Cigánykérdés
Az áldást sodika küldte 2007. december 10., hétfő - 20:46-korCímkék: cigany udk
105 komment
Komolyan gondolkodóba estem, hogy a Jobbik helyett nem lenne-e inkább érdemes a hajdani Gorkapártra (ÚDK) szavazni, ugyanis az, ahogyan megközelítik a "cigánykérdést" még egy leendő pedagógus szemével is vállalható, és működő megoldásnak tűnik.
ÚDK álláspont:
1. Keresztény evangelizáció kell a cigányság körében! Ismert és szívet melengető tény a megtért cigányok munkavállaló és bűnelkerülő magatartása. Újabban vannak cigánymissziós egyházi kezdeményezések, de ezek nem tudják pótolni az egyházak több száz éves evangelizációs mulasztását. Érdekes, hogy az egyszerűbb parancsokkal operáló jehovák eredményesebbek a történelmi egyházainknál a cigányság körében.
2. Pozitív diszkrimináció: A példamutatóan munkát vállaló és bűnözést kerülő cigányokat az eddiginél is jobban kellene támogatni. Meg kell látnunk, hogy milyen nehéz a kiemelkedésre törkevő cigányok sorsa. A Jobbikkal ellentétben jónak tartjuk a pozitív diszkrimináció intézményét, de differenciáltabb alkalmazás szükséges.
3. Cigány kisebbségi önkormányzat: Vállaljanak felelősséget a cigánybűnözésért ehhez akár kapjanak több pénzt. Ha a cigány önkormányzat elhárítja magától a felelősségvállalást, akkor az eddiginél is kevesebb pénzt kapjon. Nem a mindig másra mutogató, rasszistázó(Horváth Aladár), hanem a felelősséget is vállaló cigány értelmiséget kell támogatni.
4. Közmunka intézménye: Az a szülő, aki reggel nem megy el dolgozni, az a negatív példával előrevetíti gyermekeinek későbbi sorsát. Segély helyett tehát az államnak közmunkát kell biztosítani.
5. Bűnüldözés. Több jogot és politikai támogatást kell adni a rendőrségnek és a polgárőrségnek a keményebb fellépéshez. A bűnüldözés-igazságszolgáltás intézkedési küszöbét el nem érő/vagy több éves tárgyalgatással járó bűncselekmények(lopás, kisebb betörés,rablás) esetében a helyi rendőrségnek és polgárőrségnek - tetten érés vagy forró nyom esetében - legyen joga egy pofont lekeverni természetesen a bőr színére tekintet nélkül. A gyors és biztosan bekövetkező büntetés mindig a legnagyobb visszatartó erő. Ilyen esetekben a települések közösségi terében felállított pellengér használatát is meg kellene gondolni.
6. 'Cs.lakásokat' a bal-liberálisok mellé. A cigánybűnözést mentegető bal-liberális véleményformálók hivatala, lakása mellett cigányintegrációs céllal állami alapból ingatlanokat kell vásárolni (Az ÚDK Nemzeti Liberális Platformja határozottan elveti ezt a módszert.). Ide költözhetnének a nehézsorsú cigánycsaládok és a bal-liberális véleményformálók bizonyíthatnák: a cigánybűnözés mentegetése nem magyarellenes célú. A bal-liberális véleményformálók ezen cigány családokkal összejárva kisközösségi együttélésben járulhatnának hozzá a cigányság integrációjához.
By SoDI
Kapcsolódó anyag:





Eddig 105 komment érkezett (
)
2007. 12. 10. 20:53
Na jó, a 6-os pont inkább csak valami paródia, én azt kihagytam volna, mert szerintem komolytalanná teszi az egészet. :D
Különben azért tetszik nekem nagyon, mert ugyanúgy elismeri a probléma létét, mint a Jobbik, de - ellentétben velük - segíteni is akar a cigányokon.
Ilyesmit pedig Vona Gábortól még nem hallottam.
2007. 12. 10. 21:23
Pilu Mester jól látja a lényeget, bár abban nincs igaza, hogy zsidózni ostobaság. Zsidózni jó, és szükséges. :)) De ettől eltekintve ott van a cucc.
http://pilu.blog.hu/2007/12/10/t_magyar_garda
Innen is jelzem Pilu mesternek, hogy ha nem tetszik a Jobbik gárdája, akkor a jelszó a Gorkapárt, mert nekik van megoldási javaslatuk is (lásd fent) :))
2007. 12. 10. 21:39
Hehh. Hányan vannak ezek, hogy platformjaik vannak?
Öten?
1. Kíváncsi lennék ennek az "ismert ténynek" az eredetére... Valami adat?
2. Okés
3. Nonszensz. Amúgy mit jelent, takar az, hogy vállaljanak felelősséget? Üres.
4. Okés.
5. Pellengér? Vállalhatatlan. Pofon. Szabályozhatatlan.
6. Tényleg paródia.
2007. 12. 10. 21:50
Pengető: Nekem nagyon "szimpik", úgyhogy ha eddig öten voltak, lehet, hogy hamarosan hatan lesznek :D
1. Ez evidencia. Ehhez nem kellenek adatok.
3. Itt szervezési kérdésről van szó. A Cigány Önkormányzat szervezzen polgárőrséget, és álljon érdekében a sajátjai között rendet tartani. Ez KURVA JÓ ÖTLET!
4. A pofon tényleg ellenőrizhetetlen, de a pellengér intézménye a XXI-ik században is üzemben van több modern országban, például Iránban. Tehát meg lehet ezt szervezni, csak az árnyalatokra kell vigyázni. (Például fizikai bántalmazás helyett a nyilvánosság előtti megbélyegzés szégyene kell, hogy legyen a büntetés.)
2007. 12. 10. 22:12
Nem, nem, nem. Ilyen nincs. Én is mondok valamit, utána meg közlöm, hogy evidencia. Nem így működik az érvelés. NINCS evidencia.
2007. 12. 10. 22:37
Hogy Semjén Zsolttól idézzek:
"A rendes ember általában keresztény, vagy ha mégsem, hát olyan, mintha az lenne."
2007. 12. 10. 23:07
Ez a Pilu egy jobboldali zsidó. Ilyen is van, el kell fogadni. Azért mert több magyar születik, még nem fog a cigány kevesebbet lopni meg gyilkolni. Itt kemény fellépés kell. Tömör hülyeség amit ír....
2007. 12. 10. 23:17
CIGÁNYGECIK, PUSZTULJATOK!
2007. 12. 10. 23:22
Basti: Pilu tényleg túl erősen fogalmaz, és nem árnyalja. Ez valóban hatalmas faszság a részéről. Ugyanakkor abban igaza van, hogy kéne valami megoldást is mondani, ha már az ember felveti, hogy "jé, itt van egy probléma"...
És szerintem nekem meg abban van igazam, hogy az ÚDK igenis jó irányba tapogatózik. ;P
2007. 12. 10. 23:22
Rasszista.: Ne jó, de ez a gyakorlatban kivitelezhetetlen :DDDDD
2007. 12. 10. 23:39
Különben az a Bégány Attila, aki ezt az ÚDK álláspontot írta, nagyon jó fej. Múltkor engem a Szetey-montázsért is nagyon megdicsért :D
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/09/09/A_Gorkapart_a_Szetey_montazsrol/
2007. 12. 10. 23:43
Ez Semjén egyik legnagyobb vérlázító faszsága... Lehet, hogy sajnálatos, de a keresztények között sincs sokkal kevesebb bűnöző, akármit mond is Semjén, aki ugye elvileg szociológus..... Hát. Érdekes.
A cigányok között, meg akinek Mária lóg a nyakában, na az a legnagyobb maffiózó általában... :D
Ha mindezzel nem is, azzal csak egyet értesz, hogy Semjén mondata, nem egy igazoló adat.
2007. 12. 10. 23:44
Hát akkor tényleg már csak jófej lehet... :S
2007. 12. 10. 23:45
Tényleg pénzelni kellene őket?Szerintem ez nem jó megoldás.Pozitívan kellene diszkriminálni egy kisebbséget, csak azért, hogy jól viselkedjenek, ugyan már.
El lehet menni tanulni, melózni, mint nekünk magyaroknak, mi ezért nem kapunk + pénzeket, de minek, ez lenne a normális, ha meg eltér a normálistól, akkor meg kell nevelni.
2007. 12. 10. 23:46
Félreérted a mondatot.
Semjén nem azt mondja, hogy minden "keresztény" jóságos, hanem azt, hogy aki ilyen, az általában keresztény, és ha mégsem, akkor meg olyan, mintha az lenne.
2007. 12. 10. 23:52
Aki jó ember az (nagy valószínűséggel) vagy keresztény, vagy olyan mintha az lenne? VAGYIS?
Aki rossz ember az (nagy valószínűséggel) nem keresztény, vagy olyan mintha nem lenne keresztény?
Ebből szükségszerűen következik, hogy a keresztények között több a jó ember, mint a nem keresztények között.
Én pedig ezt (adat híján) megkérdőjelezném.
2007. 12. 10. 23:53
Joe: Nem azt jutalmazzuk, hogy dolgozik, hanem a változást. Azt, hogy eddig nem dolgozott, ezután meg igen.
Valóban meg kell "nevelni" a cigányokat, ebben tökéletesen igazad van, de a nevelés eszköztárában igenis helye van a jutalmazás különféle módozatainak is.
Aztán ha már integrálódott a cigány, többé nem lesz szüksége erre a külső, motivációs segítségre. A differenciálás nem csupán azt jelenti, hogy egy általános mércéhez viszonyított viselkedés alapján alkalmazunk más és más eljárást, hanem azt is, hogy mindenki haladását saját magához mérjük.
Van, akinél a rendszeres kézmosás is nagy eredmény, és ezért meg kell dicsérni érte, míg másnál ez már édeskevés.
2007. 12. 10. 23:55
Pengető: "Ebből szükségszerűen következik, hogy a keresztények között több a jó ember, mint a nem keresztények között"
Köztudomású, hogy így van.
Éppen ezért ehhez külön adatot csak a materializmus szürkeségébe begyöpösödött bosevikok igényelnek. :))
2007. 12. 11. 0:00
Hm. Na most tárgyaltuk túl, szevasz. Baromság.
Nem bizonyítható (egyébként lehetne, de vhogy mégsem sikerül), de köztudomású, (hisz Semjén azt mondja), én meg bolsi vagyok.
Köztudomású. Így érvelsz, ember? Mi a fasztól köztudomású? Semjéntől? ÚDK-tól?
Érdekes, hogy mindig nyomjátok, hogy jajj az alja plebs beszop mindent az indexről meg stb, de ti meg tövig nyelitek amit a kuruc, vagy a semjén vagy adott alany esetében a bombagyár mond. Kételkedés szikrája nem merül fel. Köztudott. Na bumm.
Érveid letaglóztak, ezért én is előhúzok hasonlót:
Konklúzióm: Épp akkora fasz vagy mint tegnap vagy tegnapelőtt.
2007. 12. 11. 0:01
Sodi!
De ez nem az ovi, hogy mindenért jutalmt kell adni, azért mert emberként kezd viselkedni, pedig elötte egy vadállat volt.Amikor vadállat, akkor megnevelni, és amikor már nem az akkor meg békén hagyni.És nem lenne hátrányos helyzetben munkavállalásnál sem, mert tudja a munkáltató is, hogy ha nem lenne a társadalomba való már rég egy börtönben rohadna, szóval az a cigány aki köztünk rohangál az oké, aki meg nem az, azt meg begyűjtik és nincs miért aggódni.
2007. 12. 11. 0:19
Joe: Valójában minden rendszer ugyanazokat a sajátosságokat mutatja, legtöbbször csak a dolgok mértékében van különbség. Egy nagyvállalat könyvelése technikai oldalról nem különbözik sokban attól, mint amivel egy egyéni vállalkozó találkozik a számviteli kötelezettségei teljesítése során, és ugyanígy igaz az is, hogy sokszor remekül lehet össztársadalmi szinten is alkalmazni olyan nevelési irányelveket, melyek eredményessége kiscsoportos környezetben már bebizonyította a hatékonyságát.
Rendszerszemlélet, ez a kulcsszó.
2007. 12. 11. 0:27
Ezt most kommenteltem Pilu-hoz, de releváns ide is, ezért bemásolom:
"Tudom, hogy távoli példa, de azért remélem érezhető a párhuzam...
Mikola mondta Gyilkos Ágnes egészségügyi ámokfutása kapcsán, hogy egy rendszert csak úgy lehet eredményesen átalakítani, ha több pénzt nyomunk bele, hogy aztán ennek segítségével lehessen a kiindulóponthoz képest is sokkal olcsóbb, és jobban működő gépezetté konvertálnunk az ágazatot.
Nos, ugyanez igaz a szociális segélyezés területére is. A közmunkaprogram jó dolog, de csak akkor, ha a felülről erőszakolt kényszer helyett első fázisban elsősorban a jutalmazás funkcióját tölti be, extrasegély formájában.
Embereket nem lehet KIZÁRÓLAG büntetéssel nevelni. Illetve ha mégis lehet, akkor nekem az egyetemi pedagógia-tankönyeim csúnyán hazudnak. :-))) "
2007. 12. 11. 0:32
HEHe...
Magam ellen beszélek, de megérkezett a vicces visszavágós válasz is a felvetésemre:
"sodika,
az ötlet tetszik, javasolni fogom a Jutalmazó Törvénykönyv (JTK) bevezetését a magyar jogrendszerbe. kis jócselekedetért feltételes szabadság (mondjuk egy év próbaidőre felfüggesztve), nagy jócselekededetért letöltendő szabadság, minősített esetben életfogyt. "
LOL! :DDD
2007. 12. 11. 0:34
"nem-e"
Nyelvében él a nemzet.
2007. 12. 11. 0:34
De ha ezek már az oviban sem voltak hajlandóak a jutalom ellenében sem emberi viselkedésre, akkor mi garantálja, hogy a felnőtt társadalomban reagálnak erre?
A másik meg az, hogy az én pénzemen, ne a bűnöző cigányt jutalmazzák, hogy te most jó útra tértél, nincs annyi pénz a világon, amivel ezeket teljesen át lehet formálni, az én pénzemen büntessék őket, ha rászolgálnak(vagy ez már fasizmus?:D)
2007. 12. 11. 0:40
Joe: Ha valamiért több segélyt kap, akkor csak elgondolkodik rajta, hogy nem lenne-e érdemes belekezdeni :))
Ellenő: Figyeled? Nem "nem-e lenne", hanem "nem lenne-e"! Tetszik-e örülni? :)) Csak a Te kedvedért a postban is javítottam. :) Már hogy így a nyelvünkben éljünk ;PP
2007. 12. 11. 0:52
Persze, Te elgondolkodsz rajta, meg én, nekünk eleve nem ilyen a kultúránk, hozzájuk szerintem másképp kell viszonyulni.A segélyt így is remekül kihasználják, a magyar családok meg nyomorognak, mert nem mernek vállani 1-2-nél több gyereket, mert a mi kultúránkban, az is feltétel, hogy mit tudunk adni annak a gyereknek.
Nem kell félni a kicsit radikálisabb fellépéstől, csak azért mert a libsik besírnak, hogy jaj népírtás stb, mi tudjuk, hogy nem akarunk népet írtani, csak nevelni.
2007. 12. 11. 1:19
Mondjuk az, hogy ők egészen mást tekintenek értéknek, mint mi, szintén igaz. Ami nekünk deviancia, az nekik lehet, hogy közösségi érték. Például náluk sokszor nem fontos a tanulás, a 14 éves kölyök, az már ifjú felnőtt. :)
De az integrációra ennek ellenére is érdemes esélyt adni, és ehhez eszközöket is nyújtani, életpályát felkínálni...
Mindenesetre ez egy izgalmas, és szerteágazó terület, tehát bonyolultabb annál, hogy "büdöscigányok, fúj" :D
2007. 12. 11. 2:55
Szerintem Afrikába a cigányokkal. Vagy munkatáborba.
Ez önálló gondolat :-)
2007. 12. 11. 3:03
Pengető, ha szerinted kevesen vannak, egyet tehetsz, beállsz közéjük TE is :-D
2007. 12. 11. 3:54
Ritkán találni ilyen szar embert az interneten, mint ez a Sido.freeblog.hu. Bár nem hiszem, hogy segíthet már rajtad, de küldök neked egy szép ajánlót az elcseszett életedhez: http://bolcslazado.blogspot.com/2007/12/grdaspotting.html
2007. 12. 11. 4:17
Elmész te a picsába mocskos partozáninfós köcsög, le lesz nyomozva az ip címed.
Se magyar nem vagy, se normális.
2007. 12. 11. 4:19
A saját hazánkban olyan egyesületet alapítunk amilyen az érdekeinknek megfelel. Ha már egyszer a rendőrség léptelen a cigánybűnözés elleni hatékony fellépésre, bezzeg a tüntetőket "hatékonyan" verik, akkor meg kell védenünk magunkat.
Zsidó.
2007. 12. 11. 4:21
Én csak a szarembereket gyűlölöm, sajnos ezek 99%-a zsidó, erről nem én tehetek. Van másik oldalam is :))
2007. 12. 11. 4:42
Magyarország tele van tömve zsidókkal.
A Hungarizmus eszméjét, a nyilaskeresztes pártok és szerveződések tiszta nemzeti esszenciáját nem sértve, nyugodtan kijelenthetjük, hogy a megállapítás valós, mint ahogyan egy-két megjegyzés a későbbi renegátokra utalva ezt alátámasztja.
Van fenn egy korabeli Hungarista híradórészlet, amely bemutatja, hogy miként osztották a teherautó platójáról a fegyvert, miként lehetett bárki nyilaskeresztes, egyenruhás, fegyveres párttag, amikor már az "oroszok a spájzban voltak".
A zsidók között voltak olyan fiatalok, akik akkoriban megfelelési kényszerből valóban őszintén álltak a nemzeti oldalhoz, voltak, akik sumák szándékból, de tény, hogy arányaikban, különösen Budapesten, rengeteg zsidó lett hipp-hopp egyenruhás, fegyveres nyilas-pártszolgálatos.
Ezek aztán elsőként "öltöztek át" az Andrássy út 60-ban, ávos egyenruhába, mert ez a zsidó alapvető mentalitása. Egyfelől a megfelelési kényszer, másfelől a mindent túlélés ösztöne.
Mi van manapság? A legbolsevikebb zsidó lett a tőkés rendszer legvéresszájjúbb híve. Amelyik a kádár-rezsim alatt vezető pozícióból magyar emberek és családok életét tette tönkre, bolsevik és ruszkibarát lőzungokat harsogva, ma a legnagyobb amerikabarát és a tőkegazdaság legnagyobb szószólója.
Ilyen a zsidó, és akkor még a legaljasabb tulajdonságaira ki sem tértem!
2007. 12. 11. 4:54
Tökéletesen bebizonyítottuk, hogy sokkal célszerűbb lenne a Parlamentből wellness centrumot létrehozni, vagy múzeumként, a demokrácia egyik legimpozánsabb épületeként mutogatni, és belépőjegyeket szedni a látogatóktól. Ilyen-olyan nemzetközi politikusok, újságírók előtt szerepeltünk le, köszönhetően a politikai elit retardáltságnak.
Kezdődött az egész azzal, hogy Dávid Ibolya ismételten elmondta, ez nem ide való, ez nem kell nekünk. Hogy miért azt ő sem tudja, hiszen semmi, hangsúlyozom, SEMMI nem hozható fel a gárda ellen, amit az antipatizánsok (van ilyen szó?) sorozatosan elfelejtenek. Gyűlölködés van csak indok nincs. Ezen felül miniszterelnökünk megint csak hülyét csinált magából, ami kellő akarattal és igyekezettel párosult ahhoz, hogy a szolid mosolyt könnycseppek váltsák arcomon, siratva mindazt, amit a nemzetközi porondon valaha elértünk. Ezek most, látva az ötpárti civakodást, minden bizonnyal szertefoszlottak, és építhetjük újra, mint hajdan a szocializmust. Aki látta a híradót, tudja, hogy miről beszélek. Aki nem, az legalábbis el tudja képzelni.
Nagyon remélem, hogy ez volt az egyik utolsó bejegyzésem gárda témában, hisz sokaknak nem tetszik, hogy ezzel foglalkozom (ők abba a csoportba tartoznak, akik zsigerből utálkoznak, csak tényeket nem tudnak felsorakoztatni), és már én is unom, hogy meg nem értett bloggerként (majdnem prófétát írtam) kiállok egy olyan ügy mellett, amely egy értelmes országban nem válthatna ki mást, csak megbecsülést. Ennek okául leírom utoljára, érthetően, tisztán, hogy mi az, ami mérhetetlenül felháborít, valamint nagyon remélem, hogy Vona Gábor nyilvános vitára felszólító javaslatát az összes nagykutya elfogadja, s akkor világos lesz mindenki számára, hogy itt csak egy olyan réteg van, akiktől el kéne határolódni. Politikusoknak hívjuk őket.
Visszatérve felháborodásom okára. A kormány elvakult hisztériakeltése a leginkább abban mutatkozik meg, hogy híre-hamva sincs egy jól felépített ellen-propagandának. Nem hallunk ésszerű indokokat és nem látunk ténylegesen elítélendő cselekedeteket a gárda részéről. Elhangzott már az összes izmus, ráhúzták a gárdára a fasiszta, náci, hungarista jelzőt, s ahogy egyetlen miniszterelnökünk tette, például ezen az ötpártin, a két ideológiát nem egyszer egy mondatba sűrítve, ami elég masszív képzavarra utal. Lendvai Ildikó náci relikviákról beszélt, legalábbis arra hajazó szimbólumrendszerről, ami legalább annyira nevetséges, mintha azt mondanák, a focicsapat kapitányának bal karján lévő karszalag szintén a náci eszmerendszerrel hozható kapcsolatba. A Kuruc.info-n egy 17 éves (persze, neki könnyű, ő most tanulja, a politikusaink már régen elfelejtették) diák is sokkal többet tud ezeknél az elvakult felnőtteknél, s erről a szerkesztőségbe küldött levelében bizonyságot is tesz. Tökéletesen leírja, hogy miért helytelen ezen kifejezések halmozása, keverése, puszta egymás után rakosgatása. Azon kívül, hogy ez értelmes ember nem érti, mi a faszról van tulajdonképpen szó, tökéletes jogalapot teremt egy esetleges rágalmazásra, amit Vona nagyon helyesen megunt és jogi úton próbál orvosolni. A srác többek közt tökéletesen érti a demokráciát is, amelyről szintén leírja véleményét. Az ilyen emberekből lesznek a meg nem értett értelmiségiek, akik soha nem jutnak szóhoz, akik túlságosan radikálisak egy látszatdemokráciához.
Ez az, ami felbőszít, ami arra sarkall, hogy minden egyes értelmetlen nyilatkozat, önmaga ellen beszélő kijelentés, vagy egyszerű, elvakult gyűlölet ihlette rágalombeszéd ellen szót emeljek. A gárda megalakulása óta sem a német nemzeti szocializmus, sem az olasz fasizmus, és sem a magyar hungarizmus ideológiáit megelevenítő cselekedetet nem hajtott végre. A gárda, megalakulása óta törvénybe ütköző, szabályellenes, vagy bűncselekménynek számító dolgot nem művelt. Ellenben a gárda, megalakulása óta hozzálátott ahhoz, ami az alapító okiratban is benne foglaltatik, nevezetesen hozzálátott a közterületek gondozásához több városban is. Természetesen mindenhol kivétel nélkül rendőri felügyelet mellett működhetnek. Erről híradás természetesen nincs. Hogy miért, azt mindenki maga próbálja kikövetkeztetni.
A magyar Antifasiszta Liga tagjai pedig szintén ellátogathatnak a névtelen ideológiakeverők találkozóira, ugyanis a „Soha többé fasizmus!” valamint a náci Németország lágereiben készült képek nem kifejezetten passzolnak egymáshoz.
Remélem nagyjából körvonalazódott, miért érzem az egész szituációt parasztvakításnak, miért forr bennem a düh ennyire egyoldalú és hisztériakeltő nyilatkozatok (szegénységi bizonyítványok) hallatán. S miért érzem felelősnek a médiát ugyanúgy felelősnek ebben a témában, ahogy a politikusokat Az emberek pedig gyűlölködjenek csak, sokukban nincs meg a potenciál, hogy a pártjuk által képviselt irányvonalon túl lássanak, arra viszont kíváncsi vagyok, ki fog először bocsánatot kérni a gárdától, a 450. közmunka után. Senki. Akkor is csak egy náci banda lesz. Vagy fasiszta. Nekünk tökmindegy. Úgy gondolom, az összes vészmadár megérdemelné azt, amitől tart.
u.i.: Amennyiben a közeljövőben a gárda által sor kerül egy fegyveres puccsa, úgy minden jövőbelátótól bocsánatot kérek, és aláírom, hogy tévedtem. (Még akkor is, ha utána nekünk sokkal jobb lesz.)
2007. 12. 11. 7:13
Legundorítóbb a csigatévé e tekintetben, azaz a tv2, kb. ezen a szinten van a se nem bölcs, se nem lázadó blogja is. :)
2007. 12. 11. 7:42
Nem kell aggódni, a gárdisták tudják, hogy mire megy ki ez az egész ellenpropaganda, fel is lettek készítve rá, nem fogják feladni, akárhogy is mocskolódnak ellenük. Ez is része a "Hunnia projektnek", először ki kell építenünk a saját világunkat, a saját értékrendünk szerint, ezek ugathatnak a tévéikben, ki nem szarja le, szórakoztassák magukat, meg az agyalágyult híveiket. Első lépés a saját védelmünk megszervezése. Majd ha már 8-10 ezer gárdista lesz és felvonulnak, akkor lesz majd csak az igazi szűkölés a másik oldalon, reszkethet is a sok hazaáruló, nemzetellenes féreg.
Akik pedig azt hiszik, a cigányokat meg lehet nevelni, annak fogalma sincs róluk. Nevelni csak alapvetően értelmes, de esetleg megtévedt embereket lehet. Itt erről szó nincs, itt csak a félelem tarthatja őket kordában, az "odavágás" veszélye, másból nem értenek, hiszen egymást sem szép szóval "győzködik", hanem odaszúrnak, hogy "értse".
2007. 12. 11. 9:43
Csak legyen már 2010! Akkor sehol sem lesznek az ilyen senkiházi,szarrágó, undorító féreg szar Magyar Gárda és a hozzá hasonló elmebeteg kezdeményezéseik! Mert hogy Orbánéknak sem fogtok kelleni,az biztos agymosottkáim! ÉS ott már nem lesz mire verni a faszotok,nem lesz felhatalmazva az őrületetek!! Arra leszek csak kiváncsi,hogy akkor mi ellen fognak tüntetni ezek a férgek! Hisz ha a a királyunk visszatér trónjára,beköszönt a Mennyország és a Paradicsom egyszerre,hirtelen nem lesz ennyi büdös zsidózás és cigányozás és ami a legfontosabb,hogy abszolút nem lesz támogatása az ilyen büdös fasisztoid buziknak!
2007. 12. 11. 9:47
SF: Csak vigyázz,nehogy kiderüljön rólad egyszer,hogy zsidók voltak a felmenőid, óriási égés lenne agymosottkám! Komolyan itt mindenkinek zsidó-fóbiája van???
2007. 12. 11. 9:55
Mekkora fasz vagy te még mindig, te kis perverz zsideszes köcsög. Láttál te itt Orbánnak csápoló emberkéket? Ez nem fideszes blog. Most a zsidók vannak hatalmon. Nézegesd meg a kormánytagok fizimiskáját, a németes neveiket, esetleg a kapcsolathálózataikat.
Semmit sem fognak tudni megoldani, mert a hatalom valódi birtokosai, akiknél a pénz van, azok nem magyarok. Még a zsidók a kormányban is CSAK a helytartói ennek a háttérhatalomnak. Nézd meg, hogy dörgölőztek tom lantoshoz a vén cionista gazemberhez, a kedvenc árulóid.
2007. 12. 11. 9:57
Alulról szervezett nemzeti radikális népmozgalom lenne csak a garancia a magyarok sorsának jobbra fordítására. Nem szalonna- cionalistákra ám, akik a Likud testvérpártja
2007. 12. 11. 10:25
Sodika: "Különben azért tetszik nekem nagyon, mert ugyanúgy elismeri a probléma létét, mint a Jobbik, de - ellentétben velük - segíteni is akar a cigányokon.
Ilyesmit pedig Vona Gábortól még nem hallottam."
Ha Te a bűnözői létformát választod, a munka és szocializáció helyett, Te is mástól várnád a segítséget és a megoldást? Ha teszem azt kiköltöznél Ausztriába, és lopásokból, rablásból, segélyből szeretnél élni, akkor majd az osztrák pártok, civil szervezetek ott fognak neked könyörögni, hogy dolgozz és ne bűnözz? Szerintem kurvára nem. Lecsuknak, mint a szart. Miért csak a magyaroktól várja el minden cigány és zsidó, hogy nyeljünk le mindent?
2007. 12. 11. 10:28
Ha még a blogról sem tudjuk kitakarítani a tetves zsidókat, akkor a kormányból hogyan akarjuk? Ne jöjjön senki azzal, hogy szólásszabadság, mindenki elmondhatja amit akar, mert minden szavukat ismerjük, minden hátsó gondolatukat, teljesen felesleges ide mocskolniuk, semmi újat nem tudnak írni....
2007. 12. 11. 10:30
ÉN alapból nem hiszek ebben a "cionisták uralják az egész kibaszott világot és mindent,mindenhol a zsidók irányítanak" épületesen nagy baromságban! Van benne némi igazság is,de ahogyan itt ezt gondoljátok,az marhaság!
Alulról szervezett??t: Ilyen Mo.-on soha sem lesz,mert annyira a politika irányít mindent,hogy esélytelen,plusz a civilség mint olyan NEm létezik itt.
Nemzeti radikális népmozgalom,mint garancia?????hogyne!! Ember, Európában élünk,az Európai Unió tagjaként, még annyi esély sincs erre,mint én gondolom,hála az égnek.
magyarok sorsának jobbra fordítása???: Tanulni,tanulni,dolgozni,dolgozni,vállalkozni,ha nincs munkahely akkor MUNKÁT TEREMTENI,mobilnak lenni, nem sírni mindenért, előre tekinteni, nem mindenben a politikát keresni, nem a mai magyar média agyhalottjaiként élni, felelősen gazdálkodni(pénzzel, egészségeddel,stb...) és polgárként viselkedni és élni,nem pedig egy beskatulyázott oldalra beállni és bégetni hülyén a másik oldalt általánosítva baromnak tartani. EZT KÉNE TENNI SF-kém,EZT!!!! ÉS AKKOR NEM LENNE EZ A "KURVA" ORSZÁG KURVA!
2007. 12. 11. 10:36
Basti gecikém!Téged és a hozzád hasonló elmebeteg senkiházi férgeket kéne innen kitakarítani az országból jó messzire... Ha te itt kifejtheted a fasisztoid elképzeléseidet és zsidózhatsz, cigányozhatsz kedvedre, akkor más is idejöhet elmondani a véleményét Rólad,hogy egy rohadt szarkupac vagy!
De amíg zsigerből lököd a zsidózást,addig ne is várd,hogy normális embernek tartsalak patkány!
2007. 12. 11. 11:04
Kit érdekel minek tartasz, nem akar neked itt megfelelni senki. Amiről itt beszélünk az nem "hiszem-nem hiszem" kérdés, ezek tények. Te vagy zsidó vagy és természetesen nem akarod "érteni" vagy egy sima agyalágyult.... "Felelősen gazdálkodni", mikor a magyar többséget minimálbéren tartják a zsidók, akik az egyetlen munkaadók ebben az országban (a rablóprivatizáció révén). Édes istenem, ilyen hülye ember nem születhet, ezért mondom, hogy zsidó vagy, ezt vedd bóknak ebben az esetben...
2007. 12. 11. 11:16
Hát ilyenek ezek a fideszes zsidók mint ez a baromállat micsidi.
2007. 12. 11. 11:19
A cigányok nem hajlandók tanulni és dolgozni. ott bukik el a naiv elképzeléstek.
A hazai cigányságról – beszéljünk róla!
2007-12-10 17:40:17
Elöljáróban szögezzük le, hogy minden tiszteletünk azoké a cigányembereké, akik saját erejükből ki tudtak emelkedni abból a társadalmi-szociális csapdából, amelyben a hazai cigányság – talán évszázadok óta – vergődik. Tisztelet nekik, hisz ez a csapda mély, a kiút buktatókkal teli és gyakran reménytelen, azonban a megoldásnak mindig a szem előtt kell lebegnie.
Ahhoz, hogy megoldásokat kereshessünk, túl kell lépnünk a mai közbeszéd torzulásain, mivel a cél eléréséhez nem lehet más az első lépés, mint a tények maradéktalan feltárása. A mai kurzus szemérmesen hallgat a valódi problémákról, amelyek megvilágítása roppant fontos. Ez alapján tehát vegyünk át néhány közhelyet, amelyekkel minden magyar állampolgár tisztában van, azonban jellemző módon mélyen hallgat róla.
A honi sajtó rendkívüli mértékben szeret lovagolni az un. „cigánybűnözés” fogalmán. Azt, hogy ez a definíció, a maga letisztult formájában helytálló-e nem tisztünk eldönteni, azonban az nyilvánvalóan megállapítható, hogy egyes bűncselekmények elkövetői sokkal nagyobb arányban kerülnek ki a cigányság soraiból a teljes lakosság számához képest. Említsünk hát néhányat! A lopás – vidéken a terménylopás, míg a nagyobb városokban a zsebtolvajlás – egy igen kevéssé szankcionált bűncselekmény. Bár az Alkotmányunk elég hangsúlyosan mutat rá a magántulajdon védelmére, továbbá a Büntető törvénykönyv is megfelelő büntetéseket sorol fel, ennek ellenére a bíróságok gyakorlata azt mutatja, hogy az ilyen típusú elkövetői magatartás az un. megélhetési bűnözés kategóriájába esik. Ez a magatartás azonban felbecsülhetetlen károkat okoz azoknak, akik megfeszített munkával dolgoznak egy-egy gyümölcsösben, kiskertben vagy akár csak tyúkot tartanak. A képlet ugyanis egyszerű: a megélhetési bűnözés a meglopottak megélhetését veszélyezteti. Ezt a tényt sajnos szinte soha nem halljuk kimondani. A vagyoni káron kívül nem vagyoni kárról is beszélhetünk, hiszen akinek rendszeresen ellopják terményeit, az egy idő után lemond a termelésről és ezáltal szociálisan is elkezd lesüllyedni, nem beszélve arról, hogy morális tartását is elveszíti a munka iránt.
A lopás kategóriájában szintén nem mehetünk el szó nélkül a színesfém-eltulajdonítások mellett. A kár itt sem csak a tényleges elkövetési érték, hiszen a vasúti vezetékek rongálása súlyos balesetek forrása is lehet, míg pl. a köztéri szobrok lopása a tisztelet hiányát mutatja, erkölcs-romboló hatású.
A következő bűncselekmény a rablás, melyet napjainkban egyre többen szenvednek el, akár a nyílt utcán is. Sajnos mindannyian – a szerencsésebbek nem személyesen – tapasztalhattuk, hogy igenis megtörténhet 2007-ben az, hogy trágár szavak kíséretében, nem ritkán fizikai erőszak alkalmazásával elveszik értékeinket. Szaporodnak a halálesetek is e körben. Egyre több idős és védtelen ember veszti életét azért, mert éppen otthon volt, amikor betörtek hozzá. Erőtlen védekezésük sok esetben torkollik brutálisan elkövetett gyilkosságba, baltával, késsel, vagy egy fadoronggal történő emberölésbe. Akik túlélnek egy ilyen támadást halálukig rettegni, szorongani fognak, a normális, nyugodt élet reménye nélkül.
A garázdaság és súlyos testi sértés vagyonszerzési célzat nélkül, pusztán erőfitogtatásból, vagy vélt sérelmek megtorlása céljából lassan mindennapossá válik Magyarországon. Az önmagát gerjesztő tömeghangulat megnyilvánulását tapasztalhatta meg a közvélemény Olaszliszkán. A minden erkölcsi tartást és korlátot nélkülöző társaság gyermekei szeme láttára pusztított el egy köztiszteletben álló tanárembert. E társaság pusztán azért ölt, mert érezte magában a tömegerőt, a felsőbbrendűséget, látta a kiszolgáltatottságot, a megalázhatóságot, a pusztítás öröme és lehetősége átitatta a közösség tagjait. Másként nem lehet megmagyarázni a több, mint hetven fejberúgást! Az eset után, még 2006-ban 3 hasonló emberölési kísérlet zajlott le az utakon, ugyanazzal a vélt sérelemmel, hogy elgázolták a társukat, azonban szerencsére több tragédia nem következett be.
Minden jó ízlésű embert felháborodással tölti el, ha olyan esetről hall, amelynél tanárt, tanárnőt, igazgatót ver meg a „bátor” szülő, vagy népes rokonsága. Még a középkorúak is – nem beszélve az idősebbekről – emlékezhetnek, hogy a pedagógusokat milyen tisztelet övezte. Szüleink csak hosszú dilemma után mertek egyáltalán kérdezni és ha a tanár azt mondta, hogy valami nincs rendben, akkor jöhetett a hadd el hadd a gyereknek. Ez a példa nem a testi fenyítés restaurációját szolgálja, mindössze arra mutat rá, hogy míg nem is olyan régen a pedagógus szava szent volt, addig ma szinte büntetlenül lehet verni a tanárokat.
A bűnözés után át kell térnünk a szegregációra. A mai kurzus beakadt lemezjátszóhoz hasonlóan ismételgeti a szegregáció felszámolására való törekvést. Ezt azonban nem a társadalmi megegyezésre törekvés keretein belül teszi, hanem kényszerrel kívánja végrehajtani. A szociális tárca nagyasszonya a minap jelentette be egyik elképzelését e témakörben. L. Mónika azt találta mondani felháborodásában, hogy az orvos és a jegyző anyagilag megteheti, hogy más iskolába adja gyermekét, míg a szegényebb réteg nem. Ezt a szabad iskolaválasztás felszámolásával kell megszüntetni. E kérdéskörben még elvi síkon sem merült fel, hogy a szegényebbeknek jobb oktatási stratégiát dolgozzanak ki, ellenkezőleg! A jobb módúakat kell lesüllyeszteni vissza. Ez nem oktatáspolitika.
A jámbor, gyermekének boldogulását szem előtt tartó szülő nem akarja, hogy az életének értelmet adó kisfia, kislánya egy lerobbant és elhanyagolt iskolában tanuljon, úgy hogy elveszik az uzsonnáját, értékeit, gátolják a fejlődésben, esetleg a többi gyerek, ne adj Isten valamely szülő megveri.
Igenis vizsgálni kell a szegregáció fenntartását minden településen, minden iskolában. Ahol lehetőség van rá, ott haladéktalanul fel kell számolni, azonban ahol fenntartása indokolt, ott nem lehet kényszerrel felszámolni. Tehetségük és magatartásuk szerint osztályozni kell a gyerekeket – tehát nem szociális alapon! – és ahol indokolt, ott speciális osztályokat kell kialakítani az átjárhatóság követelménye mellett. A speciális osztályokat jól képzett és ezzel együtt jobban megfizetett tanárokkal kell ellátni, kiegészítve szociális munkások és pszichológusok eseti jelenlétével. A jó képességű gyerekek számára biztosítani kell – különvizsga keretében – a normál osztályba kerülést, max. félévente megtartott felmérő vizsgálat szükségességével. Tudomásul kell venni, hogy a kiemelkedés lehetőségének fenntartása a társadalom szempontjából kívánatos, azonban ezt nem lehet a rendezett viszonyok között élő gyermekek kárára megvalósítani.
Fentiekhez természetesen pénz kell és így elérkezünk következő témánkhoz, a segélyezéshez. Ez egy rendkívül összetett kérdés, kimerítően megválaszolni csak könyvformában lehetne. Egy dolgot azonban biztosan leszögezhetünk, a kizárólagossággal alkalmazott segélyezés a lehető legrosszabb válasz a szociális csapda felszámolására. Éppen generálja azt. Egyfajta kényelmes biztonságot nyújt, a tenniakarás lassú elhalása mellett. Szinte korlátja a társadalomba való integrációnak. Nincs motiváció a kitörésre, a szegényes és igénytelen életmód melegágya.
Ebből a csapdából csak egy erős és gondoskodó állam mutathat kiutat. A segélyezés visszaszorításának vezérfonalát csak a munkahelyteremtés jelenítheti meg. Itt fel kell hoznunk egy sarkos – más olvasatban demagóg – példát. A négyes metró építése 500 Mrd forintot fog felemészteni. 500 Mrd forintból 1000 kistelepülésen lehetne – helységenként – 500 millió forintos beruházással munkahelyet teremteni. Ez a szám a hazai települések közel egyharmada. Ha a leghátrányosabb helyzetű községekre koncentrálunk, akkor ott (100-100 fő) alkalmazásával félelmetes mértékben csökkenthető a munkanélküliek és ezért segélyből élők aránya.
A másik megoldás a segélyezés közhasznú programokhoz való kötése. E tekintetben sokkal nagyobb normatív támogatásban kellene részesíteni az önkormányzatokat. Nagyon sok település siralmas állapotban van és ez nem mindig a szegénységből adódik. A segélyeket tehát differenciáltan kell megállapítani, azaz a közhasznú munkában részvevők legalább kétszer annyi segélyt (ami már inkább munkabér) kapjanak, mint azok, akik nem hajlandók dolgozni. Ehhez szintén pénz szükséges, azonban legalább célként ki kell tűzni.
Sajnos a cigányság kihasználása e tekintetben a politikai elit felelőssége. A „könnyen jött” adományok hatalmas szavazótábort tudnak mozgósítani és az újabb juttatások reménye országos választásokat tud eldönteni. A segélyezett ember lényegesen kiszolgáltatottabb, mint a dolgozó, hiszen a dolgozó helyzete a választások után is stabilabb, azaz tud mérlegelni, míg a segélyezett nem láthat mást a döntésében, mint a jövőbeni segély nagyságát. Ez egy aljas kihasználás és tudatos félrevezetés!
Egyes szervezetek indokolatlanul gyakran hangsúlyozzák, hogy a cigányság, kultúrája és ösztönös természete folytán kevésbé akar dolgozni, inkább szabadságra vágyik. Ez minden bizonnyal igaz is, azonban egy gazdaságilag és szociálisan is mélyponton lévő országnak nem futja arra a „luxusra”, hogy ezt tudomásul vegye és mérlegelhesse. Valamennyi hazánkban élő kisebbség a görögöktől az örményekig, a románoktól a németekig gazdag tradíciókkal rendelkezik, hagyományait, nyelvét ápolja, közösségét összetartja, azonban emellett maradéktalanul beilleszkedik a magyar társadalomba és cselekvően részt vesz az ország építésében.
Utolsó témánk a cigányság valós képviselete. Erre a területre vetül rá leginkább a mindenkori politika hatalmi játszmája. A cigányság éppúgy őrlődik a két nagy párt hálójában, mint a társadalom. A Kolompár Orbán vezette balliberális platform éppúgy nem találja – sőt nyilvánvalóan nem is keresi – a válaszokat, mint a Farkas Flórián által fémjelzett jobboldali. Nulla a koncepció és a kitörés lehetőségét már az is megakadályozza, hogy nincs problémafelvetés. Álláspontjuk szerint nincs cigánykérdés és aki ennek ellenkezőjét állítja, az rasszista, náci, vagy fasiszta. Ez elfogadhatatlan hozzáállás, emellett felveti a hozzá nem értés
2007. 12. 11. 11:19
tényét, rosszabb esetben a szándékos „politikacsinálást”.
Tudomásul kell venni, hogy a cigányság csak a maga elhatározásából emelkedhet ki szociális helyzetéből, amelyhez az állam segítséget kell nyújtson. Nem lehet más megoldás, mint a cigány értelmiség összefogása, a problémák ideológiamentes feltárása, a célok kitűzése és végrehajtásuk haladéktalan megkezdése. Tudatosítani kell a cigányság körében, hogy mind a társadalom tűrőképessége, mind az állam gazdasági terhelhetősége véges, ezért az intézkedések nem várhatnak. Ha továbbra is becsukott szemmel, közönnyel, bágyadt látványlépésekkel próbálunk operálni, akkor véges határidőn belül kell szembenéznünk a társadalmi katasztrófa egyre fenyegetőbb rémképével.
Ha cigányság valóban „államalkotó” tényező, amint azt az alkotmány is deklarálja, akkor kötelessége szembenézni saját magával és tenni azért, hogy ne csak a megfogalmazás legyen fennkölt, hanem a tettek is igazolják a definíciót.
athir.org
2007. 12. 11. 11:20
Ennyit a lungo dromról, ami ugye a cigányoknak szánt fidesz...
2007. 12. 11. 11:20
De jó,az első bókom itt:)
Te hülye,attól még igaz amit írtam. Az emberek nem tudnak gazdálkodni normálisan azzal a kevés pénzzel sem,amilyük van,ha neked így jó...Zsidók,mint egyetlen munkaadók??Most aztán jól megsértetted a magyar vállalkozókat,te faszfej!!Az ilyen barmok miért okoskodnak istenem? Zsidók így,zsidók úgy,Ennyi az érved mindenre,ennyit is érsz agymosottkám. Ezt meg vedd Te bóknak!
2007. 12. 11. 11:21
Olvasónk gondolatai a Fidesz új programja kapcsán
2007-12-11. 09:34
Viktor az egyik lábát már beerőszakolta a résnyire kifeszített ajtón.
Az arcukon rinocérosz bőrt viselő pártok teljesen figyelmen kívül hagyják a társadalom egyre növekvő megvetését. Folyamatosan csaholnak nekünk, de egy mákszemet sem érdekli őket a véleményünk.
A saját nagyszerűségétől euforikus ködben úszó műellenzék a következő sületlen baromságokkal próbálja felültetni a jobb sorsra érdemes, egyre fogyatkozó táborát:
„A Fidesz programja a jövő programja.” - Tudjuk, Viktor, tudjuk.
„A Fidesz az Európai Néppárttal egyeztetve dolgozta ki az Erős Magyarország programját."
- Új Magyarország, Erős Magyarország, dübörgő gazdaság, ultimátum, üvegzseb, tisztasági csomag, pannonpuma. Mennyi hülyeséggel próbáljátok még megetetni az embereket?
„Európával közösek a problémáink.”
- Miféle problémák? Melyik országot vásárolta még fel Izrael? Melyik tagállamot nyomorították meg az idegen csizmákat csókolgató vezetői annyira mint ezt az országot? Hol tették tönkre az oktatást, az egészségügyet, a mezőgazdaságot úgy mint itt? Hol tiporhatják el hasonló arroganciával a magyar kereskedelmet, élelmiszeripart a befektetőknek nevezett idegen betolakodók? (S melyik nemzettől rabolták el területének 2/3-át? - szerk.)
„A Fidesz mostanra megalkotott alapprogramja egy fontos lépés ahhoz, hogy a magyarok visszanyerjék az önbecsülésüket.”
-A Nemzet önbecsülése nem veszett el, bár ti mindent megtesztek érte. Mindent megtesztek azért, hogy az emberek megfeszített munkával se tudjanak emberi életet biztosítani maguk és családjaik számára. Így próbáljátok tudtunkra adni, hogy képtelenek vagyunk nélkületek boldogulni. Pedig, ha ti nem lennétek, nekünk lenne még esélyünk, és nemzeti vagyonunk.
„Mivel a politika gyengítette le az országot, ezért a politika kötelessége, hogy újra erőssé tegye hazánkat.”
- Hát tényleg vastag bőr van az arcotokon. Én meg úgy gondolom, hogy azt a politikai elitet amely 17 év alatt tönkretette az országot, miközben zsebeikbe milliárdok vándoroltak, a parlamentből el kell kergetni, majd bíróság elé állítani. És ezt addig kell megtenni amíg hozzá nem láttok a „rendbetételhez”, mert annak végét csak kis létszámú rabszolgaként élhetjük meg. Ha valóban erőssé akarnátok tenni a nemzetet, akkor a legnagyobb kártevőitől, saját magatoktól kellene megtisztítanotok az országházat.
„Össze kéne már fogjon a középosztály!”
- A tavaly október 23-án páncélautóján patkány módjára menekülő Orbánnak, hogy van képe összefogásra szólítani az általa középosztálynak nevezett réteget? Azt a réteget, amelytől folyamatosan elhatárolódott, lecsőcselékezett, megmozdulásukat cionista parancsra elfojtotta? Saját hitelét vesztett sleppjével és pártjával kakukkfiókaként tolakodott be a jobboldali térfélre, kiverve onnan minden nemzeti erőt, elfoglalva azt.
Nem kis szerénytelenséggel Orbán azt állítja, hogy programjuk 15 évre megmutatja a helyes utat. Ezzel azt üzenve nekünk, hogy további 15 éven át, próbáljuk elviselni Tom Lantos előtt csúszó-mászó személyét és LIKUD-dal testvéri pártját.
Hát nem, kedves Viktor! A Gyalázatos kormánypártokkal együtt nektek is el kell kotródnotok a parlamentből, hogy ne tudjátok eltaposni a valóban magyar érdekeket képviselőket.
De ne szomorkodjatok, ez együtt jár egy kis könnyebbséggel is. Mert miután eltakarodtatok, már nem kell eljátszanotok a parlamentben, hogy utáljátok egymást. Nyugodtan ehettek egymás tányérjából, ihattok egymás poharából és mulatozhattok is együtt. Nem kell tovább titkosan összekacsintva szidalmaznotok tettestársaitokat. Nyugodtan, fellélegezve a nyakába borulhattok a szegfűtulipános szabadmadaraknak.
Persze csak akkor, ha már mindnyájan vezekeltetek bűneitekért.
B.L.
2007. 12. 11. 11:23
Ha nemzetközi nagytőkét és annak a fizetett végrehajtó embereit mondom, akkor is ugyanaz.
Különben veres, a pénzügyminiszter, valóban zsidó.
2007. 12. 11. 11:24
30. SF Nem mondtam, hogy kevesen vannak.
Értelmetlen faszságokat beszélsz. De legalább neked jó.
2007. 12. 11. 11:26
"Már amennyire önálló lehet valaki a gyarmatokon!" :-))
http://fusz.hu/node/7484
A politikai válság igazi oka az, hogy nincs valódi esélyegyenlőségen és párbeszéden alapuló népképviseleti demokrácia Magyarországon. Változás nehezen elképzelhető, hiszen ebben a jelenlegi neoliberális diktatúrában nincs kivel kiegyezni. A moralitás és erkölcs nem foghat kezet a bűnözőkkel!
2007. 12. 11. 11:26
fideszes zsidó...ezt is megkaptam.Igen ,van olyan értelmes hozzászólásod SF,amiben nem zsidózol le valakit,aki nem ért egyet veled??Kétlem,te patkány!!
2010! Csak ennyit mondok,addig játszhatjátok még a keménylegényt, őrültködhettek, csinálhattok bármit, használjátok ki az időt,mert utána hosszú böjt fog következni Nektek!
2007. 12. 11. 11:27
Biztos ványadt vagy és eleve alkalmatlan is lennél gárdistának és azért nem tetszik csak. :-)
2007. 12. 11. 11:28
Á, úgyis megint csalni fognak, és marad ez a kormány ami most van, mondom hogy naiv vagy.
2007. 12. 11. 11:28
Ja és patkány a kurva anyád, seggfej.
2007. 12. 11. 11:30
Noha a magyarországi zsidók kiváltságos osztályt képeznek, soha semmiféle hűséget nem tanúsítottak a magyar nemzet iránt. Valahányszor Magyarország szabadságáért küzdött a Habsburg elnyomás ellen, ők az ellenséggel tartottak, és akárhányszor levertek egy felkelést, némely zsidó is részesedett a hűséges hazafiak elkobzott birtokaiból.
Már ez egymagában is elidegenítette a magyar népet, különösen a középosztályt, a zsidóságtól. - De a magyarországi zsidók által elkövetett legnagyobb hiba abból állt, hogy magukhoz ragadták a vezetőszerepet a kommunista pártban. Először 1918-ban, amikor a kunbélákkal és a Szamuelly fivérekkel az élen, zsidók vették át az ország vezetését.
Miután visszatértek a német munkatáborokból, vezető állásokba kerültek, amelyek a kifosztott nemzet megmaradt javait kezelték. Főként azoknak a megbüntetésével foglalkoztak, akiket a kommunista kormányzat a "rendszer ellenségeinek" tekintett. A magyar hadsereg minden tagját, aki őrmesternél magasabb rangot viselt, "háborús bűnösnek" tartották és a legkegyetlenebb vizsgálatnak vetették alá. A kivizsgálók kivétel nélkül bosszúálló zsidó férfiak és nők voltak, akik minden magyart hibáztattak azért, mert nem akadályozták meg a zsidók elszállítását Magyarországról. Hóhéraikat, akik a verést és a kínzások többségét végezték, a társadalom aljából, mint bűnözőket toborozták. A vallatások módszerei a legkegyetlenebbek voltak, amelyeket valaha is elkövettek emberek ellen. Körmüket tépték le, nők emlőbimbóit égették cigarettával, heréket vertek laposra botokkal, és papi, magasrangú katonatiszt vagy főnemesi vádlott esetében a verés után a szájba-vizelés aljasságát rendszeresítették.
Mindszenthy bíboros, volt kormánytagok és tábornokok kényszerültek elszenvedni ezt a megaláztatást, miközben a fiatal zsidó vádlók végezték a ‘szórakoztató' kínzásokat.
Nem csoda hát, hogy mindezek az embertelen cselekmények mélységes gyűlöletet váltottak ki a zsidók ellen általában. Manapság a zsidóellenesség egy jogos érzés, amit a zsidók jól érzékelhető túlhatalma miatt éreznek sokan. Amidőn a szovjet megszálló csapatok kitakarodtak az országból, a zsidóknak nem lett többé alkalmuk a kommunizmus fenntartására. Mérhetetlen összegű nyugdíjat szavaztak meg maguknak, nyugalomba vonultak és az ország közgazdaságának vezetését vették át, a sajtóval, televízióval és a bankhálózattal együtt. EGYEDÜLIKÉNT ‘Demokratikusnak' kijelentve magukat, demokratikus pártokat alapítottak és választásokat tartottak. Magyarország ismét szabad lett, de pénzügyileg és gazdaságilag a zsidók kezében, beleértve a sajtót és a hírszolgálat valamennyi ágát...
2007. 12. 11. 11:30
Újra megtennék ám, az EU semmire sem garancia, sőt azsem biztos hogy egyáltalán fennmarad.
2007. 12. 11. 11:35
megint csalni??Nem csalt itt senki,ez újabb baromság amit beetettek veletek!
A másik pedig az,hogy ez a kormány már rég megbukott,meg lehetett volna csinálni normálisan is ezt a "reform"zuhatagot,de az öszödi beszéd kitudódása és a kormány totális alkalmatlansága ezt megakadályozta! Naív lennék,kétlem! Gyurcsánnyal az MSZP többet soha nem nyerhet, ezt így hidd el! Pedig most lehet,hogy szidni fogsz,de Gyurcsánnyak voltak nagyon jó ötletei is,de hát ezekre már ki emlékszik ugye???
Ami a rossz hír nektek,hogy a Fidesz egymaga is kormányozni tud majd,így rátok már a kutya sem lesz kiváncsi:)
2007. 12. 11. 11:36
Egyre nyilvanvalóbb, hogy van egy a világhatalomra törő, minden mást mint a saját érdekeit, előnyeit es befolyását, most már az egész világra kiterjeszteni akaró, igenis aljas es sötet, démonikus rendszer!
A zsidó származású Harold Wallace Rosenthalt megölték, mioután elmondta az igazat erről a világméretű "lobbiról".
Csak hohy ne mindig összeesküvést írjunk azért lobbi :-)
"A felületes szemlélő nem is gondolkodik azon, hogy vajon honnan veszik sokan, hogy létezhet a világzs**óság összeesküvésének nevezett valami, amely méreteiről, erejéről természetesen nem sokat tudunk. Azt gondolják, biztos, hogy csak kitalálták, leültek, gondolni próbáltak valami merészet, és ez lett belőle. Vannak ilyen elméletgyártók, de itt mégis többről van szó: ennek bizonyítékai vannak, gyanúébresztő jelei, s szerencsére néhány tagjának megdöbbentő vallo- mása." ...
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=333#ERUDGZV
2007. 12. 11. 11:39
Én még a Jobbikot is csak a kisebbik rossz elve alapján támogatom, mivel a pártfinanszírozás jelenlegi rendszere miatt a pártok a nagytőke kurvái, egész Európában idegen érdekeket kpviselnek, sohasem a saját lakosságuk érdekeit.
http://www.althir.org
A nemzeti radikális hírgyűjtő portálon szinte naponta írnak erről.
2007. 12. 11. 11:40
Az nem ötlet, az csak propaganda. Lett volna hatalma azokat megcsinálni, ha komolyan gondolja. De ő arra épít hogy arra úgysem, emlékszik már senki, mit mondott.
2007. 12. 11. 11:40
SF: Ez a "Bölcs Lázadó" tényleg csak valami koszos zsidó lehet... Viszont... most akkor aki
1) blogspoton blogol
2) nem SF
az csak Partizáninfós lehet? :-))))
2007. 12. 11. 11:44
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Tomcat király!!
Pilunak:
"Nyugodj le, nézegesd a blogod fejlécét, az úgyis zöld."
HHEHHEEGHEHHEHEHE :DDDD
2007. 12. 11. 11:46
Nem, de a partizáninfón van bölcs lázadó link a linkfalon, a bölcs lázadó blogon pedig partizáninfó link van, továbbá láttam máshová miket kommentelt... :-)
2007. 12. 11. 11:46
http://barikad.hu/node/10035
Vona Gábor, a Jobbik Magyarországért Mozgalom és a Magyar Gárda elnöke volt a szélliberális TV2 vendége hétfőn reggel. Jakupcsek szerint a Gárda uszított, de mégsem tesz ezért feljelentést, pedig Vona külön kérte. A műsorvezető szokásához híven kibújik a kényes kérdések elől, Vona viszont válaszol rá.
2007. 12. 11. 11:47
Ja amúgy Sodi, a "Tóta W. Árpád megfutamodik" videódhoz adtam egy response videót, az ottani meddő vita eldöntésére az igazság javára, mindezt a Pozsonyi Ádámos paródiavideóval...
Apprúvolni kellene, azt írta ki csak akkor jelenik meg. :D
2007. 12. 11. 11:50
SF: Biztos így van. de nekem a YouTube, ahogy látom, nem ír ki ilyesmit.
Különben pont miattad tegnap megnéztem...
Tótagyerek... UN - DO- RIII- TÓÓÓÓ :DD
2007. 12. 11. 11:52
Ő is blogol még, tudod a toeplert védő erdélyi székely csávó :
http://eaposztrof.blogspot.com
2007. 12. 11. 11:54
Basti: A szociális segélyezés rendszerét meg tudták tanulni, tehát valamennyire azért "értelmesek". EZZEL tehát igenis lehet nevelni őket, ha jól használjuk ki a benne rejlő lehetőségeket.
2007. 12. 11. 12:00
ocelan (43): Már mindent kipróbáltunk. Kipróbáltuk a büntetést, nem jött be. (a háború előtt). Utána kipróbáltuk a munkára nevelést, szánalmas félsikerekkel (Kádár korszak). Legvégül a cigányok seggét nyaltuk, de ez sem jött be, sőt, káros volt (SZDSZ).
Minden volt már...
Ezért kellene talán a jutalmazó segítséget is megpróbálni.
Hátha...
Basti (44): Szerintem a győzelem kulcsa, ha megismerjük az ellenséget, és BEGYAKOROLJUK az érveik porba döngölését.
Ezért jó, ha néha egy-két zsidó is hozzászól.
2007. 12. 11. 12:16
Azért ha így eldurvulnak a dolgok már csak drasztikus megoldások fugnak működni...
Tömegverekedéshez vezetett Erdélyben a cigánybűnözés, miután a magyarok megelégelték, hogy a cigányok rendszeresen lopják a terményeiket. A mintegy 150 magyar és 200 cigány összetűzésére szerda hajnalban került sor a Brassó megyei Apácán, ahol a helyi magyarság közös fellépéssel próbálta elejét venni a további fosztogatásoknak.
Az önvédelmi reakció előzménye az a felismerés volt, hogy a hatóságok képtelenek megakadályozni a cigányok által a faluban elkövetett sorozatos bűncselekményeket, sőt a bűnöző cigányok számára a terményre vigyázó biztonsági őr sem akadály: őt az 5 cigány elkövető a tömegverekedést kiváltó tolvajlás során megverte. A barikad.hu szerkesztősége az apácai események kapcsán Bíber József Tibort, a Jobbik cigánybűnözéssel foglalkozó alelnökét kérte helyzetértékelésre.
Alelnök úr! Milyen következtetések vonhatók le abból, hogy Apácán immár nem cigányok egymás közti csetepatéja, hanem magyarok és cigányok összetűzése következett be?
A Brassó megyei események azt a már jó ideje hangoztatott álláspontomat támasztják alá, mely szerint a cigánykérdés kezeletlensége hasonló etnikai zavargásokhoz vezethet Közép-Európában, mint amely a közelmúltban borította lángba Franciaország egyes városait. Arról van szó, hogy létezik egy egyre növekvő számú cigány populáció Magyarországon, Szlovákiában, Romániában, amelynek közös jellemzője, hogy a fent említett országok jogrendjébe, a többségi nemzet szokásrendjébe sehol nem képes, sőt nem hajlandó beilleszkedni. Ebből származnak a konfliktusok.
De az Apácán történtek másra is rávilágítanak: a cigánybűnözés határokon átívelő jelenség, hiszen egyformán elszenvedői a magyarok, a szlovákok és a románok is olyannyira, hogy a Maros megyei Hadréven pár éve magyarok és románok közösen űztek ki 14 bűnöző cigány famíliát a falujukból. Nem nehéz elképzelni, hogy milyen életvitelt folytattak az ottani cigányok, ha a történelemben eddig példa nélkül álló módon magyar-román „egységfrontot” sikerült összekovácsolniuk!
Ön szerint mi a megoldás a cigánybűnözés ellen?
Az biztos, hogy a pozitív diszkrimináció nem. Ez egyébként is magyarországi specialitás, hiszen az Európai Unió minden más országában elfogadhatatlan, hogy egy kisebbséget etnikai alapon kedvezményezett helyzetbe hozzon bárki is a többi nemzetiség rovására. Ez abszurdum, teljességgel megengedhetetlen, ráadásul azt a hamis képzetet kelti a cigányságban (mert hisz róluk van szó), hogy törvények fölött állóként bármit megtehetnek. Lophatnak, rabolhatnak, lincselhetnek. Rá kell őket döbbenteni arra, hogy ez nem így van. Lejárt az ideje a türelemnek: ha 600 év nem volt elég a szép szóval való meggyőzésükre, akkor teljesen fölösleges továbbra is kizárólag ezzel próbálkozni.
Tetszik nekik vagy nem: a cigányság beilleszkedni nem akaró hányadát kényszeríteni kell a civilizált együttélésre, ha szükséges, akár karhatalommal. A felvidéki cigánylázadást 3 nap alatt „lerendezte” 2500 szlovák kommandós és katona, azóta hasonló eset, tömeges fosztogatás, rablás nem fordult elő Szlovákiában, ami arra utal, hogy a bűnöző cigányok elleni fellépésben a rendfenntartó alakulatok elrettentő erejű beavatkozásának nincs alternatívája.
A karhatalmi eszközökön túl mire van szükség?
Ugyanilyen fontos a magyar közösségek „öntudatra ébredése” is: ha úgy látják, hogy sem a törvény, sem a hatóságok nem védik meg őket, akkor fogjanak össze, és szálljanak szembe azokkal, akik a normális emberi életüket lehetetlenné teszik. Akadályozzák meg a cigánybűnözést, védjék meg javaikat, ha kell, kényszerítsék arra az élősködőket, tolvajokat, rablókat, hogy felhagyjanak a jogkövető többség terrorizálásával.
Még nem késő!
(barikád.hu)
2007. 12. 11. 12:59
"U.I.: Gratulálok, sikerült az Index főoldalára kerülnöd!!"
http://www.bombagyar.hu/index.php?post=339
A főoldalakat szemét zsidók szerkesztik általában. Úgyaa blog.hu-n mind a blogtéren és másutt is.
2007. 12. 11. 13:13
Amúgy mishmesh valóban zsidókurva, képes egyetérteni azzal a primitív trágár fröcsögéssel amit pilu gecó lenyomott. :))
2007. 12. 11. 13:14
"piluka elmész te a picsába, ahonnan a pénzt kapod ott szabják meg neked miket írhatsz és miket nemm, te egy mocskos álellenzéki műmájer faszkalap vagy. először jópofizol meg forradalmárkodsz hogy hallgassanak rád - ez a beetetés - aztán jön a szokásos tótatetű stílusú ócska szdsz-es ihletésű fröcsögés Téged úgy küldtek, ez mostmár nyilvánvaló. Hát akkor húzzál anyádba köcsög."
Valakinek ott a kommentek közt sikerült megragadnia a lényeget XD
2007. 12. 11. 13:39
szeretem a jó szaftos fiatal cigánypinát.
2007. 12. 11. 13:42
Ismered a Laibach és a Borghesia nevű együtteseket? Szlovén mindkettő. :))
2007. 12. 11. 14:01
SF: Hát akkor most kivételesen veled szemben is egy apró ellenvéleményt fogok megfogalmazni (ilyen szerencsére amúgy is nagyon ritkán van :))), ugyanis Pilu - bár valóban ócska stílusban írt, és nem kevés pontban oltári hülyeséget - azonban ezzel együtt néhány olyan dologra is rávilágított, amit végre ki kellett mondani, mert ezek visszatartása eddig gátolta a radikális jobboldalon belüli konstruktív párbeszédet.
Az ócska zsidók és zsidóbérencek fröcsögése, nácizása, és agyament, magyarellenes politikai korrektezése szintén elmebetegség, azonban az, ha a - valóban létező - cigánybűnözéssel szemben csupán önmagáért való, demonstratív felvonulásokkal, vagy sehova nem vezető szidalmazások osztogatásával akarunk küzdeni, anélkül, hogy ezzel egyidőben valóban működő megoldási javaslatokat is felkínálnánk, az szintén nem vezet sehova.
2007. 12. 11. 14:07
Célozgattak rá a Bombagyáron hogy anyagi oka van az ő elhatárolódásának, sőt annak is hogy nem ment el a Bombagyár rádiófelvételére sem. Legközelebb majd ő is a heti hetesben szeretne szerepelni??? :))
Szomszédok egymásért mozgalom az nincs is?
2007. 12. 11. 14:08
http://www.youtube.com/watch?v=MbtM6xanNtw&feature=related
Na, ilyen eza Borhgesia amúgy.
Tehát épp azt bánja hogy NEM hasonlítanak az SS-hez? :))
2007. 12. 11. 14:22
a laibachról sokan azt hiszik , hogy nácik, pedig nem is ))))))
2007. 12. 11. 14:25
Blogin is azzal jön, hogy jaj, Talmácsi is elment a Heti Hetesbe.
Pedig egyszer még a Fáby is beült közéjük, mégse lett áruló.
2007. 12. 11. 14:25
ezu a borhgesia nekem nagyon újhulllámos))))))akkor sem szeretem a stílust, mikor divatban volt)))))))
2007. 12. 11. 14:32
Ahhoz a törvényhozás szintje kell hogy pl. a cigányok pozitív diszkriminációja és ingyenélése befejeződjön. Ahhoz előbb hatalomra kell jutni.
Tényleg, polgárőrségeket miért nem alapítanak a cigánybűnözéses falukban?
2007. 12. 11. 14:43
Na, itt röviden összefoglaltam, hogy szerintem miért is nem olyan nagy baj, hogy Pilu megszólalt:
http://sodi.freeblog.hu/archives/2007/12/11/Parbeszed_es_ciganysag/
2007. 12. 11. 15:49
Sodika (75): "Ezért kellene talán a jutalmazó segítséget is megpróbálni"
Volt arra is példa. Konkrétan egy 5-7 éves eset, de biztos nem egyedülálló. Egy katolikus pap felkarolt cigány fiatalokat, elindította őket. Aztán az egyik olyan sikeres startot vett, hogy mikor elfogyott a drogra a pénze, visszament éjjel és elvágta a pap torkát. Hát jutalmazza őket a ...
Anyám nagybátyja csendőr volt. Mikor végigvágtak rajtuk kardlappal, és elhajtották őket a falu határából (a faluba meg sem próbáltak bemenni), nem volt probléma velük, nem kértek segélyt sem. Nem tudom mi a problémád ezzel a módszerrel?:-)
2007. 12. 11. 16:00
ocelan: Az, hogy ehhez előbb ki kell lépni az EU-ból, mert különben jönnek óbégatni külföldről :))))
2007. 12. 11. 19:19
"Az államfő leszögezte: szeptember 10-i országgyűlési beszédében egyértelművé tette, hogy a radikális jobboldal eszméi és tettei elfogadhatatlanok és veszélyesek, mivel ideológiává és programmá teszik az emberek közötti megkülönböztetést és szemben állnak az emberi méltóság alapeszméjével."
Ez azt hiszem nem túl jó reklám.
2007. 12. 11. 19:26
na, blindsight, felejd már el a mainstream dumát....verték volna már eleget a fejünkbe....amugy a radikális jobboldal hány cigánycsajt égetett el elevenen??????
2007. 12. 11. 19:39
"na, blindsight, felejd már el a mainstream dumát"
TIsztára mint a struccpoltitika.
".verték volna már eleget a fejünkbe"
Nem sikerült.
"amugy a radikális jobboldal hány cigánycsajt égetett el elevenen??????"
Ne csúsztass.
2007. 12. 11. 19:47
Nem kell ide semmi más, csak a törvényeket kell velük is betartatni. Persze először a híres PPP alapon neki kell állni a börtönök építésének. Sokkal kevesebbe kerülne fenntartásukkal együtt, mint a "segílyek" osztása. Rászoknak ezek a munkára vagy éhen döglenek. Ugyanúgy, mint bárki más. Az éhség nagy úr... (Mindenütt van valamilyen munkalehetőség, ha más nem akkor közmunka, annyi itt a szemét, van tennivaló bőven vagy akár fákat telepíteni az általuk kiirtott erdők helyén).
2007. 12. 11. 19:53
Hehe. Szétverték a Csintalant botokkal Újpesten. Na mivel nem ette meg a cipőjét a Hősök terén, ahogy igérte, most eheti a kórházi kosztot.... :))
Kezdődik, egyre több ilyen lesz, sajnos akiket igazából agyon kéne csapni, azokat úgy védik, mintha aranból volnának, pedig csak simán szarból.....
2007. 12. 11. 20:00
mikor zenére kattanok, nem olvasok híreket, de most csintalanal kivételt teszek)))))tényleg megverték??muhahahahaaa
2007. 12. 11. 20:02
Most volt az m1-es hiradóban....
Remélem még sok ilyen lesz, ne érezzék már magukat biztonságban a férgek...
2007. 12. 11. 20:11
"ti egyenlőség prédikátorai, a tehetetlenség zsarnoki őrülete az, mi egyenlőség után kiált belőletek:az erény szavainak álruháját titkos zsarnoki vágyatok ölti magatokra" nietzsche, ismered, blindsight????
2007. 12. 11. 20:29
ez a jó., őljék csak egymást az elvtársak...tényleg, horn elvtárs hol volt a kérdéses időszakban????csak nem az elfekvőn döglődöt?????))))))))
2007. 12. 11. 20:32
BlindSight: Sorok közt kell olvasni...
Sólyom a felvetett kérdéseink jogosságát, így a cigánybűnözés tényét sem vitatta. ;P
"A radikális jobb (...) gyakran hivatkozik (...) társadalmi részkérdésekre, s megoldásukra (...) választ kínál (...)"
Csak ki kell pontozni a felesleges sallangot :DDDD
2007. 12. 11. 20:33
bronislaw, tüdőgyuszi most tüdőgyuszis :DD
2007. 12. 11. 20:51
Na a zsindexen meg Óbuda szerepel, bár nekem mindegy hol ütik agyon a disznókat.... :)))
2007. 12. 11. 20:57
Ha jól sejtem, szüksége lesz sapira, mert a bibis kopak kopaszon csúúúnyaaa :P
2007. 12. 12. 8:40
sodika (91): Nem is kellett volna belépni....:-)
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.