Néhány szóban
Az áldást sodika küldte 2008. január 30., szerda - 12:13-korCímkék: budahazy gyorgy igazkuruc labanc partizaninfo
43 komment
Erről tényleg csak néhány szóban...
Behúzásokban az onnan származó idézetek.
Kiragadott részletek? Retorikai elemek? Új kifejezések a szélsőjobb eszköztárában… Érdekes, az öszödi beszéd kapcsán valamiért ezeket nem szoktátok hangoztatni. A kormányfő beszédével kapcsolatban csak a „kurva ország”, meg a „nem csináltunk semmit” kifejezéseket szeretitek összevágni. Hogy van ez?
Úgy van ez, hogy amíg az öszödi beszédben leírtakat rögtön követték azok a közvetlen gazdasági következmények, melyeket az emberek a saját bőrükön is megéreztek, addig Budaházy cikkei kapcsán nem került sor egyetlen olyan fizikai cselekményre sem, amit - valamilyen bizonyítható oksági kapcsolat folytán - egyértelműen az írásaiban kifejtett gondolataihoz lehetne kötni.
Vajon milyen eljárásjogi szabályt rúghatott fel az -egyébként szégyenszemre csak felfüggesztettet kérő- ügyész? Milyen eljárásjogi szabály lehet az, ami csak elképzelhető?
(Ezt persze Sodi nem fejti ki. Minek? Elég, ha ő elképzeli a szabályt, amit felrúgtak és megemlíti, hogy koncepciós a per és kész. Pont. - a szerk.)
Egészen konkrétan arra gondolok, hogy több jogforrás is kimondja, miszerint írásokat csak teljes terjedelmükben lehet jogi vizsgálat tárgyává tenni. Tehát kiragadott részletekhez jogi következményeket rendelni, vagy akár ezzel próbálkozni olyan cselekmény, ami sárba tiporja ezt az alapelvet. Mindig a teljes szöveg mondanivalójára kell figyelni.
Tehát Budaházy szavai beteg, talán influenzás zsidó módra ki lettek forgatva…
Nekem is szabad írói képeket használnom.
A Führer ugyanis csak retorikai elemként adta utasításba egysejtű követőinek, hogy „A csürhéző, mocskolódó politikusok és médiapatkányok képeit meg közzé kell tenni az Interneten, ha lehet címmel, telefonnal, hadd rettegjenek.”
Ezt egészen konkrétan azoknak javasolta, akik ezzel nem követnek el bűncselekményt. (Vagyis azoknak, akik külföldön élnek, és nincs magyar állampolgárságuk.)
Meg az is csak retorikai elem volt, hogy: „…el kell kezdeni begyűjteni a hazánkat tönkretevő bűnbanda tagjait, de nem csak a politikai főkolomposokat, hanem a minket lecsürhéző médiasöpredék tagjait…”
Mivel ez a győzelem utáni fiktív időpontról szólt, természetesen ez is csupán az.
De az meg aztán végkép csak retorikai elem, hogy: „FEGYVERBE, huj, huj hajrá! Induljon a tavaszi hadjárat, vesszenek a hazaárulók, az idegenszívű bitangok!”
Hazug ferdítés. Ez ugyanis egy összetett mondat második fele. Az első fele valahogy így hangzik: "mindenhonnan azt hallom harsogni, hogy..."
(Ha ez csak retorikai elem, akkor a Kurva ország is az. –a szerk.)
A különbség annyi, hogy Budaházy György nem miniszterelnök.
Sodi! Nem erőlködünk mi a te lejáratásoddal, hidd el! (Hónapok óta egy szót sem írtunk rólad, mióta felajánlottad, hogy információkat adsz cserébe.)
Gyenge.
Te engem ezzel nem fogsz feldühíteni, hiába próbálkozol. :)
By SoDI
- Partizáninfó: Sodi dühöng - Őt szándékosan kihagyták
- SoDI: Elmentek ti a picsába!
- SoDI: Nyugodt fejjel





Eddig 43 komment érkezett (
)
2008. 01. 30. 12:29
Szívatnak sodi.
2008. 01. 30. 12:41
Nem szívatnak, csak próbálnak szívatni.
2008. 01. 30. 13:07
hát égés hogy informátorként akartál dolgozni a partizáninfonak. Nagyon gerinctelen egy dolog.
2008. 01. 30. 13:10
Látom valakin elhatalmasodott a funkcionális analfabetizmus.
Ha nem esett volna le, azzal az utolsó mondattal ott csupán engem akarnak felidegesíteni ezek a barmok. De nem fog sikerülni nekik. :)
(Külön az íróniára érzéketlen, csökkent értelmű medvebocsok kedvéért: hazugság, amit írnak)
2008. 01. 30. 13:12
Sodi, mi a faszt foglalkozol ezzel a kisköcsöggel?
2008. 01. 30. 13:12
sál: Igazad lehet.
Ha mindenki leszarja őket, talán nekem is le kéne.
2008. 01. 30. 13:16
Hacsak nem te szerkeszted sodi.
kezdem azt hinni hogy van közöd a partizánhoz, mert túl sok az összefonódás meg az egymással foglalkozás.
(persze régi zsidó trükk, hogy a gyanú eloszlatása végett szidjátok, kritizáljátok egymást...nade átlátunk a szitán)
2008. 01. 30. 13:17
Szerintem az állando vélemény változásaid nem tesznek téged nagyon hitelessé kedves Sodika. Egyszer orba, szájba zsidozol, aztán megint filoszemita vagy. Egyszer imádod, csodálod tomcatet, aztán megint kritizálod...Sajnos simán hihetö, hogy infokat ajánlottál a partizánoknak.
2008. 01. 30. 13:22
JacobsCoffee: Nekem soha nem változik a véleményem.
Nem tudsz két olyan dolgot idézni tőlem, ami ütné egymást.
Zsidófigyelő: Ó, már csak azért sem lehetek ottani szerkesztő, mert rég nem rejtély, hogy kik szerkesztik azt a szart. Sokak által fel van térképezve, ne aggódj. :))
2008. 01. 30. 13:25
na persze.
a kuruc minden nap kitenné ha tudná.
nem tudtok semmit a partizánról.vagy te tudsz mert te vagy az vagy valami ismerősöd!!!!
2008. 01. 30. 13:28
hát messze nem én vagyok az elsö, aki ezt állitja. egy kis önkritika nem ártana neked...
2008. 01. 30. 13:28
Tegnap elneztem azt a szanalmat a teren. Istenem, mi lenne, ha ez a 200 barom vezetne az orszagot? Kiirtananak mindenkit, aki nem tetszik. Es aztan? Mert ennyire segghulyek. Gyulolkodni az megy. Aztan ha mar mind elfogyott az ellenseg, minden megjavul magatol. Hat persze. Olyanok vagytok ti egy kicsit, ott a szelsojobb/hungarista/nemzetierzelmu oldalon (vagy mikor eppen hova soroljatok magatokat), Sodi, mint valami pedofilklubb. Mindenki hany toletek, de ti osszejartok, mert legalabb egyforma emberek kozt vagytok.
2008. 01. 30. 13:29
Zsidófigyelő: Ó, pedig sokan tudják, hidd el. :)
Vagy te nem hallgatsz Bombagyárat?
Különben a kuruc.info valamiért SOHA nem ír róluk.
Régebben sokan voltak, akik azt mondták, hogy azért nem, mert ugyanazok az emberek szerkesztik a két lapot, de ez a teória az idők folyamán - a hírek szerint - megdőlt.
2008. 01. 30. 13:36
sh_d0w: A magyar nép a történelme folyamán mindig feltalálta magát. Ha az ölünkbe hullana a lehetőség, konstruktív módon tudnánk élni vele, hidd el.
2008. 01. 30. 13:37
JacobsCoffee: Idézz tőlem két egymásnak ellentmondó mondatot bárhonnan! Nem tudsz. Senki nem tud.
Innentől fröcsögés az egész.
2008. 01. 30. 13:37
Nézd, akkor is ha tudnák ki szerkeszti tuti kitennék a kurucra.
nem hinném hogy ugyanazok lennének, mi céljuk vele?
a kuruc ennél szerintem komolyabb.
az ilyen félkomoly blogocskák meg bombagyárakról képzelném inkább hogy szórakozásból mindkét oldalon kavarnak.
mellesleg nem sokra tartom tomcatet meg a bombagyárát....
szartkeverni azt tud, mást nem.
2008. 01. 30. 13:41
Tomcat-tel nekem eddig az volt a legnagyobb bajom, hogy minden nemzeti ünnep, vagy forró hangulat időpontja előtt a gőzlevezető szelep szerepét vette magára.
Csak remélni tudom, hogy idén, március 15-e előtt ez másként lesz.
2008. 01. 30. 13:44
Szerintem is hülyeség összehozni a két lapot. Csak azt mondom, hogy voltak ilyen vélemények is.
Mondjuk én egyszer már hülye fejjel meggyanusítottam a Partizáninfó szerkesztésével Kroko tanár urat is. Aztán készítettem vele egy videóinterjút, ahol tisztázta a kérdést.
Ez itt tekinthető meg: http://href.hu/x/4jh5
2008. 01. 30. 13:44
Igen, ezt már közölted többször.
Így igaz is.
de mondjuk emellett komolytalan egy fazon, tulképpen komoly dolgokat nem vállal be mint budaházi vagy torockai.
Viszont ugyanolyan kulcsfigurának predesztinálja magát,
szerintem egyébként azt hiszi hogy ő az ún, szélsőjobb vagy nemzeti oldal, kinek hogy tetszik médiája, szócsöve.
Pedig csak egy kis mitugrász.
Ráadásul szereptévesztésben és identitászavarban is szenved, mert a hitlerezés, meg a sieg heli nem igazán illik a hungarizmushoz, de erről már volt szó.
Tulképp csak egy szarkeverő aki így akar feltűnést.
2008. 01. 30. 13:45
Kedves Sodi. Halovany lila fingotok sincs, mit kezdenetek a hatalommal. Mert egy maroknyi alja ember alkotja a ti hires tarsasagotokat, akiknek a keserusege taplalja a gyuloletuket, hogy beloluk szar se lett. Es van egy mareknyi ertelmesebb, aki meglovagolja ezt a hullamot. Mert a gyulolet a legegyszerubb erzes, minden vegleny kepes ra. De ezen tul meg nincsen semmi. Egyseg kene ebbe az orszagba, az meg sose lesz. Mindenkit az egyeni erdeke vezet. Ezert jatszod te is az ujsagirot, meg veszed fel a lelkiismeretileg megkerdojelezheto segélyeket, mikozben a kedves mama protezsal be mindenfele mondvacsinalt "allasokba".
2008. 01. 30. 13:49
Ez a pákós videó is...
hát nem állítom hogy nem poén, de valahogy komolytalan ilyen kis agyhalott magyarul sem beszélő niggert szívatni.
Ez lenne a mozgalma?ne már.
mert kb, ez a szint amit tud, soha semmi komoly dologban nem vesz részt.
ja, meg bomát(?) kevert a lakásban, aztán utána mosta is magát hogy az nem bomba csak cukor.
nagy hőstett.
2008. 01. 30. 13:49
Hát vegyük az antiszemitizmusodat:
Egyszer nagyban zsidozol, holokausztot tagadsz, antiszemita karikaturákat raksz ki stb...aztán tagadod a dolgot és ugy csináls mintha az egész csak egy vicc lett volna.
2008. 01. 30. 13:51
megfélemlítik a zsidók?
vagy éppen zsidó aki így tereli magáról a gyanút?
NA EZ A KÉRDÉS, amire még nem tudom a választ!
2008. 01. 30. 13:52
Zsidófigyelő: Azért a napi sok tízezer egyedi olvasó többé teszi őt egy "kis mitugrásznál", azt el kell ismerned. :)
sh_d0w: "akiknek a keserusege taplalja a gyuloletuket, hogy beloluk szar se lett"
Ez nem igaz. Éppen hogy azok tudnak foglalkozni a nemzeti harccal, akiknek rendezett az életük, és így van idejük olyan dolgokra is, melyekkel valójában háttérbe szorítják saját érdekeiket.
Az újságírói állásomat különben nem anyám szerezte nekem.
2008. 01. 30. 13:56
Zsidófigyelő: A Pákós videóról... Néha komolytalan dolgokkal is kell foglalkozni, mert ez hozhatja meg azt a figyelmet, ami mellett már megéri valódi sorskérdéseket is tárgyalni.
2008. 01. 30. 13:58
Több tízezer olvasó?
na ez tulzás, főleg tomcat esetén.
egyrészt a látogatók száma nem ugyanaz darabra mint az olvasók száma....
de,
vegyük a kurucot.
elvileg az is nagyon látogatott, de legalább a fele poénból vagy más miatt megnézi ugyan de nem azonosul vele, esetleg csak röhög egyet.
semmit nem jelent.
az jelent valamit amikor pl. blokádot hirdet pl. a kuruc, és arra hányan mennek el.
az jelenti az igazi "hívek" számát, a többi csak duma.
Ez persze minden oldalla és médiummal így van.
Néhány száz, néhány ezer embernél többre senki sincs hatással a szélsőjobboldalon (vagy nevezd nemzetinek ahogy akarod)
2008. 01. 30. 13:59
JacobsCoffee: Ami a paródia rovatban van, az bizony paródia. Ilyen egyszerű ez.
Antiszemita pedig nem vagyok, soha nem is voltam.
Csupán anticionista vagyok, de az egy politikai irányzat.
Az ilyen kérdésekben, hogy mi a véleményem az antiszemitizmusról, a rasszizmusról, vagy például a homofóbiáról, itt írok részletesebben, olvasd el: http://href.hu/x/4jha
2008. 01. 30. 14:01
Pl. a kurucinfónál sokan (konkrét tapasztalatom) azt tartják egyetlen pozitívumnak hogy nyíltan kritizálja a cigányokat.
leírja róluk az igazat, ezt más média nem teszi meg vagy csak ködösítve.
ennyiben értékelik, de másban nem nagyon, a nácizásuk, buzizásuk és egyéb anyázásukat már nem értékelik, értsd lehet hogy látogatják de nem válnak hívükké.
ugyanez tomcat.
mivel az index reklámozta most, tuti sokan megnézik a pákós videót, aztán ennyi, sosem fognak azonosultni tomcat hülyeségeivel.
2008. 01. 30. 14:03
De itt van egy másik, hasonló bejegyzésem is, ahol Orbán Viktorról, a hungarizmusról, a buzikról, a drogokról, vagy például a rasszizmusról írom le, hogy mi a véleményem ezekkel kapcsolatban.
Ezt itt tudod elolvasni: http://href.hu/x/3528
2008. 01. 30. 14:06
Zsidófigyelő: Nem az a lényeg, hogy pillanatnyilag hány ember hajlandó megmozdulni, hanem az, hogy milyen iramban nő a számuk.
2008. 01. 30. 14:09
A rasszista megjegyzéseket érdekes modon mindig a parodia cikkekhez teszed...
És az hogy anticionista vagy, annak mi köze van ehez a bloghoz? Ez egy jobboldali, Magyarországrol szolo oldal. Az Izraeli politikához semmi köze nincs. Tehát nincs semmi értelme hogy mindig kiemeld hogy te mennyire anticionista vagy.
Ezt sose értettem meg hogy ha valaki antiszemita, akkor azt mér nem tudja bevallani.
2008. 01. 30. 14:15
Hát nem azért sodi de szerintem csökken a számuk..talán belefásulnak az egészbe.
2006-ban még egész sokan voltak az utcán, ma meg néhány százan jönnek ki.
Más kérdés viszont hogy a társadalom nagy rétegei elfordulnak a kormánytól, de azok max a fideszhez mennek, most ha nem is meggyőződésből, hanem talán csak azért mert ott látják (láttatják velük, hazudják nekik) a kormánydöntés és a jobb élet lehetőségét.
naja, leet persze hogy 6-8 év múlva majd a fideszből is kiábrándulnak, de akkor is kétlem hogy majd a kossuth térre vagy budaházihoz szaladnak.
A jobbiknak talán lesz akkor esélye bekerülni a parlamentbe 5-10% között, de nem többel....ahhoz profi politikusok kellenének oda, nem a hülye szöveg rról hogy szerbia meg románia megtámad majd minket...azóta nem tudom komolyan venni vonát mióta ezt a baromságot mondta,
egyszerűen nem vall reális politikusra.
2008. 01. 30. 14:15
JacobsCoffee: "A rasszista megjegyzéseket érdekes modon mindig a parodia cikkekhez teszed..."
Talán azért, mert nem vagyok rasszista.
"És az hogy anticionista vagy, annak mi köze van ehez a bloghoz? Ez egy jobboldali, Magyarországrol szolo oldal."
És magyarország tele van cionistákkal. (akármilyen hatalmas ellentmondás is a diaszpórában élő cionista, mára sajnos ez a rideg valóság)
"Ezt sose értettem meg hogy ha valaki antiszemita, akkor azt mér nem tudja bevallani."
Nem tudom.
Kérdezz meg erről egy antiszemitát.
2008. 01. 30. 14:17
Zsidófigyelő: Nem abból kell kiindulni, hogy hányan vannak az utcán. Nem mennek ki, mert okos emberek, és érzik, hogy nincs értelme. (én se szívesen tüntetgetek a nagy semmiért).
A lényeg nem ez, hanem az, hogy hányan azonosulnak a nemzeti gondolattal. És a jelek szerint egyre többen.
2008. 01. 30. 14:21
Bocs sodi, nekem sem öröm ez, de én csak annyit látok ebből hogy a tinik közt új divat lett a nemzeti érzelem.
De ezen kívül nem tudom ki azonosulgat.
Proli birkanép ez, nincs identitástudata meg semmi, elég ha megvan a teszkógazdaságosa fogyasztási hitelből és már nem érdeklik az elvek.
Ezt nem viccből mondom hanem így van.
Tisztelet az igaz magyaroknak, ami jó esetben , és igen nagyvonalúan számolva is max a lakosság 5-10%-a.
2008. 01. 30. 14:26
van aki tudja azért, shadow, hogíy mit kezdjen a hatalommal, én pld aranyból csináltatnák egy szekeret, és 100 pucér csajnak kellene huznia.
2008. 01. 30. 14:48
Bronislaw Kaminsky:))
Legalább te mindig következetes vagy önmagadhoz..:-)
2008. 01. 30. 14:55
A tinikből nő ki a következő, tenni is képes generáció.
2008. 01. 30. 15:27
Különben nem az volt a gond a Partizánoknál, hogy engem nem említettek meg, hanem az, hogy ezzel mögöttes szándékaik voltak!
2008. 03. 25. 17:31
Rohadt geci fasszopó náci csürhe! Dögöljetek meg!
2008. 03. 25. 17:44
Hehe. Már megint támadnak a buzi, fasszopó zsidók! Hörögjetek csak, az inga elindult visszafelé! Szopni fogtok! :))
2008. 03. 25. 17:50
Ordas, mi volt anyád, lágerkurva ?
2008. 03. 27. 17:17
A zsidófigyelős klippért megérdemelnétek eghyrészt hogy forróvizet öntsenek a nyakatokba. Másrészt hogy villamosszékben, akasztófán vagy agyonverés által dögöljetek meg. Szarházi kultúráratlan barmok. Dögöljön meg a Született gyilkosok! Dögöljön meg a Divizio88! Akkor bezzeg sunyin hallgattok mikor a határon túl magyarokat vernek. Ti még magyarnak meritek magatokat nevezni?
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.