mindig ők kezdik!
(Az erőszakos kiszorítás is erőszak).
AZ UTCÁN JÓFORMÁN SOHASEM A HAZAFIAK KEZDENEK EL ERŐSZAKHOZ FOLYAMODNI!
2009. 04. 15. 9:09
Az öszödi beszéd követketkezményei a következő ogy-i választásokon látszódni fognak, úgyhogy az hazugság, hogy nincsenek következményei. Az alkotmányos szabályok szerint lehet leváltani egy kormányzó többséget. Aki nem akarja betartani ezeket az alkotmányos szabályokat, az ellen fel kell lépni, hiszen a törvényes rend megvédése a haza elsőrendű érdeke. Az okt.23-ai terror miatt is alkotmányos módon, jogállami eszközökkel lehet elégtételt venni. Adót nem libajnainak fizetsz, hanem mindannyiunk közös költségvetésének. Ha kevesebb adót fizetsz (te személy szerint semmit, ugye), akkor kevesebb jut a közös kiadásokra, megnyirbálják a szociális kaidásokat, és így tovább. Ostoba logika az, hogy "ezeknek nem adózunk". A többi magyarnak nem adózol, te sötét bunkó. Aztán rinyálsz, hogy erre sincs pénz, arra sincs pénz.
2009. 04. 15. 9:09
Ennek a Gárda-dolognak kétféle következménye lehet:
1. valamelyik kisebb alegység állt ellen, ha nem vállalják fel őket, akkor ki kell baszarintani mindenkit közülük
2. felvállalják őket, ebben az esetben a sajtó fog sápítozni, hogy radikális fordulatot vett a Gárda, tilcsákbeee!
Ha amúgy a Gárda egész tagságát felhozná Budapestre, mindenki kapna gázmaszkot, akkor nem lenne köhécselés, ellenállnának a rendőröknek, és azok nem tudnának mit tenni
az nyílt ellenszegülés lenne, maradna az éles fegyver bevetése, amire válaszul hihetetlen mértékben megnőne az ellenállás, a kormány egy-az-egyben lemondana,. ha nem az lenne, akkor nyílt diktatúra lenne, ilyen nálunk sem lehet, erre már az EU is lépne, ebben teljesen biztos vagyok
másik lehetőség, hogy a kormány statáriumot vezetne be az alkotmányos rend megdöntésének kísérlete okán, és bevetné a hadsereget
ja hoppá, nálunk olyan nincs
komolyan mondom, talán mi vagyunk az egyetlen ország, ahol a rendőrség ilyenekkel foglalkozik
- USA: Nemzeti Gárda + FBI és társai a belső rend védelmében, CIA és társai a külső fenyegetés ellen
- nálunk: NBH, NNYI és társai: hihetelen vizfejű, tehetségtelen banda, a rendőrség meg nem motívált, nem megbecsült, alulfizetett, egy ilyen helyzetben ők dobnák el először a fegyvert, nettó 120ért nem játszanának már komolyba
jah nem tudom néztétek a Demszky-féle tojásdobálást, ilyen balfasz testőrséget vazze, őr lefogja Boriszt, aztán el akarja fogni a bal oldalon álló dobálót, aztán mégis Boriszt, és mindkettő vígan dobálja a tojást
ez lehet vicces, de ha tojás helyett fegyver van náluk, akkor Demszky ma ki lenne terítve a padon
ennyit a titkosszolgálatról, meg egyéb belső védelmi erőkről, főleg hogy tomcat a blogján tegnap burkoltan leírta mi lesz, a BGY rádióban 4 napja hallható volt, és a Hír TV is véletlenül volt ott ugye jól beállított kamerával, nem?
Isten óvjon minket attól, hogy egyszer egy terrorista-csoport úgy gondolja mi vagyunk az ellenségük, bele sem merek gondolni, hogy faszán alárobbantanak vmelyik óriáskollégiumnak, vagy más egyéb zsúfolt helynek
lehet a tüntetésekről besélni, de ez a SZOMORÚ bazdmeg
2009. 04. 15. 9:12
Ha rendbontás van, persze hogy a rendőrség erőszakhoz folyamodik. Hiszen ez a dolguk.
2009. 04. 15. 9:14
"A többi magyarnak nem adózol, te sötét bunkó. Aztán rinyálsz, hogy erre sincs pénz, arra sincs pénz."
Ez így van.
Én egészen odáig szoktam menni, hogy az egyik legalapvetőbb hazafias kötelesség az adó becsületes megfizetése.
Aki erre nem képes, adót elkerül, offshore-ozik, csal, az az én szememben már nem lehet hazafi.
2009. 04. 15. 9:15
Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Mi lenne akkor ha nem lenne szájkaratés sőt pulpitus sem lenne csak csendben kiállnának az emberek és körbefognák a parlamentet sőt még azt is meg merem kockáztatni, hogy a parlamentnél az alsókarpartot lezárni. Így akadályozva a parlamentiek dolgát. Aki meg üvöltözik, azt szép szóval jobb belátásra bírni, ha meg a rendőrség sorfalban neki indul, akkor meg szétválna a tömeg és elengedné a sünöket, de ugyanúgy csendben kinn állna. Az öregek sztorikat mesélnek, kisebb csoportoknak, a fiatalok játszanak és egy fröcsögő hang sem hangzana el csak csendben jelezné az embertömeg hogy ezt nem mi akarjuk! Nem gyűlnénk össze sokkal többen? Nem lenne látványosabb, esetleg eredményesebb?
Tudjátok most jön az én nem értek hozzá szöveg szóval az alázó véleményekkel csak óvatosan ez egy "véleménykutatás"!
2009. 04. 15. 9:19
"A Magyar Gárda végre valahára becsületesen helyt állt, keményen dacolva az ávós terrorral, amit az Index alábbi videóján is megfigyelhetünk."
Aha... szóval akkor nézzük meg még1x. Odament kb 10-20 ember, picit lökdösődött, utána meg rohant mint az állat amikor kaptak egy kis könnygázt. Kemény...eddig mindig mindenki ezt csinálta. Aztán 1 lesérült. Gondolom a nagy rohanásban elnyalt, a mentőknek meg adják a helyes infót, h megverték, megölték, ideggázzal lefújták. Ebben a sorrendben. Lehetett számítani arra, h ilyen szánalmas lesz a tömeg. Kár volt kimenni a rendőröknek, nélkülük is szétszaladtak volna XD
2009. 04. 15. 9:28
12.Ne legyél már annyira idealista te szerencsétlen.Attól még,hogy a rendőrök kezdik a kiszoritást a tömeg természete és összetétele nem változik vagyis nyugodtan lehetnek a tüntetők között csőcselék-elemek.
2009. 04. 15. 9:31
gyönyörű sikerek...na persze de HOL AZ EREDMÉNY???2006 óta azaz 3 éve nem ugyanaz a politikai elit van hatalmon.
"Azt is világosan megmutattuk a világnak, hogy a MAGYAR NÉPNEK mi a véleménye erről a szemét EU-diktatúráról!"
Nem mutattot meg semmit a Magyar nép max a Magyar nép egy nagyon kis része.
2009. 04. 15. 9:50
Azt a tévhitet eloszlatnám, hogy Vonának hátatfordítottak volna, az való igaz, hogy a fityeszesek elindultak a Sándor Palotához és a színpad előtti tér egy pár percre kiürülni látszott, de mivel a Vértanúk terét már kezdték az ávósok körbevenni, az onnan átjött emberek újra betöltötték a helyet.
Sajnos mindenki arra vár, hogy legyünk 500 ezren vagy 1 millióan. Nem leszünk! Sem most, sem máskor. Sosem voltunk, sem 48-ban, sem az I-II. Vh-ban, sem 56-ban. Ha holnap az oroszok vagy a szlovákok bemasíroznának, akkor sem lennénk többen, mint mondjuk 100 ezer ember, aminek a többsége öregember, mindenki más a pincékben rinyálva várná a lemészárlást. Az számomra kétségbeeejtő, hogy míg az összes többi országban, legyen az Franciaország, Lettország, Moldávia vagy a velük szimpatizáló Bukaresti tüntetés, a diákok, az egyetemisták vannak kint és állnak ki az ország és a lakosság érdekeiért. Hol vannak a magyar diákok? Én elvétve látok egy-egy olyasmi kinézetűt, de lehet, hogy azok sem azok. Merre jár az egyetemi ifjúság? Csak nem a kocsmákban? A felnőttek között is csak időnként a szónokok közül néhánynak van diplomája, a tüntetők 99%-a legfeljebb érettségivel rendelkezik. A Kádár érában mindig az értelmiség volt kint a "betiltott" ünnepeken többségben. Hol vannak?
Szégyen és gyalázat, azt látom, hogy ez a nép nem érdemli meg a fennmaradását én nem megyek többet, mert nem érdemlik meg, teljesen felesleges, remélem éhendöglik minden fotelforradalmár...
2009. 04. 15. 9:53
1: Az ázott libák kb jól jellemzik a Gonda féle társaság értékelését, tökéletes szegénységi bizonyítvány arról, hogy 3 év tüntetgetés után ez az első jó ötletük.
2: Ti kurva nagy kispolgárok vagytok hogyha annak akartok örülni, hogy a rendszer legkisebb fogaskerekei közül az egyik megsérült. Hidd el a nagy gépezetet meg sem karcoltátok. És ezek után ne csodálkozzatok ha erőszakosak veletek a rendőrök. Létezik közöttük egy olyan, hogy bajtársiasság.
3: Továbbra is azt hiszitek magatokról, hogy ti vagytok a magyarság szószólói. Szerencsére a külföld még nem ezt hiszi, ugyanúgy hóbortos balfaszoknak gondol titeket mint a magyarság többi része.
Sodi be kéne látnotok végre, hogy ti vagytok a rendszer legnagyobb védelmezői. Ha nem a balfasz Gonda, a szőrös mellű csöves naplopó Pál Marci, a kedves, ugyanakkor hülyeségeket beszélő Morvai Krisztina, a földbunkó Budaházy és a hasonszőrű barátaik tolakodnának mindig az első sorba, már rég százezer ember ment volna a Kossuth térre. Ha nem tűnt fel, a Civilek is miattatok mentek el onnan. Az igazság az, hogy ezt a csoportot ugyanúgy elvakította a hatalom tévképzete, mint Gyurcsányt az igazi hatalom.
2009. 04. 15. 9:57
21: Hol is vagyunk? Például tanulunk, dolgozunk, a barátnőnkkel/barátunkkal vagyunk, és közben szomorúan figyeljük, ahogy a hazánkat tönkreteszi a világ legtehetségtelenebb és legbalfaszabb kormánya. Az egyetlen derültséget ti adjátok, ahogy a kormánynál is nagyobb balfaszságokat szónokoltok és szánalmasan szerencsétlenkedtek a 99% csöves külsejű naplopó csőcselék mellett. Én már megmondtam sokszor. Amint egy értelmes ember fog tüntetést szervezni, egyből ot leszek, de bohóckodáshoz nem fogom adni az arcom és a nevem.
2009. 04. 15. 10:07
23.
"Például tanulunk, dolgozunk, a barátnőnkkel/barátunkkal vagyunk, és közben szomorúan figyeljük, ahogy a hazánkat tönkreteszi a világ legtehetségtelenebb és legbalfaszabb kormánya."
Tehát végignézitek a rombolást és kész. Arra vártok, hogy legyen "valaki". Ez számomra azt jelenti, hogy szar emberek vagytok, mert "számotokra" senki nem fog kiállítani egy nektek elfogadható "vezért". Ezt csak ti állíthattok magatoknak, engem nem zavarna, ha ti külön szerveznétek tüntetést magatoknak, mert nem akartok résztvenni a "csőcselék" tüntetésén. De hol van? Nem láttam egyet sem az elmúlt években.... Szerintem a Gödör jellegű szórakozóhelyeken isszátok a sört vagy szívjátok a füvet, értéktelenek vagytok, egy 8 általánost végzett tüntetőnek több felelősségérzete van az ország dolgai iránt, mint nektek. Semmik vagytok, csak a kifogásokat keresitek....
2009. 04. 15. 10:09
13-as: ---"Az alkotmányos szabályok szerint lehet leváltani egy kormányzó többséget"
UGYAN MÁR! EZERNYI ELLENPÉLDA VAN!
Mi VALÓDI rendszerváltást akarunk.
A '89-es módszerváltók sem tisztelték az összes kommunista törvényt. A '56-osok pláne nem. És milyen jól tették!
---"ha kevesebb adót fizetsz ..., akkor kevesebb jut a közös kiadásokra"
Mi is az a közös kiadás?
A költségvetés csaknem FELE kamatterhekre megy el. Több adó = gazdagabb zsidó bankárok.
Na lófaszt.
---
kaller: ---"a sajtó fog sápítozni, hogy radikális fordulatot vett a Gárda, tilcsákbeee"
MÁR BETILTOTTÁK.
Tudod, Gárda-per.
INNENTŐL TÖKMINDEGY. xDDD
A betiltással a komcsik saját maguknak ártottak, mert ezek után már nincs korlát, csak a MUNKA van. :)
---"az nyílt ellenszegülés lenne, maradna az éles fegyver bevetése"
BAROMSÁG!
Fegyvertelen emberekre MÉG EZEK SEM lőnének.
---"bevetné a hadsereget"
Nincs is hadseregünk. :))))
De ha lenne, akkor sem vetnék be fegyvertelen civilekkel szemben. Még egyszer: ezt MÉG EZEK SEM lépnék meg soha.
---"ha tojás helyett fegyver van náluk, akkor Demszky ma ki lenne terítve a padon"
ÁMEN! :))))))))))))
---
Ond: ---"Aki erre nem képes, adót elkerül, offshore-ozik, csal"
ÁLLJ, ÁLLJ, ÁLLJ!
Ebből az első kettő _teljesen törvényes_, és csak a harmadik törvénytelen! Adót optimalizálni, és a globalizált világban off-shore kiszervezéseket végezni a világ legtermészetesebb dolgának számít!
Hol élsz te??
ÉBRESZTŐ, EZ A XXI. SZÁZAD!
---
langlovag: ---"szétválna a tömeg és elengedné a sünöket, de ugyanúgy csendben kinn állna"
Ehhez eszméletlen mennyiségű gázmaszk kellene. :))
---
18-as: ---"Odament kb 10-20 ember, picit lökdösődött, utána meg rohant mint az állat "
Nem ez a lényeg.
AZ A LÉNYEG, HOGY EZ MOST A GÁRDA!
Kezdetnek nem rossz. :))
---
Szőke: ---"na persze de HOL AZ EREDMÉNY???"
Folyamatosan ég a láng, és nem alszik ki.
Milyen más eredményt akarsz te ennyi idő alatt?
Szépen lassan építkezünk, és erősödünk, közben pedig folyamatosan demonstráljuk, hogy ég még a hazafias tűz lángja.
(Ez az erősödés nem a konkrét utcai eredményeket látszódik meg, hanem a háttérben)
---
Basti: ---"Merre jár az egyetemi ifjúság?"
Meg lettem szólítva. :))
Milyen megtiszelő. xDD
---"azt látom, hogy ez a nép nem érdemli meg a fennmaradását"
A birka a szart érdemli. Igen.
De ez csak azt jelenti, hogy annál több a felelőssége, ÉS A TENNIVALÓJA a valódi kemény magnak.
2009. 04. 15. 10:14
IsmeretlenJoAkaro: ---"a rendszer legkisebb fogaskerekei közül az egyik megsérült"
Nem, nem, nem érted.
Nem az a lényeg, hogy megsérült.
Az nagyon sajnálatos, ha bárki is megsérül.
AZ A LÉNYEG, HOGY _TÖBB_ SÉRÜLT MEG BELŐLÖK, MINT HAZAFIBÓL. :))))
---"Ha nem tűnt fel, a Civilek is miattatok mentek el onnan"
A civilek azért mentek el onnan, mert narancsseggű majmok.
---"figyeljük, ahogy a hazánkat tönkreteszi a világ legtehetségtelenebb és legbalfaszabb kormánya"
EZ PEDIG JÓ!
ÉN ENNEK ÖRÜLÖK!
WEIMARIZÁLÓDÁS NÉLKÜL NINCS HATALOMÁTVÉTEL! :))))
Szükség van Weimarra.
Ez a későbbi erős nemzetállam előfeltétele.
Aztán ha eljön az idő, majd MI rendet rakunk.
2009. 04. 15. 10:16
Sodi: Hány évfolyamtársad jár tüntetni? Eddig csak annyit vettem észre belőlük, hogy idejönnek gyalázni Téged...
2009. 04. 15. 10:19
Hány olyan kormányellenes tüntetés volt az elmúlt 3 évben, amire nem tolakodott el a gonda féle bagázs?
Egyébként én ott voltam a TV ostromnál és 2006 okt 23.-án is, szóval nincs okod beszólni Basti. Én megpróbáltam. De szánalmas csövesek önégetésébe nem fogok beállni. Főleg úgy, hogy van egy jó állásom, mellette mindjárt meglesz a diplomám, az én jelenlegi és majdan megtermelt adómból fizetik mindazt, amit a sok büdösszájú seggvakaró szétrombol.
2009. 04. 15. 10:26
az eu csak sipákolni tud, minden saját magunkon múlik
2009. 04. 15. 10:32
Úgy látszik nehéz felfogni, hogy a Fidesz szavazók nagy része ugyanúgy okádik ettől a széljobbos csőcseléktől, mint a balosok.
2009. 04. 15. 10:41
sodi ameddig nem tanulod meg mi a valos élet :
1. végre elvenné valaki a szűzességedet(lehetőleg nönemű)
2. végre nem anyád tartana el (aki ha rádkérdeznek szégyenlősen lefelé néz)
3. végre elkezdenél tanulni (nem a halasztásokkal és a sikertelen vizsgáidról szolna a fáma)
4. szert tennél legalább 2-3 igazi barátra (pálmarci félék csak ártanak neked)
5. nem futnál el mint egy lány( vállalnád ha már szemét módon csúsztatsz akkor fel is állsz)
de sorolhatnám még, így viszont egy selejtes korcs maradsz akiből már soha nem lesz felnőtt ember.
2009. 04. 15. 10:43
Itt van Mandyke adatlapja, akit az apja molesztált kiskorában.
Egyébként az idióta hitlerjugend zenekarában buzul ez is, szóval ismerik egymást.
http://iwiw.hu/pages/image/albumdata.jsp?userID=8712801
2009. 04. 15. 10:47
http://www.femforgacs.hu/zenekar/1599/Sturmast
Ott van a neve a tagok között is.
2009. 04. 15. 10:59
Jogállamban csak jogállami eszközökkel lehet kormányzó többséget leváltani. Ha ezt nem vagy képes felfogni, akkor egyszerűen IDIÓTA vagy. Ennyi nagyon egyszerű ez. Nincs ezernyi példa jogállam nem jogállami eszközökkel való felszámolására. Egyetlen példa sincs. Ahol erőszakosan döntik meg a hatalmat, az sosem volt jogállam. Egyetlen példát sem tudsz mondani. IDIÓTA vagy, caskúgy, mint a csürhetársaid. Egy a társadalom perifériáján elhelyezkedő szélsőség vagytok. A társadalom nem áll mögöttetek. Ha nektek sikerülne megdönteni a hatalmat, és káosz állna, én lennék az első, aki felkeresnélek, és legyilkolnálak a jogállam felszámolása miatt bűnrészességed miatt. Saját magam hoznék ítéletet a saját szabályaim szerint, és saját magam hajtanám végre. Fellebbezési lehetőség nincs, mivel nincs jogállam sem. Könnyű dolgom lenne veled, mert 1 gyenge szar vagy, aki vérző orral kullog hazafelé miután lefejelték.
2009. 04. 15. 11:06
"Ebből az első kettő _teljesen törvényes_, és csak a harmadik törvénytelen!"
Nem azt mondtam, hogy nem törvényes.
Attól, hogy törvényes valami, a gyakorlása még lehet hazafiatlan.
Lehet rá persze szlogeneket húzni, mint "adóoptimalizáció", de a lényeg az. Az a pénz, amit így a saját zsebedbe "optimalizálsz", az nem fogja közös jövőnket szolgálni.
2009. 04. 15. 11:07
Ez van, lebuktam...
http://iwiw.hu/pages/image/albumdata.jsp?userID=8712801
Dortmund, latin, szőkeség, minden stimmel, sajnos ilyen hülye voltam és elbasztam.
Apám túl sokszor tolt seggbe, azért van ez, ne haragudjatok rám!
2009. 04. 15. 11:11
Nem tudom, a többi egyetemen hogy van ez, de nálunk speciel még a FIDESZ támogatottsága is kicsi (ahogy észrevettem), nem hogy a szélsőségeseké. A kormányé viszont aránylag nagy.
Nyilvánvalóan ezért nem hőzöngenek...
Azért van köztetek kevés diplomás, mert azoknak több eszük van ennél. --- szerintem.
2009. 04. 15. 11:15
Ebből látszik, hogy mekkora barom vagy:
"---"ha kevesebb adót fizetsz ..., akkor kevesebb jut a közös kiadásokra"
Mi is az a közös kiadás?
A költségvetés csaknem FELE kamatterhekre megy el. Több adó = gazdagabb zsidó bankárok."
Ha mindenki így gondolkodnak, akkor miből jutna a magyar családok támogatására, kórházak, iskolák, óvodák fenntartására, stb.stb? Te egy akkora IDIÓTA vagy, hogy arra nincs is szó.
Szerencsére itt vagyunk mi, adófizetők, akiknek az adójából fizetik a rendőrséget, akik pofánvágják, könnygázzal lefújják a magadfajta randalírozókat, és rendet teremtenek, hogy mi adófizetők nyugodtan élhessünk.
2009. 04. 15. 11:21
sodi, szerencsés vagy, hogy 100%-ig védve vagy a nemi úton terjedő betegségektől.
2009. 04. 15. 11:29
37
Én tudom a választ, szépen beérik a Magyar? Bálint féle oktatási "reform". Ahol a lényeg, hogy valós tudást nem, viszont hazafiatlanságot, liberalizmust és a nemzetközi nagytőke imádatát kiemelten oktatják...
2009. 04. 15. 11:29
"A LÉTSZÁM HIÁNYA A FIDESZESEK HIBÁJA, NEM A MIENK! A MI KÖREINK DEREKASAN HELYT ÁLLNAK, ÉS CSAK ŐK MENNEK HAZA!"
Tévedés. A létszám a butaházybrancs, a gondaféle idióták, a morvai féle gondolatok, a zászlóégetők, meg talán még a te hibád is. Ugyanis az emberek többsége a háta közepére nem kívánja Bajnai György Gordont. Viszont az emberek többségének a töke tele van azzal a hevességgel átfűtött idiótozmussal, vandalizmussal amit művelgettek. Elmentek a Fideszesek? Csak nem azért mentek el vállalhatatlanok vagytok? De, Sodika, azért mentek el. Mert a zászlóégetéssel (stb.) ti párszázan bizony kurvára egyedül maradtok.
A tegnapi nap eredményei a posztod alapján:
Állatkínzás (libák a tömegoszlatásban, zsír)
Emberkínzás. (Miért is kéne örülni annak, ha egy ember megsérül?)
A magyar nép meg (hiába írtad naggyal) semmit nem mutatott meg. Ti nem a magyar nép vagytok. A zászlóégetők nem "a" magyar nép. Sem a szlovák, sem az eu-s zászlót égetők, nem a magyar nép.
Hanem az a tanulatlan, büdösbunkó brigád, aki képtelen elfogadni, hogy pont annyira kell a magyar népnek, mint Bajnai. Most kapaszkodj: SEMENNYIRE.
2009. 04. 15. 11:57
Pengető minden szavával egyetértek.
Köszönöm, hogy leírta a gondolataimat és nekem nem kellett vele fáradnom.
Csak az a baj, hogy ezeket százszor leírod a görbe gnómnak és akkor sem fogja fel.
Sőt, azt hiszi, hogy ők erősödnek és egyre többen vannak.
2009. 04. 15. 12:10
Bizony, szerintem már bőven átléptem a százat is.... :D
2009. 04. 15. 12:26
csak nehogy megint eleredjen az orrod vére a nagy gyönyörűségben...
2009. 04. 15. 12:31
IsmeretlenJoAkaro: ---"Főleg úgy, hogy van egy jó állásom, mellette mindjárt meglesz a diplomám"
Evidencia, ha valakinek van. (személyeskedők kíméljenek, személyesen én nem munkaerőpiacban gondolkodom, hanem vállalkozni akarok)
Éppen ezért mindez összeegyeztethető bármivel.
---
31-es.
1. Nem vagy szűz.
2. Amíg tanulok, természetes, hogy nem tudom eltartani magam.
3. A szorgalmam terén valóban van mit fejleszteni, ebben az egyben van némi igazság.
4. Kivel kéne haverkodnom? :)
5. SOHA NEM FUTOK EL SEHONNAN!
---
34: ---"Jogállamban csak jogállami eszközökkel lehet kormányzó többséget leváltani"
De ez itt NEM IGAZI jogállam.
---
Ond: ---"Attól, hogy törvényes valami, a gyakorlása még lehet hazafiatlan."
Valóban, de baromság ezt az adózásra vonatkoztatva említeni.
Az adózás nem hazafiassági, hanem jogi kérdés.
Betartod a törvényeket, vagy nem?
Ez, és CSAK EZ számít.
---"nem fogja közös jövőnket szolgálni."
A bevétel 50%-át lenyelő zsidó kamatpénz miben szolgálja?
"köztetek kevés (a) diplomás"
SZEMÉLYESEN ÉN SZINTE CSAK DIPLOMÁSOKAT ISMEREK.
Gonda, Budaházy, Kroko, NJA-s ügyvédek, stb...
---
38-as: ---"miből jutna a magyar családok támogatására"
Mondjuk a gazdaság felpörgetéséből.
(Egészen konkrétan olyan körülmények megteremtéséből, hogy NE ÉRJE MEG adót optimalizálni, amikor már nem jelent semmilyen előnyt.)
---
39-es: Nem vagyok védve az összes nemi betegségtől, de eddig sikerült megúsznom bármi ilyesmit, az igaz. :)))
---
Pengető: ---"az emberek többsége a háta közepére nem kívánja Bajnai György Gordont"
Nem az a kérdés, szeretik-e.
AZ A KÉRDÉS, HOGY MEGÉRDEMLIK-E.
A válasz pedig az, hogy IGEN, MEGÉRDEMLIK.
Sőt, sokkal keményebb zsarnokot érdemelnének.
A nyomor apostolát érdemlik.
Éhezést, humanitárius katasztrófát!
Aki birka kiállni magáért, az MINDEN SZART megérdemel!
---"Állatkínzás (libák a tömegoszlatásban, zsír)"
Ugyan már, nem lett semmi bajuk a libáknak.
A rendőrség hívott valami begyűjtőt, aki elvitte őket.
Az oszlatás közben repkedő, meg menekülő libák igenis vicces látványt nyújtottak. xDDDD
----"Miért is kéne örülni annak, ha egy ember megsérül?"
Ezt kérdezd a sünöktől.
MINDIG ŐK KEZDIK.
---"Ti nem a magyar nép vagytok"
De igen.
Egy reprezentáns maga az, amit reprezentál.
---
42-es: ---"a görbe gnómnak"
Szerinted pontosan hol vagyok görbe?
A válaszadásban segítségedre lesz ez a képgaléria:
http://kissendrefarkas.freeblog.hu/archives/2008/08/25/Nehany_egeszalakos_kep/
2009. 04. 15. 12:32
44-es: Ha liberális / zsidó támadna meg, nem intézném el annyival, mint egy nemzeti oldalon belüli félreértést.
Szóval csak ne reménykedj, hogy megúsznád. xDD
2009. 04. 15. 12:43
Sodi, van egy olyan érzésem, hogy te nem is látod azokat a képeket, amiket beraktál magadról.
Egész egyszerűen vak vagy.
2009. 04. 15. 12:48
"Egy reprezentáns maga az, amit reprezentál."
Ti nem reprezentáljátok a magyar népet. Erre semmilyen alapotok nincsen. Pláne nem morális.
2009. 04. 15. 12:50
"Ha liberális / zsidó támadna meg"
Mert, mi lenne?
Agyonvernéd?
Kizárt.
Feljelentenéd?
Hú, biztos agyonra keresnék a náci Sodi támadóját, ha mondjuk kép sem készül róla, meg semmi felvétel.
Szóval nem hiszem, hogy túl nagy problémát tudnál okozni egy "liberális-zsidó" támadónak, főleg, hogy senki sem fogja magára írni, hogy ő kicsoda.
Ha valaki lebasz neked párat, hogy pislogni sem lesz időd, akkor miről ismered majd fel a támadót?
2009. 04. 15. 13:02
Fideszes: --"vak vagy."
Miért is vagyok vak? :)))
---"Agyonvernéd? Kizárt. Feljelentenéd?"
Valami mix.
---
Pengető: Az '56-os forradalmárok is úgy reprezentálták a magyar népet, hogy relatíve kevesen voltak.
2009. 04. 15. 13:28
Az lenne az igazán sodis megoldás, ha filmet készítenél egy szexuális kontaktusodról, és linkelnéd, akárhányszor azt mondják, szűz vagy. :DDDD
2009. 04. 15. 13:45
Sodi, ha a zsidó/liberális támadód 11 évesnél idősebb, és 74-nél fiatalabb, akkor nincs esélyed, ezt lássuk be.
Ha nem videokártyát röptettél volna fiatal korodban, közben brümmögve és gügyögve, hanem elmentél volna sportolni, más lenne a helyzet.
2009. 04. 15. 13:53
51:
Teoretikus, mert milyen nő hagyná, hogy Sodi hozzányúljon, de ha véletlenül mégis, akkor sem csinálna róla videót, mert még látszana, hogy körül van metélve...
2009. 04. 15. 13:56
Na ezért jó a Gárda! Ha lesznek 8-10 ezren ki fogja megállítani őket? Senki...és ezért nem lehet Budaházynak, meg a Gárda bírálóinak egy szava sem, mert tényleg jó szónok a Gyuri, meg jó elképzelései vannak, de több ezer fegyelmezett irányítható ember nincs a keze alatt.
Mondjuk gázálarcot nem ártana "rendszeresíteni" náluk, mert a kendő nem erre való, gáz ellen szart sem ér.
2009. 04. 15. 13:58
"Az '56-os forradalmárok is úgy reprezentálták a magyar népet, hogy relatíve kevesen voltak."
Az 56-os forradalom mögött igen széles társadalmi támogatottság állt. Mögöttetek még akkor sem áll senki, ha Bajnait mindenki utálja.
Semmi közötök '56-hoz. Ha még egyszer Gonda-butaházy-jobbik triót nekem az 56-hoz, vagy a 48as márciusi ifjakhoz hasonlítod, azt a magyar nép hőseinek gyalázásaként fogom értékelni. Mivel az lesz.
2009. 04. 15. 14:07
Sodi, van néhány értelmes kommentár, de a többség szar. Tiltsd le, könyörgöm, a játszóteret; aki értelmes, az úgyis átjön a normál részbe, és ott kritizál, és, mivel nincs más választása, ezt normálisan teszi (máskülönben értelemszerűen block).
Tegnap pedig én gratuláltam :D
2009. 04. 15. 14:07
Pengető: Igenis legitimációt ad, hogy Gordon ellen dolgozunk.
2009. 04. 15. 14:08
tex: Hárman is gratuláltak. :)))
2009. 04. 15. 14:09
:D
2009. 04. 15. 14:11
Én voltam a nagy orrú, pajeszos, kalapos, szemüveges "ember".
2009. 04. 15. 14:12
Most mondott valaki egy remek dolgot a Parlamentben: a dánoknál csak az vehet földet, aki dán nyelven teszi le a mezőgazdasági alkalmasságit.
Elgondolkodtató!
2009. 04. 15. 14:13
A külügyminiszter meghallgatását hallgatom.
2009. 04. 15. 14:16
57. Se nem ad, és se nem "dolgoztok".
2009. 04. 15. 14:17
56.
Tex, neked nem kurva mindegy?
Takarodj át a normál kommentrészhez, ha nem tetszik a rendszer.
Valószínűleg hárman fényeznétek egymást, ha mi zsidók nem zsizsegnénk itt a játszótéren és ezt Zsodika is jól tudja.
Ezért nem is szünteti meg ezt a részt, mert fasz se látogatná többet.
Szóval el lehet menni...neked!
2009. 04. 15. 14:22
Pengető: hogy a viharba ne dolgoznánk? A Magyar Sziget megszervezése nem munka? A Becsület Napján fagyban állni két órát nem munka?
Ezeknek közvetlenül nincsen politikai hasznuk, az tény. Viszont lehet velük építkezni. Sodi villámcsapás-szerű változást akar, ezért tűnik nagyzolásnak, hogy "dolgozik". Ellenben amennyi energiát ebbe a blogba fektet, az túl sok ahhoz, hogy elsikkadjon. Az én világlátásom is változott valamennyit a blog hatására.
Azt meg le kell szarni, hogy gyagyás, őrült, hazug, gyáva, ügynök, zsidó, cionista, elvakult, gnóm, satöbbi. Az a lényeg, hogy létezik ez a blog.
Az index.hu-t sem szeretjük, mégis, nagyon sok szerepe van a médiában. Ugyanez vonatkozik erre a blogra, vagy a bombagyárra. Vagy a kurucra, esetleg Kroko tanár úr oldalára. Mindegyikkel van hiba, bele lehet kötni sok dologba, de sosem szabad elfelejteni, hogy minél több van, annál jobb.
2009. 04. 15. 14:24
Száz megabájtot írtam anélkül, hogy mondtam volna valamit. :)
2009. 04. 15. 14:26
Halottsegg: Az értelmes vitának helyt adok, valóban.
Néha a viccelődésnek is.
De azért sok minden van, amit még én sem tűrök el. :)
2009. 04. 15. 14:27
http://hu.wikipedia.org/wiki/Batthy%C3%A1ny-korm%C3%A1ny itt van, amire fel lehet nézni, nem pedig erre a mocsok Bajnaira.
2009. 04. 15. 14:28
Hihetetlen és lehangoló, hogy Batthyány és Bajnai ugyanazt a tisztséget töltik be. :'(
2009. 04. 15. 14:28
tex: Én értettem az utolsó előtti bekezdésedet, de a többség nem fogja. Legközelebb fogalmazz pontosabban. :)
2009. 04. 15. 14:32
Szerintem ebben a formában tökéletes a kommentelés.
Ha valakinek igénye van a normál kommentelésre, akkor húzzon oda.
De jól látható, hogy mindenki a kötetlenebb, rosszalkodósabb oldalt részesíti előnyben, ahol adott esetben érdemi vita is kialakulhat(na).
2009. 04. 15. 14:35
sodika el kell hogy szomorítsalak: a világ nem csak libsikből és judékból áll, meg jobboldalból...
magamat sehova sem sorolnám igazából, de szerintem ez a kutyát se érdekli...
szimplán utálom azt a hülye gnóm geci jellegtelen fejedet..ennyi...
2009. 04. 15. 14:39
he-he, én csak most tudtam meg, hogy létezik budaházy edda, eddig azt hittem, csak szegény pataki attilával szórakoznak, merthogy jobbos lenne ő is.......))))))))))
2009. 04. 15. 14:53
Az 1849-es események után a magyarság körében a passzív ellenállás egyik formája volt az adófizetés megtagadása. De biztos ők sem voltak hazafiak.
2009. 04. 15. 15:04
El kell keserítselek, az Alkotmány szerint IGAZI jogállam van. Az, hogy te mit tekintesz igazinak, és mit nem igazinak, sehol nem bír jogi relevanciával.
2. § (1) A Magyar Köztársaság független, demokratikus jogállam.
2009. 04. 15. 15:07
Az nem volt jogállam, nem lehet összehasonlítani a mai helyzettel.
2009. 04. 15. 15:09
76: már hogyne lehetne, épp az előbb tettem meg.
2009. 04. 15. 15:10
A normál kommentező részben túl nagy a csend. Meg nincs 'Emlékezz rám' funkció sem. Pedig én megpróbáltam azt használni egy időben :)
2009. 04. 15. 15:43
POLGÁRI ENGEDETLENSÉG A DIKTATÚRA ELLEN!!!!
3 módja hatásos dja van most szerintem.
1.A forradalmi események, utcai tüntetések harcok...
hát ez sajnos a magyarnak nem nagyon akar sikerülni, ezt valszeg már lassan mindenki belátja.
2.Sztrájkok.Ez hatásosabb, főleg ha olyanok csinálják akik megbénítják az országot.Csak éppen hetekre honapokra kellene, totálisan.HAJRÁ GASKÓ, MÁV, DE MEHET A BKV, VOLÁN, FERIHEGY, PEDAGÓGUSOK, KÖZTISZTVISELŐK, MINDENKI!!!
3.Az egyszerű ember: NE DOLGOZZON , NE ADÓZZON EZEKNEK!!!!NE TARTSON KAPCSOLATOT EGYETLEN PÉNZINTÉZETTEL SEM!!!!
és összeomlik a zsidó pénzügyi rend!
2009. 04. 15. 15:51
"NE TARTSON KAPCSOLATOT EGYETLEN PÉNZINTÉZETTEL SEM!!!!"
Ez a mai világban már közel képtelenség.
Pld. a lakosság nagy részének van hitele valamely banknál, illetve már a fizetésedet sem adják oda sehol kézbe, kizárólag bankszámlára utalják át. Nem is beszélve, hogy a megtakarítást szerinted a párnám alatt tartsam? KÉPTELENSÉG.
Egyébként alternatívát szabad teremteni. Például Amerikában egyre inkább terjed az iszlám bankrendszer, és egyre népszerűbb.
Itt se tiltaná semmi valamiféle szittya-magor bankrendszer létrehozását.
2009. 04. 15. 15:53
Kár, hogy valójában nincs diktatúra, mert akkor tegnap legéppuskázták volna az árpádsávos majmokat.
2009. 04. 15. 16:22
81: ha legéppuskáznak, abban a pillanatban spirituálisan győzedelmeskedünk, hetekkel később pedig materiálisan is. A rohadó holttestem fölött kiáltják ki a NEMZETI vezetést!
2009. 04. 15. 16:37
Komolyan kérdezem : meddig reménykedtek még abban, hogy a széljobb egyszer hatalomra kerül?
Meddig áltatjátok magatokat?
2009. 04. 15. 17:17
A Magyar Gárda helytállt? LOL... Én nem ezt láttam.
Amit én láttam:
1. A parancsnok láthatóan nulla harctéri parancsnoki tapasztalattal rendelkezik.
2. A parancsnoknak nincs elég erős hangja a harctéri parancsnokláshoz -v.ö. Toroczkai, Budaházy-.
3. Az adott egység láthatóan az iskolában/cserkészeten tanult tornasoron és egyes-kettes-hármas oszlopon kívűl semmiféle harctéri formációt nem ismer.
4. Megfelelő kiképzés és fegyelem híján még a fentebbi kurvaegyszerű alakzatokat sem képes tartani.
5. Halvány fogalmuk sincs, hogy is kéne alakzatban harcolni.
6. Nulla harctéri tapasztalat. Azt sem tudjék, mit csináljanak.
7. Annyi eszük van, hogy gázmaszkot sem visznek magukkal.
8. Rettegő öreg bácsik az első sorban, LOL
9. Fogalmuk sincs, mit csináljanak egy pajzs ellen.
10. Fogalmuk sincs, mit csináljanak egy ellenséges csapat ellen. Nemhogy megtörni nem tudják, még az alakzatuk megbontására sincs esélyük.
Ez a gárda a pitypangszedésen és parlagfűírtáson kívűl lófaszra sem jó, ha kétezren vonulnának fel, ugyanúgy haza lennének zavarva, mint a széteresztett libák. 'Félkatonai szervezet', LOL... Egy cserkészet felnőtteknek. Ugyanolyan 'Népi játék', mint amit a 'nemzeti oldal' nagyrésze űz öszöd óta. A bohócoknak krumpliorr való, nem rendőrőkkel való szembenállás. meg országos politika.
Lehet, hogy egy gnómgecinek ez helytállás, de valójában olyan volt ez, mint a lúdháború: csúnyán rájuk nézett a rendőrség, s már futottak is. Vicces dolog ez a SÜN!, lehet röhögni rajta; de nem hiszem, hogy akár egy ilyen primitív formációt is képes lenne megvalósítani ez a gárda.
2009. 04. 15. 18:37
81, és a többi alulképzett.
sokszor sok helyen leírtam én is meg mások is hogy
A DIKTATÚRA ANNYIT JELENT HOGY EGY KISEBBSÉG GYAKOROLJA A HATALMAT A TÖBBSÉG FELETT ANNAK AKARATA ELLENÉRE!!!!!!!!!!!!!!
értitek????
ez meg megáll magyarországon!
A diktatúráknak koronként, népenként, országonként, mentalitásonként...stb vannak különböző MÓDSZEREI.
Az egyik talán legdurvább ugye ha gyilkosságok, halál árán, fegyverekkel tartják fenn a hatalmat.
DE még ennek is vannak fokozatai, van amelyik teljesen szabados és élhető, van közepes meg van nagyon durva (utóbbira mondjuk észak-korea a példa, vagy a sztálini szovjetunió...azt viszont remélem ti is aláírjátok hogy nem minden ilyen, pl. se a kádári, se a kubai közel sem olyan brutális...stb.stb)
De lehet máshogy is, másfajta megfélemlítéssel, elüldözéssel, az emberek tönkretéteével, anyagi vagy lelki függőségbe hozással.
Azt is látni kell hogy a mai európában már mások a diktátor céljai és eszközei...nem is tehetné meg hogy nyíltan gyilkoljon, sem a hely, sem az idő, sem az érdekei nem diktálják.De szüksége sincs rá.
Nem ragozom, gondolom értitek.
Más, de mégsem.
A mai diktatúra EGYIK fontos eszköze a bankrendszer és a pénzügyi rendszer.
És ez az ellenőrzés eszköze is.
Én személy szerint semmilyen bankkal nem tartok kapcsolatot, amikor még oda ment a fizetésem azonnal kivettem és a számlám nullás volt mindíg.
Vannak más befektetési lehetőségek is amikhez nem kell bank...
aki meg hitelt vesz fel az megérdemli.
Részemről röhögök a sok baromarcú devizahitelesen, és egyrészt pont miattuk drukkolok hogy államcsőd legyen.
(nameg mert akkor KO a rezsimnek)
2009. 04. 15. 18:44
Szánalom...
valahol igazad van, nem egy nagy ász a gárda, meg némelyik tagja első ránézésre is kívánnivalót hagy magaután...
DE.
az legalább egy szervezett, összeszokó csapat amit alkalomadtán lehet majd használni.
Addig persze csiszolni kell, és szűrni.
Gondolom a Jobbik célja is ez....4-5 éven belül már használható lesz ha el nem cseszik.
Bár sajnos én már a jobbik szervezőkészségében sem vagyok biztos, mert ha senki mástól legalább tőlük várnék valami komolyabb , összehangolt szervezett cselekményt az utcán.
Ehhez képest nem sokkal többet mutatnak mint a spontán demonstráló kossuth tériek, vagy bármelyik hasonló önjelölt nemzetmentő.
2009. 04. 15. 19:18
'Lófaszt, mama!', hogy egy klasszikust idézzek.
Ez a gárda sosem lesz több, mint egy jobbik-cserkészcsapat. Ez teljesen jól leszűrhető a videóból.
Aki félkatonai szervezetnek nevezi, az csak viccel. Egy közepes hadijátékos csapat odakenne egy háromszoros túlerőben levő gárdát.
Nyilván valahol ez így van rendjén, az SA-k ideje már lejárt; de például az ilyen balhék alkalmával egy megfelelően kiképzett alakulat simán meg tudná védeni az embereket a rendőröktől.
BTW, a videó alapján megértem, hogy az a dagadt bajszos geci miért akarta lezavarni Budaházyt a színpadról, aztán miért takarodott el a faszbaa gárdájával együtt: fosott, hogy konfrontáció esetén kiderül az, ami a videóból is lejött, hogy a gárda egy bolondos indiánosdit játszó csapat, nem több.
2009. 04. 15. 19:31
ACHTUNG!
SODI IST JUDE!
2009. 04. 15. 19:40
Klasszikust csak pontosan:
"a lószart mama!" :D
2009. 04. 15. 19:44
Ja JudenJäger, das is sehr selbstverständlich. :D
2009. 04. 15. 19:44
itt már csak a felperzselt föld taktikája segíthet, nem hagyni semmit az ellenségnek, gyújtsunk fel mindent, mérgezzük meg az ivóvizkészletet, robbantsuk fel a hidakat, vágjuk le az állatokat!!!!!!!!!!!!!!!
2009. 04. 15. 19:48
A BBC és az Al-Jazeera is beszámolt a tegnapi hepajról.
http://english.aljazeera.net/news/europe/2009/04/2009414182057738213.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7999289.stm
2009. 04. 15. 19:50
Szerintem a gárda helytállása alatt arra gondolt sodi, hogy most legalább megpróbálták "felvenni a harcot" és nem a polkorrektségre ment ki az egész. Mondjuk nyilván ki lehetne szórni a gárda egy (tetemes) részét, már csak úgy ránézésre is, ha küzdelem szempontjából nézzük. Szerintem azért ők is fognak még alakulni ezen a téren, ha nem is olyan sokat, és nem is ők képviselik majd a meghatározó erőt.
2009. 04. 15. 19:55
"Bajnai, 41, who had been serving as the economy minister, is a member of the Hungarian Socialist Party."
Hát pont nem. Ennyit az Al-Jazeera-ról. :)
2009. 04. 15. 20:03
Nekem az utolsó mondat is túl enyhének tűnik a Hajdu-Bét ügyről.
2009. 04. 15. 20:40
SoDi!
Szoktam olvasgatni az írásaidat, és annyira nem tartottalak idiótának, de ezzel az írással sikerült elérned hogy annak tartsalak, bár tudom mennyire leszarod, és én is leszarnám a helyedben. :)
De!
"A Magyar Gárda végre valahára becsületesen helyt állt, keményen dacolva az ávós terrorral, amit az Index alábbi videóján is megfigyelhetünk."
Basszus, tudod te hogy mit jelent ez a pár képsor ahol azt lehet látni hogy a gárdistákat feloszlatják? Rengeteg embernek a hite van bennük, akik azt gondolják hogy: ha majd a gárda szembe megy a rendőrökkel akkor jön el a nagy győzelem, és bíznak a gárdában, stb... De ehelyett most azt látják hogy a gárdistákat is ugyan úgy feloszlatják mint a többi zavargó, szervezetlen, sörgőzös csőcseléket.
Persze, szépen helyt álltak, de nekik kellett volna a rendőröket oszlatni, és nem fordítva. Ha ilyen helyzetbe kerülnek, akkor vagy vegyék elő a felszerelésüket, vagy ne kerüljenek ilyen helyzetbe. Ezzel is csak az jön le a médiából hogy a randalírozó gárda, bla bla bla.
2009. 04. 15. 20:48
"A harctéren mászkáló élő libák telitalálatnak bizonyultak. Minden híradóban megmutatták őket, mert jó móka az ázott madár."
Lehet, hogy a madaraknak nem volt jó móka.
"Másfélszer annyi ávós sérült meg, mint hazafi!"
A rendőrség pontosan olyan mértékben képes elverni az 50 darab alkoholista balfaszt, amilyen mértékben akarja. Az, hogy a kellő mértékű erőszakot alkalmazták (ellentétben 2006-tal), nem jelenti azt, hogy gyengék. Ha odacsapnak, akkor rendőrterror, ha kegyelmeznek, akkor hazaffy győzelem? Érdekes gondolkodás.
"Azt is világosan megmutattuk a világnak, hogy a MAGYAR NÉPNEK mi a véleménye erről a szemét EU-diktatúráról!"
Nem. Azt mutattátok meg, hogy az 50 darab alkoholista balfasz viselkedése még mindig változatlan.
"A Magyar Gárda végre valahára becsületesen helyt állt, keményen dacolva az ávós terrorral, amit az Index alábbi videóján is megfigyelhetünk."
Gyorsan tegyük hozzá, hogy a rendőrök őket is másodpercek alatt szétkaphatták volna, de akkor megint jönne a sírás a terrorról. Helyesen jártak el, és győztek. Ennél nem kell keményebbnek lenni ilyen puhapöcs bandával szemben, mint a gárda.
2009. 04. 15. 20:57
Magyarok!
a szolgáim vagtyok, nekem adóztok, én meg gazdagodom!
Jövőre is elcsaljuk a választást, és mi nyerünk, elszedjük az országotokat is és megalakítjuk új.IZRAELT!
ti meg elmehettek a liba picsájába, buta birka nép.
2009. 04. 15. 20:59
@45 Sodika: "Amíg tanulok, természetes, hogy nem tudom eltartani magam."
- -
Természetes, a lófaszt. Nekem, amíg tanultam, természetes volt hogy eltartom magam :)
2009. 04. 15. 21:01
Gondolom, te nem vagy testi-szellemi-lelki nyomorék, mint a kis sneci...
2009. 04. 15. 21:01
Dettó.
2009. 04. 15. 21:29
"Amíg tanulok, természetes, hogy nem tudom eltartani magam."
Na igen...... Valamint mióta is tanulsz te eredmény nélkül? Tehát van ahol most halasztasz, mert már esélytelen vagy, van ahol meg konkrétan elsőéves vagy.
Tehát halál komolyan mondod, hogy a világ legtermészetesebb dolga lesz, hogy anyád 30 évesen is el fog tartani??? Érdekes gondolat, én szégyellném magam a helyedben.
2009. 04. 15. 21:32
Figyelem,
szombaton újra forradalom a kossuth téren!
Aki magyar velünk van, nem megyünk haza!
2009. 04. 15. 21:40
"EZ PEDIG JÓ!
ÉN ENNEK ÖRÜLÖK!
WEIMARIZÁLÓDÁS NÉLKÜL NINCS HATALOMÁTVÉTEL! :))))
Szükség van Weimarra.
Ez a későbbi erős nemzetállam előfeltétele.
Aztán ha eljön az idő, majd MI rendet rakunk."
Na, ez meg is mutatja, mifélék vagytok ti. Én a magam részéről olyan kormányra szavaznék, aki kihúz minket a szarból. A kormány elsődleges feladata az ország felemelése. Amit ti akartok, az a hatalom, a fenti idézetből ez látszik. "Mindegy, hogy megpusztul a nép, lényeg, hogy nekünk legyen hatalmunk, mert akkor tudjuk kiélni beteges, erőszakos vágyainkat." Van egy rossz hírem: ebből az 50 darab alkoholista állaton kívül senki nem kér, nektek soha nem lesz hatalmatok. Soha.
2009. 04. 15. 21:42
A Gárda nem azért alakult, hogy szétverje a rendőrséget. Aki ezt gondolja annak elment az esze.
Ez egy olyan mozgalom, ami a sok csellengő de tettrekész fiatalt összefogja, hogy ne kocsmázni, meg drogozni menjen. Tanulnak egy kis fegyelmet, bajtársiasságot, megismerik a magyar történelmet, részt vesznek hazafias rendezvényeken és mutatnak egy olyan példát, hogy lehet ebben az országban fizetés nélkül is összefogni másokkal, nem csak a markukat tartani. Ennél többet nem lehet várni hétköznapi lelkes emberektől, ez is nagy dolog, hogy a vegzálások ellenére ennyit is bevállalnak.
Aki hadseregre vágyik, az alapítson egy In-Kal jellegű céget (már ha kap rá engedélyt) és akkor lesz fegyver, titkosszolgálati eszközök, módszerek, komoly kiképzés, aztán egy óvatlan pillanatban lecsaphat a vezetőkre (nem a rendőrségre). De arra csak egy lehetőségük lesz és egyszerre az összesre, mert különben életfogyt lesz belőle...
2009. 04. 15. 21:52
Basti, mond már meg nekem légyszíves, hogy mit is jelent a "gárda" kifejezés
2009. 04. 15. 21:52
105. Való igaz, ezért is alakult a gárda, de azért beszélgess el egy két gárdistával hogy mik az elképzeléseik, és hogy hol tartanak velük. ;)
2009. 04. 15. 21:58
A MAGYAROKNAK NINCS JÖVŐJÜK!
BIRKANÉP!
A KÁRPÁT MEDENCE MÁR A ZSIDÓKÉ!
2009. 04. 15. 22:11
106.
A gárda az csak olyan megnevezés, mint a svájci gárda Vatikánban, lehet őket fényképezni a turistáknak, azok sem harcolnak, csak őrzik a régi hagyományokat.
107.
Az, hogy egyes gárdisták többet képzelnek erről, az nem változtat a lényegen. Aki egyéni akciókba kezd, azt kizárják.
2009. 04. 15. 22:15
@105: Akkor meg elmehet a picsába. mert egyrészt feleslegesek, amit ők csinálnak ezek szerint, hiszen arra ott van a cserkészet; másrészt akkor nem több, mint egy szaros jobbik-propagandaszervezet.
Amiről te beszélsz a második részben, az meg vagy egy SA, vagy egy terrorszervezet lenne. Nézd meg a szlovák, cseh, szlován gárdákat. Nem parlagfűgyűjtő kiscserkészeket, szétszaladó libákat, epilepsziás rettegő öregembereket fogsz találni.
@107: Én nem tudom, mik az elképzeléseik, de ilyen hozzáállással, ami látható volt 14-én és a Budaházys esetnél, ekkora fokú amatőrséggel, felkészületlenséggel sehova se jutnak. Bohócoknak krumpliorr való, nem gárdásdi.
2009. 04. 15. 22:17
http://allegegenalle.freeblog.hu/archives/2009/04/15/AZ_INTERNETEN_MOZGOSIT_A_SZELSOJOBB/
2009. 04. 15. 22:18
Fasza, a szerkesztgetéstől értelmetlen lett az első fel annak, amit írtam.
A fontos rész: gárda nem= hadsereg, de gárda nem=cserkészet sem.
2009. 04. 15. 22:20
A svájci gárdának azért elég komoly történelme van, tehát nem csak úgy elnevezték magukat svájci _gárdának_. A magyar gárda esetén ilyen történelmi háttérről nem tudok.
A svájci Gárdába való belépés feltételei:
"Alapfeltétel a svájci állampolgárság. A testület esztétikai megjelenése miatt fontos kritérium a 1,74 métert meghaladó testmagasság. A jelentkezők Svájcban alapos orvosi vizsgálaton esnek át, amelybe pszichológiai teszt is tartozik. A Pápa biztonságára csak feddhetetlen életű személyek vigyázhatnak. Rendelkezniük kell minimum három éves felsőfokú tanulmányokról szóló diplomával és a jelentkezés időpontjában nem lehetnek több harminc évesnél. (És persze többnek kell lenniük 19 évesnél.)
A testület tagjai csak férfiak lehetnek, akik két-három fős szobákban laknak. A nősülés szabályokhoz kötött. Évente kb. harminc új gárdistát toboroz a testület három újoncképző iskolában. A 26 napos kiképzés során elvi és gyakorlati útmutatást kapnak a jelöltek, akiktől elvárt az olasz nyelvtudás, az önvédelmi sportokban való jártasság, valamint a testőrség parancsainak, a helyszínek és személyek ismerete."
Ez valahogy mégis komolyabb válogatást tartalmaz, a magyar gárdával szemben.
2009. 04. 15. 22:33
109. Sőt, hogy tovább menjek, aki egyszerűen hülye, azt is kizárják.
110. Amit 14-én műveltek, szerintem is nagyon elszúrták. Ha kimennek a rendőrök ellen, akkor komolyan menjenek ki a rendőrök ellen. A lehetőségük megvan.
2009. 04. 15. 22:42
113
Az egy fizetett, főállású tevékenység, ráadásul a Vatikánnak pénze is van a háttérre. Mindazonáltal ez a válogatás is a hagyomány része, én még nem hallottam az elmúlt évtizedekben, hogy svájci gárda akár megütött volna valakit (akár önvédelemből).
A Magyar Gárda tagjai fizetnek azért, hogy gárdisták lehessenek a munkájuk mellett. Ezt nem kellene összehasonlítani. A környező országokban mindenhol hazafias kormány van, függetlenül a bal-jobboldaliságtól, ami azt jelenti, hogy ott nem üldözik a gárdákat, ezért nem félnek belépni. Nálunk csak azok mernek belépni többségében, akiknek már jórészt minden mindegy. A daliásabbak sajnos elmennek inkább "készenlétisnek", mert ott legalább fizetnek, ha nem is sokat, meg hatalmat is kapnak...
2009. 04. 15. 22:49
115: Annak, hogy főállású vagy szabadidős tevékenység nem hiszem hogy sok jelentőssége van az _elnevezés_ terén.
2009. 04. 15. 23:47
Erre lenne szükség: http://www.youtube.com/watch?v=eRqBYPYwcZw
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.