Jobbik majális
Az áldást sodika küldte 2009. május 1., péntek - 16:00-korCímkék: jobbik majalis video
117 komment
Bognár Tibi bácsi: Saját képek Gyurcsány Ferencről a Zuschlag-perben
Papi Gergely főhadnagy rágalmazás miatt feljelentette Hermán Pétert
Havrilla István: FRISS: A bíróságon megfegyelmezett ÁVÓS története
Szinte ingyen. Hány gyerek ebédelhetne belőle egy évig? (Rebisz adatközlés - október 23)
Hermán Péter: Az ÁVH nak ki kell adni a videófelvételeket július 4-ről
Gőbl Gyuri levele az ÁVH-nak okt. 23-ról
Hermán Péter: Kupleráj az ÁVH-nál - 8 hónap nem elég március 15 kivizsgálásához
| « Soul Eater kedvcsináló :) | Morvai előadása » |
Eddig 117 komment érkezett (
)
2009. 05. 01. 16:37
a végn jó a napozó csaj))))))))))))ráöntöttem volna egy üveg konyakot, aztán lenyalogatam vóna róla))))))))))))
2009. 05. 01. 16:38
Már régebben is megfigyeltem, hogy ahogy valahol a kommentek között kiderül valami simlid, te mindig dobsz gyorsan valami új posztot, még ha tökérdektelen semmiről, akkor is....
Ügyes.
2009. 05. 01. 16:42
broni: Ha már napsütés, rakjunk bele csajt is, érted. :)
Pengető: Zsidó vagy.
2009. 05. 01. 16:48
A végén szép a néni.
2009. 05. 01. 16:52
3. LOL.
2009. 05. 01. 16:59
Akkor is zsidó vagy.
2009. 05. 01. 17:01
nemcsak zsidó, hanem egy hüje köcsög)))))))))))))
apropó, tomcat kivitte már a visztisztítót gázába???????????
2009. 05. 01. 17:07
Mindig ez jön, amikor nem tudsz mit mondani.
Kiderült, hogy gyakorlatilag lopsz, magyarázgatod, de mostanra a "zsidó" "érv" maradt csak. Valahol szánlak.
2009. 05. 01. 17:07
Még nem vitte ki. Amúgy érdekelne, hogy mekkora a cucc teljesítménye (liter/óra pl.) mert méretre igen kicsi és ugyebár nem kempingezéshez kell hanem egy korház számára...
2009. 05. 01. 17:11
Pengető, mi a fasz van az avatarodon?
2009. 05. 01. 17:14
Pengető? :))
2009. 05. 01. 17:20
http://sclw.net/lightpicks/light-pick%C3%82%E2%84%A2-metronome-series-p-55.html
Ilyen. Még metronom is. Kemény cucc, kéne venni, most h így felhoztad. :D
2009. 05. 01. 17:49
sodika: "Pengető: Zsidó vagy."
Ezzel kb elismerted, hogy igaza van. Elvégre semmi sértő, vagy személyeskedő nem volt a kommentjében. Még meg is jegyezte, hogy ügyes vagy.
Pengető: ezt én is megfigyeltem :)
2009. 05. 01. 18:56
@9
A víztisztító funkciója, hogy krízishelyzetben emberi fogyasztásra alkalmas vizet állítson elő bizonytalan tisztaságú vízből.
Vízhozam: maximum 10 l/perc (szénszűrő nélkül 12 l/perc)
Germicid lámpa teljesítménye 25W (50-85 000 mWs/cm2)
Szénszűrő élettartama ~20 m3 (azaz húsz KÖBMÉTER)
Üzemidő/nap napelemről minimum ~7 óra (~4 m3, azaz négy KÖBMÉTER)
Üzemidő akkumulátorról: minimum 30 perc (300 l)
2009. 05. 01. 19:21
Van egy jó hírem és egy rossz.
A rossz: fél órája egymillió marslakó szállt le Magyarországra.
A jó: cigányt esznek és benzint hugyoznak.
2009. 05. 01. 19:58
sodi a mai nap termese visszaolvasva a beirasaidat egyenlove tesz a ciganyokkal,semmivel nem vagy kulonb mint azok. Lopsz,adot csalsz,hazudsz, nem mosakszol ezert budos es apolatlan vagy. Leviszgaztal ma rendesen sodigeci!
2009. 05. 01. 20:05
Nem lopok, nem csalok adót, és nem vagyok büdös.
Erről ennyit.
2009. 05. 01. 20:08
Te görényszagú állat, legalább akkor lefürödhetnél, ha gyerekek közé mész...
Még a videón is átüt a förtelmes SODIBŰZ, nem is beszélve arról, hogy milyen beszédesek a fintorgó és elforduló fejek... Morvai sem bírja, sőt, az egyik kisgyerek még a kardot is elejti, amikor megcsapja az orrát a szagod...
Sodika, te ilyen mengele-féle kitenyésztett náci csodafegyver vagy, a görény és az ember keresztezése, de ne félj, így legalább eléred a hőn áhított hírnevet; a SODIBŰZ haditechnikai fogalom lesz, szagod a XXI. század legveszélyesebb biológiai fegyvere, a harctér légszennyezettségének SI-mértékegysége 1 SODI lesz...
2009. 05. 01. 20:16
De lopsz, adót csalsz és olyan büdös vagy, hogy megváltás, ha fingasz. Ennyit erről.
2009. 05. 01. 20:19
Hazudsz sodi,de ezt mar megszoktuk:
nem sajat szamladra kered a penzeket-tehat kikerulod,hogy rajtad kerjen szamon a beveteleidet,adot kerulsz!
lopsz is,mert egy szolgaltatast amit hasznalsz nem fizeted ki, hogy ertsd - ha rendelsz egy tal etelt ,megeszed es utana azt mondod ez nem volt jo es nem fizetsz az szerinted mi,te fasz?
sodi budos is vagy,ez most mar teny,ennyien nem tevedhetnek a penetrans szagodat illetoen!
es hazudsz mert mindezt tagadod!
Pont
2009. 05. 01. 20:29
SODIKA OTT VOLTAM MA A MAJÁLISON!!!
CSAK PÁR PILLANATIG VOLTAM LENNT, TŐLED 5 MÉTERRE, DE FELÉM FÚJTA EGY SZELLŐ A LEHELETEDET...
AZÓTA VÖRÖS KIÜTÉSEK JELENTEK MEG A TESTEMEN, ARCOM FELDAGADT, KELÉSEK VANNAK A HÁTAMON, BŐRÖM VÖRHENYES, SZEMEM VIZENYŐS, SZÉKLETEM HÍG, FOLYAMATOSAN KÖHÖGÖK, TORKOM GENNYEDZIK, ALIG BÍROK MOZOGNI, ÉTEL NEM MEGY LE A TORKOMON, GYOMROM HÁBOROG, S ELKEZDETT ROHADNI A HÚSOM AZON A PONTON, AHOL ELŐSZÖR ÉREZTEM A FELŐLED JÖVŐ SZELLŐT!!! A HÁBORÚ UTÁN NEM VOLTAK ILYEN TÜNETEIM, AMIKOR AZ ARABOK IDEGGÁZZAL TÁMADTAK RÁNK!!!
KÁRPÓTLÁST KÖVETELEK, FEL FOGLAK JELENTENI; ROSSZABB VAGY, MINT A SERTÉSINFLUENZA!!!
2009. 05. 01. 20:36
20-as: Nem jövedelmekről, hanem adóalapot nem képező egyéb forrásokról beszélek (a hitelek például ilyenek). És nem az adóhatóság, hanem biztonság kedvéért egyes bírósági végrehajtók elől rejtegetem a pénzt. Lásd BKV inkasszó.
Egyszer megtörtént, többé nem akarok hasonló meglepetéseket. Saját nevemen lévő számlán ezért nem tartok semmit. Ha valami mégis oda jön, mert nem tudom kiváltani máshogy, azon nyomban készpénzre váltom.
2009. 05. 01. 20:37
"ennyien nem tevedhetnek"
Nincsenek itt 'ennyien'.
Te vagy egyedül több néven. :)
2009. 05. 01. 20:46
"És nem az adóhatóság, hanem biztonság kedvéért egyes bírósági végrehajtók elől rejtegetem a pénzt."
Nah, csak nem folyamatban van ellened több végrehajtás is? Lakásod, kocsid kinek a nevén van?
2009. 05. 01. 20:48
Nincsenek? Persze, azért mondták a majálison, hogy széllel szembe videózz...
2009. 05. 01. 20:53
sodika: és nem úgy kéne élni, hogy megpróbál az ember elkerülni bármiféle összeütközést a törvénnyel? Vagy az a megoldás, hogy összeütközünk a törvénnyel akkor polgári engedetlenségről beszélünk, de amikor megjön a csekk akkor már a polgári engedetlenségből rögtön trükközős sunyulás lesz, és akkor már le van szarva a polgári értékrend, meg az elvek. Nem úgy kell elkerülni az inkasszót, hogy eldugdosod a pénzed, hanem úgy, hogy nem szedsz össze büntetést, amiből később inkasszó lehet.
Egyébként a mai napi írásaid után kívánom neked azt, hogy miután megnyered a lakásmaffiás pered, ugyanígy dugdossa az inkasszó elöl az a pénzt, aki téged átvert. Hogy picit érezd át mit is jelent ez a mentalitás, mert máshogy sosem fogod megérteni (mondjuk abból se tanulnál, mert egy percet nem dolgoztál azért a pénzért). Egyébként ha megnyerted a pert, és utána egyösszegben kifizetnek téged, akkor milyen érzés lesz az, hogy ő valahol jobb ember mit te? (bár leírásaid alapján ennek kicsi a valószínűsége, de azért nagy erkölcsi érvágás lenne neked)
2009. 05. 01. 20:58
k0zi: Egy bírósági behajtás nem azt jelenti, hogy összeütközöl a törvénnyel. Ez sima polgári aktus.
KIKÉREM MAGAMNAK, hogy valaha is összeütközésbe kerültem volna a törvénnyel!
2009. 05. 01. 21:01
Tanusítom az urakat. Voltam ma a majálison, az egyik szakács voltam. Néztem is szeletelés közben, hogy mi a picsa, ennyire romlott húst én még az életemben nem szagoltam, mintha egy retkes cigány többnapja rothadó holtteste lenne, mondom mi a picsa, többet nem leszek a jobbik szakácsa...
Aztán rájöttem, hogy nem a hanem a hely. Az egész sátor bűzlött, nézem miért, járok körbe, már dülöngélek a bűztől, s akkor láttam meg, hogy résnyire nyitva van a sátorlap, s a résen át mint valami fosorkán árad be a SODIBŰZ...
Akkor még persze nem tudtam, hogy ez az, ugyanis már az, hogy méterekre megközelítsem a nyílást felemésztette minden erőmet, a szervezetem tiltakozott a fertelmes kór, rothadás, végzet-szag ellen, így Vonához mentem, hogy felmondok, ilyen körülmények között egy picsa szakácsot nem fogna találni, aki dolgozna nekik, fel vagyok háborodva, a cigány lagzikon a húst hozó göthös büdös szarossegű penetráns rothadó szagú életében nem fürdött dzsóbácsik tömegének nincs ilyen szaga... Vona szerencsére azonnal tudta, mi lehet a baj, a fejére csapott, hogy ez csakis a sodika lehet, ám szerencsére tudta riasztani pálmarcit, az egyetlen embert, aki el tudja viselni a SODIBŰZT, nem csoda, a sok szarban turkálás után. Pálmarci pedig kedvesen elhívta sodit a sátor közeléből, ezért volt ma kaja a majálison....
Ez az igazság, büdös vagy, sodi...
2009. 05. 01. 21:01
Mondjuk a végrehajtót nem zavarja, hogy nincs pénz a számláján (ebk. adhat a banknak olyan utasítást, hogy amint valami megjelenik sodi számláján, azt utalja a végrehajtói számlára), ő bemehet akár sodi lakásába, elvihet tévét, számítógépet, bútorokat, meg amit akar.
Sőt, lefoglalhatja és elárvereztetheti a lakását és a kocsiját is...
2009. 05. 01. 21:04
sodi ma mar ne szedjel tovabb semmi anyagot,eppen elegge kitarulkoztal:)) Ma valamiert megeredt a "nyelved" es sikerult lerombolnod az altalad olyan szepnek hitt varat,bar mint tudjuk szarbol nehez varat epiteni vagy legalabbis olyan lesz mint aki epitette:)
Csak remelni tudom,hogy joparan elmentettek a mai bo "termesedet" es megfelelo helyre - tudod csak ugy - polgarbaratkent elkuldik tovabbi felhasznalas vegett,hiszen mi is a mottod - "Egy egyetemista srác pereket provokál maga ellen."
Aztan sodi,ne csusztass,vagy irhatom azt,hogy ne hazudj - te nagyon jol tudod,hogy nem csak 1 ember ir a budos szagodrol es apolatlansagodrol. Ez a volt osztalytarsad altal adott ide beirt info utan lett tobbeknek is feltuno,sodi gyenge vagy:)
2009. 05. 01. 21:04
A kocsim se az én nevemen van.
A lakásom berendezése papíron az anyámé.
Ha a lakáshoz ér, azt meg majd kezeljük. :)
(bizonyos hányadot el kell érni különben az értékhez képest, éppen ezért nem olyan egyszerű dolog ez)
2009. 05. 01. 21:07
30-as: Nem árultam el magamról semmiféle titkot. :)
Ennyit az örömödről.
Tartoztam a BKV-nak, néha nem veszek jegyet, és soha nem irányítok pénzt a saját számláimra, mert félek, hogy megint leinkasszózzák.
Mi ebben a nagy titok, amivel bármit is leromboltam vola? Nem értem.
2009. 05. 01. 21:12
"Egy bírósági behajtás nem azt jelenti, hogy összeütközöl a törvénnyel. Ez sima polgári aktus.
KIKÉREM MAGAMNAK, hogy valaha is összeütközésbe kerültem volna a törvénnyel!"
Oh bocsáss meg. Akkor átfogalmazom a mondatomat:
Vagy az a megoldás, hogyha nem fizetünk egy szolgáltatásért akkor polgári engedetlenségről beszélünk, de amikor megjön a csekk akkor már a polgári engedetlenségből rögtön trükközős sunyulás lesz, és akkor már le van szarva a polgári értékrend, meg az elvek.
Így jobb? Vagy így már nem is tudsz rá érdemben mit mondani? Akár szavanként is átfogalmazhatom, attól nem fog mást jelenteni.
2009. 05. 01. 21:15
Sodi, akkor majd anyád perel a végrehajtás ellen.
Amúgy lógsz még a BKV -nak? Akkor nem csak egyszer buktál le...
2009. 05. 01. 21:18
k0zi: ---"trükközős sunyulás"
Az, hogy nem ajánlom fel a diákhitelt és az egyetemi ösztöndíjat önként inkasszóra, szerintem a világ legtermészetesebb dolga.
G.Banshee: ---"Amúgy lógsz még a BKV -nak?"
Fogalmam sincs.
Csomó ügyvédes levél van, amit el sem olvasok, hanem érdemi vizsgálat nélkül rögtön dobok ki, mert amíg nem dolgozom, faszt kér tőlem bárki is pénzt.
Nincs, basszáj, mert még tanulok, hagyjanak ezek békén.
2009. 05. 01. 21:19
"Tartoztam a BKV-nak, néha nem veszek jegyet, és soha nem irányítok pénzt a saját számláimra, mert félek, hogy megint leinkasszózzák."
Rég nem azzal van a bajunk, hogy blicceltél, hanem azzal, ahogy ezt a dolgot te kezeled. Mint mondtam bárkivel előfordulhat, hogy nincs jegye/bérlete és ezért megbüntetik. Csak a becsületesebbek ekkor elmennek és szépen befizetik a büntetést, nem pedig megpróbálnak elrejtőzni a felelősségrevonástól, és nem próbálják meg hazafias cselekedetként beállítani (polgári engedetlenség).
Azzal hogy próbálod elbagatelizálni a dolgot, az csak két dolgot jelenthet. Vagy nem érted amit ma írtunk neked, vagy nagyon is érted és így próbálod meg tompítani a dolgot.
2009. 05. 01. 21:21
Állítólag pálmarci az eset után mondta, hogy már ő is nehezen viseli sodi szagát újabban...
Sajnos a születéskor pártunk előzményei által összeállított SODI-GÉN kezd elszabadulni, nem várt tüneteket produkált. Pedig jónak tűnt a turmix, a legselejtebb alsóbbrendű tróger cigányok, mulattok, meszticek, zambók génjei, keverve vérrel, szarral, és huggyal; sertés-, gőte-, gnóm-, sneci-, s giliszta-váladékokkal, kígyóval, békával. És bumm, ebből lett a sodika.
De a mutáns, úgy tűnik elszabadult, kikerül kezeink alól, s egy egész x-men kevés lenne ellene... Még Farkas adamantit-csontváza is szétrothadna szagától...
A jobboldal legnagyobb elméi törik a fejüket a SODI-VESZÉLY, s a SODIBŰZ elhárításán, de az eredmény így is kétséges. Legújabb pletykák szerint készül a cigányholokauszt, s a belőlük készült gigantikus szappanmennyiséget az elképzelhető legkisebb méretre összesűrítve, s annak esszenciáját kipréselve egy új szert kifejlesztve, s belefecskendezve egy Igaz Magyar Emberbe meglehet sodika ellenfele... Persze ennek az egyednek nem lesz annyi ideje képességei kifejlesztésére, mint a sodi-mutánsnak, de egy új magzat felnevelésére nincs már idő...
Látszólag senki sem tudja, ki lesz az az ember, akibe befecskendezik az ANTISODI-SZÉRUMOT...
Most mennem kell. Elkaphatnak. Ezekről a dolgokról nem szabadott volna beszélnem...
2009. 05. 01. 21:23
"Csomó ügyvédes levél van, amit el sem olvasok, hanem érdemi vizsgálat nélkül rögtön dobok ki, mert amíg nem dolgozom, faszt kér tőlem bárki is pénzt.
Nincs, basszáj, mert még tanulok, hagyjanak ezek békén."
Nem csak jogaid vannak, hanem kötelességeid is. Egyébként boltba is így mész? Pénztárnál közlöd, hogy "faszt kérsz tőlem pénzt én még tanulok, hagyjál békén!" ?
2009. 05. 01. 21:23
k0zi: ---"megpróbálnak elrejtőzni a felelősségrevonástól"
Figyelj...
AMÍG TANULOK, NEM IS VAGYOK ALKALMAS ANYAGI FELELŐSSÉGRE VONÁSRA, MERT NINCS BEVÉTELEM. :))
Innentől a menekülés is értelmezhetetlen.
NEM MENEKÜLÖK, HANEM LESZAROM.
Mondom... éppen kenyérre sincs pénz, és jön egy ügyvédi levél több tízezerről. Pont röhögöm ki és vágom ki a picsába.
Fejem tetejére állok, akkor sem tudom kezelni a szituációt. :) Tanulok vazz, nincs bevétel, kész.
A diákhitel kivétel volt, ott szar a szerződés. Nem voltak hajlandóak más nevére utalni, hiába kértem (előre számítva hasonló szituációra), mert ilyen a rendszerük.
2009. 05. 01. 21:26
k0zi. ---"Nem csak jogaid vannak, hanem kötelességeid is."
Bizony. Például jön a végrehajtó.
Más a kötelesség, és más a lehetőség.
Ha nincs lehetőségem a teljesítésre, a kötelesség kérdése teoretikus dologgá válik.
2009. 05. 01. 21:26
Aha. Azért mert tanulsz, azért neked jár az ingyenes BKV?
2009. 05. 01. 21:27
G.Banshee: Most az okról vagy a következményről beszélünk? Nagyon ugrálsz...
2009. 05. 01. 21:28
Ha anyagi kár okozására alkalmas vagy, addig anyagi felelősségrevonásra is.
2009. 05. 01. 21:29
37-es: kizárt dolog, hogy a történeted igaz legyen, mivel azt írod, hogy 'a jobboldal legnagyobb elméi törik a fejüket a SODI-VESZÉLY, s a SODIBŰZ elhárításán', márpedig se engem, se tomcatet nem kerestek meg hasonló kérdésben...
2009. 05. 01. 21:30
Ami az egyik oldalról ok, a másikról következmény, nem tudtad?
Nem tudsz követni?
Te úgy gondoltad, utazhatsz ingyen. A BKV meg azt, hogy nem. És a jog az ő oldalán áll...
2009. 05. 01. 21:30
A végén azt a szőke nénit szétkúrnám!
2009. 05. 01. 21:33
A SZŐKE NÉNIT? VICCELSZ? HIÁBA ZOOMOLT SODI, ÍGY IS ELÉG KÖZEL VOLT HOZZÁ... AZ A NŐ AZÓTA EGY SODIBŰZ-ZOMBI, ROTHADÓ TESTEIN FÉRGEK LAKMÁROZNAK!!!
2009. 05. 01. 21:36
MINT AZ ÉN TESTEMEN, ÁÁÁÁÁÁÁÁ, JÖNNEK A SZÁMBÓL A FÉRGEEEEEEEEEEK!!!
2009. 05. 01. 21:40
G.Banshee: ---"a jog az ő oldalán áll..."
Kétségtelen.
Amíg tanulok, sokat ér vele.
2009. 05. 01. 21:41
sodika: tehát a te analógiádra aki tanul és nem dolgozik az mehet gyorsan, távozhat az étteremből fizetés nélkül, utazhat ingyen a BKV-n?
Mindig bebújsz a tanulás mögé (jajj mikor jön az "Én négy egyetemi blablablabla"), tudod más ember ilyenkor mit csinál? Előteremti a pénzt, mondjuk (húha megrázó lesz) munkával.
Az hogy valaki egyetemre jár, az nem azt jelenti, hogy kihúzta a "Kijöhetsz a börtönből" kártyát a monopolyban, hogy rád nem vonatkoznak az élet szabályai.
Igen, kérhetsz halasztást, aztán majd ketyeg szépen a tartozás, tik-tak-tik-tak. És a végén mi lesz? Elkezdesz dolgozni és szépen kifizeted? Vagy életed végéig sunyin menekülni fogsz?
2009. 05. 01. 21:48
Hááát ha mondjuk belépsz egyszer a lakásodba és nem lesz ott a számítógéped...
2009. 05. 01. 21:57
G.Banshee: ---"ha mondjuk belépsz egyszer a lakásodba és nem lesz ott a számítógéped..."
Erre kicsi az esély.
De nem árulom el, hogy miért. :)))
Már így is túl sokat beszéltem a jogtechnikai megoldások részleteiről. xDD
k0zi: ---"Előteremti a pénzt, mondjuk (húha megrázó lesz) munkával. "
Oké, milyen informatikusi munkát tudsz ajánlani? :))))) Semmilyet? Akkor meg fogd be.
---"Az hogy valaki egyetemre jár, az nem azt jelenti, hogy kihúzta a 'Kijöhetsz a börtönből' kártyát a monopolyban"
A szememben dehogynem.
Amíg tanulok, hagyjon engem békén pénzügyi kérdésekkel mindenki. Majd foglalkozom ilyesmivel, ha lesz rendszeres bevételem.
2009. 05. 01. 22:00
50.
Ha Sodi tanulna, akkor már lenne diplomája.
Sodi nem tanul.
Sodi csak diák státusszal rendelkezik.
Sodi egy ügyeskedő zsidócigány.
2009. 05. 01. 22:01
"Erre kicsi az esély.
De nem árulom el, hogy miért. :)))
Már így is túl sokat beszéltem a jogtechnikai megoldások részleteiről. xDD"
Nem, erre elég nagy az esély.
""Előteremti a pénzt, mondjuk (húha megrázó lesz) munkával. "
Oké, milyen informatikusi munkát tudsz ajánlani? :))))) Semmilyet? Akkor meg fogd be."
Ami a képességeidhez méltó? Mekiben takarítás.
"A szememben dehogynem.
Amíg tanulok, hagyjon engem békén pénzügyi kérdésekkel mindenki. Majd foglalkozom ilyesmivel, ha lesz rendszeres bevételem."
Addig leszel szíves nem kárt okozni és szerződést szegni. Különben nem hagynak békén ilyenekkel...
2009. 05. 01. 22:03
SOOOOODIIII....
ME-MEESTEEER...
ÁÁÁTVETTEM AZ URALMAT A 48-AAAS TESTE FELEEETT...
MONDD, ME-MEESTEEER, MIIT TEGYEEEK...
2009. 05. 01. 22:05
"Amíg tanulok, hagyjon engem békén pénzügyi kérdésekkel mindenki."
Örömmel hagynának békén.
Ehhez mindössze annyit kellene tenni, hogy BECSÜLETESEN élsz bazmeg.
De úgy tűnik alkatilag képtelen vagy rá.
A világ legtermészetesebb dolga, hogy rejtegeted az inkasszó elől a pénzt???
LÓFASZT Sodika, a világ legtermészetesebb dolga az, hogy úgy él az ember, hogy nem kerül ilyen helyzetbe. Például vásárol bérletet.
Egy egyszerű, ügyeskedő kis tolvaj vagy.
2009. 05. 01. 22:10
53-as: ---"Sodi nem tanul."
Haladok, és gyűlnek a kreditek. Az, hogy a megfelelő dolgot tanulom-e, már érdekesebb kérdés. Majd visszatérünk rá.
G.Banshee: ---"Ami a képességeidhez méltó?"
Jelenleg a munkaerőpiaci értékem alacsony, ezzel magam is tisztában vagyok. Viszont pont leszarom, mert eleve nem terveztem soha alkalmazotti státuszt.
Még kisgyerek koromban sem.
2009. 05. 01. 22:13
Pengető: ---"a világ legtermészetesebb dolga az, hogy úgy él az ember, hogy nem kerül ilyen helyzetbe"
IGEN, AMÍG NEM FOSZTJÁK KI A KOSZOS ZSIDÓK.
Mondok egy példát. T-Mobile. Részlet. Tartozás.
Miért vállaltam? Mert tudtam, hogy van rá pénzem.
Amíg a zsidók el nem lopták.
És ez csak egy példa volt.
Majd törlesztek, ha ők is elkezdenek törleszteni nekem. AZÉRT VAGYOK HALÁL NYUGODT, MERT AZ ÖSSZES TARTOZÁSOM A KINTLEVŐSÉGEIM TÖREDÉKÉT SEM ÉRI EL.
Vagyis valójában nincsenek is adósságaim, effektíve jócskán pluszban vagyok.
2009. 05. 01. 22:14
"Oké, milyen informatikusi munkát tudsz ajánlani? :)))))"
Keress rá neten. Van kismillió gyakornoki munka, ami egyetem mellett is végezhető. Aki az ismerőseim közül dolgozni akart mind talált (én is). Nem kérnek diplomát, nyelvtudás kell hozzá, meg hogy tudj esetleg kódolni. Munkakeresés az nem olyan hogy "mondjál, vagy fogd be". Annak igen, akinek a kész-picsa- meleg-málé kell.
http://www.jobline.hu/hu/allasok/c10.aspx
"A szememben dehogynem."
Hát akkor apuskám baromira meg fog rázni, de az élet nem így működik. Betöltötted a 18-at, utána már nem véd meg senki, max a szüleid és a barátaid.
"Amíg tanulok, hagyjon engem békén pénzügyi kérdésekkel mindenki. Majd foglalkozom ilyesmivel, ha lesz rendszeres bevételem."
Hát ilyen mentalitással egy darabig nem lesz bevételed, mert elviszi mindent az inkasszó meg a kamatok :)
2009. 05. 01. 22:17
Sodika. Te nem azért nem veszel bérletet, mert "kifosztottak a zsidók". Lenne pénzed bérletre, ezt te is tudod, és én is.
Ócska tolvaj vagy, ezt meg mindenki látja.
Egyszerűen nem vagy becsületes ember, ennyi.
Arról nem is szólva, hogy a tisztességes ember akkor is tisztességes marad, amikor tényleg kiforgatják a vagyonából.
Vagy csak nem (ráadásul magadon!!!) szeretnéd bevezetni a "megélhetési bűnözés" fogalmát??? LOL
Menj már a picsába a magyarázataiddal. Vannak dolgok Sodika, amit tekerhetsz, csavarhatsz, magyarázhatsz, de nincs rajta mit. Nem lehet.
2009. 05. 01. 22:18
"Mondok egy példát. T-Mobile. Részlet. Tartozás.
Miért vállaltam? Mert tudtam, hogy van rá pénzem.
Amíg a zsidók el nem lopták."
Mert te hagytad, hogy ellopják, sőt magad helyezted a kezükbe.
2009. 05. 01. 22:19
"Vagyis valójában nincsenek is adósságaim, effektíve jócskán pluszban vagyok."
Hát majd a neked tartozó is elrejti a pénzét az inkasszó elöl és akkor majd minuszban leszel és ez ellen egy szavad se lehet, mert csak azt csinálja amit te is helyesnek tartasz :)
"Mondok egy példát. T-Mobile. Részlet. Tartozás."
És hogy vettél részletre valamit? Emlékeim szerint, amikor én vettem, akkor mindenfélét kérdeztek tőlem, pl mekkora jövedelmem van meg ilyenek.
2009. 05. 01. 22:22
Amúgy lógsz még a BKV -nak?"
"Fogalmam sincs."
A tisztességes ember az utolsó fillér adósságával a legmesszemenőkig tisztában van.
2009. 05. 01. 22:49
k0zi: ---"nyelvtudás kell hozzá"
Igen... Ezen a téren sajnos még van némi behoznivalóm.
---"elviszi mindent az inkasszó meg a kamatok :)"
Ezért is nem akarok egyelőre saját bevételt.
Ha be is indul haverral a közös cég, nem kérek érdemi osztalékot. Inkább szereljük fel az irodát, vegyük meg a cégnek a laptopokat, miegymás...
A saját bevétel macera, mert elvihetik.
Irányítani kell a dolgokat, nem birtokolni őket. :))
---"Munkakeresés az nem olyan hogy 'mondjál, vagy fogd be'."
Dehogynem.
Mondani könnyű, hogy az ember dolgozzon.
Erre mindig rávágom, hogy "oké... mit?"
Merthogy egyben állni sok ideig nem tudok, ezért még szórólaposztogatásra is alkalmatlan vagyok.
Infós munka kell, vagy semmi, mert másra nem vagyok alkalmas. Kizárólag infós munkára. Kódolni valamit (ez az egyetlen dolog, amihez konyítok).
Ha munkáról van szó, vagy kódolok, vagy nem csinálok semmit. (Pontosabban a semmi azt jelenti, hogy másoké helyett saját projekteket kódolok.)
---
Pengető: --"a tisztességes ember akkor is tisztességes marad, amikor tényleg kiforgatják a vagyonából"
Tisztességes ember vagyok.
Szemét multiknak és szemét szocialista mammutoknak lógok. Magánembereknek (vagy akár bankoknak) egy árva fillérrel sem.
---"A tisztességes ember az utolsó fillér adósságával a legmesszemenőkig tisztában van."
TISZTÁBAN VAGYOK VELE, HOGY TÖREDÉKE A KINTLEVŐSÉGEIMNEK. Ennyi pont elég.
---
k0zi: ---"a neked tartozó is elrejti a pénzét az inkasszó elöl"
Ha még tanít, nem tudja, mert az iskola letiltja tőle.
Ha már nyugdíjas, akkor sem tudja, mert akkor a nyugdíjfolyósító tiltja le.
Vállalkozó apósának, aki a kezese, szintén be kell jelenteni valamennyi bevételét az APEH-nek. Na, annak 20-30%-a szintén letiltható.
Szóval nincs ezzel semmi gond.
2009. 05. 01. 22:51
k0zi: ---"És hogy vettél részletre valamit?"
Adtak diákigazolványra.
Nem tudom, miért. :)
Biztos ilyen válság előtti lufi volt, amikor már nem néztek semmit, csak hogy ki lehessen helyezni a terméket egy fogyasztóhoz.
2009. 05. 01. 22:55
"Erre mindig rávágom, hogy "oké... mit?""
A Junior PHP programozó éppen neked megfelelő pozíció lenne.
2009. 05. 01. 22:57
Szerintem diploma előtt még junior PHP programozóként sem állnak szóba az emberrel.
Amíg nincs diploma, nem létezel infós munkaerőként.
Vagy tévedek?
2009. 05. 01. 22:59
Mondjuk én magamból indulok ki.
Ha saját fejlesztőcégem lenne, nem vennék fel egyetemistákat semmire. :))
2009. 05. 01. 23:03
67: Kurvára tévedsz, én sem végeztem még az infó diplomával, mégis már egy éve kódolok full time-ban javát. De nem csak én vagyok így, van rendszergazda évfolyamtársam meg .NET fejlesztő is.
Annyi az egész, hogy fel kell emelned a puhos szar seggedet a gép elől és elmenni egy állásinterjúra. Persze nem árt ha megfürdesz előtte, mert a büdös hónaljszagod és a kitudja milyen állatokat rejtegető koszos hajkoronád nem túl imponáló a munkaadóknak.
2009. 05. 01. 23:04
Másként megfogalmazva:
A világ legszánalmasabb dolgának tartom, amikor valaki nincs tisztában saját munkaerőpiaci értékével, és siránkozik, mint a fürdős kurva, hogy miért nem veszik fel sehova.
Én nem kívánok ugyanebbe a hibába esni.
Nem siránkozok, mert tudom, hogy pillanatnyilag a próbálkozásnak se lenne túl sok értelme. :)
Én ugyan nem leszek gazdasági vonatkozásban önértékelési zavarokkal küzdő szánalmas barom.
2009. 05. 01. 23:05
sodika: nem te írtad korábban, hogy tudsz angolul? Informatikához más nyelv nem kell, anélkül meg nem vagy informatikus, mert elszalad feletted a technologia.
"Szemét multiknak és szemét szocialista mammutoknak lógok."
És ez az ő hibájuk? Rögtön szemetek lesznek, mert tartozol nekik? Az nem tartozik a tisztességhez, hogy ezeknek is tartozol? Eléggé rugalmasan kezeled a tisztesség fogalmát.
"A saját bevétel macera, mert elvihetik."
vs
"Vállalkozó apósának, aki a kezese, szintén be kell jelenteni valamennyi bevételét az APEH-nek."
Magadnak mondasz ellent? Te ma nagyon felültél a lollercoasterre mert szerintem már minden olvasód nevet rajtad. Azt hiszed csak te tudsz trükközni? Akik téged átvertek azok biztos szar amatőrök :)
"Dehogynem.
Mondani könnyű, hogy az ember dolgozzon."
Mutattam egy valagnyi álláslehetőséget, másnak se hullott az ölébe. Neked a kész-picsa-meleg-málé kell, hogy valaki odamenjen hozzád, "sodikám itt egy munka meg kéne csinálni és olyan emberre van szükségünk mint te". Ha annyi ambíciód sincs, hogy munkát keress, akkor te nem is akarsz dolgozni.
"Infós munka kell, vagy semmi, mert másra nem vagyok alkalmas. Kizárólag infós munkára. Kódolni valamit (ez az egyetlen dolog, amihez konyítok)."
Újfent itt a link, vagy esetleg írjak neked önéletrajzot is? Interjúra is elmenjek?
http://www.jobline.hu/hu/allasok/c10.aspx
Másik lehetőség pedig az egyetemi faliújság, az is tele szokott lenni ilyenekkel. Diákmunka központoknál is van infós meló stb. Gondolom te nem ma jöttél erre a bolygóra :)
2009. 05. 01. 23:06
"Mondjuk én magamból indulok ki.
Ha saját fejlesztőcégem lenne, nem vennék fel egyetemistákat semmire. :))"
Szerencsére a cégek máshogy gondolják, és igazuk van.
Az egyetemista relatíve olcsón dolgozik és emellett jól.
2009. 05. 01. 23:09
Érettségi után én is elmentem főállásba webfejlesztőként.
Semmiféle diplomát nem várnak, bár kezdőként nem fognak túlfizetni, 100-120 nettónak lehet örülni.
Aztán ezen a területen 3 év alatt simán seniorrá válsz. Én már azért mentem egyetemre 3 év munka után, hogy később projektmenedzserré váljak (műszaki menedzser szakon vagyok, projektmenedzser szakirányt fogok választani).
2009. 05. 01. 23:10
IsmeretlenJoAkaro: ---"elmenni egy állásinterjúra"
hümm...
Mondjuk PHP, C#, Ajax technikák, ilyeneket vágok, UML-t megértem... Szóval ha azt vesszük, a tudás megvan, csak a papír nincs...
Nem tudom... Elgondolkodom rajta. :)
(A Java mondjuk egyelőre felejtős. Az ELTÉ-n és a Corvinuson is sikeresen elvégeztem az ezzel foglalkozó tárgyakat, de semmit sem tudok, amit nem követeltek meg a ZH-kon. :)))
Amikor például megkérdezik, hogy értek-e a Linuxhoz, akkor is ezt szoktam válaszolni. "Volt ilyen tárgy az egyetemen, és jó jegyet szereztem belőle." :)))
De ez ugye még közel sem jelent biztos tudást. :))))
2009. 05. 01. 23:11
Ja azt kihagytam, hogy a mai napig én kapok személyre szabott állás és projekt ajánlatokat. Mondjuk én a BME-re járok, eltés tapasztalatom nincs, de itt a legtöbb tanárnak van saját cége, ahol előszeretettel alkalmaz diákokat.
Bár ahogy elnéztem a PHP-s munkáidat, ne haragudj meg, de kicsit csiszolni kéne a tudásodon. Ezt most kivételesen nem személyeskedésnek szánom, de referenciamunkának meglehetősen szánalmas, ilyeneket gimis srácok szoktak kódolni szabadidejükben. Szóval a legnagyobb jószándékkal mondom, nézz körül a piacon, én csak most el tudnék menni kb 3 helyre diákként, de a jelenlegi munkahelyemmel nagyon meg vagyok elégedve. Ne a kifogásokat keress, hanem a 38 éves lecsúszott pálmarcizás helyett inkább ilyenekkel kéne foglalkoznod.
2009. 05. 01. 23:11
Hozzáteszem, én kurvára örültem 95 nettómnak, mikor elhelyezkedtem. Anyám kapott akkor 60-at, és nem igazán jöttünk ki belőle.
2009. 05. 01. 23:11
"Amíg nincs diploma, nem létezel infós munkaerőként."
Hú baszki, akkor engem átvertek, én kaptam munkát :( Meg az évfolyamtársaim is :(
"Ha saját fejlesztőcégem lenne, nem vennék fel egyetemistákat semmire. :))"
Mert hülye vagy. Egyetemista olcsó munkaerő, jó munkát végez és miután végzett könnyen teszel szert olyan pályakezdő szakemberre, akinek van tapasztalata a cégednél. Az egyetemista olyan befektetés, amely igen hamar fial is.
"Nem siránkozok, mert tudom, hogy pillanatnyilag a próbálkozásnak se lenne túl sok értelme."
Ja, ilyen hozzáállással én meg se próbálnám.
2009. 05. 01. 23:12
A tisztességes ember nem lop. (szolgáltatás igénybevétele fizetség nélkül = lopás)
A tisztességes ember, még a gyilkostól, meg a tolvajtól SEM lop.
Szóval hogy a cég szocimammut, vagy multi, és hogy mennyire "szemét", az egész egyszerűen tökmindegy.
Ráadásul a bkv-tól való lopás, mint már jeleztem tulajdonképpen az adófizetők, és fizető utasok meglopása.
2009. 05. 01. 23:15
Majd ha kikerülsz a szakmába, megtudod, hogy a papír egyáltalán nem jelent sok mindent. A komoly cégek ha látják, hogy a diploma küszöbén állsz, és a tudás meg van, örömmel felvesznek részmunkaidőre is, mert egy egyetemista sokkal olcsóbb nekik, ugyanakkor sokszor frissebben és jobban tud gondolkodni mint az öreg rókák, és az új technológiákba is könnyebben tanul bele.
Itt lenne a "nemzeti" kapcsolataiddal a kitűnő referenciagyártási lehetőség, de te nem élsz vele. Plusz ha már PHP kódolásra akarod adni a fejed, nem árt megismerkedned vmi CMS rendszerrel is, ugyanis komoly honlapot manapság nagyon ritkán fejlesztenek a 0-ról. És ezt kérik is egy interjún.
2009. 05. 01. 23:16
"Bár ahogy elnéztem a PHP-s munkáidat, ne haragudj meg, de kicsit csiszolni kéne a tudásodon."
Én azt mondom, juniornak elmegy. A munka alatt aztán rengeteget tanul és fejlődik az ember. A cégek tapasztalataim szerint pedig még mindig felveszik a nullrefkós embereket is, ha látnak bennük fantáziát.
Weblaboron, it2it.hu-n érdemes figyelni az ajánlatokat.
2009. 05. 01. 23:18
IsmeretlenJoAkaro ---"ilyeneket gimis srácok szoktak kódolni szabadidejükben"
Amiket te láttál tőlem, azok jó esetben is 2-3 éves anyagok. Kivéve itt a normál kommentrészt, de arra meg nem szántam 20 percnél többet. :-)))))
Ond: ---"Anyám kapott akkor 60-at, és nem igazán jöttünk ki belőle."
Na ez a másik. Anyámnál látom, hogy a maga átlag 400 feletti jövedelmével is milyen nagyon szarul jön ki. (Ez nem irónia, tényleg nagyon szarul - bár ez nem kis részben énmiattam van, de ez részletkérdés :)))) Ehhez képest ugye akkor... Adnék haza mondjuk 60-at (90 nettó után), majdhogynem lószar lenne.
---
Pengető: Demszky-féle szocimamut igenis szarjon sünt.
2009. 05. 01. 23:22
Ond: ---"juniornak elmegy"
Na jó, de mást gazdagítson az általam fejlesztett rendszer, ne engem? ... A legnehezebb az lenne a dologban, hogy ennek a gondolatnak az elviseléséhez hozzászoktassam magam. :-))))
2009. 05. 01. 23:24
"Amiket te láttál tőlem, azok jó esetben is 2-3 éves anyagok."
Hát pont ez az. Itt lenne az esély, hogy a 'nemzet krónikásaként' csomó referenciamunkának eladható projektecskét bezsebelj, de te tárgyalásozol meg gulyásozol a nemzeti kávézóban.
Most úgy őszintén. 2 féle egyetemista van szerintem: Aki dolgozik/TDK-zik, sokat tanul és ez tölti ki az idejét, és van a másik, aki bulizik, csajozik, piál, stb. Én az elsőbe tartozom, de a másikat sem ítélem el, teljesen meg tudom érteni.
Téged viszont egyáltalán nem. Ott van a tonna egyetemi szakod, tele lehet jobbnál jobb nőstényekkel, olyan szakmát tanulsz, amivel sokra lehet vinni az életben, és te mit csinálsz? Tárgyalásokra jársz, ahol az ügyésznénire húzogatod a pad alatt. Elcseszed az ifjúságod és olyan megkeseredett semmirekellő leszel mint tomcat.
2009. 05. 01. 23:29
"maga átlag 400 feletti jövedelmével is milyen nagyon szarul jön ki"
Hát akkor édesanyád valamit nagyon szarul csinál, mert kb kétszer annyit keres, mint egy átlagos munkavállaló.
2009. 05. 01. 23:30
Fel lehet viszont fogni másként is. Kevesebbet kapsz ugyan, de
- az biztos pénz
- nem hullámzó, hanem egyenletes bevétel, lehet vele tervezni
- rendelkezésedre bocsátják az infrastruktúrát: kapsz erős gépet, jogtiszta szoftvereket, nem neked kell a papírmunkákkal szarozni, mert van adminisztráció, nem te szerzed az üzleteket, akár még a kávét is megfőzik neked:)
A mai körülmények között Pesten 100-120 nettó reális juniorként, munkahelyi tapasztalat nélkül, viszont ez gyorsan emelkedhet, másrészt ki lehet később alkudni alapbér + jutalmak konstrukciót, és akkor már csak rajtad múlik :) Én is ebben az utóbbi szisztémában dolgozom most. A jutalom a web üzletág bevételének függvénye, tehát az én teljesítményemtől is függ.
2009. 05. 01. 23:32
IsmeretlenJoAkaro ---"olyan szakmát tanulsz, amivel sokra lehet vinni az életben"
Azért teszem azt egy menedzserszakos hallgatónak némileg több esélye van erre. :))
k0zi: Nem. Egyszerűen ilyenek a költségek.
2009. 05. 01. 23:39
Ond. --"nem hullámzó, hanem egyenletes bevétel, lehet vele tervezni"
Háááát... Azért erről Robert T. Kiyosaki más véleményen lenne. :))) Ő saját bevallása szerint attól lett gazdag, hogy rájött: az egyetlen biztos pont a mai világban, hogy SEMMI sem biztos.
Aki tehát a nem létező biztonság illúziójába kapaszkodik, az vesztes értékrendet követ.
---"alapbér + jutalmak konstrukció"
Ha jutalom helyett jutalékról lenne szó, tetszene is. Ha a web üzletág bevételei helyett a konkrét projekt bevételeitől függene a jutalom, tetszene is.
Így viszont az én ízlésemhez viszonyítva túlságosan ködös, és távoli a személyes szerep visszatükröződése a jövedelemben...
---"nem neked kell a papírmunkákkal szarozni"
Ha van saját bevétel elég, akkor sem neked kell. :)
---"nem te szerzed az üzleteket"
Mondjuk engem inspirál a marketing, mint kihívás. :)
2009. 05. 01. 23:44
Egyébként valaki írta, hogy szarok a régi php projektek. Mi alapján mondod, ha egyszer az érdemi kódot nem is látod? :)
2009. 05. 01. 23:46
Hát nézd, biztosnak csak a halál biztos :)
Nekem mondjuk nincsenek tulajdonosi ambícióim, nem tudom ez mennyiben értékrendi kérdés, meg hogy mennyire vesztes-e vagy nem vesztes, de annyira nem is érdekel.
Az operatív munkát szívesen csinálom, a menedzseri munkát is szívesen csinálnám (azért is tanulom), de hát ugye a menedzser is igen sok esetben alkalmazott.
2009. 05. 01. 23:48
#89: hát igen, külsőre nem mindig szabad megítélni egy PHP-s projektet.
Designerként én is csapnivaló vagyok, grafikai érzékem meg egyenesen nulla.
De nekem szerencsére van grafikus meg sitebuilder kollégám ;) Ez is jó a cégben.
2009. 05. 02. 0:05
Ond: Ha pénzkeresésről van szó, én nem így gondolkodom, hogy operatív, vagy menedzser.
Tulajdonos, vagy sem?
---"De nekem szerencsére van grafikus meg sitebuilder kollégám ;)"
Akinek meg nincs, az vásárol valamit a TemplateMonsterről. :)
2009. 05. 02. 0:34
"Pengető: Demszky-féle szocimamut igenis szarjon sünt."
Tehát továbbra is lopni fogsz. Értem.
2009. 05. 02. 1:09
Mi ez az 55-ös, valami életre kelt sodibűz-elementál fragment, ami testeket száll meg?
Folytassátok már a sodika-mutáns sztoriját! :)
2009. 05. 02. 1:27
"Tehát továbbra is lopni fogsz. Értem."
Erről úgysem győződ meg, ő már elhitte, hogy ez becsületes és tisztességes.
2009. 05. 02. 1:42
Na és ha scocmamut a Demszky, és zsebre vágja, amit buszra kéne költeni, akkor mi van?
Közöd?
Ne szájaskodjál itt, hogy éljen meg abból a szaros millából havonta! Ilyet nem lehet, hát a személyes kiadásaival mi lesz?
Egyébként is ő egy tisztességes államférfi, és ilyen faszságokkal, hogy mocskos bkv haggyátok őt békibe! Pláne te.
Ezek a büdös pestiek egyfolytába csesztetik, hogy így az utak, meg úgy a parkoló, de bezzeg sajnálják tőle azt az aprópénz 60millát havonta.
Hát tudod mit:
Nagyon helyesen Jusztis szarik a városra!
Ez elvi kérdés.
Ha villamosozni akarnak a nácik, akkor tolják meg maguknak!
Méghogy pont őt basztatni ilyen demagóg kérdésekkel, hogy HOlaPénz? Egy diplomás embert!
Sodi, ne félj, nem halálos, ha valaki "önértékelési zavarokkal küzdő szánalmas barom".
Elvégre még szuszogsz. hehehe
2009. 05. 02. 13:34
Sodi ! vna sok jó meglátásod, de olykor igen naívvagy, csak hogy egy nagyon dúrvát említsek Robert T. Kiyosaki ról beszélsz, aki köztudottan egy bestseller író (hiába nagyon gazdag olyan sarkított igazságokról beszél amiket jó szerivel nem lehet komolyan venni) az ő könyvei csak egy szemlélet mód váltásra szolgálnak! Ezt ma már csak az ügynökök veszik komolyan...:(
2009. 05. 02. 13:41
Az viszont igaz, hogy a békávé rendszeresen szerződést szeg (nem tartja be a menetrendet) amennyiben megveszed a jegyet (ebben az esetben ez a szerződésed velük) abban az esetben jogosan lehetsz rájuk morcos. a békávé pedig rentszeresen nem tartja be, mint ahogy az ellenőrei is minősíthetetlenek, járművei akár életveszélyesek is lehetnek(ezt egy szerelő mondta...) igy ők nem adják azt a szolgáltatást amiért fizetni kéne, más tömegközlekedés nincs, az államank és a fővárosnak pedig kötelessége biztosítani a tömegközlekedést, így bukó az a populista mondta is hogy akkor járj gyalog... ezek alapján tényleg el lehet gondolkozni hogy kell-e fizetni azért a "szolgáltatásért"
2009. 05. 02. 13:52
"ezek alapján tényleg el lehet gondolkozni hogy kell-e fizetni azért a "szolgáltatásért""
Tök egyszerű. Kell. Ha nem tetszik, ne vedd igénybe, nem kötelező.
2009. 05. 02. 14:19
"kötelessége biztosítani a tömegközlekedést"
Neked meg kötelességed érte fizetni, ha igénybe veszed. Nincs olyan hogy tökéletes utazási szolgáltatáshoz való jog. Te is olyan vagy mint sodika, "én én én, nekem ehhez jogom van" és elfelejted, hogy egy közösségben élsz. (btw nem vagyok róla meggyőződve, hogy az államnak kötelessége lenne tömegközlekedést biztosítania)
"Az viszont igaz, hogy a békávé rendszeresen szerződést szeg (nem tartja be a menetrendet) amennyiben megveszed a jegyet (ebben az esetben ez a szerződésed velük) abban az esetben jogosan lehetsz rájuk morcos."
Kis jogászpalántám, olvasd el az apróbetűt is, a menetrend tájékoztató jellegű, nem szentírás. Nyugaton is előfordulnak késések, de ha nem is fizetsz érte akkor ne háborodj fel, hogy nincs pénz karbantartásra, meg színvonalas szolgáltatásra.
Az állam és a főváros csak részt vállal a fenntartásból, az igazságos és biztos működéshez, az utasoknak is ki kell venniük a részüket. De nálunk már büszkének kell lenni a bliccelésre.
"így bukó az a populista mondta is hogy akkor járj gyalog"
Nem jár alanyi jogon a tömegközlekedés. Azzal kell közlekedned, amit meg tudsz fizetni. Ha nincs pénzed autóra, bkv-re, akkor járj gyalog vagy biciklivel. Vagy legalább ne légy büszke arra, hogy bliccelsz.
2009. 05. 02. 14:27
oké: ---"az ő könyvei csak egy szemlélet mód váltásra szolgálnak!"
Nem lehet lebecsülni a szemléletmódváltást.
k0zi: ---"nem vagyok róla meggyőződve, hogy az államnak kötelessége lenne tömegközlekedést biztosítania"
Ha nem akar gazdaságot, valóban nem. :-))
---"Azzal kell közlekedned, amit meg tudsz fizetni."
Az ilyen neolib duma undorító.
2009. 05. 02. 14:29
IsmeretlenJoAkaro ---"nem árt megismerkedned vmi CMS rendszerrel is"
Mit kell azon ismerni?
Azokkal csak a hülye nem boldogul el. :)
2009. 05. 02. 14:31
Oké, lehet, hogy a bkv szerződést szeg.
Az is lehet, hogy jogilag lopás, közpénzzel való visszaélés az, amit csinál.
De ezt senki sem kérheti számon rajta, mivel ő nagyobb dolgokra hivatott;
behajtani pedig végképp senkinek sem lesz lehetősége, így mindez csak teokratikus kérdés. Hehehe
Sodi tényleg fantasztikusak ezek a szövegek.
A pökhendi.kriplik.klubja.org-ról valók?
2009. 05. 02. 14:39
101: Nem az adminfelület turkálását értem megismerés alatt, azzal tényleg elboldogul mindenki. Általában a feladat egy adott CMS-hez extra funkciókat nyújtó komponensek fejlesztése, vagy meglévők testreszabása. Ehhez minden CMS ad egy API-t. Erre gondoltam megismerés alatt. Ez szintén nem olyan nagy kunszt, a legtöbb viszonylag értelmesen felépített, de egy interjún kérdezhetik, hogy ismeri-e az xy CMS-t.
2009. 05. 02. 16:21
"---"Azzal kell közlekedned, amit meg tudsz fizetni."
Az ilyen neolib duma undorító."
Olyan autót vegyél, amire van pénzed.
Olyan kaját egyél, amit meg tudsz fizetni.
Olyan lakásba lakj, amit meg tudsz venni és amit fenn tudsz tartani.
Olyan szolgáltatást végy igénybe, amit meg tudsz fizetni.
Ez is neolib duma és undorító, zsodi?
2009. 05. 02. 16:27
G.Banshee: A városon belül közlekedés evidencia.
Ennyi a különbség.
2009. 05. 02. 16:30
De az viszont nem evidens, hogy ingyen és bérmentve jár. Az egy fizetős szolgáltatás, ha nincs rá pénzed, menj gyalog.
2009. 05. 02. 16:39
"Az viszont igaz, hogy a békávé rendszeresen szerződést szeg (nem tartja be a menetrendet)"
Ami csak tákékoztató jellegű.
"amennyiben megveszed a jegyet (ebben az esetben ez a szerződésed velük) abban az esetben jogosan lehetsz rájuk morcos. a békávé pedig rentszeresen nem tartja be,"
De ha nem veszed meg, akkor te vagy a szerződésszegő
"mint ahogy az ellenőrei is minősíthetetlenek,"
Merthogy?
"járművei akár életveszélyesek is lehetnek(ezt egy szerelő mondta...)"
Miben nyilvánul meg ez az életveszély?
"igy ők nem adják azt a szolgáltatást amiért fizetni kéne,"
De adják, ha nem akarsz érte fizetni, nem veszed igénybe.
"más tömegközlekedés nincs,"
Dehogynem, a taxi.
"az államank és a fővárosnak pedig kötelessége biztosítani a tömegközlekedést,"
Biztosítja.
"így bukó az a populista mondta is hogy akkor járj gyalog..."
Nemnem. Ha tudod, hogy ilyen a szolgáltatás és mégis igénybe veszed, akkor is fizetned kell érte.
"ezek alapján tényleg el lehet gondolkozni hogy kell-e fizetni azért a "szolgáltatásért""
Nem kell, ha nem akarod igénybe venni. Választhatsz...
2009. 05. 02. 17:14
"Az ilyen neolib duma undorító."
Ugyanakkor nagyon is igazságos, mert nincsenek potyautasok. Tudod neoliberalizmus még nem is létezett, a hajóról már akkor is a tengerbe vágták a potyautasokat, vagy munkára fogták őket. Nem kell mindent a neoliberalizmusra kenni. Tudod a Bibliában van egy olyan mondás: "Mert a mikor nálatok voltunk is, azt rendeltük néktek, hogy ha valaki nem akar dolgozni, ne is egyék.", ezek a szemét neolib keresztények ilyeneket írtak le.
"Ha nem akar gazdaságot, valóban nem. :-))"
Igen ezért üzemelteti, de amikor valaki bliccel, azt olyan állami pénzekből fedezik, amit másra is lehetne költeni. Azt tudtad, hogy ezek hiányok megjelennek az államadósságban? MÁV-nál úgy tudom éves szinten olyan 15mrd Ft.
2009. 05. 02. 18:16
"A városon belül közlekedés evidencia."
Hm
Vesd össze:
"mindenki lakik valahol"
"mindenki eszik valamit"
"mindenkinek lehet (ilyen) autója"
Szóval kizárólag a TE ezen érvrendszered alapján bizony semmi különbség nincs Banshee példáiban, hiszen mindez "evidencia". Ennyit erről.
2009. 05. 02. 21:58
IsmeretlenJoAkaro: ---"Ehhez minden CMS ad egy API-t"
Oké, de minek ezt jó előre mélyen ismerni?
Bőven elég akkor megbarátkozni az API-val, amikor dolgoznod kell vele. :)))
k0zi: ---"nagyon is igazságos, mert nincsenek potyautasok"
Ahol nincs szolidaritás, ott embertelenség van.
2009. 05. 02. 22:13
110: Erről felesleges vitát nyitni. Egy olyan fejlesztő, aki ismeri, lényegesen hamarabb fejleszt le egy új komponenst, mint egy olyan, aki most próbál előszőr. És általában megbízhatóbban is. Nem kívülről kell tudni, az a fontos, hogy tudd hogyan kell csinálni.
2009. 05. 02. 22:16
Egy API dokumentált dolog, az ember fél óra után már elboldogul vele. A konkrét ismerete tehát nem tudás, legfeljebb gyakorlat.
Egyébként meg mész a picsába a videóból kilopott logóképeddel. :)
2009. 05. 03. 2:36
"Ahol nincs szolidaritás, ott embertelenség van."
Az érvényes diákod, az a te szolidaritásod, te seftes. Úgyhogy ezen a vonalon be lehet fogni.
Jah, kérem, ha halasztunk a suliban, de munkaképesek vagyunk, akkor ez kifújt. Szolidaritás annak jár, akinek van mire fel.
Látod, ezért adtam neked igazat ebben: Tényleg egy önértékelési zavarokkal küzdő szánalmas barom vagy.
Van sodika drága, és van mindenki más.
A különbség, hogy sodikának csak jogai vannak, másnak meg kötelezettségei is.
A pszichidokid megvette már az új Audit, mióta hozzá jársz?
Ne sajnáld tőle, látogasd meg gyakrabban!
2009. 05. 03. 2:43
kaffka: A két nappali sulim közül csak az egyikben halasztok. Emellett a levelezőmön sem halasztok.
2009. 05. 03. 3:00
Már megint terelsz, sodi.
Tehát van diákod. 66,7%. Na ennyit a szolidaritásról szóló ajvékolásodról. Hehehe :D
Hádekírem, a purgyékka' milösz, ha nekem dutyiba kee menni?
Hálegyenek mán szoridálinsok!
_Kérem kapcsolja ki a készüléket._
2009. 05. 03. 10:53
sodika: azért nézz meg egy WinAPI-t vagy DirectX-et, azzal nem fogsz elboldogulni fél óra alatt :)
2009. 05. 03. 12:49
Azért a milliós kintlévőségekkel rendelkező újgazdag, "mindentaseggemalátoltak" hobbi-nemoperatív-fasiszta hülyegyerek "jusztse veszek bérletet" hozzáállása már talán mégsem éppen a szolidaritás fogalma mentén értelmezendő.
:D
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.