Bassza meg az ÁVÓ!
Az áldást sodika küldte 2009. július 3., péntek - 20:18-korCímkék: forradalom tuntetes
28 komment
- Update (júl. 4, 2:00): Kicsit bonyolultabb a kép. Részletek itt.
HAZAFIAK,
ELLENÁLLÁS!
- Akármit is szervez akárki a Szabadság térre.
- Akármit szeretne a rendőrség.
- Akármi is vár minket ott!
- Nekünk ott rendezvényünk LESZ!
- Oda megyünk, ott leszünk.
- Mivel demokráciában élünk, törvényes keretek között, így - ha törik, ha szakad - nekünk be KELL jutnunk, és ezért be is fogunk jutni a térre!
FONTOS:
A JOG MELLETTÜNK ÁLL!
Bár, mint ahogyan azt az előző bejegyzésemhez fűzött utólagos frissítésemben, és ennek nyomán a Kurucoknak elküldött levelemben is leírtam, Toroczkai László pontatlanul fogalmaz a mai közleményében, hiszen a rendőrség nem adott ki a tudomásulvételről külön határozatot (a mellékelt szkennelt irat ugyanis ezt csupán eshetőleges lehetőségként említi), de jogilag még így is egy általuk tudomásul vett rendezvényről van szó, melyen alkotmányos jogunk megjelenni.
Legújabban egészen pontosan ez a rendőrség álláspontja:
„A rendőrség a Szabadság téri rendezvényt se nem tiltotta meg, se nem engedélyezte, amiről a bejelentő magánszemélyt is értesítették” – mondta Tafferner Éva, a BRFK szóvivője. „Minden nagyobb demonstráció kapcsán a bejelentőnek egyeztetnie kell a rendőrséggel, és a tárgyalások eredményeképpen a hatóság nem járult hozzá a rendezvényhez.” Tafferner hozzátette, hogy a Szabadság térre a szombat délutáni időpontra más kulturális rendezvény van bejelentve.
/ forrás /
Nos, kedves gyerekek, az, amit ez a nőstény itt előad, természetesen jogilag akkora abszurd ökörség, mint ide Lacháza. Egy bejelentett rendezvénynek ugyanis mindössze két állapota lehetséges. Tudomásulvétel, és betiltás. Az utóbbi hiánya pedig automatikusan az előbbit jelenti.
A tüntetések bejelentését ugyanis a gyülekezési jogról szóló 1989. évi III. törvény szabályozza. Ennek III. fejezetében a következő áll:
8. § (1) ... a rendőrség a bejelentésnek a hatósághoz való beérkezésétől számított 48 órán belül a rendezvénynek a bejelentésben megjelölt helyszínen, vagy időben való megtartását megtilthatja.
(2) A rendőrség határozatát 24 órán belül írásban közölni kell a szervezővel.
Ez azt jelenti, hogy a rendőrségnek mindössze a bejelentéstől számított két napon belül, vagyis csak 2009. június 23-ig lett volna lehetősége tiltó határozatot hozni a rendezvény ellen. Miután ezt elmulasztották, utólagosan már nincs törvényes lehetőségük erre.
Hogy miért nem tiltották be időben, azt nem nehéz kitalálni, ugyanis ugyanezen törvény arról is rendelkezik, hogy milyen esetekben van lehetőség tiltásra.
8. § (1) Ha a bejelentéshez kötött rendezvény megtartása a népképviseleti szervek vagy a bíróságok zavartalan működését súlyosan veszélyeztetné, vagy ha a közlekedés más útvonalon nem biztosítható ...
Mivel a Szabadság téren se bíróság, se népképviseleti szerv (Parlament vagy önkormányzat) nem található, nyilván egyik lehetséges tiltási ok sem valósult meg.
TEHÁT A LÉNYEG:
A fentiekből azt szükséges megértenünk, hogy egy tüntetést kétféle módon engedélyezhet a rendőrség.
- Külön határozatot hoz a tudomásulvételről.
- Nem hozz 48 órán belül semmilyen határozatot.
Miután esetünkben a második pont egyértelműen megvalósult, ezért nyugodtan elmondhatjuk, hogy a rendőrség külön erről kiállított határozat nélkül is tudomásul vette a rendezvényt.
Itt most egyértelműen annak lehetünk tanúi, amint a politikai utasításra eljáró erőszakszervezet éppen törvénytelen eszközökkel akarja eltiporni a legalapvetőbb emberi, és alkotmányos jogainkat!
Több száz éve nagyon fontos alapelv világszerte, hogy ha valakit törvénytelen eszközökkel akarnak mások megfosztani az alapvető, és elvitathatatlan jogaitól, akkor az eltiport egyéneknek egyszerre írott és Isten adta joguk van ahhoz, hogy FELLÁZADJANAK ez ellen!
(Gondoljunk csak arra, hogy modern korunkban a politikai menedékjog intézménye voltaképpen annak a hivatalos elismerése, hogy az ezzel megtisztelt üldözött egyénnek joga volt saját hazájában fellázadni az alapvető emberi szabadsága védelmében.)
Van egy emberi jogi témájú amerikai film, melynek a címe Amistad. Egy megtörtént eseményt dolgoz fel. Méltó módon hozott el rengeteg Oscar díjat. Afrikaiakról szól, akik az óceán közepén lemészárolják az őket törvénytelenül otthonukból elhurcoló spanyol hajó személyzetét. Amerikában, ahol kikötnek, hosszú per kezdődik az ügyükről, mire a legfelsőbb bíróság kimondja róluk, hogy rabszolgapapírok híján ők szabad emberek, akik ilyen formán jogosan léptek fel az őket törvénytelenül jogaiktól megfosztó bűnözők ellen. Mert lám, ezeket a jogokat még egy rabszolgatartó társadalom is megadta a négereknek.
Mi, magyarok miért lennénk értéktelenebbek náluk a saját hazánkban?
LEGYEN BÉKE!
Természetesen, mint minden normális ember, én is arra kérek mindenkit, hogy törvényesen, és békésen járjon el. A jogos ellenállás nem lépheti túl a törvények szabta kereteket, tehát senki sem támadhat rá a rendőrökre. Az igazat megvallva az aránytalanság okán ez nem csak jogi, hanem erkölcsi bűn is lenne a részünkről, éppen ezért mindenképpen tartózkodnunk kell tőle.
Ugyanilyen fontos kötelessége mindenkinek, hogy alávesse magát a jogszerű rendőrségi intézkedésnek. A jogszerűnek.
De egy bejelentett, és jogilag tudomásul vett rendezvény helyszínén megjelenő békés tömeg megtámadása nem lehet jogszerű.
Másik oldalról ugyanígy a magyar hazafiak ezzel szemben álló, törvényben garantált arányos önvédelme sem lehet jogszerűtlen.
Ahogy Hermán Péter mondaná:
Polgár légy, ne alattvaló!
Küzdj a jogaidért!
Holnap 17:00, Szabadság tér!
By SoDI





Eddig 28 komment érkezett (
)
2009. 07. 03. 20:40
Milyen abszurd ökörség az, ha más már korábban bejelentett rendezvényt a Szabadság térre és ti ezért nem tolhatjátok oda a mocskos pofátokat?
2009. 07. 03. 20:42
G.Banshee: Egy pillanat.
Tomcat szerint UTÁNUNK lett bejelentve a másik rendezvény.
http://bombagyar.hu/showpost.php?post=2367
2009. 07. 03. 21:04
„Több száz éve nagyon fontos elv világszerte, hogy ha valakit törvénytelen eszközökkel akarnak mások megfosztani az alapvető, és elvitathatatlan jogaitól, akkor az eltiport egyéneknek egyszerre írott és Isten adta joguk van ahhoz, hogy FELLÁZADJANAK...!”
A lázadáshoz való írott jogot idézd már a libsibibsi törvényhozásból, én eddig nem találtam (csak az ellenkezőjét).
2009. 07. 03. 21:04
Oh, Tomcat szerint, micsoda jogforrás, ejha!
2009. 07. 03. 21:07
Jogos védelem.
Kell ennél több?
Csak a jogszerű intézkedéssel szembeni engedetlenség törvénytelen. Még a zsidós Gyurcsány-törvény alapján is így van ez.
---
Másrészt konkrétan:
POLITIKAI MENEDÉKJOG.
---
HA VALAKIT AMIATT ÜLDÖZNEK A SAJÁT HAZÁJÁBAN, MERT KIÁLL AZ ALAPVETŐ EMBERI JOGOKÉRT, AKKOR NORMÁLISABB HELYEKEN POLITIKAI MENEDÉKJOGOT KAP.
---
A politikai menedékjog azt jelenti, hogy az illető jogszerűen lázadt fel a saját hazájában tapasztalható elnyomás ellen.
---
EZ ANNYIRA EGYÉRTELMŰ!
2009. 07. 03. 21:14
Ennyit a kedvedért mog hozzáírtam:
"Gondoljunk csak arra, hogy modern korunkban a politikai menedékjog intézménye voltaképpen annak a hivatalos elismerése, hogy az ezzel megtisztelt üldözött egyénnek joga volt saját hazájában fellázadni az alapvető emberi szabadsága védelmében."
2009. 07. 03. 21:15
"Csak a jogszerű intézkedéssel szembeni engedetlenség törvénytelen. Még a zsidós Gyurcsány-törvény alapján is így van ez."
A jogszerűtlennel szemben is, viszont van panaszjog, amit elbírálnak, és a bíróság jogerősen kimondja, hogy kinek van igaza.
"HA VALAKIT AMIATT ÜLDÖZNEK A SAJÁT HAZÁJÁBAN, MERT KIÁLL AZ ALAPVETŐ EMBERI JOGOKÉRT, AKKOR NORMÁLISABB HELYEKEN POLITIKAI MENEDÉKJOGOT KAP."
Milyen alapvető emberi jogokért, zsodrák?
"A politikai menedékjog azt jelenti, hogy az illető jogszerűen lázadt fel a saját hazájában tapasztalható elnyomás ellen.
---
EZ ANNYIRA EGYÉRTELMŰ!"
Elnyomás? Te idióta, nem nyomnak itt el senkit. Politikai menedékjogért meg menj külföldre, páros lábbal fogják ide visszarugdalni azt a púpos, büdös tested, te tevegörény!
2009. 07. 03. 21:16
Viszont más rendezvényét megzavarni NINCS jogotok. Erre az alapvető emberi jogok nem terjednek ki.
2009. 07. 03. 21:18
Sodigyerek!
1956-ban megszünt az ávó! Ez a rendőrségnek nevezett szar bagázs, egy önkényuralmi karhatalom.
2009. 07. 03. 21:20
---"A jogszerűtlennel szemben is"
IGEN?
HA TESZEM AZT BÉKÉSEN ÁLLDOGÁLSZ, ÉS A RENDŐR KÉSSEL TÁMAD NEKED, AKKOR IS A PANASZJOG A VONATKOZÓ SZABÁLYZAT?
Te tiszta hülye vagy.
---"Milyen alapvető emberi jogokért?"
A gyülekezési jog alapvető emberi jog.
---"Elnyomás? Te idióta, nem nyomnak itt el senkit. "
DEHOGYNEM.
Törvénytelenül akarnak megfosztani minket az alapvető alkotmányos jogainktól. De hiszem te magad is láthatod. Ez bizony kőkemény elnyomás.
2009. 07. 03. 21:22
G.Banshee: --- "Viszont más rendezvényét megzavarni NINCS jogotok."
Nem is akarjuk.
Oda megyünk, oszt ott leszünk.
Ha más is ott akar lenni, legyen. :)
A LÉNYEG, HOGY MI BIZTOSAN OTT LEHETÜNK, A MÁSIK RENDEZVÉNY JOGOSSÁGA PEDIG ERŐSEN KÉRDÉSES.
2009. 07. 03. 21:36
semmi mást nem kívánok neked sodi, csak azt,hogy tévesszenek össze "véletlen" (mint ahogy már megtörtént) valakivel, jól basszák szét a fejedet,te rohanj a rendőrhö segítségért az ismerjen meg,de "véletlenűl" mégsem ismer fel, hanem arréb megy,mert más intézni való dolga lett,na akkor hogy rinyálnál te ápolatlan büdös köcsög???
2009. 07. 03. 21:37
G.Banshee
a tetves kurva anyádat, zsidó
2009. 07. 03. 21:48
Én még mindig úgy látom, hogy itt a lázadás nem jog, hanem kötelesség.
Gandhi állítólag azt mondta, hogy a rossz törvényeket nem kell betartani.
Ezt találtam:
„Az embernek természetesen nem kötelessége, hogy a rossz kiirtásának szentelje életét - bármilyen irtózatos is legyen az -, lehet más, tisztességes foglalatossága, ami leköti; de az mindenképpen kötelessége, hogy a rosszért ne vállalja a felelősséget, s ha egyébként nem is foglalkozik vele, legalább ne segítse elő. A mienkhez hasonló kormányok uralma alatt élő emberek általában azt hiszik, várniuk kell, amíg a többséget végre sikerül rávenniük, hogy változtassa meg a törvényeket. Azon a nézeten vannak, hogyha ellenszegülünk, az orvosság ártalmasabb lesz, mint maga a baj. (...) De ha a baj olyan természetű, hogy másokkal szemben az igazságtalanság eszközének szerepére akar kényszeríteni bennünket, akkor azt mondom, inkább szegjük meg a törvényt. Legyen az életünk az a viszontsúrlódás, amely megállítja a gépezetet. (...) Elsősorban embernek kell lennünk, és csak másodsorban alattvalónak. Nem annyira a törvényt, mint inkább az igazságosságot kell tisztelnünk. Csak egyetlen kötelezettséget áll jogomban magamra vállalni, éspedig azt, hogy mindig azt teszem, amit igazságosnak tartok.„
(Henry Dávid Thoreau: A polgári engedetlenség iránti kötelességről)
2009. 07. 03. 21:49
Ja hogy HATÁSKÖR hiánya.
http://href.hu/x/9gvz
Oké...
Akkor lesz még egy bejegyzés ma este.
Mert így már MEGINT más a leányzó fekvése.
2009. 07. 03. 22:07
HALÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁL
(megyek inni)
2009. 07. 03. 22:37
Na milyen lett?:)(Most lett kész.)
http://kepfeltoltes.hu/view/090703/266840439K_p015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090703/823294060K_p021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090703/K_p030_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
2009. 07. 03. 22:57
13. zsidó a te falu szélén mezőn baszó, gennyes fekélyektől bűzlő gecitől betúrósodott, katakombákban tátongó, rabbi retkes, metélt faszán vonagló ótvaros picsájú kirántott kurva anyád, aki a nagyapád ravatalján fetrengett a saját maga által felböfögött lógeciben.
2009. 07. 03. 22:59
"IGEN?
HA TESZEM AZT BÉKÉSEN ÁLLDOGÁLSZ, ÉS A RENDŐR KÉSSEL TÁMAD NEKED, AKKOR IS A PANASZJOG A VONATKOZÓ SZABÁLYZAT?
Te tiszta hülye vagy."
Az mióta intézkedés, te kétIQ -s hikomat?
"A gyülekezési jog alapvető emberi jog."
Az. A másoké is.
"Törvénytelenül akarnak megfosztani minket az alapvető alkotmányos jogainktól. De hiszem te magad is láthatod. Ez bizony kőkemény elnyomás."
Milyen alapvető alkotmányos jogod van neked, amitől meg akarnak fosztani? Te el vagy nyomva, valóban, az elnyomó meg a saját ostobaságod.
2009. 07. 03. 23:01
"Oda megyünk, oszt ott leszünk.
Ha más is ott akar lenni, legyen. :)"
De ha miattatok nem tud?
"A LÉNYEG, HOGY MI BIZTOSAN OTT LEHETÜNK, A MÁSIK RENDEZVÉNY JOGOSSÁGA PEDIG ERŐSEN KÉRDÉSES."
Miért lenne kérdéses? Mert te azt mondod?
2009. 07. 03. 23:04
G.Banshee: ---"Az mióta intézkedés"
AMI NEM TÖRVÉNYSZERŰ, AZ NEM INTÉZKEDÉS. CSAK AZ AZ INTÉZKEDÉS, AMI JOGSZERŰ.
Ilyen nagyon egyszerű ez. :)
"De ha miattatok nem tud?"
MI MEG BAZMEG MIATTA NEM.
EZ KÖLCSÖNÖS DOLOG.
ŐK ZAVARNAK MINKET, VAGY MI ŐKET...
NÉZŐPONT KÉRDÉSE.
2009. 07. 03. 23:04
17: a zsidók seggét nyalod, te szánalom.. a zsidók szolgája vagy, közvetve nekik teszel szolgálatot azzal, hogy állandóan ekézed a hazafiakat. jó érzés a metélt faszt szopni?
2009. 07. 03. 23:15
"AMI NEM TÖRVÉNYSZERŰ, AZ NEM INTÉZKEDÉS. CSAK AZ AZ INTÉZKEDÉS, AMI JOGSZERŰ."
Viszont az, hogy az intézkedés jogszerű-e vagy nem, azt nem te döntöd el. Ilyen nagyon egyszerű ez.
"MI MEG BAZMEG MIATTA NEM.
EZ KÖLCSÖNÖS DOLOG.
ŐK ZAVARNAK MINKET, VAGY MI ŐKET...
NÉZŐPONT KÉRDÉSE."
Csak nekik megvan az engedélyük, jah, és már ott vannak.
2009. 07. 03. 23:18
21. a metélt fasz szopásának érzéséről inkább anyád tud beszélni mint én, de ha nem ő, akkor az "apád".
Valszeg téged is úgy hoztak össze, hogy "apád" előtte leszopott egy zsidót és gecis nyelvvel benyalt anyádnak.
Hazafiak? Azt se tudod mi az, te agyrokkant szellemi rövidnadrág...
2009. 07. 03. 23:32
Na, írtam még egy bejegyzést ugyanerről.
Kicsit bonyolultabb a kép.
http://sodi.freeblog.hu/archives/2009/07/03/Bonyolultabb_a_kep/
2009. 07. 03. 23:34
G.Banshee: ---"Csak nekik megvan az engedélyük"
Kvázi nekünk is.
Úgyhogy ennyi meg egy bambi. :)
---"az, hogy az intézkedés jogszerű-e vagy nem, azt nem te döntöd el"
Ha valami KIRÍVÓAN jogszerű, azt bárki el tudja dönteni.
2009. 07. 03. 23:54
23. Ratte
A fiam határozottan szerette a magadfajta zsidókat !
Ha szerencséd van, márpedig miért ne lenne, egy szép napon arra ébredsz majd hogy a szelleme szelíden de határozottan megsimogatta az okos fejecskédet és mély benyomást tett rá.
2009. 07. 04. 15:31
Auf ungarisch, du Vaterficker, das ist ein ungarische Blog.
A Ratte intelligenciaszintje a tiedhez képest toronymagasan van, úgyhogy ezt tőled nem veszem sértésnek.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.