Párbeszéd és cigányság
Az áldást sodika küldte 2007. december 11., kedd - 14:39-korCímkék: blogadmin cigany pilu tomcat udk
55 komment
Megmondom őszintén, én tegnap nagyon megörültem Pilu mester sokat támadott írásának, melyben kemény kritikával illeti a cigánybűnözés ellen pusztán utcai felvonulással harcoló Gárdát, valamint ugyanígy boldog voltam az Új Demokratikus Koalíció (ÚDK), vagyis a hajdani Gorkapárt azon publicisztikája láttán is, amely kifejti, hogy a cigánykérdés megoldása főként a jutalmazó segítségben, és a keresztény evangelizációban rejlik.
Ugyanis sem Pilut, sem pedig az ÚDK-t nem lehet elvtelen zsidóbérencséggel vádolni. Pilu volt az, aki annak idején a "Lökd meg, Demszky!" című zseniális művel örvendeztetett meg minket, illetve, aki a tavaly őszi utcai ellenállás kapcsán azt énekelte a "Te tetted ezt, király" című zeneszámában, hogy "vér nélkül, barátom, nincsen forradalom", valamint "ha ti vagytok a többség, inkább leszek csőcselék, és vérrel írom falakra az árulóknak nevét", tehát elvitathatatlan, hogy helyén van a szíve, az ÚDK-ról pedig elég csak annyit mondanom, hogy nemrég még engem is megdicsértek az elhíresült Szetey-montázsommal kapcsolatban, akinek pedig a Szetey-montázs tetszik, az rossz ember nem lehet. :D
Mindkét írásban vannak persze durva csúsztatások, és túlzások. (Az ÚDK-s Bégány Attila a valós megoldások közé sorolja a köztéri kalodát, mint a nyílt színi fizikai büntetés eszközét, a polgárőröknek pedig a pofonosztás jogát is a kezükbe adná, nem gondolva arra, hogy ez elképesztő visszaélésekre adna lehetőséget, Pilu pedig - igen erősen eltévedve - gázkamrákról beszél a Gárda felvonulása kapcsán, holott Tomcat nagyon jól mondja, hogy ezt inkább neki kellene címezni. :-)) Azonban én ennek ellenére is úgy gondolom, hogy felesleges itt erre a néhány, nyilvánvaló túlzásra kihegyeznünk a kritikánkat - mint ahogyan azt például Blogin teszi -, és helyette inkább örülni kellene annak, hogy végre elindult valami a nemzeti radikális oldalon is, amit joggal lehet értelmes párbeszédnek nevezni.
Mert Pilu írása stílusát tekintve bár valóban minősíthetetlenül visszataszító, és bár az ÚDK részéről komolytalan paródia számba menő ötlet a társadalmi integráció jegyében cigánycsaládokat balliberális véleményformálók közelébe költöztetni, azonban mindkettő ennek ellenére is pezsgő szellemi vita kiindulópontja lehet. Egy vitaanyagnak ugyanis - mint ahogy a neve is mutatja - az az elsődleges funkciója, hogy vitát generáljon, ha pedig Pilu kicsit visszafogottabban önti formába a szavait, akkor biztosak lehetünk benne, hogy nem beszélnének róla annyian, mint most.
Beindult egyfajta konstruktív eszmecsere, és ez azért is nagyon üdvözítő, mert ha van egy hely, ahol egy zászló alá gyűlnek, és birka módon csápolnak, akármi is történik, akkor az a Fidesz. Ha nem akarunk megcsömörleni a saját kis szellemi posványunkban, akkor helyenként igenis szükség van ellenvéleményekre is, amiket aztán ki lehet tárgyalni.
A nemzeti radikális oldalra tartozni ugyanis - szerintem alapvetően azt jelenti, hogy van néhány dolog, ami mellett az ember minden körülmények között kiáll, és az ellenség, de legalábbis az ellenfélhez sorol mindenkit, aki ezen elvek ellen beszél.
A nemzeti radikális ember...
- anticionista (elítéli Izrael állam, és a hazai híveinek rasszista politikáját)
- keresztényi értékeket védő (családvédelem a devianciák felmagasztalásával szemben, polgári erkölcsök ápolása a drogpropagandával szemben, valamint a bűnözői életmódtól való elhatárolódás)
- nemzeti jelképeket tisztelő (ha nem is tűz magára szentkoronás jelvényt, de ennek ellenére legalább annyira tiszteli, hogy elítéljen mindenkit, aki a történelmi jelképeinket támadja)
...magyar hazafi.
Ezeken belül ugyanakkor igen széles lehetőség van az eszme szárnyalásának.
Megvallom őszintén, én az utóbbi időben már igen kényelmetlenül éreztem magam, amikor azt tapasztaltam, hogy akárhányszor merül is föl a cigánykérdés, vagy szélsőliberális, hülye zsidajokat látok ajvékolni a magyarság ellen, vagy pedig a másik oldalról az ostoba rasszizmust hallom harsogni, kimondva, vagy kimondatlanul genetikai alapokra helyezve a vizsgálódás hangsúlyát. Néha komolyan úgy éreztem, hogy a két merev, monomániás csapat harcában egyedül én vagyok középen az, aki a józan észt képviseli.
E két szélsőség közé ékelődött most be a (szememben egybevágó, bár ennek ellenére a valóságban egymástól nyilvánvalóan távol álló) ÚDK-Pilu tengely, és végre egyazon időben lett megfogalmazva néhány olyan dolog, melyek egyikét-másikát az egyes oldalak képviselői, a maguk részéről eddig következetesen tagadtak.
- Igenis létezik cigánybűnözés. (ÚDK)
- Létezik a túlszaporodás veszélye. (Pilu)
- Hülye felvonulásokkal semmit sem érünk el. (Pilu)
- Jó megoldás a differenciáltan alkalmazott pozitív diszkrimináció. (ÚDK)
- A Gárda tagjai kurva szarul néznek ki az összevissza, vegyes árnyalatú és szabású kabátjaikban (SoDI, de az öltözéket Pilu is bírálta. :-)) - Faszért nincs rendes téli egyenruhájuk?!
- A cigányság megnevelésében a keresztény evangelizáció az egyik legfontosabb eszköz. (ÚDK)
- Az etnikai jelenségek önmagában való hangsúlyozása - amennyiben valós altenatívák felkínálása nélkül történik - sehova nem vezető, tőröl metszett rasszizmus. (Pilu)
- A cigánybűnözés megfékezésében a helyi kisebbségi önkormányzatoknak is ki kell lenniük a részüket. Szervezzék meg maguk a polgárőrségeket. Ehhez pénzt kell nekik adni, de ha ennek ellenére sem képesek megfékezni saját bűnözőiket, akkor viszont meg kell tőlük vonni még az eddigi támogatásokat is. (ÚDK)
Ez szerintem így gyönyörű. A fent összeszedett gondolatsor szakít az ostoba, Cion Bölcsei által inspirált, társadalomkorcsosító politikai korrektséggel, tehát igenis kimondja, hogy létezik a probléma, ugyanakkor ezzel egyidőben túllép a gyűlölködésen, az önmagáért való "kemény kéz" ígéretének demagóg, épp ezért helyenként közvetlen fajgyűlöletbe csapó koncepciótlanságán, és valóban működő megoldásokat kínál.
Én nagyon örülök neki, hogy végre ilyen előremutató, árnyalt vélemények is megszületnek, mert ettől kezdve végre én is boldogan tudok a cigánykérdéssel foglalkozni, anélkül, hogy akár rasszistának, akár zsidóbérenc libsinek kellene éreznem magam. :-)
By SoDI
Kapcsolódó anyagok:





Eddig 55 komment érkezett (
)
2007. 12. 11. 14:51
Szóval olyan felvonulni a CB ellen mint pl. futni a rák ellen? :)
Rámutat a problémára, de meg nem oldja.
2007. 12. 11. 14:56
Vona Gábor, és az ő nyomán Blogin is azt mondja, hogy "hé, ez csak egy figyelemfelhívó tüntetés volt, mi a baj ezzel", a gond csak az, hogy nem igazán annak lett meghirdetve, hanem ehelyett egy valódi MEGOLDÁS kezdeti lépésének.
2007. 12. 11. 16:24
az nem gond, hogy a gárdások elég- hogy sodit idézzem"szarul néznek ki" pld a csetnikek se voltak egy elitalakulat, legalábbis kinézetük alapján, és mégis hatásos erőt tudtak képviselni, de hasonló volt pld. az ukrán nacinalista oun/upa a 2. világháború alatt, ugyhogy a kinézet nem a lényeg......
2007. 12. 11. 16:54
Jó, ez mondjuk igaz. Sőt, még az is igaz, hogy a második világháborús gerillák sem mind sportkörösek voltak :)
2007. 12. 11. 17:01
Azt nem értem, miért beszélünk itt konstruktív javaslatokról, békés megoldásokról, "ennek semmi értelme", stb. dolgokról, mintha valaha is a világtörténelemben példa lett volna arra, hogy az egymással gyökeresen szemben álló felek tárgyalóasztalnál megoldottak volna nagy horderejű kérdéseket (kivéve előzetes világégések után kényszerből). Gondoljunk a Sztálinnal kötött "megnemtámadási egyezményre", a 60 éve húzódó izraeli "békepolitikára" a nemzetközi diplomácia időhúzó értelmetlenségével egybekötve, a délszláv háborúkra, Ruandára, stb... végletekig lehet írni a sort, egészen napjaink "szép szóval" való megegyezéseire pl. Irakban és Afganisztánban. Ez nem működött soha és nem is fog, mert aki az asztalhoz ül, azt a másik kihasználja és gyengeségnek fogja fel, ezéltal elsöpri és kiröhögi az asztalhoz ülőt. Békésen tárgyalni csak az "erő" pozíciójából lehet, ezt megtanultuk évezredek óta, először erőt kell mutatni, hogy a másik félnek eszébe se jusson "simliskedni", mert tudja, hogy akkor jön a pofon...
Sodi: a cigányok nem jól képzettségük (és értelmük okán) használják ki ügyesen a lehetőségeiket, hanem a zsidók rágják a szájukba (mint a videón a cigány öregasszony, aki rasszistázik, azt sem tudta előtte mi a fene az, meg még most sem, csak azt kell mondania), nem véletlen, hogy egy-egy nagyobb horderejű cigány esetnél rögtön feltűnik a zsidó ügyvéd, aki megvédi őket. Hát persze, mert akkora pénz van benne és megéri őket védeni. Egy frászt, ott állnak mögöttük a zsidók és "kézivezérléssel" irányítják őket (persze fillérekkel lepénzelve őket). Ez a nagy igazság, éljen a Magyar Gárda! Ezt várom tőlük, nem a gazolást (bár annak is van haszna, ha már a tulajdonos szarik a dzsungelre a telkén, ott inkább büntetni kellene....)
2007. 12. 11. 17:01
ja, tényleg, meg nálunk is volt már ugye a rongyosgárda....akik sopronért, meg környékéért harcoltak trianon után.
2007. 12. 11. 17:10
jó, mondjuk ebben a "mögöttük álló zsidó ügyvédben" tényleg lehet valami :)
2007. 12. 11. 17:21
konstruktív javaslat: küldjük őket a független koszovóba))))))))))))))még azok az albánok hogy nyalnak a buta jenkiknek, i love usa, meg ilyen zászlókkal vonulnak fel......
2007. 12. 11. 17:26
Persze, annak idején én is ott csápoltam, amikor id. George Bush idejött hozzánk a rendszerváltás előtt közvetlenül, ott rohadtunk az esőben.
Na azóta a tojást nem sajnálnám rá sem (bár inkább a fiának tartogatnám).
Koszovóban 10 év múlva már köpködni fogják az USA zászlót, egyelőre boldogok a tudatlanok, nekik is végig kell járni az "utat" odáig, mint nekünk....
2007. 12. 11. 17:39
hátha lesz egy jó kis háború megint a balkánon,, ott legalább történik valami.....))))))itt már megint pangás van.mondjuk elég szégyen az országunkra nézve, mikor ilyen férgek kormányoznak, de ez van....
2007. 12. 11. 17:44
arra bush beszédre emlékszem, akkor tépte szét a papírt...kamu volt az egész....holivod
2007. 12. 11. 20:25
tyűű, itt mindenki milyen öregember :DD
2007. 12. 11. 20:32
öreg ember nem vén ember, sodikám)))kell egy jó pár telcsiszám??olyan csajok, hogy az agyad is kiszívják)))))), na, kezdődnek lassan a meccsek, hajrá futtballhulgánok)))))))))))
2007. 12. 11. 20:38
óó, hát vizsgaidőszakban is jó a feszültséglevezetés, úgyhogymajd elgondolkodom rajta :)
különben Pilu kicsit hülye, szabályosan lenácizza Tomcat-éket:
http://pilu.blog.hu/2007/12/11/lezarom
2007. 12. 11. 21:26
sodika: Pilunak valahol igaza van, ő kritizált valamit, erre rögtön nekiestek. Tegnap még nemzeti előadóművész volt, mára zsidóbérenc lett, mert másként gondol dolgokat. Szerintem ez így nem helyes...
2007. 12. 11. 22:16
Pilu lenácizza azt, aki vagonozna. Ebben a szöveg- és tartalomösszefüggésben a kijelentés legfeljebb enyhe túlzás, azt hiszem.
K0zi, ez így működik. Csintalan (ha már, hát ő jut eszembe) is pillanatok alatt írta magát vissza a "mocskos zsidók" közé a "nemzeti újságíróktól".
De fordítva is ez megy. Pilu eddig rohadt jobber volt, most ő lesz az atyaúristen. Oké, hogy kellenek ezek az értelmezési keretek, (sőt egészséges (elő)ítéletek) a világ könnyed értelmezéséhez, de ami itt folyik az "kissé" túlzás, önmaga silány paródiája.
2007. 12. 11. 22:22
Ezt ne nekem mondjátok... Én vagyok talán az egyetlen kivétel, akinek a szemében Pilu nem lett "zsidóbérenc"...
2007. 12. 11. 22:24
csak hülye :D
2007. 12. 11. 22:28
lányok, fiúk, 1 kőltői kérdés:::ki a lószar ez a pilu???)))))én itt hallotam róla előszőr, éspedig ma, 1 dolog bizos:rohadt kemény karatés csóka lehet..))))))))már ha repper, hát nálam "gyökér", de ez ugye szubjektív....)))))))................köcsög repperek, szopjatok kecskét, főleg pilu)))))))))))))))
2007. 12. 11. 22:32
Broni megint bebaszott. Meglepő.
2007. 12. 11. 22:36
mit akarsz, egy hete nem ittam...))))amugy meg fehér ember ne játszon niggert.
2007. 12. 11. 22:36
bronislaw: Töltsd le ezt a számot:
http://www.stonebridge.hu/pilu/zene/Pilu-Te_tetted_ezt.mp3
Meg fogsz lepődni... :)
Ezt énekli benne a Pilu:
"Szívem boldog, bár az utcán nincs nyugalom,
de vér nélkül, barátom, nincsen forradalom!
A békés többség, kinek hallgatás a kenyere
most visít, mint a disznó, mert véres lett a tenyere.
Pedig az ő némaságuknak lett ez az ára,
hatalom nyíltan köpött a szánkba!
Ahogy a barikád épül a pesti utcákon
már tudom, melyik oldalra kell állnom.
Ha ti vagytok a többség, én inkább leszek csőcselék,
és VÉRREL írom falakra az ÁRULÓKNAK nevét!"
2007. 12. 11. 22:41
Jó, nem gondoltam, hogy ez alap 'zárójelbezárva' szám amit "leműveltél". :)
2007. 12. 11. 22:58
nem rossz, tényleg,..... egész ütős, de azért ha már már nemzeti music, , akkor kárpátia, meg társai...már csak zeneileg is......)))))))))))ez valami ganxta zoli klon, ugyebár?????bár reppzenét lenyulni, hát nem nehéz......)))))))
2007. 12. 11. 23:03
ő volt eddig a "nemzeti ganxta"
és ahogy nézem, mostantól ő lesz az "áruló ganxta" :)
2007. 12. 11. 23:15
Aki ilyen ordenáré módon leszólja azt, hogy végre sok évtized után összefognak végre a magyarok és kiállnak az érdekeikért, az cigány, zsidó vagy bármi, de nem magyar ember. Töröltem az összes számát a gépemről és köpök, ha meghallom a nevét is....
2007. 12. 11. 23:18
A mai írása nyomán mondjuk még én is komolyan elgondolkodtam azon, hogy miért csinálja ezt...? (konkrétan: mi a faszért nácizza le Tomcat-et, és Blogint...) Kellett neki valami meló, ahova csak magyarellenes filoszemitákat vesznek fel, vagy mi??
http://pilu.blog.hu/2007/12/11/lezarom
2007. 12. 11. 23:24
Különben milyen érdekes már, hogy rajtam és a Bombagyáron kívül egyedül Raszp ír a témáról:
http://raszp.freeblog.hu/archives/2007/12/11/gratulalok/#comments
Nem nagyon foglalkoztatja tehát a bloggereket a cucc.
2007. 12. 11. 23:31
basti, a pilu számok helyett tölts fel, pld,- turisas, hypocrisy, anorexia nervosa, finntroll, korpiklaani,-sol invictus(ez nagyon állat, csak ígyenceknek)))))egyik sem sátánista baromság, amugy, ...dalokat
2007. 12. 12. 6:09
Pilu áruló lett. Azért ezt a tényt az emberek tudomására kéne hozni. Én is írok ma erről.
2007. 12. 12. 6:12
Azért nézzétek meg mán, tök ugyanolyan mocskolódó nyegle libernyák stílusra váltott mint amiben a tóta ír. Nem gyanús, hogy a zsindex fizeti és azért?
Álblogok : először felfuttatják, ez a beetetés időszaka, aztán elkezdik csepegtetni a hazugságokat, a dezinformációt. Pl. a reakción is volt Gárda ellenes post, 2 héttel azután hogy uj péter megvette őket. !!!!!
2007. 12. 12. 11:57
Kösz hogy bővíted a !!jó!! zenék sorát amit hallgatok, amúgy a Laibachot is te említetted egyszer, Bronislaw :)))
2007. 12. 12. 13:01
Ma este az szdsz klubbon lesz a Házon kívül. A bemutatójában egy nagyon jóképű, jól öltözött roma úr, azt mondta a MG-val kapcsolatos biztos pártatlan riporteri kérdésre (azt nem játszották be), hogy "nincs mitől félnünk, fel vagyunk FEGYVERKEZVE!"
Remélem ezt a kijelentést is annyira ízekre szedik és felkapják, mint Bíber állítólagos náci megnyilvánulásait...
2007. 12. 12. 13:22
Úgy néz ki, pilu megunta a kommentrohamot : letiltotta a kommentelésta blogján. Mégiscsak zsindexes lesz akárhogy is tagadja... :-)
http://reakcio.blogspot.com/2007/12/pilu-rul.html
2007. 12. 12. 13:25
Ha megnézed, a régebbi cikkeihez hozzá lehet szólni továbbra is :D
2007. 12. 12. 13:28
Óó, ez tök jó válogatás!
Kösz, SF :)
2007. 12. 12. 13:29
Nem lehet hogy mégis az a taktika hogy felépíti a forradalmár imázsát és aztán lassan átalakul tótaw stílusú "független" megmondóemberré? Szerencsére ezt elbaszta. :-))
Amúgy az ufi blogon 2 héttel azután hogy uj péter megvette őket, hasonló, a Gárdán gúnyolódó post jelent meg. A kommentelők reakciója ott is hasonló volt Tehát volt már hasonló eset.
2007. 12. 12. 13:30
Különben ott is át van állítva a kommentelés gondolom észrevettted :)
2007. 12. 12. 13:34
Áá, nem, azt nem vettem észre :)
Asszem csinálok majd olyat, hogy a te dobozodban is legyen sárgával kiemelve a legfrissebb bejegyzés linkje, mint a "SoDI egyéb blogjai dobozban". :)
2007. 12. 12. 14:24
Megnézem a javasolt új (számomra) zenéket. Köszi!
Pilu is úgy lehet, mint Rogán, hogy ha az egyik oldalon nem jön a lé hosszabb idő után sem, akkor átmegy a másik oldalra próbálkozni. Ilyen elvtelenek ezek.... Az igaz magyart nem lehet pénzért (vagy annak vélt reményében) elcsábítani...
2007. 12. 12. 17:52
"A cigányság megnevelésében a keresztény evangelizáció az egyik legfontosabb eszköz. (ÚDK)"
Azért ezt csak nem gondolhatja senki komolyan... Ha mi egy keresztény országban élnénk, az emberek többsége keresztény lenne, és a keresztény etikai normák szerint vezetett élet lenne a mainstream, akkor ez egy értelmes megoldás volna. Node így ennek az égvilágon semmi értelme.
Mert ehhez először a magyarságot kéne jó alaposan megevangelizálni. De úgy, hogy megemlegesse.
2007. 12. 12. 17:53
Az a cigány aki visszament elvágni annak a papnak a nyakát aki "evangelizálta" az élő példa rá hogy ez nem működik, nem működhet. Vademberekkel, azaz vadállatokkal nem lehet cicózni. Büntetőtáborba zárni vagy kitelepíteni lehet csak őket. A legdrasztikusabb megoldás is támogatandó.
2007. 12. 12. 17:55
Ez utóbbit SoDI kezdhetné rögtön önmagán is :D
2007. 12. 12. 18:11
Ugyan miért ? :)
Egyébként a keresztény Horthy-rendszerben nem merték volna a cigányok így elgaloppírozni magukat.
2007. 12. 12. 18:36
Ond: Ez igenis egy keresztény ország.
Az pedig, hogy kevesen élnek ennek megfelelően, nagy szégyen, de ez nem a kereszténységet minősíti.
2007. 12. 12. 19:01
Én azt mondom, hogy ne legyünk naívak. Hogy a kereszténység az államvallás, az egy formaság. Azzal nem sokra megyünk a gyakorlatban.
"Az pedig, hogy kevesen élnek ennek megfelelően, nagy szégyen, de ez nem a kereszténységet minősíti." - Ez így van.
2007. 12. 13. 3:40
Ezen akkorát röhögtem : "konstruktív" javaslatok. Mondjuk a vérfertőzős résszel igaza van...
"SB: a liberálisok (vagyis melegek + izraeli származásúak unióját) tipikusan olyan szerveződés, akik azoknak az életét is akarják szabályozni - sőt szabályozzák is jelenleg sz.ros 4%-os támogatottsággal - akik nem tartoznak hozzájuk. Felőlem megkaphatnák mondjuk baranya megye déli sarkát, az ország 4%-át, és dugják ott s.ggbe egymást utána meg olvassanak fel a tórából, de ne akarják nekünk, nem pajeszosoknak, nem melegeknek meghatározni hogy hogyan éljünk. De a témánál maradva, arra semmit se hoztál fel, hogy mire alapozod azt, hogy a gyerekkori frusztráció, amit meleg nevelőszülők miatti állandó szívatás, közösségből kirekesztés okozna, az miért is nem befolyásolja a gyerek szocializációját, és miért is nem növeli jelentősen az esélyét anti-szociális viselkedésnek felnőttkorban. Arra se mondtál semmit, hogy ha a - nevezzük nevén - cigó gyerek nem kell senkinek se a nevelőotthonokból, akkor miért nem az a megoldás, hogy a cigók ne szüljenek annyi gyereket, vagyis születésszabályozás. USAban bevállt, 1800-as években hoztak törvényt a feketék kasztrálására, pedig ők milyen liberálisak, a szabad országok példaképei. Most vannak humánusabb megoldások, pl el is lehet köttetni a cigó férfiakat 2. gyerek után osztjónapot, de ha szedik az ingyen kapott fogamzásgátlót rendesen akkor erre nem is lesz szükség (több 1000 Ft-ot nem fognak érte fizetni, ezt mindenki tudja). Miért jobb megoldás ennél az, hogy az amúgy senkinek sem kellő *** purdékat osszuk szét a b.zik között? Arról se beszéltél, hogy a legtöbb pár nem a színe miatt nem akar cigó gyereket, hanem azért, mivel a vérrokonságon belüli szexuális kapcsolatból született gyerekek aránya horrorisztikusan magas náluk. Ismered a régi viccet, mikor az öreg *** mondja a 18 gyerekére: a nagyját én csináltam, az apraját meg a nagyja. Ez sajnos nem vicc, hanem rögvalóság náluk. Azért a géneknek nem tesz az jót, hogy több 100 éve teljesen elfogadott, sőt rendszeres az unokatestvér házasság, de a süldő lányok is általában akkor menekülnek a házasságba, amikor a fater/idősebb báty már szemet vetett rájuk. Esetleg 1-2 purdét termelnek a nevelőotthonba, mielőtt sikerül ellépni otthonról. Persze ezek között a gyerekek között lehet lesz Nobel-díjas 1:1000000 eséllyel, de sanszos hogy a maradék 999999 elvágja a torkát 14 éves kora előtt. Meg valószínű hogy a jelenleg 1milliós munkanélküli ***kolonc helyett pár évtizeden belül 5 millióst cipelne a nyakán az ország. Hát szép kilátások."
2007. 12. 13. 3:41
Nem lesz erre szerintem normális megoldás.
2007. 12. 14. 8:48
Azért azt se felejtsük el hogy puzsér zsidó, és a szélsőközép nevű legalja hely eddig is marxista zöldek voltak, eztán is azok lesznek. És más se ment onnét Bombagyárba, nemcsak pilu.
"És most egy kis magyarázkodás. A műsor elején elmondom, hogy a negyedik vendég Puzsér Róbert lett volna, ám kevéssel az adás előtt úgy döntött, hogy mégsem jön el, mert az valamiért nem lenne jó. Helyette felajánlotta, hogy eljönne pénteken, és egy különkiadás keretében beszélgethetünk hárman, mármint ő, Blogin és én, mindenféle ideológiai hátterekről és magunkról. Mire ez a műsor felkerül, ezt is visszamondta, bár péntek délelőtt több, mint két órát beszélgettünk telefonon, éppen arról, amiről nem akart. Nagyon sajnálom, hogy ez nem lett felvéve sehol, mert talán az egyik legérdekesebb adás lehetett volna. Talán a rendőrség felvette, majd megkérdezem."
2007. 12. 14. 9:33
Ja, például Köves Slomó sem :)
2007. 12. 14. 10:26
Azért mert ha antiszemiták és hollótagadók társaságában szerepel, nem lesznek tv-stúdió meghívások, nem lesz lóvé, a zsidó médiaterror ugye. Egy faluban felvonul a Gárda, EP parlament foglalkozik az üggyel, 10 néger megerőszakol és megöl egy 10 éves fehér kislányt, le van szarva. Mocskos szemét cionisták.
2007. 12. 14. 10:34
Pozsonyi viszont elment a Bombagyárba... :))
2007. 12. 14. 12:03
Azt gondolom, itt is lehetséges volna hasonló, amit Kínában vezettek be, hogy 1 gyerek felett büntetőadókat vetettek ki. Mivel nálunk nincs a cigóknak miből adózni, ezért megfordítanám, két gyerekig adnának fejenként családi pótlékot (hogy a magyarok se járjanak rosszul, sajnos faji alapon ezt nem lehet elválasztani államilag), 3-nál az egyik pótlékot visszaveszik, 3 fölött pedig semmit sem kapnak. Ez szerintem működne, hiszen a cigók jó része kifejezetten a pénz miatt szül... az abortuszt pedig fizetné az állam a cigóknak ha "becsúszik" több mint kettő (pozitív diszkriminációt engedi az állam mint tudjuk...)
2007. 12. 14. 12:08
Azzal még lehetne finomítani, ha valakinek van bejelentett munkahelye, hogy az a már megítélt pótlékokat megtkapja továbbra is függetlenül a gyerekszámtól....
2007. 12. 15. 17:07
"Egyébként Piluval példálózni most már nem olyan előnyös a nemzeti oldalon. Több gárdista mérges most rá, mint amennyi jót tenne, beszéltem egynéhánnyal. No, a következő levél meg piluzik.
répcze írta:
Kedves Uraim így az Adventben!
A művészet, illetve az általa közvetített "szép" - egyszer, régen, 3T-s korunkban - még tán objektív mércével mérhető volt, de legalábbis ezt hazudták. Azttán ez elmúlt, én pedig megismerkedtem a következő definícióval: "szép [azaz művészet - ahogy én értem] az, ami érdek nélkül tetszik".
Egy magára valamit is adó Bombagyár nem egyszerűen a robot helye, de misszió is. Hogy tudassa a látogatókkal, mi van még megszemlélésre érdemes ebben a világban. Erre való a bgy.hu-n a bal hasábon az "ezek jók" linkcsoport, azon belül is a "művészet" tárgykörével. Ebben volt egy "lenore" mutató, ami szerintem nem volt művészet, érdek nélkül semmiképpen. Nem adtam fel, próbáltam valami érdeket keresgélni hozzá, de nem találtam. Ebbéli véleményemet egyszer jeleztem is, amikor egy érdeklődő mailbe tettem azt a képernyőrészletet, amiből ezt a "lenore" szót akkurátusan áthúzkodtam veres tintával. Ezért-e, vagy sem, de "lenore" egy idő után nem volt ott a művészet tárgykörben.
Hanem maradt ott egy szál legény, u.k.regő, a Pilu. Az a Pilu, aki a narancstól is hány, szegfűt pedig csak a temetőbe hord, a főpolgárt is jól elküldte, aranyosan megmodta a szingliknek is, megbízható "WASP-nak" tűnt hát. Hogy érdekkel tetszett-e, vagy anélkül, nem lényeg, ott lehetett rá kattintani a "művészet"-ben.
'Sztán gondolt egyet ez a Pilu gyerek, hogy neki ugyan nem kell hátszél, van a blogjának elég látogatóa, a zenéjét is annyian töltik, hogy zakog tőle a szerver, és a web-statja is biztosan azt mutatta, hogy elenyésző látogatója indul a bgy-ról. Le kéne hát kerülni onnan. Most szóljon oda, hogy hé,Tom! vegyél már ki! Akkor jönne a "ne viccelj már, ott lenne a művészet üresen", meg a "akkor mondj valakit magad helyett" és hasonlók. No, ehelyett "gárdázott" egyet, s lám, se szó, se beszéd, már senki ne is keresse "a Pilut" sem a művészet tárgykörben, de magát a tárgykört sem a bgy bal hasábján.
No, mostmár tudhassa mindenki, hogy így tettük művészet nélkülivé a bgy.hu-t a Pilu meg a Zén.
P.s. vicc nélkül: akkor most már tényleg örök harag, vagy mi van? Pedig már vártam a rádióban a beszélgetéseteket.
Áldott karácsonyt és szebb jövőt, ha kérhetném!
répcze
Nem harag van, hanem csalódás. Egy ilyen köpönyegforgató, tisztességtelen emberrel nem ülök egy asztalhoz. Rabbi Köves Slomóval szívesen beszélgetek, mert van miről, de Piluval nincs."
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.