SoDI és a vérdíj
Az áldást sodika küldte 2008. december 6., szombat - 18:01-korCímkék: igazkuruc kuruc labanc partizaninfo
114 komment
Az alább látható kurva a Kuruc.info szerint a Partizáninfó szerkesztője, ráadásul még ÁVÓ-s is (ezért fér hozzá a hazafiak bűnügyi adataihoz).
Bár nem értem, miért írják, hogy a felvétel egy Gárda avatáson készült volna, amikor a háttérben egyértelműen látszik, hogy ez a 2008-as Becsület napja (erről saját videóm itt).
Erre a partizános szennylapra különben nekem is jó okom van haragudni.
Rövid válogatás:
- Válasz a labancoknak
(én nem írtam olyat, amit nekem tulajdonítanak) - Felszólított labancok
(továbbra sem én írtam azt a zsidózós részt) - Nem jelentek fel
(az olvasói levelem közlését elfogadom gesztusként) - 72 órájuk van
(ismételt felszólítás a labancoknak címezve
végül ebből se lett feljelentés, mert helyt adtak az álláspontomnak) - Kisebbség elleni uszítás
(a Partizáninfó bűncselekménnyel rágalmaz engem) - Kis gyökér
(a labancszerkesztő fosik odajönni hozzám) - Ismét labanc hazugságok
(azt hazudják, hogy elhatárolódtan saját magamtól) - Nyilas uszító
(kirakták az adataímat, és azt hazudják, hogy erőszakra uszítok) - Ezek hülyék
(kisebb rakás hazugságot írtak rólam megint, amiket ismét megcáfolok)
A szerkesztőség egyik tagjának kilétéről nekem is van még régebbről csaknem biztos értesülésem, melyről itt írtam, de a főszerkesztő valóban nagyobb falatnak ígérkezik.
Ezért ajánlok fel érte 5000 forintot.
Ezt valahogy így képzelem: ha a Kuruc utólag megerősíti, hogy használható volt számukra az információ, akkor megfelelő módon eljuttatom a pénzt a nyomravezetőnek olyan módon, hogy elsőként a Kuruc.info-sok által megadott helyre továbbítom, a címzetthez való eljuttatását pedig rájuk bízom. (Ebben még nem egyeztettem velük, de amíg nem érkezik be hozzájuk használható jelentés, ez talán szükségtelen is.)
A pénzt az adatok megerősítését követő 15 napon belül fizetem ki, feltéve, hogy valóban a Partizáninfó szerkesztőjéről van szó.
Itt jut eszembe: néhány hónapja keringett a neten egy link egy olyan blogbejegyzésről, melyben néhány e-mail egyezőség okán lebukott egy másik szerkesztő: egy tanárnő. Most viszont az istennek se találom. Aki emlékszik még arra a linkre, sürgősen jelentkezzen!
By SoDI





Eddig 114 komment érkezett (
)
2008. 12. 06. 18:10
Szerintem kérdezed meg Anyukádat, hogy hajlandó erre áldozni.
2008. 12. 06. 18:17
Miből gondolod, hogy nincs saját pénzem?
Ne feledd: a lakásmaffia-ügyem is arról szól, hogy a zsidóbűnözők lógnak nekem 3 millió forinttal. Csak hogy egy példát mondjak.
http://sodi.freeblog.hu/categories/Lakasmaffia/
2008. 12. 06. 18:18
Amúgy baromira nincs igazad, az a szenny legtöbbször igen pontos képet fest rólad.
_______________________
Azzal, hogy ez a nő egyébként egyből "vörös proli", "csapzott! trampli" "alkoholista" illetve "kurva" lett, a saját nevetségességeteket sikerült alátámasztani. Még egy kérdés. Azon kívül, hogy a kucug megírta, mi támasztja alá, hogy ő szerkeszti?
Ráadásul, éppen ugyanazt teszi, mint ti. És? Akkor most levadásszátok? ÉS AZTÁN? Félnie kell valamitől?
2008. 12. 06. 18:22
Pengető: "mi támasztja alá, hogy ő szerkeszti?"
A nyomozás nem kis részben az informákciók visszatartásáról szól.
2008. 12. 06. 18:24
Jajjj. Hátigen. Volt még pár kérdés. Egyértelmű, nem mismásoló válaszokat szeretnék.
2008. 12. 06. 18:29
Az utobbi idoben Tomcat ajanlgatott fel penzt ilyen esetekben es mit ad isten, most endinek is eszebe jutott, hat micsoda veletlenek vannak!!! :-)
2008. 12. 06. 18:40
"Utóbbi időben"? Hülye vagy te?
Évekkel ezelőtt csinált ilyet, egyetlen egyszer.
2008. 12. 06. 19:05
Tomcat inkább pénzt lejmol, mint ajánlgat... :D
2008. 12. 06. 19:12
Mondjuk ez is igaz.
Én például saját számlára gyűjtést rendezni sose fogok, ezt megígérhetem. Max ha előtte létrehozok hozzá egy alapítványt.
2008. 12. 06. 19:14
1. Endi. bármit is írtak, te nem cáfoltál meg semmit. Hogy szeretted volna, azt lehet, de nem sikerült.
2. Úriember nem kurvázik.
3. 5000 forintért az emberek még csak le se hajolnak az utcán.
2008. 12. 06. 19:16
Ja és 4. A te ügyed mióta lakásmaffiás?
Adtál egy kölcsönt a családod pénzéből, amit nem kaptál vissza. Ez nem lakásmaffia.
2008. 12. 06. 19:25
G.Banshee:
1) Olvasgass csak, ott a cáfolat.
2) Úriember csak hölgyet nem kurvázik. De aki magyarellenes, az nem ember, és így hölgynek sem mondható.
3) Kezdetnek elég.
4) Röviden: uzsorás jelzálog, bevallott csalás, hamisított papír, nemzetbiztonsági kapcsolat, fegyveres leszámolással fenyegetés. Nézd csak meg, mi minden volt ebben. A kölcsön csak egyetlen apró szelete az egész ügynek.
2008. 12. 06. 19:39
1. Próbálkoztál cáfolni, valóban...
2. Bizonyíték erre?
3. LOL
4. A maffia a szervezett bűnözést jelenti, ez meg nem volt az.
2008. 12. 06. 19:46
Bizonyíték ráér. Most még nyomozás van. :)
A maffiáról pedig:
Volt egy tiszafüredi uzsorás, egy pest belvárosi hitelközvetítő, egy irathamisító zsidó, egy nemzetbiztonsági kapcsolataira hivatkozó bűnöző, miegymás.
Mi ez, ha nem bűnszervezet?
2008. 12. 06. 19:49
Nyomozáskor nem prejudikálunk, tudod, ártatlanság vélelme.
Ez bűnszövetség. Bűnszervezethez a rendszeres elkövetés és a bűnöző életmód is feltétel.
2008. 12. 06. 20:10
Hazudsz!
9. komment:
"Én például saját számlára gyűjtést rendezni sose fogok, ezt megígérhetem. Max ha előtte létrehozok hozzá egy alapítványt."
sodi.freeblog.hu nyitólap bal oldalán (<----)
a következő szerepel:
Támogasd a nemzeti célokat! :-)
Számlaszámok:
(...)
SoDI:
11773119-00018571
2008. 12. 06. 20:29
ROTFL LOL
2008. 12. 06. 20:30
Sodika a hármasban az utolsó bekezdés kérdéseire válaszolj!!!
2008. 12. 06. 20:36
Pengető: Honnan tudhatnám, hogy kell-e félnie? :)) Vagy igen, vagy nem. Fogalmam sincs.
Cékla: Az információközlés még nem szervezett gyűjtés.
Csak akkor lenne az, ha konkrét cél érdekében fogalmaznék meg konkrét felhívást.
2008. 12. 06. 20:38
Vérdíjat tűztél ki, kell neked az elérhetősége, tudni akarod ki ő. MIÉRT? Mit fogsz csinálni? Kell-e félnie esetleg. Mi célból megy a levadászás? Ezekre a kérdésekre felelj végre egyenesen életedben először.
2008. 12. 06. 20:39
"Támogasd a nemzeti célokat!" Mivel te a nemzettudat meg ilyen homályos ökörségeket mind objektívnek gondolod, ezért ez egy konkrét felhívás Sodika, bizony. :DD Nem véletlenül tettél mögé szmájlit.... Pff, de szar vagy, istenem. :D
2008. 12. 06. 20:42
Pengető: Én csupán a Kurucoknak akarok segíteni ezzel a felajánlással. Hogy nekik mire kell az infó, nem tudom, mert én nem ők vagyok.
A konkrét felhívás pedig nem olyan általánosságot jelöl, hogy "nemzeti cél", hanem valóban pontos célmegjelölést. Ilyet én még valóban nem tettem.
2008. 12. 06. 20:49
Te tényleg azt gondolod, hogy bárki is 5000 FT-ért fogja odaadni a kurucnak a címet, nevet? Nap mint nap alúlmúlod magad, nagyon buta vagy.... Mindegy. :(
__________________________________________
Azt akarod mondani, hogy "nemzeti cél" - ez nem takar semmi konkrétat, hanem csak valami ködös, tág, neadjisten szubjektív fogalom? Jajj!!!
2008. 12. 06. 20:52
"Én például saját számlára gyűjtést rendezni sose fogok, ezt megígérhetem. Max ha előtte létrehozok hozzá egy alapítványt."
Jajj de magas labda, scrollozz a lap tetejére és fordítsd kicsit balra a fejed. Ott a neved alatt az nem a te számlád te kis füllentős, meg fölötte az a felszólító mondat, hogy "Támogasd a nemzeti célokat"? :)
Azért nagy a jólét, ha Magyarországon már a "szegények" is 5000Ft-ot képesek kidobni az ablakon. Aztán ezek után egy szót se arról, hogy mekkora szegény vagy, mert akkor nem lenne ennyi pénzed (igen, ez sok pénz) arra, hogy csak úgy elszórd :)
Egyébként tájékoztatlak róla, hogy azért mert valaki felvételeket készít és esetleg hülyeségeket ír, még nem lesz kurva (vagy ha szerinted igen, akkor sajnos te is beleesel ebbe a kategóriába). Ahhoz forintosítani kell a testi szerelmet :)
2008. 12. 06. 20:58
Pengető: Arra számítok, hogy esetleg lesz olyan, aki csatlakozik. És még valaki, és még valaki...
k0zi: Nincs szórnivaló pénzem. Általában nincs a zsebemben ennyi. Ezért írtam, hogy nem rögtön, hanem 15 napon belül garantálom a kifizetést. Miért olyan nehéz megérteni ezt?
És igen, a "nemzeti cél" konkrétum nélkül nem konkrét :))
2008. 12. 06. 21:04
sodika: Itt az összeg és az értelmetlen elszóráson van a hangsúly, az hogy ez mikor következik be az időtengelyen az teljesen irreleváns. Értesd, nekem munka mellett nincs ennyi eldobható pénzem :)
2008. 12. 06. 21:05
Bocs, értsd, véletlenül becsúszott egy e betű :)
2008. 12. 06. 21:10
Nézte valaki az Echo Tv-t nyolctól, kilencig?
Gyönyörű volt! :))
2008. 12. 06. 21:16
Miért, mi volt?
Egyébként ha már a TV-nél tartunk, akkor érdemes nézni ma 22:15-től a Duna TV-n (igen, még zsidók is szokták nézni, mert marha jó művészfilmeket adnak: dán, török, szlovák, iráni, stb. filmeket) szóval a Duna TV-n lesz az "Iszka utazása", Bollók Csaba filmje, amit Magyarország a 2009-es Oscar-díj legjobb idegen nyelvű filmjének jelölt. (De már kapott egy rakat díjat: Berlin, Reykjavík, Szarajevó, Monterrey, stb.)
2008. 12. 06. 21:26
Cékla, rendben, köszi hogy szóltál... majd belenézek. :)
(nem szeretem a "művészfilmeket", de most jó kedvem van)
Ha van időm/kedvem, akkor általában Duna Tv-t szoktam nézni...
Hogy mi volt az Echo Tv-ben?
Kormorán; Hungarica; Kárpátia; Fankadeli; Ismerős Arcok, Pataki Attilával. Hihetetlen volt! :))
2008. 12. 06. 21:37
k0zi: "Itt az összeg és az értelmetlen elszóráson van a hangsúly"
Már miért lenne értelmetlen? Nem értem.
2008. 12. 06. 21:42
Asszem kicsit pontatlanul fogalmaztam. Szóval nem minden ilyen film "művészfilm". A kifejezéssel arra próbáltam célozni, hogy a gagyitévéken nem szoktak ilyeneket leadni, mert még a legolcsóbb műsorsávban is inkább a Hátulgombolós hekus 2. megy.
De speciel az Iszka szerintem kategorizálható művészfilmként, elég rendesen elgondolkodtat. A főszereplő kislányok egyébként a valóságban is erdélyi "utcagyerekek", de a film ennek ellenére nem doku, csak áldoku. (Kérdés persze, hogy az ilyesmivel hogy lehet a cizellált kameramozgást, a szép zenét meg az előre megírt szövegeket összehozni, de a seregnyi díj azt bizonyítja, hogy sikerült.)
2008. 12. 06. 21:42
Jah, korábban már hangoztattad, hogy neked nagyon tetszik az, hogy felteszik a kurucra az infót, hátradőlés, kávékortyolgatás, és 5-10 nap múlva az illető meg lesz verve.
Ezért értelmes ennek az összegnek az elszórása?
2008. 12. 06. 21:44
Volt szerencsém az Iszkához premier, fesztiválok, minden előtt... Nem egy elborult művészfilm, hanem az elborult valóság. :S
2008. 12. 06. 21:45
"5-10 nap múlva az illető meg lesz verve."
Ez nincs, majdnemhogy senkivel nem történt semmi. Ezek sms-huszárok meg telefonbetyárok.
2008. 12. 06. 21:54
Nem kell, hogy ténylegesen bárkivel bármi történjen.
Elég ha retteg tőle. Folyamatos félelemben élni szarabb, mint megélni a támadást, vagyis túlleni rajta. :)
Egy magyarellenes szar pedig minden szart megérdemel. Minden szar érzést.
2008. 12. 06. 21:57
Pókmalac írta:
"[h]a van időm/kedvem, akkor általában Duna Tv-t szoktam nézni..."
délelőttönként is, amikor a Kívánságkosár megy? :-)))
"Sepsiszentgyörgyön, özv. Kuzbach Antalnét, született Torzomborz Mariettát köszönti nyolcvanadik születésnapja alkalmából, jó egészséget és hosszú életet kívánva lánya, Irénke, fiai: Józsi és Ödön, menye: Szilvia és unokái: Palkó és Eperke Balmazújvárosból, valamint unokatestvére Torzomborz István Clevelandből, feleségével, Suzannal és fiával, Jimmy-vel, mindannyian a Jóistentől Eltöltött Áldott és Békés Karácsonyt és Boldog Új Esztendőt Kívánnak. Mostpedig Cirkalmas Aranka énekli a "Tu-tu-tulipiros a pipacs" című nótát."
2008. 12. 06. 22:06
Megnézem azt is, ha épp olyan kedvem van. :))
Imádom a régi cigányzenét... no, meg Demjén Ferenc zenéjét is.
Általában ilyenek mennek ott tudtommal... :D
2008. 12. 06. 22:14
cigányzene?
Demjén?
...hú, milyen toleránsak lettünk. :-)))
A KÍvánságkosárban 80%-ban magyarnóta megy, ez ugye az a műfaj, ami nem népzene (mert műdal és "komponált"), de általában cigányzenekar kíséri. (Különbözik viszont a "cigánynótától" ami neve ellenére csaknem mindig magyar nyelven van, a zenészek ugyanazok, de a dallam kicsit más.
A magyarnóta az ilyen:
tidadida-tidadam-damm-tidadidadaaadadaaa-dadadidi-da-daaaaaa-daaaaaaaaaa-daaaaaaaaaaaaaaa
"nemvoltnékembizonysosem-tulipántoskacifántos-szaaaaaalmaszíííííííínűűűűűűűű sperhaknim."
"Mertbizonyazéééééééééédesanyám holtafekszik-kiteríííííííítve ----- szagossssan."
2008. 12. 06. 22:16
"Folyamatos félelemben élni szarabb, mint megélni a támadást, vagyis túlleni rajta. :)"
Tapasztalat?
"Egy magyarellenes szar pedig minden szart megérdemel. Minden szar érzést."
Úgy tudom, még csak a nyomozás folyik vagy nem?
2008. 12. 06. 22:20
G.Banshee: ---"Tapasztalat?"
Nem, életszemlélet és stratégia. :))
---"még csak a nyomozás folyik vagy nem?"
De igen. Éppen ezért beszélek általánosságban.
2008. 12. 06. 22:24
Nekem a normális cigányokkal soha nem volt bajom és soha nem is lesz.
Vannak roma barátaim, és az a poén, hogy ők jobban utálják a bűnöző "testvéreiket", mint én...
-
Demjén Rózsi koncerten meg még voltam is, tehát el lehet képzelni mekkora "náci" lehetek. :))
-
Most megyek filmet nézni...
2008. 12. 06. 22:42
Honnan tudod, hogy az a bizonyos "antifasiszta oldal" a partizáninfó????
És honnan tudod, hogy bármi köze van a hölgynek a partyizánhoz?
És ha esetleg van, akkor miben vagy te, vagy a kurrrucinfó különb, mint az az oldal?
És mitől magyarellenes az, aki téged szid?
Egyáltalán mitől vagy te magyarabb, mint a képen látható hölgy?
És miért nincs még ellened személyiségi jogi per képmással visszaélés és rágalmazás, becsületsértés miatt?
Nem értem ezt az egészet. Milyen ország ez, ahol nyíltan lehet vérdíjakat kitűzni, mocskolni kurvázni valakit????? Mert ha névtelenül teszik, azt megértem, hogy nehéz felderíteni. De te elérhető vagy és mégis meg mered tenni ezt, ami bűncselekmény.
Milyen világot képviselsz te Sodi?
Ha kívülről látnád magad, szerintem szégyenkeznél magadon. Komoly...
2008. 12. 07. 0:07
Na, "jó" volt újra megnézni.
2008. 12. 07. 1:07
sodika: számomra értelmetlen. Ha neked ez értelmes, akkor csak sajnálni tudom szánalmas életed :(
2008. 12. 07. 2:33
5000 HUF... élve, vagy holtan? :))
2008. 12. 07. 2:41
Véletlenül se felejtsük le innen a púposkorcs Sodika elérhetőségét: XI. ker Nándorfehérvár köz 3.
Ingyen!
Ha valakinek esetleg problémája volna az uszítással, állandó zsidózással, mások fenyegetésével, akkor beszélje meg vele. De csak erőszakmentesen ám, szó sem lehet a herék taposásáról!
2008. 12. 07. 3:04
A pofádat téped csak te szar zsidó!
Még úgy sem mertek odamenni Sodihoz, hogy már régóta tudjátok a nevét, címét, meg hogy nem egy kigyúrt gyerek, de még így sem meritek odatolni hozzá a mocskos pofátokat, mert szar, gyáva alakok vagytok.
A partizáninfó, meg a nácivadász is naponta elmondja, hogy majd jól szétveri a nácikat, meg a tüntetéseket is megzavarják és majd elfutnak a "nácik".
MÉG SOHA NEM LÁTTAM EGY HARCOS ANTIFÁT SEM MAGYAR RENDEZVÉNYEN!!! ÉS nem is fogok, mert ti csak monitorbagyógyult nőhiányos/faszhiányos genetikai korcsok vagytok!
2008. 12. 07. 4:52
Vazze. Tetszett ez az 5000 forintos vérdíj. :))
Ha ismerném és felhívnám, hogy 50.000-ért nem köpöm be, szerintem egyből perkálna.
De én nem vagyok ilyen, meg nem is ismerem.
2008. 12. 07. 6:17
"Számlaszámok:
(...)
SoDI:
11773119-00018571"
ROTFL tenyleg, mar megint 2 perc alatt kaptuk Enduit fullentesen, es ezt mostanaban mar szinte mindennapos. :->>>>>
2008. 12. 07. 6:21
Hehe es latom megint az az primtiv szanalmas magyarazkodas, mint mindig. :-))))
2008. 12. 07. 7:47
Hehe a kuruc hitelessege:
http://kuruc.info/r/2/31729/
"Képviselői alapdíja és a két bizottsági tagság után járó díjazásán felül, miskolci lakos lévén felvett 4 323 500 forint szállásdíj-térítést és 13 835 200 utazási költségtérítést. Ez utóbbi azt jelenti, hogy évenként 164 876 km utat tett meg. Azaz az év minden napján – az ünnepeket is beleértve - hazautazott Miskolcra (173 km) és vissza. Bár ez csak 126 290 km, tehát durván 38 ezer km hiányzik."
Kar, hogy elfelejtettek odairni, hogy ezt 4 ev alatt vette fel, nem pedig 1. Es igy az egesz szamitasi rendszer hamis. Viszont miert van olyan erzesem, a kuruc olvasokat ez az aprosag nem fogja zavarni. :-)))
2008. 12. 07. 7:50
Ahol en lakom ott a polgarmester havi benzinpenze 100,000 forint es ez meg nem is irrealis, ennyit siman elautozik. Az 1 evre 1.2 millio 4 evre pedig 4.8. Es o csak itt helyben, a helyi ugyeket intezi, ez lehet a laikusnak soknak tunik, de ennyi bizony elmegy. Ehhez kepest 4 evre felvenni 13 milliot utazasi teritest egy orszaggyulesi kepviselonek az orszag masik vegebol, az egyaltalan nem irrealis.
2008. 12. 07. 8:32
"Ha ismerném és felhívnám, hogy 50.000-ért nem köpöm be, szerintem egyből perkálna."
Vagy feljelentene zsarolásért és meg is állna az ügy.
2008. 12. 07. 8:33
"De igen. Éppen ezért beszélek általánosságban."
Ha kiteszel egy képet és a képen szereplőt lekurvázod, akkor az elég konkrét...
2008. 12. 07. 8:35
"Még úgy sem mertek odamenni Sodihoz, hogy már régóta tudjátok a nevét, címét, meg hogy nem egy kigyúrt gyerek, de még így sem meritek odatolni hozzá a mocskos pofátokat, mert szar, gyáva alakok vagytok."
Ha oda mernénk és elcsattanna egy-két pofon, akkor Endi kihez menne elégtételért? Butaházyékhoz? Vagy netántán az "ávó" -hoz?
2008. 12. 07. 8:51
De eleve nem ertem miert kene barkit is fizikailag fenyegetni, amit Joe ir, hogy senki nem mer odamenni....ez egy szamarsag, csak az ember eppen attol nem szelsoseges, hogy nem megy oda. Ertelmes ember amugy sem igy intezi a dolgait, innen latszik a rendkivul primitiv es allatias szemlelet amit a szelsojobbon van, es Joe is kepvisel.
2008. 12. 07. 9:14
Ráadásul Endinek ez win-win szituáció lenne. Ha meglángosolná valaki, akkor rohanna a rendőrségre. Ha a rendőrség megtalálná az illetőt, akkor azon ömlengene, hogy milyen okos volt, mert a "cionista" rendőrséget a "cionista" elkövető ellen fordította és így "kihasználta volna a rendszert önmaga ellen", ha meg nem találná meg a rendőrség a csávót, akkor meg a "mocskos cionista ávó a magyarverőket támogatja, mert biztosan tudjákm ki verte őt meg, csak eltussolják, mert akkora ultracionisták"...
2008. 12. 07. 9:17
De mondom, az en szememben es nem gyozelem meg vereseg kerdese a fizikai eroszak soha semmilyen korulmenyek kozott nem vezet sohova kultur emberek kozott. A szelsojobb ellen termeszetesen kell kuzdeni, de nem az o eszkozeikkel.
2008. 12. 07. 9:18
A széljobbantak se igazán mernek fizikai erőszakot alkalmazni. Azok a magyarnyilas gyökerek meg gyávák, sötétből molotovozás meg 3-4 ember egy öregemberre...ptü.
2008. 12. 07. 9:22
a molotov is fizikai eroszak :-)
2008. 12. 07. 10:03
Azért írtam, hogy "se igazán"...
2008. 12. 07. 10:11
fixpont: nem a képviselői pénzekkel van a gond, hanem az, hogy szinte alanyi jogon jár nekik ez a pénz, számla nélkül. Utána meg kiállnak a nyilvánosság elé és azt mondják, hogy adjál számlát, mert fair play van. Soha semmiben nem született olyan egyhangú 5 párti egyezség, mint arról, hogy a költségtérítéssel ne kelljen elszámolni. A kuruc.info évenkénti 160000km-es útjait leosztod 4-gyel az 40000km, viszonyításképpen a Föld kerülete az egyenlítőnél olyan 42000km. Érzed ugye, hogy valami nem okés? :)
2008. 12. 07. 10:32
mirmur: ---"Honnan tudod, hogy az a bizonyos 'antifasiszta oldal' a partizáninfó????"
NAGYON EGYSZERŰ.
CSAK a Partizáninfó közöl rendszeresen belső rendőrségi adatokat, amiket csak egy ott dolgozó ember tudhat.
---"És miért nincs még ellened személyiségi jogi per képmással visszaélés és rágalmazás, becsületsértés miatt?"
Mert ez egy tüntetésen készült kép.
Egy tüntetésen az ember nem konkrétan önmaga, hanem egy tüntető a tömegből.
Akkor lenne visszaélés, ha odaírnám a nevét vagy az egyértelműen felderített foglalkozását is. Miután viszont nem írok nevet (mivel nem is tudom), és a foglalkozásáról is csak ellenőrizetlen (és ellenőrizhetetlen) pletykákat hallottam, éppen ezért teljesen jogszerű az, amit csinálok.
---"mégis meg mered tenni ezt, ami bűncselekmény."
Nem, nem bűncselekmény. :))
Még egyszer: ez egy tüntető, nem egy konkrét személy.
Egy tüntetőt nem lehet rágalmazni.
A személyiségi jogait ugyanis csak egy konkrét személynek lehet megsérteni, egy ismeretlen tüntetőét tehát NEM LEHET.
2008. 12. 07. 10:49
"Érzed ugye, hogy valami nem okés? :)"
Nem nagyon. Ugyanis a 40,000km az nem olyan sok egy evben. A BP-MISKOLC tavolsag olyan 160-170km kozuton (legvonalban kevesebb), egy odavissza ut az 350km ha megteszed 100x eyg evben az 35000. Ezen kivul egy kepviselo nem csak a fovarosba jar es vissza, hanem autoval dolgozik azaz azzal kozlekedik amig itt van pesten, a valaszokeruleteben ezzel jarja vegig a telepuleseket stb stb. Ez a szam nem irrealis, messze nem annyira, mint a kuruc irja.
-
A szamla kerdeseban igazad van, de! A magyar kepviseloi fizetes olyan nevetsegesen alacsony, hogy azt valamibol kompenzalni kell, 150k korul van az alapber (bizottsagi tagsagok nelkul), ez ugye nem tarthato. Ez jon ki a koltsegteritessel meg minden lofasz tamogatassal egy elfogadhato szintre. A kepviselok nincsenek tulfizetve ahhoz kepest milyen felelosseg teljes a munkajuk. (Az egy masik kerdes, ezt milyen szinvonalon uzik.) A megoldas csak az lehetne, hogy teteles elszamolas szamlara, de akkor a bereket fel kene emelni a 150-rol minimum 500-600-ra, ami tobb mint 300% emeles. Ezt szerettek volna a kormanypartok, de a Fidesz minden populista partok geniusza, megint abban a szerepben tetszelgett, hogy 'nem tamogatjuk a kepviselo fizetes emelest', es ezert nem sikerult ezt a torvenyt atvinni, mert _egyoldalulag_ csak a koltsegteriteshez hozzanyulni nem lehet nyilvan. Ameddig a kepviseloi dijakat nem rendezik a koltsegteritest sem fogjak, es meg is ertem oket. Ameddig a Fidesz ocska, demagog, populista ilyen politikat folytat, ebben a kerdesben is, ez nem fog rendezodni.
2008. 12. 07. 11:23
fixpont: "A kepviselok nincsenek tulfizetve ahhoz kepest milyen felelosseg teljes a munkajuk"
Egész pontosan milyen felelősségre gondolsz? És ki lett már "felelősségre vonva"? És miket állapítottak meg?
(Csakhogy tudd: semmilyen felelőssége nincs, mert semmilyen szankcióval nem kell szembenéznie = nincs rá jogszabály. Munkájuk eredményét viszont nap, mint nap tapasztalom. Nálam falhozállítás a jutalma megijesztésül, majd ólombánya 10 évre, vagyonelkobzással!)
2008. 12. 07. 11:46
Támogatom Atis elképzeléseit! :))
2008. 12. 07. 12:03
A magyar közalkalmazotti fizetes olyan nevetsegesen alacsony, hogy azt valamibol kompenzalni kell, 90k korul van az alapber (tulorazas nelkul), ez ugye nem tarthato. A kozalkalmazottak nincsenek tulfizetve ahhoz kepest milyen felelosseg teljes a munkajuk. (Az egy masik kerdes, ezt milyen szinvonalon uzik.) A megoldas csak az lehetne, hogy teteles elszamolas szamlara, de akkor a bereket fel kene emelni a 90-rol minimum 200-250-re, ami tobb mint 200% emeles. Ezt szerettek volna az emberek, de a szadesz minden populista partok geniusza, megint abban a szerepben tetszelgett, hogy 'nem tamogatjuk a kozalkalmazotti fizetes emelest', es ezert nem sikerult ezt a torvenyt atvinni, mert _egyoldalulag_ csak a koltsegteriteshez hozzanyulni nem lehet nyilvan. Ameddig a szadesz ujgazdagokkal szembeni ocska, demagog, populista politikat folytat, ebben a kerdesben is, ez nem fog rendezodni.
2008. 12. 07. 12:04
Fixpontnak elment az esze...
2008. 12. 07. 12:07
"a Föld kerülete az egyenlítőnél olyan 42000km."
40000 km (asszem pontosan 40070 km)
2008. 12. 07. 12:11
fixpont: persze, alacsony a fizetésük, de baszki a vállalkozónak nem? Akinek járulékra/adóra menne el a jövedelme nagyrésze, ha nem trükközne és ezek után jön a reklám, hogy Fair play?! Az évi 40000km pedig ha reális, akkor hozzon róla számlát. Felelősség meg valljuk be nem nagyon van, bár tény, hogy egy felelősségteljes munka, de ugye a mentelmi jog az jolly joker :)
2008. 12. 07. 12:13
Miert ment volna el? Kozalkalmazottat es a koztisztviselok szama osszesen tobb mint 1 millio ember. Az o berezesuk az orszag teljesitokepessegenek a fuggvenye.
A kepviselok bere torveny szerint pedig nevetsegesen alacsony, ezert ilyen sumak modon veszik fel a penzt, mint koltsegterites, az en javaslatom eppen a tiszta es atlathato kozelet. Szamoljak el a koltsegeiket, eppen ezt gatolja a Fidesz, nem ertem mi ezzel a problema?
"Egész pontosan milyen felelősségre gondolsz? És ki lett már "felelősségre vonva"? És miket állapítottak meg?"
A nemzet jovore irant erzett felelossegrol. Az, hogy a mostani garnitura ennek mennyire felel meg, nem lehet szempont egy elvi allasfoglalasnal. Itt az idealizalt orszaggyulesi kepviselorol beszelunk, amire az allampolgaroknak kell a partokat raszoritani. Amikor az orvosok felelossegerol es fizeteserol beszelunk akkor senki nem mondja azt, hogy o ismer egy rossz orvost es szerinte ezert senkinek nem kene adni vagy ismer egy olyat, aki jol el a halapenzbol es ezert nem kell emelni a bereket. Ez butasag a halapenz rendszeret is atlathatoval kell tenni es a kepviselo dijakat is. A meghozott torvenyeket mindenki a nemzet irant erzett felelosseg mellett politikai felelosseget is vallal, 4 ev mulva meg kell merkoznie a kihivokkal es ennek eldonteseben az elmult evek szakmai munkaja is egy szempont. Ez is felelosseg. Ha valaki a torveny ellen vet, szoba kerulhet a buntetojog, de minden egyeb kerdesben amit irsz az szelsoseg.
2008. 12. 07. 12:14
TorSalqvist: mea culpa, tényleg 40077km, nem tudom miért emlékeztem 42000-re (lehet Douglas Adams ártott meg).
2008. 12. 07. 12:14
Szerintem ti hibasan ertelmezitek a felelosseg fogalmat. Egy tanarnak felelossege van a felnovekvo nemzedekek tudasaaert, az orszaggyulesi kepviselonek a nep boldogulasaert, az orvosnak a beteg egeszsegeert egy asztalosnak a munkaja minosegeert, ne legyetek mar ilyen naivak es gyerekes, hogy amikor a felelosseg szot kimondom, mindenki egybol a BTKra meg a mentelmi jogra. A felelosseg egy nagyon sokretu fogalom.
2008. 12. 07. 12:15
"TorSalqvist: mea culpa, tényleg 40077km, nem tudom miért emlékeztem 42000-re (lehet Douglas Adams ártott meg)."
Szerintem a maraton futassal keverted. Az 42000 meter.
2008. 12. 07. 12:22
Tök mindegy, nagyságrend megvolt. Sajnos lexikon még nem vagyok :)
fixpont: én olyan felelősségről beszélek, amilyen a munkahelyemen van. Ha elbaszok valamit, akkor az egy dolog, hogy a főnök letol, de nagy hiba esetén kiraknak illetve még anyagilag is felelős leszek az okozott kárért. A képviselők meg szépen megszavazzák pl az új tulajdonosi programot, amiből nem lesz semmi, de legalább a marketingjére elköltöttünk jó sok pénzt. Ezzel a pénzzel MEGKÁROSÍTOTTÁK az országot, mert gyakorlatilag kiszórták az ablakon, de mégsincs felelőse a dolognak.
2008. 12. 07. 12:28
k0zi: ha a kepviselo elront valamit a nep levaltja 4 ev mulva es ugrik a jo allas meg a titkarno es a koltsegterites is, a demokracia ilyen jatek, ott a nep a fonok es 4 evente elkuldheti az alkalmatlan vezetot, nincs es maskepp, mint a munkahelyeden. Azt pedig ha a melohelyen elrontasz valamit nem leszel erte anyagilag felelos, ki van zarva, lehet, hogy kirugnak, de a hibaert nem kell fizetned, ne mondd mar nekem.
2008. 12. 07. 12:28
fixpont!
Nézzük tételesen a példáidat:
- tanár. Szakmai munkáját az igazgató, illetve a fenntartó szakmai vezetője, valamint a minisztérium felügyeli (van még ilyen, hogy tanfelügyelő??). Ha elqrja, büntetést kap, továbbképzésre küldik, vagy akár a szakmától is eltilthatják. A kirúgást nem említem, mert az "szimplán" gazdasági retorzió.
- orvos. Szakmai munkáját a közvetlen felettese, az igazgató, illetve a fenntartó szakmai vezetője, valamint a minisztérium felügyeli. Ha elqrja (gy.k. meghal a beteg, vagy maradandós lesz stb.) büntetést kap, továbbképzésre küldik, vagy akár a szakmától is eltilthatják. A kirúgást nem említem, mert az "szimplán" gazdasági retorzió.
- országgyűlési "képviselő". ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(a kipontozott helyet kérjük kitölteni by fixpont !)
2008. 12. 07. 12:34
fixpont:
166. § (1) A munkavállaló a munkaviszonyából eredő kötelezettségének vétkes megszegésével okozott kárért kártérítési felelősséggel tartozik.
(2) A munkavállaló vétkességét, a kár bekövetkeztét, illetve mértékét, valamint az okozati összefüggést a munkáltatónak kell bizonyítania.
167. § (1) Gondatlan károkozás esetén a kártérítés mértéke a munkavállaló egyhavi átlagkeresetének ötven százalékát nem haladhatja meg.
(2) Kollektív szerződés vagy munkaszerződés a károkozás, illetve a károkozó körülményeire, így különösen a vétkesség fokára, a károkozás jellegére, gyakoriságára, valamint a munkavállaló beosztására tekintettel a kártérítés mértékét az (1) bekezdéstől eltérően is szabályozhatja.
(3) A kártérítés mértékét a munkaszerződés legfeljebb másfél havi, a kollektív szerződés legfeljebb hathavi átlagkeresetig határozhatja meg; ettől érvényesen eltérni nem lehet.
(4) Gondatlan károkozás esetén is teljes kárért felel a pénzintézet pénztári számfejtője és ellenőre a számfejtés körében előidézett vagy az ezzel összefüggő ellenőrzés elmulasztásával vagy hiányos teljesítésével okozott kárért.
168. § Szándékos károkozás esetén a munkavállaló a teljes kárt köteles megtéríteni.
2008. 12. 07. 12:40
"- tanár. Szakmai munkáját az igazgató, illetve a fenntartó szakmai vezetője, valamint a minisztérium felügyeli (van még ilyen, hogy tanfelügyelő??). Ha elqrja, büntetést kap, továbbképzésre küldik, vagy akár a szakmától is eltilthatják. A kirúgást nem említem, mert az "szimplán" gazdasági retorzió."
Ez amit irsz, nem igaz!!! Senki nem felugyeli egy tanar szakmai munkajat a vilagon senki!!! Entem olyan szar tanarok tanitottak eletemben, soha senki nem mondta nekik, hogy szarok. A tovabbkepzes egy kotelezo eloiras 7 evente vegezniuk kell valamit, nincs koze ahhoz, hogy az illeto mennyire szar tanar. Kirugni sem lehet egy tanart, mert rosszul tanit. (Itt most a rosszul alatt nem torvenysertest ertek, vagy valami nagyon latvanyos dolog, egyszeruen, szimplan minoseget.) Total nem igaz amit irsz.
"- orvos. Szakmai munkáját a közvetlen felettese, az igazgató, illetve a fenntartó szakmai vezetője, valamint a minisztérium felügyeli. Ha elqrja (gy.k. meghal a beteg, vagy maradandós lesz stb.) büntetést kap, továbbképzésre küldik, vagy akár a szakmától is eltilthatják. A kirúgást nem említem, mert az "szimplán" gazdasági retorzió."
-
Ez sem igaz. Te nagyon durvan nem vagy kepben. Ha egy orvos lehet szar orvos ugy is, ha soha eleteben nem csinal direkt hibat! Buntetest egy orvos csak nagyon hosszu procedura utan kap es csak akkor, ha alapveto szabalyokat sert.
Neked total nincs fogalmad a vilagrol, te nem tudod hany szar orvos meg tanar van ebben az orszagban, aki rosszul vegzi a munkajat aki nem eleg lelkiismeretes akiben nincsenek meg az alapveto dolgok hogy tudjak vegezni a munkajukat. Ettol meg nem fognak buncselekmenyt elkovetni es semmifele retorzio nem eri oket.
-
A kipontozott reszre pedig azt irom, hogy 4 ev mulva elzavarjak a picsaba a valasztason. Ha egy kepviselo torvenyt sert, ugyanugy a torvenyek vonatkoznak ra. Az hogy egy dontesnek mik lesznek a kovetkezmenyei pedig nem itelheto meg buntetojogi szemponbol az esetek tobbsegeben. Jo-e a tandij? Szerintem jo, szerinted nem az, ez bunteto kategoria? Jo-e a maganfinanszirozott egeszsegugy? Szerintem jo, szerinted biztos nem, de ennek megint nincs koze a BKT-hoz, vagod mar? Nem ertem kit akarsz megbuntetni es miert, amikor ezek mind velemeny, ertekrend stb kerdesei.
2008. 12. 07. 12:42
"167. § (1) Gondatlan károkozás esetén a kártérítés mértéke a munkavállaló egyhavi átlagkeresetének ötven százalékát nem haladhatja meg."
k0zi programozo, de lehetne barmi, csinal egy hibat, kirugjak, nem kapja meg az utolso fizetese (mivel a tobbit mar megkapta) 50%-at? Nagy a tet. :-))))
A szandekos karokozas mas kerdes, mi a hibazasrol beszeltunk.
2008. 12. 07. 12:45
én látásból ismerem , 2-3 ezer ft-ért cumizik az oktogon környékén.....)))))))))))enyémet még akkor se kaphatná be, ha ő fizet......
2008. 12. 07. 13:03
Sodi!
Rettenetesn félreinformált vagy!
A nő sérelmére bőven megvalósult a nagy nyilvánosság előtt, aljas indokból (bosszú) elkövetett becsületsértés!Nem ártana, ha beszereznél egy CD jogtárat és utánaolvasnál a rágalmazás, becsületsértés tényállásokhoz írt magyarázatoknak, jogeseteknek, állásfoglalásoknak...! Hidd el, le fogsz tőle sápadni!
Ezenkívül személyiségi jogi pert is a nyakadba akaszthatnak, ugyanis amire te gondolsz a tüntetésekkel kapcsolatban, az nem egy konkrét személyt ábrázoló képre vonatkozik, főleg, hogy kifejezetten le is kurvázod. Célzottan kurvának nevezed és bűnös cselekménnyel vádolod. Tehát ez a bejegyzésed nem csak büntetőjogi, hanem polgárjogi kategória is.
Nyugi, nem kell két külön tárgyalásra menned, ugyanis a Be. lehetőséget ad rá, hogy a sértett a polgári igényét a büntetőeljárás keretében érvényesítse...
Csak szóltam. Nem árt, ha tudod. Sokan esnek ebbe a hibába ugyanis, azért, mert nem ismerik a törvényeket. Aki pedig azt hiszi magáról, hogy ismeri, az a legveszélyesebb -ÖNMAGÁRA.
2008. 12. 07. 13:08
"Akkor lenne visszaélés, ha odaírnám a nevét vagy az egyértelműen felderített foglalkozását is. Miután viszont nem írok nevet (mivel nem is tudom), és a foglalkozásáról is csak ellenőrizetlen (és ellenőrizhetetlen) pletykákat hallottam, éppen ezért teljesen jogszerű az, amit csinálok."
Nem, ugyanis kiraktál egy képet, amiről egyártelműen felismerhető és beazonosítható. A kép adat, és te nyilvánosságra hoztad valakinek a csak rá jellemző adatát, minősíthetetlen jelzől kíséretében.
"Még egyszer: ez egy tüntető, nem egy konkrét személy.
Egy tüntetőt nem lehet rágalmazni.
A személyiségi jogait ugyanis csak egy konkrét személynek lehet megsérteni, egy ismeretlen tüntetőét tehát NEM LEHET."
Ez egy konkrét személy, akiről te kiraktál egy konkrét képet, hogy ő egy kurva és ezt meg ezt csinálja.
Tehát ha én kirakom a te fotódat, hogy ez egy pedofil, aki tudja ki, annak fizetek x összeget, azzal megsértem a te személyiségi jogaidat.
2008. 12. 07. 13:11
Minden esetre remelem, hogy beperli Endit, aztan majd meglatjuk mi lesz belole. :-) (Sodimama fizetni fog a 26 eves kis fiacskaja utan mar megint.) :-)))))))))
2008. 12. 07. 13:15
Egyébként az nagyon könnyen felderíthető, hogy ki az, aki az IRM adattárhoz hozzáférve adatokat hoz nyilvánosságra, ugyanis a rendszer naplózza a lekérdezéseket. Csak ki kell keresni, hogy X személyt ki kérdezte le és milyen célból. Ha nem tudja megindokolni, az jogosulatlan adatkezelés...
Másrészt meg abban sem vagyok biztos, hogy nincs olyan kurucfan rendőr, aki a kurucot segíti hasonló módon...
2008. 12. 07. 13:27
G.Banshee: ---"A kép adat"
Igen, és a közszereplő képmása közérdekű adat. Egy tüntető pedig közszereplő.
---"Ez egy konkrét személy"
Nem. Ez egy tüntetésen készült képen egy tüntető.
Az arctalan tömeg egy része.
---"Tehát ha én kirakom a te fotódat"
Azzal bűncselekményt követsz el, hiszen tudod, hogy ki vagyok.
---
fixpont: ---"Minden esetre remelem, hogy beperli Endit"
Én is, mert akkor legalább megtudjuk, ki ő. :))
Ha le akarja buktatni saját magát, perel, ha nem akarja, akkor pedig nem perel.
Ilyen nagyon egyszerű ez. :))))
2008. 12. 07. 13:32
Különben én nem állítottam róla semmit, csak egy újságcikkre hivatkoztam, kiemelve, hogy személyes áldozatommal is szeretném támogatni az oknyomozói munkájukat.
Az pedig, hogy egy tüntetésen készült fényképnél egy tüntetőhöz nem írható oda, hogy "kurva"? JAJ, UGYAN MÁR! Ezernyi ellenpélda van rá. :-)))
2008. 12. 07. 13:34
Szerintem az kene, hogy beperel es utana elkeri az 5000-est es utana a birosag pedig jol megbuntet. :-)
2008. 12. 07. 13:38
"Egy tüntető pedig közszereplő."
Egy tüntető nem közszereplő. Viszont a közszereplőknél is csak a közszereplésük vonatkozásában enyhébb a személyiségi jogokat védő törvény, azaz pl. egy politikusnőre sem mondhatod azt, hogy kurva.
"Az arctalan tömeg egy része."
Akkor a rendőrök 2008. okt. 23 -án nem embereket vertek, hanem az arctalan tömeg bizonyos részeit?
Egyezzünk meg azért abban, ha valakiről olyan képet közölsz, amelyen arcról felismerhető, az egy konkrét személy.
"Azzal bűncselekményt követsz el, hiszen tudod, hogy ki vagyok."
És ha nem tudnám, azzal nem? Ha valaki olyasvalaki rakja ki, aki nem tudja, hogy ki vagy, akkor az nem követne el bűncselekményt?
"Ha le akarja buktatni saját magát, perel, ha nem akarja, akkor pedig nem perel."
Miért bukna le? És ha a kuruttyinfo információi nem fedik a valóságot, azaz a nő nem a partizán szerkesztője és nem rendőr?
2008. 12. 07. 13:40
"Különben én nem állítottam róla semmit, csak egy újságcikkre hivatkoztam, kiemelve, hogy személyes áldozatommal is szeretném támogatni az oknyomozói munkájukat."
A kuruc nem újság, ugyanis kivonta magát a sajtótörvény hatálya alól.
"Az pedig, hogy egy tüntetésen készült fényképnél egy tüntetőhöz nem írható oda, hogy "kurva"? JAJ, UGYAN MÁR! Ezernyi ellenpélda van rá. :-)))"
Melyik újságban? Linket. De újságot linkelj ám!
2008. 12. 07. 13:43
Az adatvédelmi törvény szerint a tüntető igenis közszereplő.
A Kuruc pedig igenis újság.
Nem csak az újság, amit kinyomtatnak, hanem egy hírportál is az. Elvégre 2008-at írunk, az isten szerelmére!
2008. 12. 07. 13:47
"Az adatvédelmi törvény szerint a tüntető igenis közszereplő."
Ha ez így is van, az hogy közszereplő, az nem azt jelenti, hogy kígyót-békát lehet rá kiabálni. A rágalmazást és a becsületsértést közszereplő sérelmére is el lehet követni. Hogy értsd: egy írónőről te megírhatod az, hogy szarokat ír, de azt nem írhatod le róla, hogy kurva.
"Nem csak az újság, amit kinyomtatnak, hanem egy hírportál is az. Elvégre 2008-at írunk, az isten szerelmére!"
A kuruc nem újság, ugyanis kivonta magát a sajtótörvény hatálya alól, a tagjai álneveken publikálnak azért, hogy megússzák a sajtóperek tömkelegét, amit ha újság lennének, már rég a nyakukba varrtak volna.
2008. 12. 07. 13:52
Ja és Endi. Az adatvédelmi törvényben hol van benne, hogy a tüntető közszereplő? Várj, segítek: http://www.mikrokozmosz.hu/inc/adatvedelemi_torveny.html
2008. 12. 07. 13:59
Sodi: "csaknem biztos" nem biztos.
Valamint a szokásos :) :
"A pénzt az adatok megerősítését követő 15 napon belül fizetem ki, feltéve, hogy valóban a Partizáninfó szerkesztőjéről van szó."
Amint megjön az apanázsnak látszó tárgy. :)
2008. 12. 07. 14:23
Fixpont!
Én úgy gondolom, nem lehet egy országot büntetlenül tönkretenni. És még sokan (remélem egyre többen) így gondolják. Mert ha büntetlenül megtehetik, akkor legközelebb megint megteszik (folytatják). Márpedig mindent megtesznek azért, hogy legyen "legközelebb"! Még hazudni sem akadály a cél érdekében! Majd ígéretekkel és egy kis last-minute-mézesmadzaggal megveszik a nyugdíjasokat (természetesen a szokásos hitelből), meg a cigányokat és meg is van a 4 millió szavazat! Akkor hogy is van az a "4-évenként-véleményt-mondhatok-a-képviselőkről" dolog?
Furcsa módon nekem mindig jó tanáraim voltak. És az általános iskolás lányomnak is jók vannak. És nyáron, mikor komoly gondban voltam, csodálatos orvosok segítettek rajtam, teljesen elégedett voltam az eü. dolgozók munkájával MINDEN szinten. Ha neked rosszak a tapasztalataid, azt sajnálom, de ne általánosíts. Mert az nem szép dolog: rasszizmus, vagy mi a fene :)
2008. 12. 07. 14:38
Valaki mondja meg SoDIkának, hogy a nyomravezetői díj kategória olyan 100 ezer forint körül kezdődik.
2008. 12. 07. 15:09
SODI!!!
Mi kell ahoz, hogy felfogd: Amit ebben a bejegyzésben tettél, az kő-kemény bűncselekmény. + személyiségi jogsértés!!!!!!
Gondold csak el fordítva: Rólad készülne egy közeli fotó egy tüntetés környékén, majd azt közzétenné XY azzal a szöveggel, hogy "ez egy mocskos hímringyó, aki pénzért öregasszonyokkal hál, majd megfojtja őket" sőt még 5000 ft. vérdíjat is kitűznének az adataidért.
Szerinted ez nem lenne bűncselekmény és személyiségi jogsértés????
Te tényleg így gondolod?
Te lennél az első, aki szaladnál a XI. ker. Rendőrkapitányságra és udvarias hangnemben jeleznéd, hogy feljelentést szeretnél tenni XY ellen...
Amit te játéknak hiszel, az nem játék. Mások becsületével, jó hírnevével játszadozol. És az, hogy te nem ismered a törvényeket és azt hiszed, hogy védenek a kiskapuk, az nem mentesít attól, hogy igenis bűncselekményt követsz el és jelen esetben nincs jogi kiskapu, mert túllőttél azon a bizonyos célon. Az pedig hogy a kurucra hivatkozol, egyáltalán nem mentesít, hidd el!
Hidd el, nem véletlenül tanítják a jogot 5 évig az egyetemen! Ha olyan egyszerű lenne, ahogy te azt gondolod ("ez nem bűncselekmény, mert a fotó egy tüntetésen készült és ezért én már bármit megtehetek, le is kurvázhatom, punktum") akkor elég lenne a jogi diplomához egy két hetes tanfolyam...
2008. 12. 07. 15:20
Faust2001: ---"Rólad készülne egy közeli fotó egy tüntetés környékén, majd azt közzétenné XY azzal a szöveggel, hogy "ez egy mocskos hímringyó, aki pénzért öregasszonyokkal hál, majd megfojtja őket" sőt még 5000 ft. vérdíjat is kitűznének az adataidért."
NOS, KÉRLEK... MEGTÖRTÉNT.
Ha olvasgatod a Partizáninfót, ott kb. ez történik velem.
---"nem véletlenül tanítják a jogot 5 évig az egyetemen"
Nem, de a tüntető akkor is csak tüntető.
Nem magánember.
2008. 12. 07. 15:33
"Nem, de a tüntető akkor is csak tüntető.
Nem magánember."
Ezt mely jogszabály mely szakaszára alapozod?
Aki világosan felismerhető a képről, az magánember, személyiségi jogokkal.
2008. 12. 07. 15:36
Tény, hogy egy tüntetőről készíthető fotó.
Az is ugyanilyen tény, hogy egy tüntetés résztvevőiről meg lehet írni a véleményünket. Szintén tény, hogy újságcikkekre nem tilos hivatkozni.
Nem is értem, miről beszélünk, de nem is akarom megérteni, mert unalmasak vagytok.
2008. 12. 07. 16:04
"Tény, hogy egy tüntetőről készíthető fotó."
Igen, készíthető-
"Az is ugyanilyen tény, hogy egy tüntetés résztvevőiről meg lehet írni a véleményünket."
Meg lehet, de te tényként közölted, hogy az illető egy kurva. Na ezt viszont nem lehet...
"Szintén tény, hogy újságcikkekre nem tilos hivatkozni."
Te olyat nem tettél, ugyanis a kuruc nem újság, hanem egy többek által szerkesztett blog, helyenként törvénysértő tartalommal. Ha te átveszed a törvénysértő tartalmat, akkor azzal te is törvényt sértesz.
2008. 12. 07. 16:05
"És még sokan (remélem egyre többen) így gondolják."
Es mennyivel kesobbi ideig lehetne felelossegre vonni? Ugyanis egy dontes kovetkezmenye neha evtizedekkel kesobb kerul ki, es olyan dolgok is befolyasolhatjak, amelyekre nem lehetett szamitani amikor meghoztak.
En is igy gondolom persze, hogy tonkretettek, meg is mondom neked melyik lepessel: 13. havi ber, 13. havi nyugdij, es 50% kozalkalmazotti beremeles. Ez a 3 lepes merenylet volt az orszag ellen. Tessek mondani, amikor ezeket a donteseket emghoztak, hany embert talaltal volna aki felelossegre vonja oket? Mert en ugy emlekszem, hogy kozvetlenul ezutan rogyasig nyertek az onkormanyzati valasztason, szoval szerintem keves embert talaltal volna. Vagy csak most, ennyi ev elteltevel akarod oket felelossegre vonni, amikor vegre visszavonjak ezeket a hibas donteseket es elveszik ami amugy sem jart volna? De hat akkor meg pont akkor vonnad felelossegre amikor a hibajat javitja...... nehez kerdes. :-))
De elmeselheted, te hogy csinalnad. :-)
'Márpedig mindent megtesznek azért, hogy legyen "legközelebb"!'
Jah, a Fidesz is megtett, csak neki nem jott be....igazsagtalan az elet. :-(((((((((
"Még hazudni sem akadály a cél érdekében! "
Jah, a politika mar csak ilyen. En meg olyan parttal es politikussal nem talalkoztam aki igazat mondott, de lehet ilyen mesevilagban elni, meg felhaborodni, hogy ez szornyu, hogy meg hazidni is kepesek....ez mar a veg.
"Majd ígéretekkel és egy kis last-minute-mézesmadzaggal megveszik a nyugdíjasokat (természetesen a szokásos hitelből), meg a cigányokat és meg is van a 4 millió szavazat! "
Na de a valasztopolgarok felelossegerol meselj nekem egy kicsit. Obama ugy nyert, hogy adoemelest jelentett be, valamiert ott nem eszik meg az ilyen last minute igereteket. De felek, EU egyetlen mas orszagaban sem. Nos, a magyar nep felelossege hol marad, amikor szavaz? Meg lehet venni last minute? Akkor talan arra iteltetett, hogy kihaljon, ha ez lehetseges, mert akkor az onpusztitasig ostoba, marpedig a valasztott kepviselok osszetetele bizony tukrozi a nep ertekvalasztasat, szellemi es kulturalis szinvonalat.
"Akkor hogy is van az a "4-évenként-véleményt-mondhatok-a-képviselőkről" dolog?"
Ugy, hogy pl. Gyurcsanynak kiderultek a dolgai a 90-es evek elejerol es a nep azt mondta ot akarja, Hornrol is tudni lehetett, hogy ki volt, es ra is azt mondtak legyen o. Ez 4 evenkenti itelet. Ha neked nem tetszik, tessek reklamalni. :-))
Most majd 2010-ben lehet velemenyt mondani, es figyeld meg, szorosabb lesz a befuto, mint hinned.
"Furcsa módon nekem mindig jó tanáraim voltak. És az általános iskolás lányomnak is jók vannak. És nyáron, mikor komoly gondban voltam, csodálatos orvosok segítettek rajtam, teljesen elégedett voltam az eü. dolgozók munkájával MINDEN szinten."
Orulok, hogy ilyen szerencses eleted van.
"Ha neked rosszak a tapasztalataid, azt sajnálom, de ne általánosíts."
Nem is tettem. Azt irtam volna, hogy minden tanar szar? Minden orvos szar? Na ugye, hogy nem ezt irtam. Ez lenne az altalanositas, amit en irtam az kozelrol sem az.
2008. 12. 07. 16:20
A világ legnagyobb általánosítása az a kitétel, hogy nem szabad általánosítani.
2008. 12. 07. 17:04
36. Na de mégis akkor mitől kell félni? Még több smstől? Ne nevettess már. Ostoba vagy.
2008. 12. 07. 17:13
Pengető: Nem kell megtörténnie semminek se ahhoz, hogy valaki féljen tőle. :-))
2008. 12. 07. 17:14
Még egyszer kérdezem. Mitől kellene félni?
2008. 12. 07. 17:15
Jajjmá Endi, ha a csaj rendőr, akkor mitől féljen? Tudja, mit kell ilyenkor tenni, ha zaklatják telefonon.
2008. 12. 07. 17:18
Endi, te most félsz attól, hogy az elérhetőségeid kinn vannak a partizáninfón?
2008. 12. 07. 17:29
Pengető: Ha valóban ő a Partizáninfó szerkesztője, akkor nem rendőr (pontosabban: mellékes, hogy az-e), hanem egy koszos bűnöző.
G.Banshee: Nem félek, csak büntetést érdemelnek miatta.
2008. 12. 07. 19:20
Fixpont!
Igazad van ! Nincs mit tenni és úgy tűnik, nincs is más javaslatod, mint a négyévente, aminek az eredményét úgy is tudjuk (=mindegy, gyf vagy ov). Csak tudod szar azzal a tudattal élni, hogy "hany szar orvos meg tanar van ebben az orszagban, aki rosszul vegzi a munkajat aki nem eleg lelkiismeretes akiben nincsenek meg az alapveto dolgok hogy tudjak vegezni a munkajukat" és ez ellen szerinted nem is lehet tenni (kivéve 4évente), hiszen: "Ettol meg nem fognak buncselekmenyt elkovetni es semmifele retorzio nem eri oket." Pedig az egész onnan indult, hogy "aki szarul dolgozik, ne is egyék", sőt, ha valaki nem csak kertet ás, hanem embereket gyógyít, gyerekeket tanít, ORSZÁGOT VEZET, annak bizony több felelőssége, minthogy azt kockáztatja, hogy négyévente elmozdítják. A jelenlegi btk. szerint valóban úgy van, ahogy mondod ("semmifele retorzio nem eri oket"). De szerintem ez így nem helyes, sőt káros, mert ide vezet. Igenis mindenkinek vállalnia kell a felelősséget atetteiért és ha tényleg kárt okozott az országnak, akkor "ólombánya". Uff!
2008. 12. 07. 19:49
"G.Banshee: Nem félek,"
Mióta nem félsz?
"csak büntetést érdemelnek miatta."
És a kurucosok nem érdemelnek büntetést amiatt, hogy mások adatait kiteszik?
2008. 12. 07. 21:04
Atis: csak arra az egyszeru kerdesemre nem feleltel, hogy mit jelent az a fogalom, hogy kart okoz, ez mikor derul ki, es a dontes meghozatalahoz kepest mikor akarod megvizsgalni a kerdest es egeszen pontosan mikepp?
Mondok egy pelda, Orban Viktor nem engedte emelni a gaz arat amikor kormanyon volt, es inkabb a koltsegvetesbol kompenzalta. Ez jo dontes? Egy ideig annak latszott, persze en ertem, hiszen addig sem kellett tobbet fizetni, de amikor a $15 olaj felment $100-ra akkor kiderult, hogy az orszag mar nem kepes fizetni ezt a kompenzaciot, ezert a kormany eltorolte azt, es csak a szegenyeknek ad. Ez jo dontes? Vagy ez a rossz? Vagy mar az elso orbani dontes volt a rossz es ez a jo?
-
Bokros Lajos szerintem az egyetlen igazan komolyan veheto ember a rendszervaltas ota, akinek a gazdasagi programja hosszu tavon allitotta emelkedo palyara Mo-t, meg az Orban kormany is abbol elt, az asztalrol lehullo morzsakbol, most akkor ez jo dontes volt vagy rossz? Aki akkor ber es nyugdijcsokkenest szenvedett el, biztos alonnal levaltotta volna, az jo lett volna? Akkor most hegyeshalomnal mar regen nem Mo tabla lenne kirakva, hanem hogy eladosodas miatti arveres kerem tegyek meg tetjeiket. Vagy esetleg megis a mabol kene vizsgalni, amikor kijelenthetjuk, hogy megis az volt a jo dontes ami akkor szarnak nezett ki es az elobbi peldaban pedig az lett a szar dontes ami jonak nezett ki, tehat tovabbra is kerdezem: ki donti el mi a jo dontes, mi a rossz dontes, mi a karokozas, mi a haszonszerzes, mi a jo munka es mi rossz munka egy politikus eseteben?
En erre tudok egy iteloszeket, csak a valasz nem fog tetszeni, ezt bizony a tortenelem iteloszeke donti el. De ha van masik javaslatod szivesen hallgatom.
2008. 12. 08. 15:28
110. Aranyos hogy arra válaszolsz, amit nem kérdeztem, de arra nem, amit meg kérdeztem.
Mondj valamit
Nem regisztrált felhasználóknak hozzászólni csak rendes e-mail cím megadásával lehet.
A szövegben nem lehet HTML-t használni, a linkeket pedig automatikusan aláhúzzuk. Az email cím megadása kötelezõ, de az oldalon nem jelenik meg. Ha van freeblogos felhasználóneved, itt bejelentkezhetsz.